PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 438
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Boris Raisingerin aktiiviset änärikerhoilut jäävät tämän päivän jälkeen pitkälle tauolle. NHL11 parissa tuli vietettyä liikaakin aikaa, mutta jotain pysyvääkin on onneksi saatu aikaan, sillä Team Jatkis on ja pysyy tulevaisuudessakin pystyssä. Näin uskon ja toivon.

Nyt viikonloppuna pidimme pikaisen ja pienimuotoisen GM-palaverin, jonka tuloksena joukkuetta supistettiin ns. NHL12-muotoon. Ratkaisuja pohtiessamme esille nousi mm. aktiivisuuden, pelitapaan sopivuuden ja pelipaikkojen kilpailutilanteen tapaisia asioita. Valitettavaa että jouduimme rinkiä pienentämään, mutta isossa kuvassa uskomme tehneemme oikeat päätökset. Yyveetä tähän osoitteeseen, mikäli olet mielestäsi kokenut vääryyttä.

Samalla on käännettävä katseet tulevaan. Jo nyt koossa oleva nippu on tähdätty NHL12 varten ja GM:nä olen äärimmäisen tyytyväinen työn tulokseen. Hyviä jätkiä, taitavia änäristejä ja ennen kaikkea joukkuepelaajia. Toivottavasti tämä nippu on yhdessä tulevaisuudessakin.

Vaikka kesä on pitkällä ja kiekkokausikin päättynyt jo aikoja sitten niin toivon että saatte vielä pelejä pystyyn mahdollisimman aktiivisesti. Käyttäkää myös tätä ketjua hyväksenne pelejä huutelemalla, sitä vartenhan tämä on pystytetty. Mitään aktiivisuusvaatimuksia ei kuitenkaan nyt kesällä ole. Nyt vaan höntsäillään ja vasta uuden painoksen tultua lisätään kierroksia.

Team Jatkis: [Roster:Updated]
#17 Babu/Raisinger
#10 PELL/Kerubi80
#8 Mäntylä #18/sterrge
#11 Kempula/Kempula_80
#5 Nuppe #5/Selarit
#69 Anakin-Sky/Pqohi
#51 Tumppii/Luuumu
#- Silkkeri/Silkkeri
#2 Wod/Fupar
#- TeroK/EikkaKo
#12 ftr/Sporde

(Valitettavasti Silkin ja Eikan pelinumerot eivät muistuneet mieleeni)

T: Proud General Manager of Team Jatkis.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsotaan ehtiikö tänään peleille. Jos ei ehdi niin Babulle ei muutakun hyviä aamuja! Varmaan vähän outoa tulee, kun yleensä aina, kun on peleissä niin Babukin siellä viilettänyt menemään :P!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Harmittavasti ei saatu tänään pelattua kuin yksi kämänen bottisota, mutta eipä tuo hirveästi haittaa. Ajatuksetkin niin muualla jo.

Pitäkäähän lippu korkealla ja seura elossa ja muistakaa pelata! Tulen taas joku vkl pitämään järjestystä yllä. :)

Adios!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tuleeko Arska? Tai Keru, kuten vähän lupaili. Mä ja Sporde venataan, jos tulee neljäs niin PQ hyppää kans messiin!

Pahoittelen, että en sitten tullutkaan peleille. Nukahdin sohvalle ja kun heräsin puoli yhden aikaan olin vielä niin väsynyt, että ei pelaamisesta olisi tullut mitään. Taisi kostautua ne edellisen yön puoli neljään asti kestäneet sparrit junnun kans :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tulkaahan joku pelaamaan! Ois kiva muutama peli pelata pitkästä aikaa. Kempulakii oli kerenny just karkaamaan kun avasin pleikan. Sporden kanssa ootellaan.
 

Eskelarit

Jäsen
Pidetään yksinään tätä ketjua pystyssä sitten!

Jos joku meinaa linjoille niin huudelkoon täällä, niin hyppään kanssa linjoille!

edit. sori kerulle ja eikalle eilinen, meni vaan hermot siinä lopussa, oli turha enää kitua mukana
 

Eskelarit

Jäsen
Monelta saataisiin illalla porukkaa kasaan, että saataisiin pitkästä aikaa kunnon pelit pystöön?


Mä oon linjoilla edelleen, Arska lupas tulla myöhemmin, Keru on viikonlopun pois, sitten mahdollisia taitaa vielä olla PQ ja Luumu? Onkos ketään muita pelaillut näin kesällä enää? Sporde toki, taitaa olla kyllä loppuviikon pois..

Tulkaahan kun kerkeette!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Mä oon linjoilla edelleen, Arska lupas tulla myöhemmin, Keru on viikonlopun pois, sitten mahdollisia taitaa vielä olla PQ ja Luumu? Onkos ketään muita pelaillut näin kesällä enää? Sporde toki, taitaa olla kyllä loppuviikon pois..

Tulkaahan kun kerkeette!

Tuun kyllä jossain vaiheessa linjoille, mutta aikataulusta ei pysty sanomaan yhtään mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös