PS3: NHL11 (EASHL - HC Piiskaajat)

  • 5 925
  • 68

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Porukkaa jaksoi valua paikalle ja saatiinkin 6 peliä pelattua. Näiden saldo niinkin vaatimaton kuin 6-0-0.

Mahtava nousu nähtii kertaalleen, kun oltiin 5-1 tappiolla eliittidivarin tiimille, joka on sijalla 24 (ID - Icy Demons). 5-5 tasoihin viimeisessä erässä, jolloin ne tekee pari minuuttia ennen loppua 6-5 johto-osuman. Puoli minsaa ennen loppua tasoitus peten toimesta toimesta ja lopuksi sitten jatkoaikavoitto! Nannaa nannaa.

Hienot pelit tänään ja varmaa pelaamista kaikenpuolin. Jäi hyvä maku. Noustiin sijalle 209 statseilla 25-11-0. Tästä jatkuu taas.

Löytyi tällä hetkellä myös toimivin hyökkäyskoostumus pelien aikana:
Petee29/Zdenik - Tukka_ - Ditrim2008 (saatoin sekoilla laituireden paikoissa). Luultavasti sekoilinkin. Mutta näillä homma rulaa paremmin kuin mainiosti.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eiliset pelit eivät näköjään EA:n palvelimille tallentuneet. prkl.

5 ottelua joiden saldo seuraava 3-2-0. Ajettiin tryouttilaisia sisään tiimiin.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Hieno päivä taas peleille. 4 peliä joista kaikista voitto.

Tänään kaatui Nordic Hockey Tigers komeasti 7-2 ja sitä ennen QC Legends 514 tiukan väännön jälkeen toisessa jatkoerässä 2-1. Ihme runkkupeliä pelasivat kun pääosan pelistä ne pyöri vaan omassa päässä. Jos statsit nyt päivittyisi jossain välissä, saldo näyttäisi seuraavaa: 30-13-0.

Kermana kakunpäälle, tiimiimme tuli huikea sveitsiläisvahvistus Schweizer-Milch. Tiukka tehohyökkääjä ja rauhallinen pakki. Kaikki samassa paketissa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Otetaanko matsia? Yritettiin hetki sitten haastaa teitä.

Jep, huomattiin haasto, mutta odoteltiin lisää sakkia linjoille juuri silloin. Oli pahasti vajavainen kokoonpano. Lisäksi oli pakistossa kokemattomuutta, joten ehkä parempi että ei otettu. :)

Koitetaan tänään illasta jos ykkösnyrkin miehiä tulisi linjoille!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Saataisko tänään taas porukkaa online, otettaisiin Jatkista vastaan taistoa. Mennyt vähän ristiin nuo pelit viimeaikoina niin ei olla saatu haasteita. Myös luomuja haastetaan mielellään!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saataisko tänään taas porukkaa online, otettaisiin Jatkista vastaan taistoa. Mennyt vähän ristiin nuo pelit viimeaikoina niin ei olla saatu haasteita. Myös luomuja haastetaan mielellään!

Eiköhän me pelit saada tänään aikaiseksi. Varmaan joskus illemmalla, kun sinne yleensä meidän pelit painottuu.

Saatteko äijiä kasaan esimerkiksi 20.00-->
 

ditrim

Jäsen
Mä olin pari yötä telttailemassa tossa ja siksi mua ei ole näkynyt linjoilla. Nyt viikonloppuna sitten taas!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tänään vois koittaa tuohon klo 19 aikaan? Eilen saatiinkin pari peliä täydellä kokoonpanolla vedettyä. 3 voittoa ja yksi tappio.
 

ditrim

Jäsen
Lähden pariksi päiväksi mökille ravustamaan. Eli mua ei näy kentällä eikä kopissa HC piiskaamassa 2 päivään.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Lähden pariksi päiväksi mökille ravustamaan. Eli mua ei näy kentällä eikä kopissa HC piiskaamassa 2 päivään.

Roger that.

Oiskos tänään ketään tulossa about 21.00 aikoihin pelailemaan?

EDIT: odotellaan Asertymilin kanssa pelejä! Mukaan pojat
 
Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Olipa kovat pelit tänään. 7 peliä ja tilastot seuraavat: 6-1-0. Huikeaa. Neljä viimeistä peliä päättyi nollapeleihin, 3-0, 5-0, 4-0 ja 2-0. Kolmessa vikassa oltiin kolmestaan Minä, Kak-a, ja Milch. Hyökkäystrio, joka puolusti todella intensiivisesti ja komeita oli usean minuutin pyöritykset vastustajan päässä.

Hieno lopettaa. Noustiin muute sijalle 132!
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Olipa kovat pelit tänään. 7 peliä ja tilastot seuraavat: 6-1-0. Huikeaa. Neljä viimeistä peliä päättyi nollapeleihin, 3-0, 5-0, 4-0 ja 2-0. Kolmessa vikassa oltiin kolmestaan Minä, Kak-a, ja Milch. Hyökkäystrio, joka puolusti todella intensiivisesti ja komeita oli usean minuutin pyöritykset vastustajan päässä.

Hieno lopettaa. Noustiin muute sijalle 132!

Hienot pelit pelattiin eilen. En aatellutkaan, että pelattiin neljä nollapeliä loppuun.
Illalla taas linjoille 21 jälkeen.

kak-a
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Juuri kun koittaisi päästä linjoille jauhamaan NHL:aa, päätti netti katketa, eikä vieläkään ole palannut toimimaan. Tässä kuitenkin odottelen kokoajan. Sonera rules.

NHL12 demo myös latauksessa, sillä voikin treenata muutoksia, joten sitten julkaisuvaiheessa ei ole ihan pihalla pienistä pelillisistä muutoksista. Suosittelen myös muita "treenaamaan"!
 

ditrim

Jäsen
Pelejä kyhäillään parhaimmillaan.
 

ditrim

Jäsen
Pelataanko tänään? Olen flunssassa, mutta sen ei pitäisi pelejä haitata.

Ps. Laitoin Tukalle yksityisviestin.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tänään pelejä, oon vaikka heti valmis. Enää 1pv ja 8 tuntia aikaa pelata ennen pleijareita, joten eiköhän tehdä kova sarjatulos nyt ennen po-alkamista.

Ilmotelkaas!
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Eilen oli välipäivä, mutta tänään taas mukana. Klo 14 jälkeen koko päivä aikaa pelailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös