PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 488
  • 433

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eikähän maalieron mukaan mene, mutta kuhan leikitittelin ajatuksella.

Toivon, etten kakkoseks joutuis, koska Ässät oli mulle muistaakseni aika paha. Toisen taisin hävitä. Nyt ei oo kyl hajuakaan kuka vois tulla vastaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kerkeiskö Kärpät pelata viimesen pelin yöllä pois alta kun näytät onlines olevan?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Toivon, etten kakkoseks joutuis, koska Ässät oli mulle muistaakseni aika paha. Toisen taisin hävitä. Nyt ei oo kyl hajuakaan kuka vois tulla vastaan.

Pelkosi voi toteutua sillä Tappara voi hyvin nousta vielä Ässistä ohi : )
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas Ipankin pelit on sitten pelattu... Viimeisissä kahdessa pelissä vastassa oli Blues. Ekan blues voitti Jatkoajalla muistaakseni 2-1 ja toisen Ipa sitten suoraan peliajalla 2-1.

Joten Ipalla tuntuu olevan varsinainen 2-1 putki päällä, joko voittoo tai sitten tappioo... =)
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Tuli leffa tos katottua. Viel hereillä`?

Joo saatiin peli pelattua. Molemmilla kaks ottelua jäljellä(?) ja pisteen ero. Eli loppuun asti viimeisestä pudotuspelipaikasta taistellaan! Ketäs vastaan sulla on noi vikat pelit? Mulla on Blues kaks kertaa. Tiukaksi meinaa mennä..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mulla Tepsiä vastaan molemmat pelit. Jotenkin tuntui haluttomalta Tapparalauma tässä jälkimmäisessä pelissä. Olisikos liian itsevarmalla asenteelle tullut lähdettyä pelailemaan. Tiukaks menee kyllä, voitto myös toisesta pelistä sua vastaan olis jo varmistanu jatkopaikan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Perkeleen löysää peliä. Tais jäädä ratkaseva piste ottamatta ja jäädä pleijjarit väliin.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Perkeleen löysää peliä. Tais jäädä ratkaseva piste ottamatta ja jäädä pleijjarit väliin.

Tiukkoja pelejä molemmat. Mulla hallinta kotipelissä ja sulla vastaavasti ihan samalla lailla omassa kotipelissäsi. Lehto teki muutaman upean gamesaverin kyllä ekassa pelissä ja kirvesrinnat tekivät tarvittavat pari maalia.

Toinen peli ja Tappara johtoon ekassa erässä, tepsi kuittaa melko nopeasti läpiajosta. Tämän jälkeen Tps johtoon, Tappara tasoittaa ja sama toistuu myös kolmannessa erässä. Kolmannen erän lopulla Suominen koukataan läpiajosta ja rankkari maaliin, 4-3 vierasvoitto. Mukavia pelejä aamunratoksi, kiitoksia peliseurasta!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Juuh kiitoksia sinnekkin mukavasta peliseurasta. Täytyy tää haluttomuus laittaa päivän kestävän tupakkalakon piikkiin:D Lakko loppuu kyllä tähän paikkaan ei tästä tuu mtn. Kauppaan ->
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään 15 eteenpäin voipi ehdotella Bluesille peliaikoja. Voin pelailla tuonne 22.30 saakka. Montakos pistettä tarvitaan pudotuspelipaikkaan? Täytyy sanoa, etten kyllä yhtään osaa pelata Bluesilla. Jotenkin puolustus vuotaa ihan järkyttävästi ja kaikki hyökkäykset kuivuvat todella mielikuvituksettomina kasaan kerta toisensa jälkeen. Muut osaavat paljon paremmin käyttää isoa kenttää hyödykseen.

edit. Siis selitin todella epäselvästi tuon. Siis voin pelailla klo 15 eteenpäin, niin ehdotelkaapa peliaikoja yv:llä tai vaikka täällä suoraan.
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Tänään 15 eteenpäin voipi ehdotella Bluesille peliaikoja. Voin pelailla tuonne 22.30 saakka. Montakos pistettä tarvitaan pudotuspelipaikkaan? Täytyy sanoa, etten kyllä yhtään osaa pelata Bluesilla. Jotenkin puolustus vuotaa ihan järkyttävästi ja kaikki hyökkäykset kuivuvat todella mielikuvituksettomina kasaan kerta toisensa jälkeen. Muut osaavat paljon paremmin käyttää isoa kenttää hyödykseen.

edit. Siis selitin todella epäselvästi tuon. Siis voin pelailla klo 15 eteenpäin, niin ehdotelkaapa peliaikoja yv:llä tai vaikka täällä suoraan.

Voisin tulla nyt viiden minuutin sisään pelaamaan noi pelit. Mun pitää molemmat voittaa, että meen Tapparan ohi.

E. Kaks voittoa tarvitaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
JYP saapuu nyt linjoille. Kiire tulee deadlinen kanssa, nyt pitäisi saada jokunen peli pelattua ja viimeistään huomenna iltapäivällä loppuun, koska olen lähdössä Tampereelle huomenissa vielä ja pleikkarille ehdin varmaan vasta sunnuntaina sitten seuraavan kerran...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
JYP saapuu nyt linjoille. Kiire tulee deadlinen kanssa, nyt pitäisi saada jokunen peli pelattua ja viimeistään huomenna iltapäivällä loppuun, koska olen lähdössä Tampereelle huomenissa vielä ja pleikkarille ehdin varmaan vasta sunnuntaina sitten seuraavan kerran...

HIFK odottaa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
JYP saapuu nyt linjoille. Kiire tulee deadlinen kanssa, nyt pitäisi saada jokunen peli pelattua ja viimeistään huomenna iltapäivällä loppuun, koska olen lähdössä Tampereelle huomenissa vielä ja pleikkarille ehdin varmaan vasta sunnuntaina sitten seuraavan kerran...

Pe (1730-) ja su illat onnistus mulle, voitas pelaa toi yks Jokerit-JYP pois.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
HIFK-JYP pelattu ja HIFK voitti. Nyt HIFK:lla on enään yksi ottelu jäljellä. Stadin herruus ratkaistaan siinä.

Granlundilta putosi rukkaset vastassa toinen yhtä suuri mies Kariya. Ottelussa kaiken kaikkiaan kolme tappelua. JYP hoiti ne suvereenisti.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
TPS ja Blues napsivat kummatkin vierasvoitot maalein 2-1 keskinäisissä peleissään. Vielä olisi turkulaisilla pelit jäljellä JYPiä vastaan (laitoin yvtä jo peleistä huomenna) sekä Kärppiä vastaan.

Onko porot miten linjoilla huomenna?
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
TPS ja Blues napsivat kummatkin vierasvoitot maalein 2-1 keskinäisissä peleissään. Vielä olisi turkulaisilla pelit jäljellä JYPiä vastaan (laitoin yvtä jo peleistä huomenna) sekä Kärppiä vastaan.

Onko porot miten linjoilla huomenna?

Edelleenkään Kärpillä ei ole jäljellä kuin yksi peli Bluessia vastaan. Sua vastaan oon jo pelannut.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällähän on pelit aika hyvin paketissa kaikilla. TPS:llä enään 2 ottelua pelaamatta, ja parilla jengillä on enään yksi peli. Ehkä tänään jo pääsee pleijareita alottelemaan?!

KalPalla varmaankin Tappara tulee vastaan ekalla kierroksella. Ainakin pelit luultavasti onnistuvat nopeella tahdilla, kun Juzsi on aina online :D Hyvä näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös