PS3: NHL10 - MM-kisat

  • 16 716
  • 295

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ranskaa vastaan nihkeä 1-0 voitto, mutta ottelu oli täydellistä dominanssia. 6-27 laukaukset ja hyökkäysalueaika 1.05 - 12.06. Huetti oli aika liekeissä :D No, voitto mikä voitto :)
 

Durable

Jäsen
Ranskaa vastaan nihkeä 1-0 voitto, mutta ottelu oli täydellistä dominanssia. 6-27 laukaukset ja hyökkäysalueaika 1.05 - 12.06. Huetti oli aika liekeissä :D No, voitto mikä voitto :)


Ranskalla saa kyllä harjotella puolustamista ja aika hyvin oon siinä onnistunu. Mut en tolla materiaalilla kyllä pysty oikein hyökätä.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Oisko Switzerlandille vastustajaa tähä aikaa illasta? Kattelen tota peliä niin huudelkaa jos kiinnostusta riittää. Lupaan pelata hieman jälkipeliä tsekki ruotsi ottelun tapaan.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Löytyiskö venäjälle vastustajaa?

Edit.
Jos joku tulee pelailemaan niin heittäkää pleikalla viestiä mie meen sotimaan.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Italia vois vaikka yhden tai kaks matsii pelata jos löytyy vastustajaa. Ilmotelkaa tänne jos joku tulee.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tsekki tulee heti pelaamaan.

Ja 3-0 voitto kun vastustajalta katkesi yhteys, peliä oli pelattu noin 4minuuttia. Tilanne tuolloin oli Tsekille 1-0, ja se maali tehtiin siirretyn rangaistuksen aikana Jagrin nimiin. Ilmeisesti oli tulossa 5vs. 3 tilanne koska YV jatkui ja vain hetki ehdittiin pelata kunnes sitten katkesi. No onneksi sain voiton tuosta eikä Ranska tainnut päästä koskemaan kiekkoon tuona vähänä aikana mitä peli kesti. :)
 

Durable

Jäsen
Ja 3-0 voitto kun vastustajalta katkesi yhteys, peliä oli pelattu noin 4minuuttia. Tilanne tuolloin oli Tsekille 1-0, ja se maali tehtiin siirretyn rangaistuksen aikana Jagrin nimiin. Ilmeisesti oli tulossa 5vs. 3 tilanne koska YV jatkui ja vain hetki ehdittiin pelata kunnes sitten katkesi. No onneksi sain voiton tuosta eikä Ranska tainnut päästä koskemaan kiekkoon tuona vähänä aikana mitä peli kesti. :)

Joo sitä lystiä ei kauan kestäny=)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onkos hetken päästä pelaajia linjoilla?

Tiukka matsi Tsekin ja Venäjän välillä, eka Tsekki siirtyy 1-0 johtoon kun sain rankun tokan erän lopulla josta Plekanec iski sisään. Sitten Venäjä tasoittaa välittömästi 3. erän alkuun josta sitten jatkoille ja siellä Venäjä otti voiton.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Milloinkas seuraavien maiden edustajille kävisi pelit?
- USA, Kazakstan, Latvia ja Sveitsi.

Olen nyt tunnin verran tässä paikalla että mulle käy vaikka heti, sitten seuraavan kerran illan lätkäpelien jälkeen. Infotkaa YV:nä tai tänne jos kiinnostaa pelata nyt, avaan sit pleikan.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Milloinkas seuraavien maiden edustajille kävisi pelit?
- USA, Kazakstan, Latvia ja Sveitsi.

Olen nyt tunnin verran tässä paikalla että mulle käy vaikka heti, sitten seuraavan kerran illan lätkäpelien jälkeen. Infotkaa YV:nä tai tänne jos kiinnostaa pelata nyt, avaan sit pleikan.

Latvia voi tulla yhden pelin nyt pelaamaan.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Sveitsi linjoilla nyt jonkun tunnin. Ensi kerran tänä yönä 12 jälkeen voisin kanssa käydä kun pääsen töistä. Sen jälkeen en ole varma kerkeänkö tulla pelailee ennen maanantai iltaa, kun on töitä ja maanantaina on taas koulua.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Latvia voi tulla yhden pelin nyt pelaamaan.

Ei perkale, mehän oltiinki jo pelattu. No nyt Sveitsiä vastaan pääsin kuiteski...

EDIT: Ja siitä 2-1 voitto Tsekille. Eihän mulla puutukaan kuin Kazakstania vastaan matsi, enää. Kolme päivää enää aikaa pelata toi runkosarja, siellä on mm. Kaberlen USA jolla ei ole kuin 2 ottelua pelattuna.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Saksa on ollut pari päivää nesteytysleirillä, leiri jatkuu vielä tänään, mutta huomenna illasta olis mahdollisuus pelata jos vaan Venäjä, Ruotsi tai Tanska osuis samaan aikaan pelailemaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös