PS3: NHL10 Kevätliiga divari

  • 37 309
  • 773

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän tuossa kusee kun heti peliin liityttäessä tulee ruutuun, että "istunto on keskeytynyt". Joka kerta sama homma.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Carolinan ja Minnesotan välilä nähtii pelillisesti varsin yksipuolinen, mutta maalien osalta varsin tiukka vääntö. Carolina istui boksissa ja Minnesota rankaisi ylivoimilla kolme maalia. Ottelun ratkaisu syntyi jatkoajalla, kun Minnesota hyödynsi 4vs3 ylivoimansa heti jatkoajan alussa. Lopputulos siis 2-3.

Jäähyminuutit: Carolina 5x2min + 1x5min =15min, Minnesota 2x2min =4min.

Laukaukset: Carolina-Minnesota 7-23.

Ei lähtenyt oma peli käyntiin oikein millään, mutta tästähän ei ole kuin se yksi kuuluisa tie, joka on ylöspäin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minnesotalla on ollut puolustuksen kanssa ongelmia, tähän pyrittiin keskittymään, mutta edelleen Canes pääsi yv-hyökkäyksiin, ja lähes kaikki näistä 7 laukauksesta olisivat voineet päätyä maaliin.

Yv-harjoitukset olisivat saaneet tuottaa muutaman osuman enemmän, mutta laitetaan osa radioselostukseen (Ässät-Pelicans) keskittymisen piikkiin.

No, pre-seasonilla edelleen vain yksi tappio varsinaisella peliajalla, en tunnu löytävän lääkkeitä NUPENVIINAA vastaan liigassa, enkä kapeassa kaukalossa,
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Harjoitusmatsia voisin Devilsin kanssa ottaa. Jos porukkaa on linjoilla, haastetta kehiin vaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Capitals voisi ottaa vielä illan viimeisen treenimatsin, jos joku on vielä linjoilla tähän aikaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin ottaa kans harkkamatsin vaikka tossa ykkösliigassa olenkin. Näkis vähän millasta pelimiestä täällä divarissa on :P Anyone?

CalciChew69 ja mut löytää Kotimaa 1 vielä jonkin aikaa

EDIT: ei näytä löytyvän peliseuraa. Kutsukaa joku jos ehtii pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Voisin tässä illan aikana jotain harkkaa ottaa. Kotimaa 1:stä löytää illan aikana about 18.05 ->
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Ajattelin tässä rostereita odotelessa pykästä Pre-Season liigan, kun kiinostusta näihin harjotusmatseihin näyttäny olevan. Tässä kun pääsee jo vähän muokkaaman ketjujakin ja tekemään niihin kokeiluja.

Kierroksia laitoin 10 joten ei pitäs heti pelit loppua. Liiga laitetaan sitten kiini kun varsinainen divari alkaa. Kiinostuneet käykää liittymässä mukaan.

LIIGAN NIMI
Kevat Divari

LYHENNE
kedi

SALASANA
kevat
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jooh.. Mulla on joku tosi omituinen ongelma pleikkarin kanssa. EA heittää jatkuvasti pihalle noin viisi minuuttia sen jälkeen, kun on logannut sisään. Sen vuoksi meikäläistä ei varmaan lähiaikoina näy. Koitan tänään illalla tai huomenna päivällä keksiä jotain asian parantamiseksi, koska pelkkä modeemin buuttaaminen ei selvästikään auta, kolmesti olen sitäkin kokeillut. Pitää kuitenkin toivoa, että saisin sen korjattua ennen liigan alkua.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liigalisenssi jäi viime viikolla hankkimatta. Tästä syystä "mestis" karkelot kutsuvat. Tsekkasin tota eka sivun listaa, ja onko tuo nyt ajan tasalla? Eli jos on, voisin ottaa Montreal Canadiensin joukkueekseni.

JA: Paha_Kurki
PS3: Paha_Kurki
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Pre-Season, Minnesota Wild vastaan Philadelphia Flyers.

1. erä

Erän alkuun kaksi ylivoimaa, ensimmäisellä tolppaan, muuten aika scheissea.

1-0 Bartulis, JVR sdyöttää viivalle ja yläkulmaan.

1-1 Brozniak, rankkarista.

Tasainen erä, minulla 3 ylivoimaa, jotka kaikki harakoille.

2. erä

Heti erän alkuun minulle ylivoimaa.

2-1 Krajicek, ylivoimamaali, viivalta heittäytyvän miehen ohi ja ylös.

Erässä oli tappelu, jossa Gagne antoi Zidlickylle tattiin.

2-2 Brunette, alivoimalla pääsevät onetimeriin. Emery hieman auttoi.

3-2 Giroux, alivoimalla Richards ampuu ja G. latoo riparin sisään.

3-3 Schultz, samantien vastaus. Vanhanaikainen maali.

Taas aika tasainen erä, vaikka pelasin sen melkein kokonaan ylivoimalla.

3. erä

4-2 Carter, ylivoimalla suora hyökkäys, lätty maalin eteen ja sisään.

Minulla varmaan kolme paikkaa tehdä maali, Carcillo vetää tolppaan.

Kolmannen lopussa mulla todella pahaa lagia.

Kolmas pelattiin loppuu jälleen minun ylivoimani aikana.

Tilastot

Laukaukset

Phi:18 Min:20

Taklaukset

Phi:10 Min:27

Aloitukset

Phi:14 Min:10

Rangaistukset

Phi: 7:00 Min: 23:00

3. tähti Krajicek
2. tähti Carter
1. tähti Giroux


Kaikenkaikkiaan aika hyvä ja tasainen ottelu, jonka olisi pitänyt ratketa jo aikaisemmin. Kun pelaa Erän verran ylivoimaa pelin aikana pitäisi se tappaa jo paljon aikaisemmin.
Taklausten vähäisyys minun puolellani johtuu siitä, että pidin suurimman osan aikaa kiekkoa omillani.
Carter oli kyllä jäätävä aloituksissa ja tällä kertaa sain aikaan laukauksiakin, jopa viivasta. Vaikka miinuspuolena oli puolentusinaa menetystä ja läpiajoa kun pakki pelaa rohkeasti, auts.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jälleen hyvä ja tasainen ottelu Flyersia vastaan, molemmat maalivahdit ehkä hieman hukassa,(1.,2. Philadelphian maali, 3. Wildin maali)

1. Maalin ampui rankkarista Clutterbuck. En tuota toistakaan Emeryn piikkiin laittaisi, Brunetelta, (sukunimi), kuitenkin suht`onnistunut harhautus maalin edustalla.

Kokonaisuudessaan Philadelphia juuri tuon maalin verran parempi, näin kolmen harjoitusottelun jälkeen odotusarvot liigakohtaamiseen ovat korkealla.

Hienoa toimintaa Kuivalilta tämä otteluraporteiden kirjoittaminen siitä iso :peukku:
 
Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Juu, minä en vain osaa kuolemaksenikaan pelata maalivahtia, mikä voipi olla kuolemaksi jossakin vaiheessa. Pitääpä ruveta opettelemaan...

Tuohon toiseen maaliin, kyllähän siinä Emery torjui, mutta ei ollut ihan ajoissa. Puolustuksen vika, kun päästivät moiseen hyökkäykseen. Mutta ei Emery kauheasti vakuuta, kyllähän sinne pitäisi parempi mies veräjälle hommata.

Kyllähän nämä ovat olleet tasaisia kamppailuja ja täytyy sanoa, että minulla on puolustuspelaaminen parantunut hieman edellisestä kamppailusta, enää ei karvaajat aja taklauksiaan ohi ja päästä vastustajia ylivoimahyökkäyksiin.

Ja kiitos peukusta, ilohan niitä on raapustaa, tietää sitten muutkin millaista peliä on ollut. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin ottaa maalit talteen ja ladata EA:s sivuille, mutta ne mahtaisivat viedä aikaa ja vaivaa, turhankin paljon.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kiinnostaisiko jotakuta harjoitusmatsi?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kuulostaa lupaavalta. Haastatko sinä?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Hmmm.. Eikös liigan kautta se ole paljon helpompi? Siis Kevätdivari-liigajutska ja sieltä haasto.
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Kings olis valmiina treenimatsiin. halukkaita?

edit. Pahoittelut vielä mustalle seiskalle lyhyestä matsista. Mulla ilmeisesti tilttas pleikkari.
 
Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Pre-Season, game 9(?) Pittspurgh Penguins vastaan Philadelphia Flyers.

1. erä

Dupuis loukkaantuu heti alussa.

Tasainen 0-0 erä. Molemmilla muutama tuhannen taalan paikka ja muutama mehukas niitti.

2. erä

Minulle ylivoimaa heti erän alkuun. Pari paikkaa, molemmissa päissä.

Sitten Briere loukkaantuu, rivarlya ilmassa? Onneksi ei pahempaa, lantiovamma mutta voi pelata.

Carcillokin loukaantuu taklauksesta.

Toinenkin erä on maaliton.

3. erä

Malkin saa rankkarin, muttei tee maalia.

Richards ampuu one timeristä kilometrin yli.

1-0 Malkin ampuu P-pisteiden välistä yläkulmaan.

Philadelphian loppurynnistys loppuu typerään kamppiin.

Tilastot

Laukaukset

Pit:23 Phi:13

Taklaukset

Pit:32 Phi:15

Aloitukset

Pit:14 Phi:6

3. tähti Fleury
2. tähti Emery
1. tähti Malkin

Aika tasainen peli kaikenkaikkiaan, vaikka Pittsburghille laukauksia näyttävätkin. Ylivoima on huono vitsi ja paikoista tartteis laittaa. Brieren ja Carcillon loukkaantumiset eivät oikein auttaneet asiaa. Pittsburgh sai revanssinsa, ensimmäisen pelinhän Flyers voitti ;). Hyvä peli kaikenkaikkiaan, vaikka hieman tappio risookin.

EDIT: Minä voin nopean ottaa, jos kiinnostaa.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Hyvä matsi, parempi vei, vaikka itse sanonkin.

+ Malkin on maaginen, odottakaas vaan muut joukkueet
+ Taklauspeli oli maagista
+ Alotukset voitettiin komiasti
+ AV-peli toimii!

- Paikoista voi vieläkin tehdä maalit

Kuival on kyllä mulle hyvin sopiva vastustaja, pääsee pelaamaan omilla vahvuuksilla.

Pittsburgh voipi olla tässä illan aikana haastettavissa.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liity Durable tässä ketjussa jo mainittuun pre-season liigaan, tuskin kellään mitään sitä vastaan?

Jos vaan joukkueesi on vapaana..

Helpompaa, kun näkee yhdestä paikasta linjoilla olevat pelaajat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös