PS3 NHL09 HC Jatkoaika

  • 12 988
  • 144

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tanskanen voisi hieman selventää mitä tuohon "13. hyökkääjä" rooliin kuuluu?

Laitoit, että mikä tahansa pelipaikka käy, paitsi veska ja sentteri. Lisäsin myös itseni tolle paikalle.

Pelaan pakkina, mikäli on riittävästi hyökkääjiä, ja halukas sentteri. Eilen tuli pelailtua sentterinä ja ihan ok meni, eli pelaan siinä jos ei muut halua.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä olisi yksi innokas pelaaja, mikäli pelaajia tarvitsette. Kokemusta NHL-sarjasta löytyy jo vuoden -95 pelistä ja siitä lähtien on tullut aktiivisesti tätä sarjaa pelattua. Nickkini Pleikkarissa on made44, ilmoitelkaa jos vielä pääsee mukaan.

Laitan kutsua, kunhan meen ite pelaamaan. Toki on mutaikin pelaajia jotka sinut voi kutsua, jos on paikalla ennen mua.

---
Lisäilen tohon avausviestiin muutaman ohjeen jota käytetään pelatessa.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- Ei taklata sitä kiekotonta pelaajaa. Liikaa istutaan jäähyllä näiden takia.

Noita tulee kyllä väkisin kun samassa tikussa on laukaisu ja taklaus... meikä ainakin poimunu jo "parit" kakkoset kun yrittäny vetää ja just kiekko irronnu lavasta ja sit onkin veto muuttunu poikkariin ja jäähyyn.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs usein näitä pelejä järjestetään vai pelataanko matseja silloin, kun on tarpeeksi ihmisiä onlinessa pelin aloittamiseksi?
 
Viimeksi muokattu:

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenkäs usein näitä pelejä järjestetään vai pelaataanko matseja silloin, kun on tarpeeksi ihmisiä onlinessa pelin aloittamiseksi?

Sillon pelaillaan, kun on tarpeeks pelaajia. Ei ole mitäään aikatauluja.
Näköjään ei ole pelattu, kuin yks matsi, etten ollut paikalla.

Lisäilkää toisianne kaverilistalle. Sitä kautta on helppo huomata kuka on online, ja kutsua pukuhuoneeseen.
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Laitoit, että mikä tahansa pelipaikka käy, paitsi veska ja sentteri. Lisäsin myös itseni tolle paikalle.

No hyvä ettei sillä ollut mitään tekemistä peliesitysten kanssa :)
Alkoi jo pelottaa kun katsoin että olen ainut kyseisen roolin saanut pelaaja.

Ikävää ettei tänään taida päästä pelailemaan. Tulee noita laatuohjelmia (futista) koko ilta.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En vielä omista peliä, ehkä jopa ens viikolla käyn hakemassa, joten kysyn nyt muistaessa tämän kysymyksen:
Onko tässä 09-versiossa mitään chat-mahdollisuutta pelitauoilla tai pelin jälkeen? Entä headset-räpätyksen mahdollisuutta? En mitä muuten, mutta pääsis sitten vitt...analysoimaan pelikirjoja.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pukuhuoneessa pystyy keskustelemaan matsien välissä. Lisäksi headset on toiminnassa myös matsien ajan. En tiiä onko meillä kellään headsettiä.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikäl on nyt viimeisessä 4 pelissä katkennu yhteys kesken matsin niin vaikuttaako se jotenkin muiden peliin? Saan ainakin itse niistä aina tappion, mutta ei kai joukkue saa?
Viimeksi ainakin Tanskanen oli samassa pelissä ja tais olla amiraalikin + joku muu...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Meikäl on nyt viimeisessä 4 pelissä katkennu yhteys kesken matsin niin vaikuttaako se jotenkin muiden peliin? Saan ainakin itse niistä aina tappion, mutta ei kai joukkue saa?
Viimeksi ainakin Tanskanen oli samassa pelissä ja tais olla amiraalikin + joku muu...

Mullakin katkesi yhteys eilen, saakelin sonera. Käsittääkseni joukkue ei saa tililleen tappiota jos vähintään 2 pelaajaa pystyy pelin loppuun saakka pelaamaan.

Itse pelaamisesta sen verran sanottava että mulla on hiemani hakusessa homma kun en ollut BAP-modea pelannut laisinkaan ennen HCJ:n online pelejä. Demossa koitin mut en oo jaksanut offlinessa aloittaa BAP-uraa. Että siis sitä vaan ettette ihmettele mun sählinkiä peleissä, kyllä mä vielä opin pelaa joku kaunis päivä. ;)

Tällä hetkellähän statsini ovat 10 ottelussa 6+6, 25min joten jähyilyä pitäis ainakin välttää...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen jo kävin katselemassa HC Jatkoajan tilastoja ja mukaan voisin tulla ilman muuta. En ole ennen tälläisiä kimppanetti änäriä tahkonnut, joten voisiko joku pienen briefingin pitää.

Olisi ainakin muutama kysymys: Eli pelataanko tätä Be A Pro Modessa ja siihen luodulla hahmolla. Oma luotu pelaajani on oikea (suosittu paikka) laita. Ilmeisesti kutsu pitää lähettää Tanskaselle ja sitä kautta sitten hyväksytään pelaaja tai ollaan hyväksymättä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ai tämmönenkin on jo, liittyisin mukaan.

Oon vasenta laitaa pelaava pienikokoinen voimahyökkääjä eli ei oikein mistään kotosin, mutta halut on kovat ;)

PS3-tunnus on Miksa80 noin miljoonan kokeilun jälkeen.
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Eilen jo kävin katselemassa HC Jatkoajan tilastoja ja mukaan voisin tulla ilman muuta. En ole ennen tälläisiä kimppanetti änäriä tahkonnut, joten voisiko joku pienen briefingin pitää.

Olisi ainakin muutama kysymys: Eli pelataanko tätä Be A Pro Modessa ja siihen luodulla hahmolla. Oma luotu pelaajani on oikea (suosittu paikka) laita. Ilmeisesti kutsu pitää lähettää Tanskaselle ja sitä kautta sitten hyväksytään pelaaja tai ollaan hyväksymättä.


Tanskanen ei vkolla pahemmin ehdi pelailemaan, mutta on siellä useampikin kaveri jolla oikeudet kutsua tiimiin. Esimerkiksi minä, nässe sekä pari muuta. Sitä tyyppiä voi muokata sieltä valikoista ihan mielinmäärin, joten jos kiinnostaa muitakin paikkoja pelata niin ei ole ongelma. Lisää vaan noita pelaajia kaverilistalle ja viesteillä pommitat onlinessa olevia niin eiköhän sieltä kutsua ala tulla. Voisin vaikka tulla online ja neuvoa kaveri alkuun :)
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tanskanen ei vkolla pahemmin ehdi pelailemaan, mutta on siellä useampikin kaveri jolla oikeudet kutsua tiimiin. Esimerkiksi minä, nässe sekä pari muuta. Sitä tyyppiä voi muokata sieltä valikoista ihan mielinmäärin, joten jos kiinnostaa muitakin paikkoja pelata niin ei ole ongelma. Lisää vaan noita pelaajia kaverilistalle ja viesteillä pommitat onlinessa olevia niin eiköhän sieltä kutsua ala tulla. Voisin vaikka tulla online ja neuvoa kaveri alkuun :)

Nimimerkki NHL09:ssä on temmi79, jos siitä jotain hyötyä on. En nyt muutamaan tuntiin ehdi onlineen, mutta varmaan kun mamma rupeaa big brotheria vahtaamaan, niin viim. silloin.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees, eli ite en paljoa viikolla kerkee pelailemaan.
Mutta löytyy muutama muukin aktiivine npelaaj, joka voi lisäillä joukkueeseen, eli nopein laittakoon kutsun.

Jokos Jopeli löysi hyvän paidan, joka ei sekotu muiden joukkueiden paitoihin?
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Jokos Jopeli löysi hyvän paidan, joka ei sekotu muiden joukkueiden paitoihin?

En ole löytänyt, mutta ehotuksia voi tehdä. Sm-liigapaidat voi melkein unohtaa laskuista kun niistä ei varmaan yhteisymmärrykseen pääse.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
En ole löytänyt, mutta ehotuksia voi tehdä. Sm-liigapaidat voi melkein unohtaa laskuista kun niistä ei varmaan yhteisymmärrykseen pääse.

XBoxin puolella meillä on käytössä Avangard Omskin pelipaita.

Eipä ole tullut kuin yksi joukkue vastaan samalla paidalla, joten aika harvinainen kyseinen paita tuntuu olevan.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
XBoxin puolella meillä on käytössä Avangard Omskin pelipaita.


Mulle ainakin sopii toi Omskin paita...
Poimittiin äsken tunkin ja miksan? kanssa 8-2 kuokkaan ilmeisesti konsolifin-joukkueelta, tehopörssilukema kiittää ja painuu reilusti pakkaselle. Ei ollu kyl kassarilla paras päivä, mut oltiin kyl hieman jäljessä kaikessa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Mulle ainakin sopii toi Omskin paita...
Poimittiin äsken tunkin ja miksan? kanssa 8-2 kuokkaan ilmeisesti konsolifin-joukkueelta, tehopörssilukema kiittää ja painuu reilusti pakkaselle. Ei ollu kyl kassarilla paras päivä, mut oltiin kyl hieman jäljessä kaikessa.
Juu kylmää oli kyyti...huomenna taas minä olen mukana soheltamassa.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt tiedä miksi pitää huudella vieraisiin pöytiin, mutta ainakin Kazanin paidat on pirun tyylikkäät. Te kun muutenkin varastitte nimen meiltä niin pitääks ne paidatki olla samanlaiset?

Vaikka oliskin pilke silmäkulmassa.

Johtyisikohan tuo nimi foorumin nimestä, millä jokainen pelaaja vaikuttaa?

Omasta mielestä paidassa pitäisi olla jotain sinistä, Jatkoajan mukaisesti.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ladan paidat taitaa olla siniset..

Ja toki Lada kuvaisi loistavasti joukkuettamme. Käy varmasti, mutta kankeasti ja kolisten.

Ei vaan. Ihan hyvin mennyt pelit. Aikasemmin otettiin konsoliFinilta tieukka tappio ja kerran jatkoajalla tappio. Nyt sitten tänään ilmeisesti tapahtunut kummia.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No pikaseen vertasin meitä KonsoliFIN statseihin niin suhteessa lauomme saman verran mutta taklaamme enemmän, sen tähden jäähyjäkin sitten enempi. Mutta kun kerta KonsoliFIN on yhdeksäntenä niin voimme helposti nousta kanssa TOP10 joukkoon kunhan vaan saamme pelejä alle ja varsinkin ne kuuluisat maalihanat auki.

Tänään pelattii Amiraali17:n kaa niin yhdessäkin pelissä lauoimme päälle 30 laukausta mutta rankuissa vasta voitettiin 2-1. Porukkaa tarvittais kyl enempi joukkueeseen jotta olis paremmin peliseuraa kun kaikki nykyiset eivät pääse samaan aikaa kuitenkaa pelailee...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin yhdessä pelissä, jossa tänään pelasin niin jäähyjä tuli aivan liikaa. Suurin osa jäähyistä oli sellaisia hyökkäyspään tattirämpytysjäähyjä, joissa vastustajan pelaajaa vedettiin poikkarilla selkään. Ne pitäisi saada pois, vaikka ymmärtäähän sen, että one timereitä yrittäessä kiekoton mies hakkaa kaikkea mikä liikkuu. Kahdella pelaajalla pelatessa niitä tulee vähemmän, mutta mitä enemmän pelaajia niin boxi kutsuu.

Yksi mikä harmittaa on se, että ei saada koko viisikkoa jatkoajan pelaajia mukaan. Pakit on sellaisia turakkeja tietokoneen ohjaamina, että kokeneita puolustajia kaivataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös