PS3: NHL 13 GM Connected viikonloppu -liiga (vain GM)

  • 1 750
  • 15

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Olisi kiva jos odottelisit vielä hetken kun ollaan tuossa suunniteltu uutta liigaa niin olisi kiva saada kaikki innokkaat managerit siihen mukaan. Hyvä jos löydetään pleikan puolelta 30 innostunutta jamppaa niin turha perustaa kahta liigaa kilpailemaan pelaajista.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Olisi kiva jos odottelisit vielä hetken kun ollaan tuossa suunniteltu uutta liigaa niin olisi kiva saada kaikki innokkaat managerit siihen mukaan. Hyvä jos löydetään pleikan puolelta 30 innostunutta jamppaa niin turha perustaa kahta liigaa kilpailemaan pelaajista.

Päätin perustaa, koska itse ainakin haluan olla jossakin liigassa mukana, mutta aikani on arkisin vähissä, joten kokeilin jos muillakin olisi samankaltainen tilanne.
 

Ralph

Jäsen
Joukkue: Colorado Avalanche
PSN: GaDa-AVS
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ootellaan... Voihan toki pelaajat olla kummassakin mukana, tässähän edetään vain viikonloppuisin ja ehkä lomilla.

EDIT: Ja laitetaan loukkaantumiset päälle, niin yksipuolisesti tullut vastauksia.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Pyytäkääs kavereitanne liigaan, ei ole väliä, onko tunnuksia jatkoaikaan vai ei. Myös kaikki lukijat voivat ilmoittautua laittamalla viestin pleikkarilla mulle (PSN: jami-123), jossa kertoo, minkä joukkueen haluaa. Kriteerinä tunnuksettomille on tämän ketjun aktiivinen lukeminen.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
PSN: talonmies73

Ja Philadelphia Flyerssilla mennään.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Pyytäkääs kavereitanne liigaan, ei ole väliä, onko tunnuksia jatkoaikaan vai ei. Myös kaikki lukijat voivat ilmoittautua laittamalla viestin pleikkarilla mulle (PSN: jami-123), jossa kertoo, minkä joukkueen haluaa. Kriteerinä tunnuksettomille on tämän ketjun aktiivinen lukeminen.

Eikö kellään ole kiinnostuneita kavereita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös