Pro Evolution Soccer 4 / Winning Eleven 8

  • 12 636
  • 134

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jaa-a. Taitaa tuo nyt levittyvä versio joku beta. Tai ainakin toivon niin. Napit on ainakin Boxille ihan miten sattuu. Trainingia kun vetelee, niin käsketään painaa jotain [R] -nappia jotta ukko spurttaa. En tie sitten, mutta siitä d-padista se joskus liikahtaa, joskus taas ei. Ja kuvakoko on sitten 4:3. Welcome to the 90's. Kameroita/kuvakulmia ei pysty säätämään lainkaan.

Huikeata oli ainakin se, kun vihollinen teki maalin ja sitä se poika tuuletteli siinä ja minua tietysti vitutti, mutta sitten näytettiinkin linjamiestä lippu pystyssä ja jassohan se olikin! Hauskoja juttuja tollaset.

PC:llä olen kokeillut PES3:sta ja en kyllä sitten tiedä mitä tässä on ihmeellistä siihen verrattuna. No, Fifa 2005 kokeiluun.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Cosmo
Jaa-a. Taitaa tuo nyt levittyvä versio joku beta. Tai ainakin toivon niin. Napit on ainakin Boxille ihan miten sattuu. Trainingia kun vetelee, niin käsketään painaa jotain [R] -nappia jotta ukko spurttaa. En tie sitten, mutta siitä d-padista se joskus liikahtaa, joskus taas ei.

R= right trigger eli oikea liipaisin? Tai oikea tatti?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Master Chief
R= right trigger eli oikea liipaisin? Tai oikea tatti?

No tuossa uskossa mäkin olen ollut ja matsin aikana pidellyt oikeaa liipasinta pohjassa koko aika. On se ainakin tuntunut, että juoksee lujempaa. Mutta sitten niissä reeneissä, joissa käsketään juuri nyt painamaan sitä [R]-nappia, siitä napista ei tapahdu yhtään mitään. Eikä myöskään tatista. D-padia jonnekin alas ja ylös, niin alkaa tapahtumaan.

Tietysti manuska vois vähän selventää aina..
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ps2 julkaisupäivä

Viestin lähetti Hasse
15.10 annetaan ps2 version julkaisupäiväksi. Olisi myös sangen toivottavaa ettei myöhästyisi koska jäljelläolevat 2 viikkoa tuntuvat ikuisuudelta:)

Onks tää nyt ihan varma tieto? Jossain on ollu 22.10 ja olenpa nähnyt sellasiakin että marraskuun lopussa vasta tulis ps2:lle :(
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Re: ps2 julkaisupäivä

Viestin lähetti Decimal
Onks tää nyt ihan varma tieto? Jossain on ollu 22.10 ja olenpa nähnyt sellasiakin että marraskuun lopussa vasta tulis ps2:lle :(

no varma ja varma, dosen listalta katsoin ja ainakin parina viimevuonna päivät osuneet, eli tullut näihin aikoihin ja en usko ettei tulisi tänäkin vuonna.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Cosmo
Ei saatana, kyllä kauppaan jäisi tollasella kannella, vaikka sisällä ois mitä tahansa! Toi on kyllä niin hirveä.

Juu, tätä katselin itsekin. Karmean näköistä. Mitä vikaa oli aiempien versioiden yksinkertaisilla kansilla, joissa oli valkoinen pohja ja iskevät grafiikat?

Arvosteluversio muuten pamahti tänään postin mukana kotiin. Palaillaan astialle :)
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaveri tuossa juuri äsken raportoi, että on täysin koukussa PES4:een. Itse pääsen luultavasti pelaamaan loppu viikosta, tai viimeistään viikonloppuna. I can`t wait.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: ps2 julkaisupäivä

Viestin lähetti Hasse
no varma ja varma, dosen listalta katsoin ja ainakin parina viimevuonna päivät osuneet, eli tullut näihin aikoihin ja en usko ettei tulisi tänäkin vuonna.

No hyvä jos on varma tieto. Ei kyllä itekkään millään jaksais odottaa tämän kyseisen pelin ilmestymistä, ite oon viel lähössä viikoks reissuun just tossa 15 pvä niin että omat pelit viivästyy viikolla. Näitä harvoja PS2 pelejä joista oikeasti haluaa maksaa sen hinnan.

Sanottakoon vielä sen verran että olen hakannut PES3:sta jo pitkään romu pc:lläni, surkealla pädillä ja huonoimmilla grafiikoilla. Ja silti peli hidastelee törkeän paljon.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Hyvältähän tämä vaikuttaa muutaman pelin jälkeen. Valikot ovat kyllä parhaat tähän mennessä ja nyt voi pelata liigoja kaikilla jengeille ainakin valioliigaa ja Serie A:ta (en muista onko pystynyt muissa versioissa). Myös on enemmän oikeita pelaajia, kun ennen ainakin nopean silmäyksen jälkeen. Saksa ja Hollanti oli ainakin taas vääriä pelaajia täynnä, mutta nopeasti noi korjaa, kun pelaajilla on kuitenkin oikea ulkonäkö. Joukkueiden nimet on jälleen jotain Man Red, West London Blue ja ym... Vaikeahan noita on valmiiksi peliin korjata, kun kakki lisenssit on ea:n FIFA sarjalla. Pelillisesti ei nyt kauheasti ole eteenpäin menty, kun ei tosta kyllä helpolla mennä, mutta esim. Henryn liikkeet näytti ihan samallaiselta, kun oikeesti, kuten myös Nistelrooyn ja ym..
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Jokeri-iki
Hyvältähän tämä vaikuttaa muutaman pelin jälkeen. Valikot ovat kyllä parhaat tähän mennessä ja nyt voi pelata liigoja kaikilla jengeille ainakin valioliigaa ja Serie A:ta (en muista onko pystynyt muissa versioissa). Myös on enemmän oikeita pelaajia, kun ennen ainakin nopean silmäyksen jälkeen. Saksa ja Hollanti oli ainakin taas vääriä pelaajia täynnä, mutta nopeasti noi korjaa, kun pelaajilla on kuitenkin oikea ulkonäkö. Joukkueiden nimet on jälleen jotain Man Red, West London Blue ja ym... Vaikeahan noita on valmiiksi peliin korjata, kun kakki lisenssit on ea:n FIFA sarjalla. Pelillisesti ei nyt kauheasti ole eteenpäin menty, kun ei tosta kyllä helpolla mennä, mutta esim. Henryn liikkeet näytti ihan samallaiselta, kun oikeesti, kuten myös Nistelrooyn ja ym..

Mistä olette mahtaneet saada pelin tässä vaiheessa jo käsiinne?
Onko puolustus systeemia parannettu että comp. osaa myös ryhmittäytyä järkevästi puolustajilla? millainen on uusi vapaapotku järjestelmä.. Tai voiko vanhoilla tutuilla controlleilla pelata, vai pitääkö opetella käyttämään tatteja? (ps2)


Tietoa missä saisi modattua (pääkaupunki seudulla ps2:sen)?
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Viestin lähetti Hasse
Mistä olette mahtaneet saada pelin tässä vaiheessa jo käsiinne?
Onko puolustus systeemia parannettu että comp. osaa myös ryhmittäytyä järkevästi puolustajilla? millainen on uusi vapaapotku järjestelmä.. Tai voiko vanhoilla tutuilla controlleilla pelata, vai pitääkö opetella käyttämään tatteja? (ps2)


Tietoa missä saisi modattua (pääkaupunki seudulla ps2:sen)?

Joo käsiinhän tuo on saatu netistä polttamalla tyhjälle DVD-r:lle ja PS2:ssa tietenkin mod piiri. Itse kävin asennuttamassa täälä www.hevnet.com. Huonopuoli tässä on se kun täytyy aina löytää oikea tyhjä DVD-levy, kun jotkut eivät suostu toimimaan. Ja ainakin itselläni kun laitan toimimattoman pelin sisään niin sitten ei toimi vähään aikaan mikään mukaan "piraatti" koneessa, mutta siitä selviää kun pitää konetta kiinni pari minuuttia. Ja vanhoilla controlleilla voi pelata. Vapaapotku järjestelmä on aika samanlainen kuin ennenkin.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Peli on kyllä aivan huikea. Edellisen version ärsyttävät "ongelmat" on korjattu. Kulmista en ole n 15 pelissä tehnyt vasta kuin yhden maalin. Muutenkaan keskityksistä ei tule maaleja samaan tahtiin kuin kolmosessa. Hyötynäkökohdasta on tällä kertaa jopa hyötyäkin! Hmmm...mitäs muuta. Laukominen on hankalampaa kuin aikaisemmin, tulee paljon epäonnistuneita laukauksia, mikä on tietenkin realistisempaa. Hyvät jengit on oikeasti hyviä ja huonot huonoja. Boltonilla sain ManUlta selkään puhtaasti 4-0.

Ja ennen kuin joku todellinen "konkari" tulee veistelemään tänne, että en vain osaa pelata, niin voin sanoa, että näitä pelejä olen pelannut sitten PSOne ISS ajoista alkaen!

Eteenpäin on menty.

Miinuksia on sitten ainakin se, että kaksinpelissä peli tökkii aika pahasti...tiedä sitten onko telkkarissani vikaa, sillä on kuulemma merkitystä pelin pyörimiseen..?
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti King

Ja ennen kuin joku todellinen "konkari" tulee veistelemään tänne, että en vain osaa pelata, niin voin sanoa, että näitä pelejä olen pelannut sitten PSOne ISS ajoista alkaen!

Eteenpäin on menty.

Miinuksia on sitten ainakin se, että kaksinpelissä peli tökkii aika pahasti...tiedä sitten onko telkkarissani vikaa, sillä on kuulemma merkitystä pelin pyörimiseen..?

Sun pitää tulla joskus meijän cuppeihin vääntämään :)

millanen tv sulla sitten on, vanhoissa vai uusissa pykimistä?

pes4 kädet hiessä odotellessa.... vois pelata vaikka pes3:sta vielä viikon :)

Miten muuten onko graafisia eroja miten paljon ja database miltä ajalta?
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Hasse
Sun pitää tulla joskus meijän cuppeihin vääntämään :)

millanen tv sulla sitten on, vanhoissa vai uusissa pykimistä?

pes4 kädet hiessä odotellessa.... vois pelata vaikka pes3:sta vielä viikon :)

Miten muuten onko graafisia eroja miten paljon ja database miltä ajalta?

Joo, voin mä tulla teitä nöyryyttämään. :) Kyllä se Riku on puhunut, mutta lopullista kutsua ei oo vielä kuulunut. Sitä varmaan pelottaa.

Graafisesti samaatasoa, joitain uusia animaatioita tullut lisää. Nousijajoukkueet on päivitetty, uusimpia siirtoja ei ole tehty. Se on hyvä, että enää ei tarvitse saada kasaan sitä 10000 pespistettä, että pääsisi siirtoja tekemään. Aika hyvällä mallilla ne rosterit on, siirtoihin ei mennyt kuin n. 45 minuuttia. Optionfile rupeaa kohta olemaan täydellinen.

Editointi on kivaa.
 

NePa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
onkos kenelläkään tietoa pc-version saatavuudesta? Dosen sivut ei tuloksia antanu laisinkaan tuosta pc-versiosta.
 

hockeym0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja NY Rangers
Master League aloitettu Ajaxilla. Ekan kauden sijoitus kuudes
toiselle kaudelle pari nigerian poikaa kärkeen ni johan alkoi verkot heilua ja cupin mokasin taas ekalle kierokselle.
Kyllä nyt peli vie miestä!
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapas tosta Master leaguesta vähän enemmän. Ikääntyykö pelaajat tällä kertaa ihan oikeasti? Kannattaako junnuja hommata? Onko japanilaiset ja korealaiset vieläkin halpoja pelaajia? Onko kotiedusta mitään hyötyä?
 

hockeym0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja NY Rangers
Kannattaako junnuja hommata?

Aina pelin jälkeen tulee semmonen valikko jossa näkyy montako prosenttia pelaajat kehittyivät pelin aikana. Tästä olen huomannut että nuorukaiset kehittyvät selvästi paremmin kuin konkarit.
Nyt negations osiossa on loistava etsintä systeemi jossa on erikseen esim play maker, ace striker ja winger.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti NePa
onkos kenelläkään tietoa pc-version saatavuudesta? Dosen sivut ei tuloksia antanu laisinkaan tuosta pc-versiosta.

Eikös se tule samaan aikaan Xbox-version kanssa eli 26.11.?
 

Ju$$i

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen tässä pähkäillyt että ostaisiko PES 4:n kuukauden päästä vai FIFA 2005:n ensi viikolla. Ei nimittäin jälkimmäinenkään vaikuta yhtään hassummalta muutaman arvion perustella. 2004:sta en ole edes nähnyt, mutta kuulemma siitä on menty paljon eteenpäin erityisesti career-moodin osalta. Grafiikat on kuulemma ainakin paremmat kuin PES 4:ssä.

Onko täällä ketään joka olisi testaillut jo molempia ja osaisi sanoa kumpi voiton vie? (tosin luulen kyllä tietäväni kumpi on oikea vastaus)
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ju$$i
Olen tässä pähkäillyt että ostaisiko PES 4:n kuukauden päästä vai FIFA 2005:n ensi viikolla. Ei nimittäin jälkimmäinenkään vaikuta yhtään hassummalta muutaman arvion perustella. 2004:sta en ole edes nähnyt, mutta kuulemma siitä on menty paljon eteenpäin erityisesti career-moodin osalta. Grafiikat on kuulemma ainakin paremmat kuin PES 4:ssä.

Onko täällä ketään joka olisi testaillut jo molempia ja osaisi sanoa kumpi voiton vie? (tosin luulen kyllä tietäväni kumpi on oikea vastaus)

Joo mulla kanssa pahat miettimiset menossa. Mutta enköhän mä kuiteski ton PES:n puolelle kallistu. Kyllä sitä on niin paljon kehuttu ,että eiköhän se tee jokaisen vakuttuneeksi. Itselläni on aina ennen ollut FIFA:t ja PES3 oli PC:llä ja se ei ollut ainakaan PC versiona kovin kummonen johtuen siitä ,että pelaan urheilupelejä aina PS2:lla. Eli PES3 olisi pleikalla tuntunut varmaan huomattavasti paremmalta. Eli eiköhän se PES4 ole. Vai mitä? :)
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätinpä sitten laittaa PES4 ennakkotilaukseen, sen verran kova peli on varmasti kyseessä, että tästä on jo pakko maksaakkin ihan rehellisin ja iloisin mielin. Perjantaina jo pitäs saapua, luultavasti menee ens viikkoon.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Kyllähän tuo PES4 aikalailla pakkohankinta on. Tosin PES3:ssakin olisi vielä todella paljon opeteltavaa, sillä tasaväkisiä otteluita tekoälyä vastaan onnistun pelaamaan korkeintaan 3* tasolla.

Luonto ei anna kuitenkaan myöden pelata "vanhaa" versiota, eli uusin on saatava. Pelinä voi luokitella Hattrick termein "jumalaiseksi".
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienoilla grafiikoilla ei tee yhtään mitään jos pelattavuusero on sama kuin edellisissä versioissa. Olihan edellinen EA:n jalkapallo ihan kaunis tekele, mutta pelattavuudeltaan se muistutti tätä Kuningaslajia vain hyvin etäisesti. Yksi räikein ero oli pallon liikkeiden mallinnuksessa, joka oli FIFA2004:ssa aivan karmeaa. Sen sijaan PES3:sta en ole löytänyt oikein mitään arvosteltavaa, kaikki tuntuu olevan viimeisen päälle kunnossa. Peli on ollut minulla vuoden, ja vieläkin olisi vaikka kuinka paljon opeteltavaa, mutta eiköhän se uusi versio pidä kaupasta hakea. EA:n peleistä pyrin pysymään vastaisuudessa mahdollisimman kaukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös