Prison Break – USA:n TV-aikataulussa

  • 55 374
  • 229

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Fawkes kirjoitti:
Joo en ole vielä nähnyt jaksoa joten en tiedä miten tämä liittyy jakson tapahtumiin, mutta Purcell näytteli aikaisemmin Suomessakin esitetyssä Mies vailla nimeä (John Doe)-sarjassa joten samalla nimi toimii pienenä viittauksena.

Katso vain se jakso, toki asiassa voi nähdä viittauksia aikaisempiin sarjoihinkin, mutta kyllä nimi on täysin perusteltu muutenkin.

Hauskasti kyllä iskettiin taas tuttuun PB-tapaan naamalle heti kun uutta oli paljastunut.
 

Jeffrey

Jäsen
Ennenkuin luen viestejä läpi täällä ja kommentoin niin viitsisikös joku kertoa missä jaksossa Usassa nyt mennään. Tietää sitten millon uskaltaa tulla ketjua lukemaan ilman spoilaus vaaraa.

Itse olen nyt katsonut toista kautta jaksoon 10 asti ja itseäni on alkanut vituttaa se, ettei näille meidän sankareille käy edes tuuri. Vaan kaikki menee ihan suoraan päin vittua.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Jaksossa 14 mennään. Täytyy tässä sen mukana mennä ja lisäksi sarja on muutenkin harmittavan koukuttava. Ei meinaa pysyä housuissaan ensi tiistaita odotellessa.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Oli muuten mun mielestä ihan helvetin hyvä 15.jakso. Ei mitenkään erityisen jännittävä tai mitään, mutta jotenkin aloin pienen suvantovaiheen jälkeen jäämään taas pahemmin koukkuun. Kakkoskaudella jopa suuri ja mahtava Scofieldkin on ryssinyt oikein urakalla ja vaikka aina voi olla varma, että päähenkilömme eivät kuole, lähes mitä tahansa muuta voi kuitenkin tapahtua. Kellermankin alkaa olemaan ihan mielenkiintoinen hahmo. Jotenkin kyllä aina nuo sivujuonet á la Haywire tuntuvat täysin turhilta. Vaikka niiden aikana saa aina vähän hengähdysaikaa Scosta ja Burista niin ainakin itse huomaan aina vähän toivovani, että ne kohdat voisi pikakelata ohi. No mutta kaiken kaikkiaan hyvää settiä PB on toisellakin kaudella. Kakkosen alku tuntui hyvätä, sitten siinä 5.jakson jälkeen homma alkaa tosissaan tuntua vanhalta. Nyt vauhti alkaa mun mielestä kuitenkin kiihtyä ja ollaan taas lähellä takuuvarmaa PB-tasoa. Erityisplussat tosiaan siitä, että pääjampatkin tekevät kunnolla virheitä, vaikka kyllähän tietysti aina voi olla lähes satavarma, että jotenkin kuitenkin ongelmat aina selviävät.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Joo, sivujuonteista tämä Haywire-kuvio on täysin turha. Toivottavasti jäisi kiinni nyt kun mäiski tämän isukin hengiltä.

Mutta muut sivujuonteet ovat mielestäni ihan kiinnostavia, varsinkin T-Bagin sympaattiset seikkailut. On se mahtava hahmo. "We're gonna be a family... even if it kills us" :) Saas nähdä miten kauan T-Bag saadaan pidettyä kuvioissa mukana. Myös Bellickin joutuminen lain toiselle puolelle on mielenkiintoista seurattavaa, kun samalla päästään takaisin Fox Riveriin.

Päähenkilöt ja Kellerman kuvio alkaa vaikuttaa lupaavalta. Ei läheskään niin suoraviivaista kun annettiin ymmärtää, nyt kun vedettiin tämä kortti esille että mr. Kravecki onkin pihkassa pressaan.

Varsinkin tuo paluujakso tauolta oli loistava, siinä oli menoa ja meininkiä. Tässä uusimmassa meno vähän rauhoittui, mutta edelleen mennään hyvässä suunnassa. Tosin se vähän vituttaa, että Mahone on ajatustenlukija.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Noose kirjoitti:
Mutta muut sivujuonteet ovat mielestäni ihan kiinnostavia, varsinkin T-Bagin sympaattiset seikkailut. Saas nähdä miten kauan T-Bag saadaan pidettyä kuvioissa mukana. Myös Bellickin joutuminen lain toiselle puolelle on mielenkiintoista seurattavaa, kun samalla päästään takaisin Fox Riveriin.

Tosin se vähän vituttaa, että Mahone on ajatustenlukija.
Theodore on kyllä niin sairas kaveri, että kieltämättä sen hahmo toimii aika hyvin. Kuin kuitenkin jollain vielä sairaammalla tavalla se toimii ihan loogisesti. Tai jotain. Bellickin tilanne taas näyttää nyt vähän liiankin hyvältä. Äijähän on ihan mulkku ja nyt se saa vielä kyytiä Fox Riverissä ihan niin kuin pitääkin. Toivottavasti ei nyt pääse sieltä nopeasti pois. Lisää vaan keppiä Bradille. Ja tosiaan kiva että tämän juonikuvion myötä päästään taas vähäksi aikaa vankilan muurien sisälle, vähän fiilistelyitä ykköskaudesta.

C-Notesta ihan tykkäsin vielä kaltereiden sisäpuolella, mutta nyt ulkomaailmassa tuntuu ihan turhalta jampalta. Kiinnostavuudessaan lähes Haywiren tasoa. Sucre on myös tosi symppisjamppa, mutta vähän saisivat kyllä actionia hänellekin kehitellä.

Tosiaan Mahonesta yritetään tehdä jotain ihme Scofieldin arkkivihollista. Vähän liian näppäriä oivalluksia. Kellerman sen sijaan tuntuu paremmalta hahmolta koko ajan. Alun ykkösvihankohteesta on noussut jo neutraalille osastolle. Mutta ei kai se nyt niin kusessa voi siihen pressaan olla, että sen takia takkinsa (taas) kääntäisi?

PS. Vittu kun muisti pätkii: missäs se Lincin poika nyt oikein on?
PS2. Saakeli kun se Haywiren pieksämän äijän tytär(puoli) näytti tutulta. Muistaako joku missä sarjassa/leffassa samainen neito on esiintynyt?
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Milhouse Nixon kirjoitti:
Bellick on ulkona vankilasta jo seuraavassa jaksossa, koska teki diilin Mahonen kautta.

Eikös Bellick pyytänyt siirtoa eristykseen, ei sentään vapaudut vankilasta korttia?

Jaa, taisitkin puhua jo ensi jaksosta.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Borre kirjoitti:
Eikös Bellick pyytänyt siirtoa eristykseen, ei sentään vapaudut vankilasta korttia?
Minusta se pyysi siirtoa eri vankilaan vai mitä se meinasi?

Mutta kyllä minusta tuntuu että Bellick keplottelee itsensä jotenkin ulos tuolta.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
#51 kirjoitti:
Minusta se pyysi siirtoa eri vankilaan vai mitä se meinasi?

Mutta kyllä minusta tuntuu että Bellick keplottelee itsensä jotenkin ulos tuolta.
Bellickistä tulee Mahonen johdolla "FBI-agentti" ja alkaa jahtaamaan veljeksiä ja muita karkulaisia.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
#51 kirjoitti:
Minusta se pyysi siirtoa eri vankilaan vai mitä se meinasi?

Kyllä Bellick "ad seg":a eli eristystä vaati. Mutta näköjään tuon previewin perusteella Mahonella on enemmäkin käyttöä Bellickille.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
On tuo maanantai vaan aika tylytyspäivä, kun sieltä pukkaa 24, Heroes ja Prison Break lähes samaan aikaan ulos. Itse en ainakaan millään jaksa katsoa kaikkia heti seuraavana päivänä.

Luonnollisesti se japski on suurin syy katsoa "sankareita".
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Borre kirjoitti:
Kyllä Bellick "ad seg":a eli eristystä vaati. Mutta näköjään tuon previewin perusteella Mahonella on enemmäkin käyttöä Bellickille.
Itselleni tuo jäi juuri vähän epäselväksi kun ilman tekstejä katsoin. Ensinnäkään en saanut ihan kunnolla selvää mitä siinä sanottiin, eikä "ad seg" myöskään ihan aukene. Eristykseen uskoin Bellickin kuitenkin siinä viitaneen joten ihan oikeaan taisin osua. Ei tuossa vielä kyllä missään nimessä mistään "agenttiudesta" puhuttu. En sitten tiedä miten ensi jaksossa. Jotenkin kyllä tuntuu, että ei Bellickistä Scofieldille pelkoa ole, on se sen verran tyhmä. Mutta ei varmaan kyllä kovin kauaa sellissä pysy, harmi sinänsä. Ihan mielelläni olisin Fox Riverin tapahtumia edes jossain suhteessa seuraillut.

Milhouse Nixon kirjoitti:
Ja näin lopuksi "ilmeni", että Haywire ei mahdollisesti olekaan mikään "pahis".
Niin, eihän se missään vaiheessa ole ollut mikään "pahis" vaan ihan seko vaan.
LaTe_Show kirjoitti:
Jeps, juurikin näin. Kaipa se tuosta 8 Simple Rulesista on joskus silmään tarttunut.
 

Vee_-

Jäsen
Fawkes kirjoitti:
Bellickin tilanne taas näyttää nyt vähän liiankin hyvältä. Äijähän on ihan mulkku ja nyt se saa vielä kyytiä Fox Riverissä ihan niin kuin pitääkin. Toivottavasti ei nyt pääse sieltä nopeasti pois. Lisää vaan keppiä Bradille. Ja tosiaan kiva että tämän juonikuvion myötä päästään taas vähäksi aikaa vankilan muurien sisälle, vähän fiilistelyitä ykköskaudesta.
Tästä Bellickin kommentista, että voisiko tämä sairaanhoitaja jättää oven auki, muistui mieleen se pikkujuttu, joka minua kummastutti ensimmäisen kauden 13. jaksossa. Michaelin ja kumppaneidenhan piti tulla sen putken läpi tänne sairasosastolle ja karata Lincin kanssa, mutta: Miten he olisivat avanneet ikkunan kalterit? Lopullisessa jaksossahan käytettiin hissiä apuna ja siihen tarvittiin ovi auki, mutta nyt äijät olisivat vain kiskoneet sen irti?

Itse jopa naurahdin tälle Bellickin kommentille, kun se oli samanlainen tilanne, jossa Michael pyysi Saraa jättämään oven auki, kaikki tämän varmaan huomasivat?

PS. Vittu kun muisti pätkii: missäs se Lincin poika nyt oikein on?
Tässä juttu, joka minua itseänikin on ihmetyttänyt. Ei minkäänlaista muistikuvaa LJ:n olinpaikasta, eli missä on poika? Koitin kavereiltanikin kysellä, mutta kukaan ei muistanut.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fawkes kirjoitti:
PS. Vittu kun muisti pätkii: missäs se Lincin poika nyt oikein on?
Vee_- kirjoitti:
Tässä juttu, joka minua itseänikin on ihmetyttänyt. Ei minkäänlaista muistikuvaa LJ:n olinpaikasta, eli missä on poika? Koitin kavereiltanikin kysellä, mutta kukaan ei muistanut.
Piti oikein vanhoista jaksoita tarkistaa, kun en itsekään muistanut. LJ lähti Scofieldin ja Lincin isän palveluksessa olleen blondin naisen matkaan sen yhden talossa tapahtuneen välikohtauksen jälkeen jossa Linc yritettiin tappaa, mutta tämä blondi pelastikin tilanteen viimehetkellä ampumalla puukon kanssa heilunuttu miestä selkään. Toisen kauden 11. jakso siis kyseessä.

"I'll see you soon, I promise!"
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Milhouse Nixon kirjoitti:
24 tulee tuplana ensi viikolla, joten prison break vasta kahden viikon kuluttua, tuplana silloin 24:n sijaan.

Jaa, kiitos tiedosta. Mä olin jo hetken paniikissa miksi ei e17 löydy mistään.

Koukussa ollaan! :)
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kyllä täytyy sanoa että olen itsekin tykännyt enemmän tästä kakkoskaudesta kuin ykkösestä, tosin siitäkin pidin kyllä erittäin paljon.

Jakso 17 oli taas mielestäni hyvä jakso, vaikka ei erityisen jännittävä. Toki oli siinäkin muutama jännäkakka paikka, kuten Henryn sikariklubivierailu ja Mr. Kimin ilmestyminen paikalle. Ette varmaan arvon jatkisveljekset arvaakaan kuinka suurta, lähes kosmista, mielihyvää aiheutti, kun Lincoln anto kunnolla pataan William Kimille. Saatanan ärsyttävä pikku-kinkki. Vittuako se hymyilee koko ajan.

Mitenköhän jaksaa nyt odottaa ens viikkoon? Loppuki niin ärsyttävästi tää jakso:)
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Jahas, sieltä tulikin ennakkohuhuista poiketen vain yksi jakso Prison Breakia ja normisti se 24.

Täytyy sanoa, että oli erinomainen jakso ja sopivasti niiskutusta mukana. Tunnelma sen kun tiivistyy..

Joo ja Mr. Kimille turpaan. ARRRRRR!
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jokerinet kirjoitti:
Ette varmaan arvon jatkisveljekset arvaakaan kuinka suurta, lähes kosmista, mielihyvää aiheutti, kun Lincoln anto kunnolla pataan William Kimille. Saatanan ärsyttävä pikku-kinkki. Vittuako se hymyilee koko ajan.
Sama täällä. Todella hyvä hahmo sarjassa, mutta teki oikein hyvää katsoa kun kerrankin sai oikein isän kädestä!!! T-Bag hajosi totaalisesti, mutta oli aika arvattavissa, että päästää "perheensä" menemään. Jakso oli muutenkin aika ennalta-arvattava tällä kertaa, eikä mitään yllätyksiä ainakaan itselleni tullut.

Perseestä tuollaiset lupailut, että tulee mukamas kaksi jaksoa putkeen. Vitutti suunnattomasti, kun pari viikkoa olin odottanut ja sitten ei uutta tullutkaan.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin mielenkiintoiseen kohtaanhan jakso taas jäi, viikko kuuluu odotellessa. Itse olen alkanut pohdiskelee että vaikka Linc onnistuttaisiinkin todistamaan syyttömäksi niin Michaelia ei, häne täytyisi paeta sitten koko loppuelämänsä? Ei varmaan ongelma Michaelille, on se sen verran fiksu kaveri. Mut alunperinhän hän sai kolmen vuoden kakun aseellisesta ryöstöstä? ja sitten vielä pako päälle niin on siel varmaan mukava tuomio odottamassa...
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Iggy kirjoitti:
Hyvin mielenkiintoiseen kohtaanhan jakso taas jäi, viikko kuuluu odotellessa. Itse olen alkanut pohdiskelee että vaikka Linc onnistuttaisiinkin todistamaan syyttömäksi niin Michaelia ei, häne täytyisi paeta sitten koko loppuelämänsä? Ei varmaan ongelma Michaelille, on se sen verran fiksu kaveri. Mut alunperinhän hän sai kolmen vuoden kakun aseellisesta ryöstöstä? ja sitten vielä pako päälle niin on siel varmaan mukava tuomio odottamassa...

Samaa olen itsekin miettinyt, itseasiassa Linc on porukan ainut syytön(No shit!). Musta vähän kyllä tuntuu että Michelia ei paljon haittaa, jos joutuu viettää vankilassa 10 vuotta ylimäärästä, kun alunperin tarkotus oli vain todistaa Linc syyttömäksi, ja pelastaa hänet sähkltuolilta.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Jokerinet kirjoitti:
Samaa olen itsekin miettinyt, itseasiassa Linc on porukan ainut syytön(No shit!). Musta vähän kyllä tuntuu että Michelia ei paljon haittaa, jos joutuu viettää vankilassa 10 vuotta ylimäärästä, kun alunperin tarkotus oli vain todistaa Linc syyttömäksi, ja pelastaa hänet sähkltuolilta.

Noh onhan tuo Linc muitten tapaan karannut vankilasta. Vaikka syyttömänä siellä istuikin, niin eikai sitä kuitenkaan saa vankilasta paeta?
Ja JOS tuo koko salaliitto paljastettaisiin, niin eiköhän Mihail vapautuksen saa.
Jos ei, niin onko Panama suunnitelmat jo kuopattu? Ehkä ne vielä törmää teepussiin ja eikun miljonääreinä Panamaan. Aika epätodennäköistä kuitenkin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Mr.Moon kirjoitti:
Noh onhan tuo Linc muitten tapaan karannut vankilasta. Vaikka syyttömänä siellä istuikin, niin eikai sitä kuitenkaan saa vankilasta paeta?
Ja JOS tuo koko salaliitto paljastettaisiin, niin eiköhän Mihail vapautuksen saa.
Jos ei, niin onko Panama suunnitelmat jo kuopattu? Ehkä ne vielä törmää teepussiin ja eikun miljonääreinä Panamaan. Aika epätodennäköistä kuitenkin.

Tässähän kohtaa on toki otettava huomioon kauden loppujaksojen nimet, ties mitä vekkulia paljastuukaan nimien "Panama" yms. takaata.

Kellermanin "hylkääminen" oli vähän rasittavaa, itse diggasin tyypistä ja sitten Sarahin pitää alkaa leikkiä Biatchia, eihän Kellerman edes kuin vähän yrittänyt tappaa sitä ei sen pahempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös