Tässäkin pitää muistaa kahtiajako seuran ja joukkueen välillä. Joukkue tekee tällä hetkellä asiansa oikein mallikkaasti ja ansaitsee paikkansa tässä ketjussa. Sen sijaan se, että muka valitettaisiin vain valittamisen ilosta ei tuntuisi nopealla vilkaisulla pitävän paikkaansa, mutta ainakaan se ei ole kovinkaan hyvä argumentti kun pitää tuon diktomian mielessä.
Anttilaa ja nelosketjua kehutaan kilpaa, Eeli on saanut kehuja eikä Jalostakaan enää vaadita mestauslavalle. Toisaalta kun kysytään, kuka muistaa jonkun mainoksen parin vuoden päästä, tekisi mieleni huomauttaa, että juhlakautta ei myöskään parin vuoden päästä muista kukaan, jos sitä markkinoidaan noin. Kaksi asiaa: tietenkin 50-kautta markkinoidaan muinkin keinoin, mutta miksi tuhlata aikaa, rahaa ja näkyvyyttä roskaan ylipäätään, jos näin on? Ja toisaalta: markkinointia tehdään nykyisyyttä varten, ei sen perusteella mitä parin vuoden päästä muistetaan.