Positiivisuusketju

  • 2 801 052
  • 11 184

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Edes Kekäläisen aikakaudella joukkue ei ollut paperilla yhtä laadukkaasti rakennettu kuin nyt. Kurri ja Vuorinen ovat hoitaneet hommansa, nyt on valmennuksen tehtävä saada joukkue pelaamaan materiaalin edellyttämällä tasolla. Playoffien ulkopuolelle jääminen olisi iso pettymys.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tässähän meinaa jo ajatukset karata. Myönnän, että ehkä hieman aliarvioin Jokereita, kun äänestin voittojen määrää. Playoff-paikka ei minulle ole enää iso tavoite. Gagarin Cup täältä tullaan!

Kuitenkin on muistettava, että KHL on uusi liiga Jokereille ja sen luoma ympäristö on vaativa kaikiltapuolin. Kotoisessa liigasamme samaisella joukkueella olisin jo ehkä tuominnut Jokerit floppiin, mutta nyt usko "menestyvään peliin" on taas palannut uusien haasteiden myötä.

parit hymiöt
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aika kornia elvistellä näillä talouspuolen asioilla, vaikka luigeille ja muille naapurin trolleille vastaisikin. Me ei noista budjettijutuista mitään tiedetä, joten on parempi antaa Vuorisen ja kumppaneiden hoitaa se puoli. Itse en henkilökohtaisesti ole täysin vakuuttunut nollatuloksesta - ainakaan parina ensimmäisenä kautena.

Se on kannattajalle aika se ja sama tekeekö joukkueen omistajat seuralla taloudellisesti voittoa tai tappiota, ainakin niin pitkään kun seuran toiminta ei ole sen takia vaarassa. En usko että HIFKin kannattajat ovat saaneet jenin jeniä HIFKin viime vuosien mahdollisista taloudellisista voitoista tai että Jokereiden kannattajilla olisi koitettu maksattaa joukkueen tekemiä tappioita, vai? Tietenkin siihen vähintään nollatulokseen olisi taloudellisesti hyvä päästä, ainakin pidemmän päälle mutta kuten pelaajien palkkojen taivastelussa niin tässäkin kannattajan kannalta niin pitkään kun ne rahat ei lähde omasta taskusta tai tule sinne niin turha siitä on hirveästi itselleen stressiä ottaa. Kannattajalla merkittävintä on millainen rosteri saadaan aikaiseksi ja ennen kaikkea miten sillä rosterilla pelataan ja miten menestytään, omistajien taloudellinen voitto ei paljoa siellä katsomossa lämmitä jos pelaajisto ja peli on kuraa.

Mukavaa että tän hetken rosterista huolimatta saadaan lähteä suomalaisittain erittäin hyvin sopivasti haastajina, eikä olla ennakkosuosikkeja (vaikka sitäkin asemaa olisi hyvä tavoitella pitkällä tähtäimellä).
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edes Kekäläisen aikakaudella joukkue ei ollut paperilla yhtä laadukkaasti rakennettu kuin nyt. Kurri ja Vuorinen ovat hoitaneet hommansa, nyt on valmennuksen tehtävä saada joukkue pelaamaan materiaalin edellyttämällä tasolla. Playoffien ulkopuolelle jääminen olisi iso pettymys.

Kurrilla ja Vuorisella onkin lisärahan lisäksi etu mitä ei ole yhdelläkään KHL:n ulkopuolisella joukkueella. NHL ei voi ilmoittaa että nyt tämä pelaajanne muuten pelaakin änäriä ensikaudella. KHL kun ei ole allekirjoittanut IIHF:n sopparia.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kurrilla ja Vuorisella onkin lisärahan lisäksi etu mitä ei ole yhdelläkään KHL:n ulkopuolisella joukkueella. NHL ei voi ilmoittaa että nyt tämä pelaajanne muuten pelaakin änäriä ensikaudella. KHL kun ei ole allekirjoittanut IIHF:n sopparia.

Täysin totta!

Toinen asia nyt kuitenkin vähän unohtuu.. Jokereilla (ja suurimmalla osalla muitakaan liigajoukkueita) ei vuosiin ole noita varsinaisia yllätyslähtijöitä ollutkaan NHL:n suuntaan, joista ei olisi jo tiedetty etukäteen ja osattu varautua, eli siltä kannalta tilanne ei ton osalta ole juurikaan muuttunut. Olisko viimeksi jääty aivan housut nilkoissa ihmettelemään, kun Thomas hyppäsi just ennen kauden alkua NHL-kelkkaan? Kyse siis on siitäkin, että rakentaako joukkueen todennäköisten NHL:ään lähtijöiden varaan vai muodostaako rungon miettimättä kyseisiä pelaajia ja ottaa ne boonuksena, jos nyt sitten sattuvatkin vielä jäämään vuodeksi liigaan kasvamaan.

Toisaalta myös case Lehterä ja Kontiola juuri näytti, että kyllä sieltä KHL:stäkin lähdetään NHL-unelman perään sopimuksesta piittaamatta, jos siltä tuntuu.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nostellaan ketjua ylös. Todella tyytyväinen Kurrin ja Vuorisen työhön, ovat kasanneet todella kilpailukykyisen joukkueen. On paljon suomalaisia ja ulkomaalaisia täsmähankintoja. Puolustus on lähellä KHL:n kärkipäätä, sentterit ovat loistavia kahdensuunnan pelaajia ja laidoilta löytyy niin taitoa kuin kovuutta.

Kausikortteja ostelevat muutkin kuin Jokerien fanit, sillä tuo naurettavan halpa kausikortti (opiskelija) on todellakin win-win situation. Hyvää ja laadukasta jääkiekkoa ja mikä tärkeintä, suomalaisia huippupelaajia.

Alkais jo.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jotkut väittää että on kivaa olla vihattu, mutta mun mieltä ainakin lämmittää nämä tämän viikon aikana tulleet tsemppausviestit muiden seurojen kannattajilta.

Muutenkin oikein hyvä pössis päällä ja alle viikon päästä pelataan jo. En ole varmaan ikinä odottanut harkkapeliä näin paljon.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jotkut väittää että on kivaa olla vihattu, mutta mun mieltä ainakin lämmittää nämä tämän viikon aikana tulleet tsemppausviestit muiden seurojen kannattajilta.

Muutenkin oikein hyvä pössis päällä ja alle viikon päästä pelataan jo. En ole varmaan ikinä odottanut harkkapeliä näin paljon.
Moni on tosiaan viime aikoina tullut siihen tulokseen, että Jokereiden menestys KHL :ssä ei olisikaan heiltä pois.

Jos Jokerit olisi Suomessa vaikkapa maajoukkueen asemassa, eli kaikki vähänkin jääkiekkoa seuraavat olisivat joukkueen takana (mitä ei tule tietty koskaan tapahtumaan), niin jäisi aika monta herkullista kiekkokeskustelua kavereiden kanssa käymättä.

Se ei ole missään nimessä pahitteeksi, että Jokerit saa lisää seuraajia ja tukijoita, mutta ehkä on hyvä ettei Jokerit tule koskaan olemaan maajoukkueen asemassa.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Jotkut väittää että on kivaa olla vihattu, mutta mun mieltä ainakin lämmittää nämä tämän viikon aikana tulleet tsemppausviestit muiden seurojen kannattajilta.
Nimenomaan. Lisäksi en tajua joitain faneja, jotka haluavat jopa "omia" joukkueen ja asettaa fanittamiselle jotain koodeja. Jokereita saa kannattaa kuka tahansa. Oli sitten Kehä III:n ulkopuolelta tai mistä tahansa, niin kaikki mukaan vaan, sillä Stadin ja Suomen tasokkainta seurajoukkuekiekkoa tullaan pelaamaan Hartwallilla ensi kaudella.

Kyllä itsekin olin esim. Kärppien puolella, kun taistelivat europeleissä. Suomijengien puolella on oltava, paitsi HIFK:n ;)
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Viimeaikaiset vahvistukset lämmittää mieltä. On fiilis, että Jokerit lähtee tosissaan metsästämään menestystä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin totta!

Toinen asia nyt kuitenkin vähän unohtuu.. Jokereilla (ja suurimmalla osalla muitakaan liigajoukkueita) ei vuosiin ole noita varsinaisia yllätyslähtijöitä ollutkaan NHL:n suuntaan, joista ei olisi jo tiedetty etukäteen ja osattu varautua, eli siltä kannalta tilanne ei ton osalta ole juurikaan muuttunut. Olisko viimeksi jääty aivan housut nilkoissa ihmettelemään, kun Thomas hyppäsi just ennen kauden alkua NHL-kelkkaan? Kyse siis on siitäkin, että rakentaako joukkueen todennäköisten NHL:ään lähtijöiden varaan vai muodostaako rungon miettimättä kyseisiä pelaajia ja ottaa ne boonuksena, jos nyt sitten sattuvatkin vielä jäämään vuodeksi liigaan kasvamaan.

Toisaalta myös case Lehterä ja Kontiola juuri näytti, että kyllä sieltä KHL:stäkin lähdetään NHL-unelman perään sopimuksesta piittaamatta, jos siltä tuntuu.

Olet siis sitä mieltä että kun joukkueeseen on palkattu alunperin lähellä NHL sopimusta oleva pelaaja. Niin hänelle pitääkin varata paikka nelosketjuun. Sitten pitää palkata saman tasoinen mutta NHL:n nähnyt pelaaja joka ei sinne enään haikaile. Entäs sitten kun sopparia ei synnykään toukokuussa. NHL:n sopparissa on hiukan enemmän sivuja kuin liigan sopparissa. Myös kohtia johon soppari voi kaatua löytyy hiukan enemmän jopa siellä allekirjoituksen kynnyksellä toukokuussa. Sopimushan syntyy vasta allekirjoituksilla. Ei yhtään aikaisemmin vaikka fanit olisivat varmoja sopimuksesta jo joulukuussa.

Tuollaiseen rahan käyttöön ei ole millään joukkueella varaa liigassa nykyään josko on koskaan ollutkaan. Ei millään joukkueella ole mitään varjobudjettia mistä ottaa rahat tälläiseen. Ei yksikään pelaaja tee sopimusta sitovasti etukäteen siten että se astuu voimaan vasta syksyllä jos astuu mutta estää pelipaikan hakemisen jostain muusta seurasta ennen varmuutta astuuko sopimus voimaan vai ei. Toisinpäin joukueet kyllä joutuvat ilman korvauksia tälläisiä sopimuksia tekemään näemmä.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla on tällä hetkellä todella positiivinen ongelma pelipaikkojen suhteen, koska kilpailua on jokaisesta pelipaikasta.

On todella tasapaksu maalivahtitandemia, mistä kumpi tahansa pystyy ottamaan ykkösmaalivahdin paikan.

Puolustajilla on kans kovaa kilpailua ja tällä hetkellä näyttää omiin silmiin, että kuusikon ulkopuolelle jäisi Korpikari, Todd, Peltola ja junnut lukuunottamatta yhtä 94-95 vai oliko 95-96 syntynyttä? Mitä oli mahdollisesti pitää kokoonpanossa.

Hyökkäyksessä vallitsee kanssa todellinen kilpailutilanne, missä ovat ekana liipaisimella omasta mielestäni Moses, Mäki, Rita, Ben-amor, Sillanpää, Pöysti ja junnut lukuunottamatta sitä yhtä junnua, mitä voi pitää mukana kokoonpanossa täyden kokoonpanon lisäksi.

Se vielä hienoa, että jengi on nyt valmis, mikä näyttää todella kovalta, nii vielä on Teukka salama, mitä odottaa ja tärkeintähän on ettei oo Selänteen varaan jätetty mitään, että Finnish flash on vain plussaa jos tulee.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä vaan, että joukkueessa on laajuutta. Loukkaantumisia tulee aina ja parhaalla mahdollisella kokoonpanolla tuskin pelataan montaa ottelua. Matkustaminen aiheuttaa kuormitusta, mikä näkyy palautumisessa ja voi olla tarpeen kierrättää pelaajia useammin kuin Liigassa.

Kyllähän tässä jo kauden alkua odottaa ja erittäin positiivisin mielin. En ole missään vaiheessa ollut KHL:lää vastaan, mutta alkukesästä taivas näytti vähän pilvisemmältä, kun kaikki uutisointi Jokereihin liittyen oli negatiivista. Onneksi nyt taas aurinko paistaa kunnolla ja organisaation toiminnasta huokuu ammattitaito. Toivottavasti saataisiin kunnon hype luotua, jotta ns. rajatapaukset päättävät lähteä hallille kotiinjäännin sijaan. Katsojakeskiarvotavoite on kova mutta realistinen, kunhan kunnon positiivinen flow saadaan päälle.

Hienoa huomata, että monen kanta KHL:lää kohtaan on muuttunut positiivisemmaksi. Samoin muiden joukkueiden kannattajien kiinnostus lämmittää. Aika moni aukoi ranteita, kun Kohonen puhui koko Suomen Jokereista, mutta tuskin aukoo enää, vaikka joukkue on juuri sellainen. On pelaajia, jotka kiinnostavat ympäri Suomea. Pahimmat negailijat toki vielä taistelevat vastaan, sillä takin kääntäminen on vaikeaa sen jälkeen, kun on julistanut kaiken olevan paskaa. Mutta ehkä pärjäämme ilman näitäkin henkilöitä ensi kaudella.
 

Jeffrey

Jäsen
Kuka enää edes muistaa, että keväällä kitinää aiheuttanut Severi Sillanpää pelaa myös meillä?

Kai tämä on pakko todeta positiiviseksi asiaksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitto vie, 5-2 voitto ekasta harkkapelistä ja hyvältä näytti, todella hyvä mieli tuosta tuloksesta ja vähän on sellainen kutina että voi levollisin mielin odottaa kauden alkua, hienoa työtä kurri & kumppanit. :)
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Oli kyllä erittäin hyvä peli Jokereilta. Ja vielä että se oli kauden ensimmäinen taistelu, heti tehtiin 5 maalia. Joukkueesta puuttuu vielä pelaajia, joten tuohon kun saadaan kaikki mukaan, niin alkaa näyttää hyvälle.

Toki tää oli harjoitusottelu, eikä vastustajallakaan ollut kaikki pelissä, mutta joka tapauksessa saatiin ekasta pelistä 5-2 voitto. Hyvin on rakennettu joukkue. Jos joku hieman löysäilee, niin siellä on reservissä pelaajia ketkä haluaa lähteä näyttämään että haluaa olla joukkueessa.
 

Kiena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvältä vaikuttaa paketti. Toki otanta on yhden pelin jälkeen vielä erittäin pieni, mutta joukkue vaikutti jo ensimmäisessä pelissä erittäin tasapainoiselta ja kokonaisvaltaisesti vaaralliselta joukkueelta, vaikka erittäin kovia nimiä oli vielä kokoonpanon ulkopuolella.

Pelaajistakaan on turha vetää suurempia johtopäätöksiä vielä, mutta ainakaan pahaa sanottavaa ei ole juuri kenestäkään (pl. Karlssonilta hieman epävarmahkoa peliä ajoittain, mutta annetaan miehelle aikaa). Todd näytti ajoittain kentällä puolustajana pelaavalta Mosekselta, niin omituiselta kuin se äkkiseltään kuulostaakin. Hyvän liikkeen omaava, kiekollisena taitava rightin pakki, jota ei ainakaan itseluottamuksen puutteesta voinut syyttää.

Sentteristö (kuten koko hyökkäyskalusto) vaikuttaa myös hyvältä, Kapanen on edelleen erittäin, erittäin hyvä pelaaja, jonka lisäksi Koukal ja Mclean näyttivät jo nyt pystyvänsä johtamaan ketjujaan kiekollisena ja kiekottomana. Hahl toki on kunnossa pysyessään erinomainen sentteri neloseen. Sivuhuomiona mainittakoon muuten tilanne, jossa Harjua hieman tönittiin Jokereiden vaihtoaition edessä Admiralin pelaajan toimesta, jolloin Mclean saapui paikalle, tönäisi kaverin v*ttuun siitä ja ilmoitti kyseiselle Admiralin pelaajalle "I'm the one you want" tms, samalla itseään osoittaen. Toki kyseessä normaali pelitilanne, mutta osoittaa omalla tavallaan Mcleanin johtajuuden ja luonteen, eikä siitä voi olla kuin hyötyä joukkueen yhteenhitsautumisessa.
 

jeber

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaiken sen negatiivisen tohinoinnin joukkueen ympärillä kesän aikana, niin jatkoajassa kuin frendien piirissä. Nyt kun homma lähti käyntiin kentällä, niin ei ollut mitään sanottavaa. Itse odotin vain ja ainoastaan sitä, että näen jengin oikea logo rinnassa jäällä. Itselleni peli oli viihdyttävää pre-season peliä. Ei ollut tietenkään panosta, mutta saa tutustua uusiin kasvoihin ja pelityyliin. Plussaa tulee koko jengille ekan pelin tunnelmasta ja asenteesta uudella rosterilla. Aina on parannettavaa, mutta tästä lähdetään. Ja positiivista oli mulle kyl myös Admiral. Loukkaamatta yhtään Liigan jengiä, mutta itselle oli kyl tää uus juttu mielekkäämpää, kuin ainainen harkkapeli KiVaa vastaan, tai muuten joku ainainen Liiga jengi. Nyt on jotain uutta ja mä olen kyl tähän hommaan asennoitunut jo alusta asti pelkällä hymyllä. Nyt vaan kausi käyntiin ja jännäämään sitä playoff paikkaa. :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Moseksen esitys eilen. Kaveri on nyt kunnossa ja heti verkot soivat.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Todd näytti ajoittain kentällä puolustajana pelaavalta Mosekselta, niin omituiselta kuin se äkkiseltään kuulostaakin.

Saman huomion tein itsekin. Menivät välillä jopa kentällä sekaisin silmissä, kun mailaotekkin on lähes identtinen. Samoin tietysti koko ja kätisyys yms.

Sivuhuomiona mainittakoon muuten tilanne, jossa Harjua hieman tönittiin Jokereiden vaihtoaition edessä Admiralin pelaajan toimesta, jolloin Mclean saapui paikalle, tönäisi kaverin v*ttuun siitä ja ilmoitti kyseiselle Admiralin pelaajalle "I'm the one you want" tms, samalla itseään osoittaen. Toki kyseessä normaali pelitilanne, mutta osoittaa omalla tavallaan Mcleanin johtajuuden ja luonteen, eikä siitä voi olla kuin hyötyä joukkueen yhteenhitsautumisessa.

Noteerasin saman tilanteen, mutta tulkitsin tilanteen puolestaan eritavalla. Ensinnäkin tilanteessa mielestäni Admiralin pelaaja tuli taklaamaan vaihtoaition edessä ollutta Omarkia, ja osui tätä hivenen päähän köykäisellä tuuppaustaklauksellaan. Omark jäi pyörittelemään päätään ja Mclean heitti Vladin pelaajan selälleen, ja osoitti rintaansa. Näyttikö hän sitten, että taklaa rintaan, vai että " I´m the one you want" sitä en osaa sanoa :)
Jokatapauksessa positiivisen signaalin antoi kyseinen tilanne minulle joukkueesta ja Mcleanista.

Positiivista, jos mikä on se, että viimekauden farssin jälkeen tätä joukkuetta voi jälleen ylpeänä kutsua Jokereiksi. Seuraavaa peliä odotellessa!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Nostellaas kun aihetta on.

Vuosi takaperin olin itse varovaisin fiiliksin liikenteessä tämän KHL:n suhteen. Vähän arvelutti mitä tuosta lopulta tulee ja kuinka pahasti paska osuukaan tuulettimeen. Liiga olisi ollut tuolloin se tuttu ja turvallinen vaihtoehto, se paketti josta tiesi tarkalleen mitä saa.

Tällä hetkellä mulla on kuitenkin aivan saatanan positiiviset fiilikset. Tuo joukkue on paperilla selvästi vahvempi kuin osasin odottaa ja joukkueessa on aivan helvetin viihdyttäviä pelaajia. Lisäksi runko näyttää hyvinkin narripainotteiselta ja suomalaiselta, ulkkarien ollessa sitten pääsääntöisesti Suomessa, Ruotsissa ja/tai KHL:ssa jo tasonsa näyttäneitä kavereita. Itse olin helvetin maltillinen rosteria ajatellessa ja olen iloisesti erittäin yllättynyt. Oma skeptisyys Vuorista ja Kurria kohtaan on varissut melkoisen tehokkaasti. Jos tuo joukkue ei menesty, ei se ainakaan pelaajahankinnoista vastanneista tahoist jää kiinni.

Muutenkin Liigan touhuja viime kaudet suurennuslasilla seuranneena olen jopa huojentunut siitä, että enää ei olla "tutussa ja turvallisessa" ymäristössä. Kurinpitolinjauksien osalta Liiga on ryssinyt useamman tapauksen niin pahasti, että oikein hävettää heidän puolestaan. Virheitä sattuu kaikille, mutta parissa tapauksessa on ollut suorastaan kusetettu olo. Samoin KooKoon liiganousun vatvominen ja veivaaminen on melkoinen merkki amatöörimäisyydestä. Saatana seuraa auditoitiin jo menneellä kaudella, viimeinen finaali pelattiin joku puolivuotta takaperin ja vielä saadaan se 1-3kk odottaa. Näin meillä täällä. Mä en todellakaan odotan KHL:n olevan yhtään sen parempi, mutta ainakin saadaan vähän vaihtelua tähän touhuun.

Jokerien yllä on nyt melkoisen paljon pöhinää menossa. Uutta matskua pukkaa someen jatkuvasti, seura kiinnostaa yli seurarajojen ihan lipunmyynninkin osalta ja jopa allekirjoittanut on innostunut seuraamaan tapojeni vastaisesti harjoitusotteluita. Tässä alkaa oikeasti kiima nousemaan ja Minskiä vastaan pelattava matsi on jo merkittynä kalenteriin.

Viime aikojen negatiiviset uutiset (Lev, Ukrainan tilane, jne.) toki omalta osaltaan vaikuttavat hieman mieltä alentavasti. Toisaalta itse olen pyrkinyt ajattelemaan siten, että lopulta Jokerit on Jokerit ja nuo seikat pelin ulkopuolisia asioita. Mulle on tärkeätä nähdä mahdollisimman hyvä ja viihdyttävä Jokerit pelaamassa mahdollisimman kovatasoisia otteluita mahdollisimman hyvien puitteiden suojissa. Tällä hetkellä se tarkoittaa pelaamista KHL:ssa ja that's it. Prahassa voi käydä muutenkin, lyhyen matkalla on helppoja vieraskohteita muitakin ja loppujen lopuksi Jokerien pelaaminen tai pelaamattomuus ei muuta putinilaista politiikkaa suuntaan tai toiseen.

Pakko tunnustaa, mutta mulla olo on kuin pikkupojalla. Tuli tuossa käytyä Kampin tapahtumassakin pyörähtämässä ja jopa pari nimmarikorttia tarttui muistona mukaan. Tsettikin on maksettuna ja harkkapelejäkin on tullut maksullisista striimeistä katseltua. Alkaisipa se jo.
 

tmaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Samaan aikaan, kun moni arvostelee näkymättömyyttä katukuvassa tai mainonnan kohderyhmää, ehkä "I am, We Are" -kielenkäyttöä, olen itse pysähtynyt ajattelemaan enemmän Jokereiden somen ja/ Jokerit.comin käyttöä.

Aika moni antaa krediittiä Iirolle videoista, mikä onkin oikein, mutta jo ennestään liiga-aikoina Suomen kovimman some-tiimin panos tällä kaudella on jotain aivan poikkeuksellista. Lähes joka päivä tulee treenikuvaa, blogikirjoitusta, haastattelua. Tämä viikko startattiin vaatimattomasti juurikin treenikuvilla, haastattelulla, Kampin tapahtuman koostevideolla, Viasat-diilillä.

Niin ja tänään pelataan! Mahtava syksy käynnissä. Toivottavasti palaute jaettiin oikeaan osoitteeseen. ;)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hyvä pöhinä miellyttää mieltä. Joukkuekin on parempi mitä osasin uskaltaa edes toivoa ja lippujen hinnat ovat niin naurettavat, että on suhteellisen helppoa houkutella niitäkin kavereita, jotka eivät yleensä matseissa käy niin mukaan.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks

Kyllähän tuo ihan mukavalta näyttää, parempaan suuntaan ainakin ollaan menty. Tosin olisihan tuo voinut vähän isompikin olla, mutta ehkä sitten joskus. Saatta olla, että näyttää todellista pienemmältä noiden Tikkurilan mainosten takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös