Positiivisuusketju

  • 2 779 862
  • 11 163

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista kaudesta jäi se, että omista jätkistä tämä ei jäänyt kiinni. Lind, Kuusla, Haakana, Kangas. Mahtavat kaudet takana ja ensimmäiset miesten pelit kuitenkin. Monesti näytti että he ovat ainoat jolla riittää yritystä. Lisäksi tottakai Henritius ja Vauhkonen olivat loistavia. Kapteeni Forsblom oli hieman näkymättömämpi, mutta otti usein hyviä blokkeja sekä piti omien puolia. Maalivahti tandemi oli loistava kun Kolppanen korvasi Auvisen. Nämä kun saadaan pidettyä niin ensi kaudesta tulee loistava.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Outoa kyllä, mutta kauden päätyttyä ensimmäinen tunne on kiitollisuudentunne. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokerit pelaa Suomessa. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokereilla on maan parhaat fanit. Vahva usko on tähän organisaatioon, että menneistä on otettu opikseen ja tie on ylöspäin. Ehkä tässä on ollut vähän kohtuuttomia odotuksia ensimmäisestä kaudesta, kun koko organisaatio on pykästy kasaan vasta vuosi sitten.

Kiitos Jokerit ja kiitos fanit.
Kun lukee somekommentteja, en ole ainoa lajissani joka tuntee kiitollisuutta. Kaikki on vaan iloisia, että jengi on takaisin, tunne on takaisin ja on ollu hyvä meininki peleissä.

Sovitaan, että tämä kausi harjoiteltiin. Ensi kaudella sitten vaade on toivottavasti toimistollakin suurempi.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helppo allekirjoittaa se ilo, onnellisuus ja kiitollisuus siitä, että Jokerit on takaisin Suomessa, ja yhteisö elää ja voi hyvin. Tunnelma oli erinomainen himassa ja vieraissa, ja joukkue oli silminnähden hämmästynyt siitä tuesta, jota faneilta tuli läpi kauden. Hienoja hetkiä ja kokemuksia.

Ei harmita, että mestaruutta ei tullut, mutta harmittaa, että isoja kevään pelejä tuli näin vähän. Maanantain seiskapelissä olisi ollut ennennäkemätön tunnelma ja varmasti välierissäkin. Ei auta, nyt jäätiin telineisiin. Toivottavasti se jättää nälkää kaikille ensi kauteen.

Kiitos kaikille.
 

Scouser

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool
Kaikesta huolimatta helvetin ylpeä, että Jokerit on takas Suomessa. Meillä on edessä huikea tulevaisuus, aivan ylivertaiset fanit kaikenkaikkiaan. Eteläpääty, Suomen suurin ja kaunein ja äänekkään, iso respect. Olette yksi iso syy, miksi käyn ja fanitan juuri Jokereita edelleen . Tämän kauden tulos oli tässä, mutta kaikesta huolimatta tämä on vasta alkua, ens kaudella ollaan vieläkin parempia jokaisella osa-alueella. Liiga häämöttää edessä… ja kenties päästään myös kotiin Ilmalaan ja DDR punkkeri saa jäädä Stadin kakkosjengille
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Niinpä. Nyt on ainakin aito mahdollisuus vaikuttaa lopputulokseen eikä vain teoriassa. Kohtahan on jälleen massiivisen tiedotustilaisuuden aika ja kohti kesän mestaruutta!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Blegin ja jullien fanit. Laskee eriä, otteluita, kuinka paljon "edellä" ovat Jokereita. En ihmettele, että niissä(kään) organisaatioissa ei voiteta yhtään mitään. Toki espoossa ole ikinä voitettu.
Samaa naureskelin kun kävin lukemassa.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blegin ja jullien fanit. Laskee eriä, otteluita, kuinka paljon "edellä" ovat Jokereita. En ihmettele, että niissä(kään) organisaatioissa ei voiteta yhtään mitään. Toki espoossa ole ikinä voitettu.
Arvasin että täällä tartutaan sarkasminsekaiseen hassutteluuni, olettaen että tässä viitattiin siihen :D.

Niinhän siinä kävi taas että Hermes teki perinteiset Hermekset ja passitti ennakkosuosikin lomille. Sanoisin kuitenkin että kaiken kaikkiaan aika positiivinen ensimmäinen kausi Jokereille. Ensi kaudella teillä on enemmän jatkuvuutta, resursseja ja aikaa kasata joukkuetta, niin aika hyvistä lähtökohdista pääsette hakemaan mestaruutta.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Jokerit palasi suomalaiseen sarjaan, tirautin siitä yhden punakeltaisen kyyneleen kesken matsin.

Ei tullut mestaruutta, mutta tuli jotain vielä isompaa. Tuli kotiinpaluu.

Omat fanit
Omat perinteet
Omat pelirituaalit

Me ollaan kotona, ikuisesti.

Tää tuntuu niin hyvältä taas!
 

PunaKelta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäinen kausi kotimaan kaukaloissa takana paluun jälkeen ja vaikka just nyt vituttaakin liian aikainen putoaminen, niin kyllä tässä odottaa kovasti jo ensi kautta.

Omalta osaltani en ollut käynyt vuosiin matseissa paikan päällä, mutta nyt paluun jälkeen tuli hommattua taas kausari Eteläpäätyyn. Tulihan siinä jokainen kotipeli ja muutamat vierasmatsitkin nähtyä samalla. Päädyssä meno oli koko kauden todella hyvällä tasolla ja ensi kaudella on odotettavissa hyvää jatkoa tälle.

Tää todellakin tuntuu taas oikealta. Kiitos kaudesta Jokerit ja Jokerifanit!
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Forslund pelasi niin surkeat play-offit, että jos sitä liiga-sopparia ei vielä ole, niin ei sitä myöskään tule. Kahden vuoden jatkopaperia äkkiä nenän alle!
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Mun on pakko omalta osaltani kans ottaa kantaa tähän. Vaikka ankarasti vituttaa tällä hetkellä mutta mä oon aivan perkeleen onnellinen että meillä on Jokerit. Ja mä tiedän että moni muu jakaa saman ajatuksen. Vuosi sitten näytti niin epävarmalta kaikki ja nyt ollaan takaisin. Mä en oo ite positiivisuuden perikuva mutta mä olen ylpeä joka ikisestä pelaajasta,fanista ja jokaisesta vesipullon täyttäjästäkin joka teki tän joukkueen eteen kaiken tällä kaudella. KIITOS!

Tämä on meijän joukkue!
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Forslund pelasi niin surkeat play-offit, että jos sitä liiga-sopparia ei vielä ole, niin ei sitä myöskään tule. Kahden vuoden jatkopaperia äkkiä nenän alle!

Tämä onkin mielenkiintoinen pohdittava, että jos Forslundilla ei riitä paukut (järkevään) Liigasopimukseen niin onko Jokereille kuitenkin no-brainer lähteä hakemaan hakemaan Liiganousua Forslund ykkössentterinä? Runkosarjan perusteella varmaan moni olisi tämän vastauksen lukinnut, mutta playoffsien jälkeen ei välttämättä ihan niin moni.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Forslund pelasi niin surkeat play-offit, että jos sitä liiga-sopparia ei vielä ole, niin ei sitä myöskään tule. Kahden vuoden jatkopaperia äkkiä nenän alle!
Surkeat playoffit -> kahden vuoden jatkosopimus kouraan. Vähän erikoinen logiikka.

Juuri nyt ei itselläkään ehkä ajatus toimi kirkkaimmillaan, mutta nimenomaan näiden kärkimiesten osalta pettymys on niin suuri, että vaikea on toivoa, että samoilla kärkihevosilla yritetään uudestaan.

Toki, nuori pelaaja vielä kyseessä. Henkistä kehittymistä tapahtuu vielä, kuten fyysistäkin.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Surkeat playoffit -> kahden vuoden jatkosopimus kouraan. Vähän erikoinen logiikka.

Juuri nyt ei itselläkään ehkä ajatus toimi kirkkaimmillaan, mutta nimenomaan näiden kärkimiesten osalta pettymys on niin suuri, että vaikea on toivoa, että samoilla kärkihevosilla yritetään uudestaan.

Toki, nuori pelaaja vielä kyseessä. Henkistä kehittymistä tapahtuu vielä, kuten fyysistäkin.
Tämä haastaa myös Jokereiden urheilujohtoa aika kovaa. Kun suorite oli näin vajaa. Mikä menee yksilöiden ja mikä valmennuksen piikkiin? Kategorisesti kun alisuoritetaan, niin tuloksen taakse olisi yksilöiden osalta jonkin verran hyvä katsoa.

Toki huomioitava on jossain määrin sekin, että runkosarjassakin pitää voittaa ja jonkun pisteet tehdä. Siellä Forslund oli koko kauden hyvä.

Ylivoima oli koko kauden rikki. Pitää korjata ja hakea laukaisuvoimaa viivaan. Lisäksi veikkaisin luisteluvoimaa haettavan lisää.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Niin masokististiselta kuin se kuulostaakin, niin kaiken tän pettymyksen keskellä mä olen myös onnellinen. En siitä, että pelit loppui tänään ja playoffit jäi nyt tähän. Siitä mä olen onnellinen, että mä en ole kokenut jääkiekossa tällaisia tunteita sitten kauden 2013-2014, jonka jälkeen suomikiekkokartalta katosi se Suurin ja Kaunein.

Pettymys on niin valtava, että se sattuu, mutta kyllä mä silti olen meistä ylpeä. Me ollaan kotona (toki ilman Jaffalaa) ja tää tuntuu taas oikeelta.

Kiitos.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä haastaa myös Jokereiden urheilujohtoa aika kovaa. Kun suorite oli näin vajaa. Mikä menee yksilöiden ja mikä valmennuksen piikkiin? Kategorisesti kun alisuoritetaan, niin tuloksen taakse olisi yksilöiden osalta jonkin verran hyvä katsoa.

Toki huomioitava on jossain määrin sekin, että runkosarjassakin pitää voittaa ja jonkun pisteet tehdä. Siellä Forslund oli koko kauden hyvä.

Ylivoima oli koko kauden rikki. Pitää korjata ja hakea laukaisuvoimaa viivaan. Lisäksi veikkaisin luisteluvoimaa haettavan lisää.
Jep. Vaikea palapeli analysoitavaksi juuri nyt.

Kuitenkin tässä playoff-sarjassa oli näitä maalin pelejä, jotka olisi voitu kahden kärkimiehen 1+1-suorituksella voittaa. Tai edes 1+0 tai 0+1. Runkosarjassa tuo oli kuitenkin ihan realistinen mahdollisuus yksittäiseen otteluun, joten kyllä samaa vaatimustasoa pitäisi odottaa pudotuspeleihinkin.

En tiedä.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep. Vaikea palapeli analysoitavaksi juuri nyt.

Kuitenkin tässä playoff-sarjassa oli näitä maalin pelejä, jotka olisi voitu kahden kärkimiehen 1+1-suorituksella voittaa. Tai edes 1+0 tai 0+1. Runkosarjassa tuo oli kuitenkin ihan realistinen mahdollisuus yksittäiseen otteluun, joten kyllä samaa vaatimustasoa pitäisi odottaa pudotuspeleihinkin.

En tiedä.
Toisaalta… ratkaisinko ihan itse vahingossa tämän dilemman?

Puhun vaatimustasosta. Mistä se lähtee? Kuka tai ketkä sitä pitävät yllä? Valmentajisto.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Omalta osalta ei enää aika kulu peleihin samassa suhteessa ja perheelle jää enemmän aikaa.

Eka kausi alla Mestistä ja siitä Runkosarjan sijoitus 3. ja lopullinen sijoitus 5. Ei huonosti ja tästä lähdetään ensi kaudelle kirkastamaan. Runko on kasassa ja tietotaitoa mitä Mestiksen voittaminen vaatii. Ens kausi on meidän ja sehän on Jokereiden kanssa ollut aina varmaa. Kesän aikana kuullaan kovia nimiä ja Mestaruus varmistuu jokaisen vahvistuksen myötä. Paras aika edessä odottaessa uutta kautta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Paluu kausi päättyi liian aikaisin. Kyllä päällimmäinen tunne oli vitutus, kun tilannetta katsoin illan mittaan. Mutta se vain kertoo, että tunne on palannut Jokerien seuraamiseen! Sikäli en osaa älyttömän pettynyt sitten lopulta olla. Jos katsellaan tilannetta noin vuoden päähän taaksepäin, niin kävi mielessä että katoaako koko seura. No ei tietenkään kadonnut. Mahtava kausi tämä on ollut Keravan seikkailun kanssa. Huikeaa meno niin katsomossa kuin kentällä läpikauden. Kiinnostus on ollut ennennäkemätöntä. Maakunnissa on vedetty halleja täyteen ja tehty Mestiksen uusi yleisöennätyskin.

Jokerit on palannut, tunne on palannut. Olen itse käynyt tällä kaudella paikanpäällä katsomassa 8 ottelua, playoffit jäi väliin kun ei sopineet aikatauluihin. Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen käynyt katsomassa vähemmän Jokeripelejä kuin tällä kaudella. Jokerit kuuluu Suomeen ja onneksi siellä nyt ollaan. Paluukausi oli lopulta fantastinen ja vaikka päättyi liian lyhyeen menee tämä silti heittämällä positiivisen puolelle. Ensi kaudelle parannetaan ja lähdetään haastamaan liigapaikasta. Ollaan me fanit jengin tukena ja mennään mahdollisuuksien mukaan matseihin ja autetaan Jokereita rakentamaan liigaorganisaatiota!

Kiitos Jokerit tästä kaudesta!
 

Slinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, St. Louis Blues
Hieno kausi, paljon sellasia hetkiä koettu joita en vaihtaisi pois mistään hinnasta. Pettymyshän se on pudota heti ekalla kierroksella pois, mutta tää oli meidän paluukausi kotimaisen sarjasysteemin alle ja tästä on suunta vain ylöspäin.

Tärkeitä on kuitenkin se, että meidän jengi on takasin. Sitä fiilistä mitä Jokereiden paluu on merkinnyt meikäläiselle, on vaikea edes yrittää pukea sanoiksi.

On myös upeaa huomata, miten paljon meidän seura kiinnostaa Suomessa. Miten suuren tunneryöpyn Jokerit on aiheuttanut muiden joukkueiden kannattajien keskuudessa jopa Liigaa myöten. Tämä on jotain ainutlaatuista, josta meidän tulee olla ylpeitä. Että meidän seura herättää tunteita, ei vain meidän kannattajien kesken, vaan ihan valtakunnallisella tasolla, jopa sarjaporrasta ylempänä.

Ollaan ylpeitä siitä, että meillä on maailman upein joukkue, Helsingin Jokerit!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka pettymystä kauden päättymiseen jo ensimmäiselle playoff-kierrokselle en peittele, isossa kuvassa tämä kausi, kuluneet n. seitsemän kuukautta ovat olleet jotain niin isoa, että tätä kautta tulee muisteltua vielä vuosienkin kuluttua.

Kasvoin jokerifanina ja vielä joitain vuosia sitten olin samanaikaisesti skeptinen ja surullinen, että vieläkö elämääni tulisi se vanha rakas Helsingin Jokerit. Missasin Pitsin, mutta ensimmäisestä harkkapelistä Tikkurilassa se oli menoa. Jokerifani-liitteen ottaminen taas kerran osaksi minuutta on ollut jotain niin kertakaikkisen upeaa, ettei yksi puolivälieräsarjan tappio siihen vaikuta mitenkään.

Kesällä on kivaa muutenkin, nyt siihen pimeään puolivuotiseen on se oma kesänsä, mulle se on Helsingin Jokerit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös