Positiivisuusketju

  • 1 340 006
  • 9 671

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Oma selkäranka ei ole löystynyt ja paukkunut samaan tapaan kuin jäällä olijoilla vastaiskun sattuessa, vaan luottoa löytyy. Pelit eivät ole paskoja, eikä jäädä jalkoihin muuta kuin hetkellisesti ja tulos on aivan karmaiseva kentän tapahtumiin nähden... lähes joka ilta. Ei vaan voi olla kääntymättä pelit jossain kohti tilastollisesti myös meille parilla pompulla ja kovan itseluottamuksen suorituksella.

Kysymys tässä kuuluu että pysyykö joukkueen taistelutahto yllä näistä kirpeistä tappioista huolimatta vai aletaanko luisua viime syksyn masentavaakin masentavampiin tunnelmiin, jolloin käytännössä yksi maali vastustajalla tarkoitti varmaa tappiota? Tällä kaudella ei ole oikeastaan ollut kuin yksi huono peli Porissa, muuten JYP on kyllä pysynyt kaikkien kyydissä ja mielestäni kaikissa peleissä on ollut vaadittava lataus ja tunnetaso.

Kaikki osa-alueet on vaan romahtaneet vuorollaan tuurikin mukaan lukien ja meille on jäänyt luu käteen. On ollut 0% ylivoimapelejä, on ollut pelejä jossa alivoima tai maalivahtipeli ei pidä yhtään, tuomarilinja on ollut järkyttävää ja kaiken kukkuraksi itse ollaan kilistelty ja kolisteltu kaikki maaliraudat moneen kertaan kun vastustaja saa kerran viidessä minuutissa kiekon alueelle ja tekee maalin.

Perus viisikkopeli on kuitenkin jo hyvännäköistä ja toisteista ja JYP pystyy kääntämään prosentit itselleen. Varsinaisia syntipukkejakaan ei ole tarvinnut löytää samalla tavalla kun pari viikkoa sitten. Jos valmennus osaa tosiaan pitää vastaavan fokuksen jatkossakin ja erikoistilanteet petraavat edes hiukan, niin aivan varmasti voittoja on luvassa.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
+ Jerry
+ Niku
+Tasoitus
+ Lainamokke

Pakko luottaa vaan siihen, että joukkue jaksaa luottaa tekemiseensä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voitettiin 3. erä!
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
+ Jerry
+ Niku
+Tasoitus
+ Lainamokke

Pakko luottaa vaan siihen, että joukkue jaksaa luottaa tekemiseensä.
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.

Ihan samaa mieltä. Mitä Jukuri tarjosi mitä Parkkinen ei olisi voinut tuoda pöytään?
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Katsoitko pelin? Oletko sitä mieltä, että lainamokke onnistui? Omaan silmääni esitys maalinsuulla oli korkeintaan keskinkertainen.

Odotuksiin nähden ihan ok minun silmiin. Totta kai jos maalivahti todella onnistuu, niin silloin usein myös peli voitetaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ihan samaa mieltä. Mitä Jukuri tarjosi mitä Parkkinen ei olisi voinut tuoda pöytään?
Jep, näytti aika lailla siltä mitä sopi odottaa tällä kaudella 1+1 matsia pelanneelta (Liiga+Mestis) maalivahdilta. Keskinkertaista suorittamista, ja mukana pari virhettä. Ei esittänyt tänään mitään sellaista, mitä Parkkinen ei olisi voinut esittää.

Toivottavasti tästä lainasta ei ainakaan makseta pennin jetiä. Livahtaa silloin ultimaattisen perseilyn puolelle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Täytyy nyt kuitenkin tägätä @Nelfor @Aito Taisto @Köpi tuohon 7 vuoden takaiseen videoon liittyen.

Itse en tekijää tiedä ja luvatonta arvailla, mutta tuollaista näkisin itse mielelläni lisää. Tuolloin toki jo insult comedyn ystävä olin ja ihon alle meni, mutta mites te muut? Oliko couldnt give a fuck vai loukkaavaa?

Jatkoajan JYP-osiota on välillä namedropattu jopa podcastissa saakka ja olisihan tuo oikeasti valoa nykyiseen vaikeaan rebuildiin.

Tämä boksin ulkopuolelta vain heittona. Kyllä @Nelfor saa edelleen tylyttää minua kuten tuolloin. Olen jo biiffin unohtanut, mutta olihan nuo aikoja. Joku videon vaivautui tekemään jopa.

Ja miten liittyy JYPiin? Virtasen epäonnistuneen debyytin jälkeen Seppänen itse tuli julki ja valitti tuolloisesta negasta.

Eli sähköä kehiin ja löylyä kiukaalle kun elämme aikaa jossa some on vienyt tavallista fania lähemmäksi itse seuraa monesti.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Nyt vain päivitettyä versiota kehiin.
Jospa sitä syysaamua tässä joku päivä piristäisi... Nyt jos joku palstatoveri kokee sieluntuskaa tällaiseen hupailuun nimimerkin verran joutumisesta niin äkkiä privalla estämään, muuten kaikki on tulilinjalla!

Edit: En ole siis alkuperäisen tekijä, mutta pienten piikkien huumori lähellä sydäntä niin kokeillaan seurata jalanjäljissä! Saa laitella myös vitsi-ideoita itsestään tai palstatovereista YV:n kautta niin ei olla vain reikäjuustoisen muistini varassa!
 
Viimeksi muokattu:

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy nyt kuitenkin tägätä @Nelfor @Aito Taisto @Köpi tuohon 7 vuoden takaiseen videoon liittyen.

Itse en tekijää tiedä ja luvatonta arvailla, mutta tuollaista näkisin itse mielelläni lisää. Tuolloin toki jo insult comedyn ystävä olin ja ihon alle meni, mutta mites te muut? Oliko couldnt give a fuck vai loukkaavaa?

Jatkoajan JYP-osiota on välillä namedropattu jopa podcastissa saakka ja olisihan tuo oikeasti valoa nykyiseen vaikeaan rebuildiin.

Tämä boksin ulkopuolelta vain heittona. Kyllä @Nelfor saa edelleen tylyttää minua kuten tuolloin. Olen jo biiffin unohtanut, mutta olihan nuo aikoja. Joku videon vaivautui tekemään jopa.

Ja miten liittyy JYPiin? Virtasen epäonnistuneen debyytin jälkeen Seppänen itse tuli julki ja valitti tuolloisesta negasta.

Eli sähköä kehiin ja löylyä kiukaalle kun elämme aikaa jossa some on vienyt tavallista fania lähemmäksi itse seuraa monesti.
Tässä on kyllä tavoitetta itse kullekin palstalaiselle. Maailma on valmis, kun pääsen "Hitler kuulee" -videolle.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kyllä voitto on aina posia. En kyllä ymmärrä miten me voitettiin. Jerry maajoukkueeseen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
+ Jukuri
+ Turkulainen
+ Tappiolta johtoon ja 3 pistettä vieraspelistä

Nyt tämä pitää vaan toistaa mielellään melko usein.
Ensimmäinen kohta voi olla vaikeaa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
  • Voitto ja kolme pistettä, ihan sama millä tyylillä.
  • Laadukas maalivahtipeli.
  • Turkulainen, aivan omalla tasollaan tuossa joukkueessa.
  • Maalitykki-Vidgren
  • Parrakas JYP-fani heiluttamassa huivia ja hoilaamassa voiton jälkeen. Ollut katsomassa jokaista vieraspeliä jota olen seurannut tällä(kin) kaudella. Pakko arvostaa!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- AV-maali
- Voitettiin kolmas erä, taas
- Vidgren
- Jukuri
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Täytynee ruveta suunnittelemaan prosessi-paidan vääntämistä. Ei edes vielä se marraskuu ja nyt jo 4 pistettä tältä viikolta.

Joukkue nukkumaan hyvin. Ja sitten menemään eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös