Positiivisuusketju

  • 1 336 532
  • 9 658

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ootko oikeasti tuota mieltä? Pelissä olisi ollut paikat viheltää JYPille vielä saman verran jäähyjä lisää kuin nyt tuli.



Kun katsoo JYPin peliä tänään niin kannattaisi olla hyvin hiljaa kahvaroista. Kahvaamista harrasti tänään selkeästi enemmän joukkue, joka ei pelannut oransseissa. Voit katsoa tallenteen pelistä, jos et livekuvasta erottanut.

Samaa mieltä ja tämä estämispeli ja keskialueen sumppu mitä Liigassa pelataan pilaa koko lajin. Todella raskasta katsottavaa välillä. Tänään JYP roikkui enemmän puserossa ja hyökkäyksiin lähdöt oli jälleen perinteistä roikkujen vispausta keskialueelle. Tälle tarttis tehdä jotain..
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Kai törkeitä asiavirheitä sentään saa vastustajankin positiivisuusketjussa korjailla? Ei osoita kovin hyvää pelisilmää, jos ei näe noita JYPin rikkeitä tuossa pelissä.

@Kuokkalan Kone tuo tilanne löytyy esim. tästä: Sami Twitterissä: "Ne jotka epäilee Peltolan kahvausta niin katsokaa mitä tapahtuu Nättisen oikealle luistimelle #liiga #tappara #jypliiga… https://t.co/70QQBoRC38"

Voit katsoa ihan niin monta kertaa kuin haluat, mutta koukkua siinä ei ole. Toki vihellettävissä oikein tarkalla kammalla.
Unohdit kelata ne edelliset koukut Nättisen kuljetuksessa, ei osoita hyvää pelisilmää, jos hakee tarkoituksellisesti yhtä tilannetta tästä kuljetuksesta, hienoa että annat luvan katsoa tätä videota, olen sinulle ikuisesti kiitollinen siitä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Unohdit kelata ne edelliset koukut Nättisen kuljetuksessa, ei osoita hyvää pelisilmää, jos hakee tarkoituksellisesti yhtä tilannetta tästä kuljetuksesta, hienoa että annat luvan katsoa tätä videota, olen sinulle ikuisesti kiitollinen siitä.

Missä ne on?

Sain napattua kaksi kuvaa, onko se jompikumpi näistä koukuista?
 

Liitteet

  • koukku1.JPG
    koukku1.JPG
    70,9 KB · kertaa luettu: 417
  • koukku2.JPG
    koukku2.JPG
    86,1 KB · kertaa luettu: 404

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja koska en voi liittää kolmatta kuvaa, joudun tuplapostaamaan:

Oliko se tämä koukku?
 

Liitteet

  • koukku3.JPG
    koukku3.JPG
    63,9 KB · kertaa luettu: 490

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Unohdit kelata ne edelliset koukut Nättisen kuljetuksessa,

Alleviivasin viestistäsi olennaisen osan. Koko tuon Nättisen kuljetuksen aikana, jonka mainostat täällä - Peltola koskettaa häntä kahdesta. Kukaan muu ei kosketa tai edes käy lähellä nättistä koko vaihdossa. Tilanne, josta yleisö ja Marko Virtanen parkuivat oli tilanne, josta ei missään nimessä saa viheltää jäähyä, koska tilanne ei ole koukkaamista nähnytkään. On kiva väittää kuvia ja videoita vastaan.

Tuo kolmas kuva on tulkittavissa koukuksi ja joskus tuollaiset vihelletään, siinä olet oikeassa. Sen sijaan tilanne oli todella nopea itse pelissä ja tuosta tilanteesta kukaan JYPissä ei protestoinut vaan siitä jälkitilanteesta. Nättnen vähän taiteili tasapainolla ja menetti kiekon.

Mitä tulee itse peliin:

JYP on parempi joukkue kuin Tappara tällä hetkellä. Syöttövarmuus, oman alueen keskustan puolustaminen, ylivoima ja alivoima ovat monta steppiä Tapparan vastaavaa edellä. Tappara sai tähän peliin maksimaaliset edut, jotka liittyivät lähinnä lepoetuun suhteessa JYPiin. Tuo etu ei realisoitunut mitenkään kentällä ja JYP oli kaksi erää täysin pitelemätön Tapparalle. JYPin pitäminen taas maksoi Tapparalle oman hyökkäyspelin, joten parista virheestä saatiin melkoisella tuurilla tuo peli tasoihin.

Kolmannessa erässä Tappara sai tilanteita aikaan, kun JYP alkoi väsyä omaa jäähyilyynsä. JYP tuhosi omaa peliään roikkumalla ja riippumalla. Se on täysin JYPin oma vika, koska pelin uudestaan katsomalla voi tehdä täysin saman johtopäätöksen. Tuosta pelistä saa hakea Tapparan rikkeitä oikeasti tiuhalla kammalla, kun taas JYPin päädyssä 3. erässä olisi ollut jokaisessa vaihdossa paikka antaa jäähyä. JYP on edelleen Liigan paras kärkikarvaajan blokkaaja. Jos kaveri pääsee ohi niin susikädellä napataan kiinni ja näitä saa tehdä, vaikka kuinka.

Mutta jälleen kerran; se ei ole asia, joka muuttaisi tosiasioita siitä, kuinka paljon parempi joukkue JYP on kuin Tappara tällä hetkellä. Vastukselle on annettava kaikki kunnia ja JYP ansaitsi pisteensä, olisi ehkä ansainnut kaikki kolme. Se, että pisteitä jäi kaksi Hakametsään on ihan JYPin oma vika, koska JYPin ei olisi tarvinnut roikkua ja riippua tuota määrää voittaakseen Tapparan. Kuten huomaatte, Tappara on varsin vaaraton ylivoimajoukkue.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuosta pelistä saa hakea Tapparan rikkeitä oikeasti tiuhalla kammalla, kun taas JYPin päädyssä 3. erässä olisi ollut jokaisessa vaihdossa paikka antaa jäähyä.

Olen monesti lukenut täytistä paskaa palstaa selatessani, tässä sitä on puhtaimmillaan. JYPin pelin pilasi paska tuomarointi. piste.

Sinällään kyse oli myös hupaisasta asetelmasta, siinä missä JYP yritti mennä energioita säästellen, vaikka semi tärkeä runkosarja läpsyttely olikin, kun todellinen fokus on ensi tiistaissa ja piirun pari kovemmassa ja tärkeämmässä matsissa, oli Tappara jostain syystä valinnut paskat housussa taktiikan. En muista, että moista määrää hätäpitkää olisi Tappara heitellyt mitään jengiä vastaan liigassa, aina se on pelata yrittänyt ja useimmiten menestyksellä. Mutta tunnustettavahan tuo on, taktiikka valmennukselta oli viisas, linjattoman tuomaroinnin avulla saivat kairattua lisäpisteen.

Jotkut tuntuivat pitäneen tätä peliä ns. kuuden pisteen otteluna, jota näkemystä en ymmärrä, enkä jaa. Nämä kolme peliä ovat valmistavia, joista pyritään raapimaan jokunen piste asemien säilyttämiseksi, mutta fokus on luonnollisesti tulevassa mestaruus kamppailussa, jossa vastuskin on ihan eri luokkaa. Sarjaa kyllä tuon jälkeenkin on ihan riittämiin jäljellä sen kakkospaikan lunastamiseksi. Esitysten perusteella rauhallinen olo, kyllä JYP hommat lopulta kotiin häärää, semmoinen kutina on tekemisestä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen monesti lukenut täytistä paskaa palstaa selatessani, tässä sitä on puhtaimmillaan. JYPin pelin pilasi paska tuomarointi. piste.

Tällaisen kommentin jälkeen en voi kuin suositella katsomaan pelin tallenteelta rauhassa uudestaan. Itse suosin jopa kuvakollaaseja eli kannattaa ottaa värilasit pois ja katsoa tilanteet kaksi kertaa. Tapparan ylivoima on ala-arvoista ja paremmasta joukkueesta ei sinänsä ole mitenkään tarpeellista edes keskustella. Kyllä kaikki paikalla olleet näkivät, että JYP on tällä hetkellä merkittävästi Tapparaa edellä monessa eri asiassa.

Sen sijaan tuomarilinjasta olen oikeasti tyytyväinen, koska lukuun ottamatta Suomelalle kuuluvaa 5+20 minuuttia tuomarit selvisivät varsin erinomaisesti. JYPin ei esim. kolmannessa erässä missään tapauksessa kuulunut saada ylivoimaa - ei kerta kaikkiaan. JYP riippui ja roikkui ja on itsensä huijaamista, jos tuota ei suostu näkemään. Tuomareilta on suoraselkeistä viheltää nuo pois, koska Liigassa niitä usein vihelletä pois.

Kahdella kädellä kiinnipitäminen on rike jääkiekossa. Piste.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällaisen kommentin jälkeen en voi kuin suositella katsomaan pelin tallenteelta rauhassa uudestaan. Itse suosin jopa kuvakollaaseja eli kannattaa ottaa värilasit pois ja katsoa tilanteet kaksi kertaa. Tapparan ylivoima on ala-arvoista ja paremmasta joukkueesta ei sinänsä ole mitenkään tarpeellista edes keskustella. Kyllä kaikki paikalla olleet näkivät, että JYP on tällä hetkellä merkittävästi Tapparaa edellä monessa eri asiassa.

Sen sijaan tuomarilinjasta olen oikeasti tyytyväinen, koska lukuun ottamatta Suomelalle kuuluvaa 5+20 minuuttia tuomarit selvisivät varsin erinomaisesti. JYPin ei esim. kolmannessa erässä missään tapauksessa kuulunut saada ylivoimaa - ei kerta kaikkiaan. JYP riippui ja roikkui ja on itsensä huijaamista, jos tuota ei suostu näkemään. Tuomareilta on suoraselkeistä viheltää nuo pois, koska Liigassa niitä usein vihelletä pois.

Kahdella kädellä kiinnipitäminen on rike jääkiekossa. Piste.
En nyt lähde sanomaan, kumpi olisi ollut parempi - Tappara oli sitä jatkoajalla ja vei kaksi pistettä.

Suomelan yhteentörmäyksestä Järvisen kanssa kuullaan, mikäli se olisi ollut rangaistava.

Tuomareilta jäi muutama Tappara-kamppi viheltämättä, toki toisinpäinkin olisi voinut viheltää lisää; samoin Immosen jäähy oli kevyt. Kolehmaisen kolmannessa erässä saamassa olisi Tappara-pakille kuulunut viheltää mailasta kiinnipitämisjäähy (näitä nykytuomarit eivät osaa juurikaan ottaa pois). Muutoin aika selkeä linja, kamppailla sai hyvän maun rajamailla.
Suosittelisin peterra-merkkiä kirjoittamaan otteluketjuun sinne kuuluvat viestit.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosittelisin peterra-merkkiä kirjoittamaan otteluketjuun sinne kuuluvat viestit.

Tämän toki voisi tehdä. Jämähdin tänne lähinnä siksi, että on aika törkeää itsensä huijaamista tuolla ylempänä huudella kahvaraa (toki vain yhden fanin toimesta) ja samalla osoittaa todellista piittaamattomuutta, kun ei suostu katsomaan ollenkaan kannattamansa joukkueen kolttosia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Tämän toki voisi tehdä. Jämähdin tänne lähinnä siksi, että on aika törkeää itsensä huijaamista tuolla ylempänä huudella kahvaraa (toki vain yhden fanin toimesta) ja samalla osoittaa todellista piittaamattomuutta, kun ei suostu katsomaan ollenkaan kannattamansa joukkueen kolttosia.
Jos tässä minua tarkoitat, niin kerroin kyllä että osa JYPin jäähyistä tuli aiheesta, mutta itsekin myönsit että Peltolalle olisi voinut antaa koukusta kakkosen, siksi tätä sinun meuhkaamista täällä en ymmärrä, olisi tässä myös Järvisen tekemisistä paljon kritisoitavaa, mutta se ei kuulu tähän ketjuun. Itseäni olen huijannut kerran, kun luulin voittavani tulosvedossa, mitä tulee ketjun aiheeseen, niin posia on, ettei Järviseen sattunut pahemmin, hyvin näytti pelaavan loppupelin, vaikka näytti niiin pahalta.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
lukuun ottamatta Suomelalle kuuluvaa 5+20 minuuttia tuomarit selvisivät varsin erinomaisesti.

Aivan varmasti niillä Tapparalaseilla näin, vaikka jäihän niille tuomareille vielä parantamisen varaa, kun eivät älynneet hyväksyä Tapparalle yhtään tekemätöntä maalia, että ne lasit taitaa kyllä löytyä ihan sieltä peterramaiselta klyyvarilta kylläkin.

Tahaton törmäys on tahaton törmäys, mutta sovitaan niin, että tulen teitin palstoille vaatimaan jokaisesta Tapparanmiähen tahattomasta tömäämisestä isoista ovista ulos ja niin poispäin ja tässäkin taisi olla vielä niin, että pelaaja yritti päästä pitkän vaihdon jälkeen vaihtoon, mutta tampereen rotta tahallaan blokkasi, olisi siis kuulunut isoista ovista suihkun puolelle, vaikka hintelämpänä teeskentelikin, että sattuu, jotta ei jäähyä saisi. Semmoista, sano tapparanmiäs pipa silmillä.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Nimimerkki peterra on aiemminkin kunnostautunut huutelemalla "vihollisleiriin" höpöhöpöä. Siinä mielessä en ole yhtään yllättynyt.

Itse ketjun aiheesta sen verran, että ottelusta saatiin yksi piste ja Tappara ei mennyt sarjataulukossa ohi. Runkosarjan 2. sija edelleen tukevasti omissa käsissä ja ensi tiistaita ajatellen energiaa ei kulutettu tähän peliin liikaa.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nimimerkki peterra on aiemminkin kunnostautunut huutelemalla "vihollisleiriin" höpöhöpöä. Siinä mielessä en ole yhtään yllättynyt.

Itse ketjun aiheesta sen verran, että ottelusta saatiin yksi piste ja Tappara ei mennyt sarjataulukossa ohi. Runkosarjan 2. sija edelleen tukevasti omissa käsissä ja ensi tiistaita ajatellen energiaa ei kulutettu tähän peliin liikaa.

Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? En ole kirjoittanut koko jatkoaikaan viimeiseen neljään kuukauteen ja kun kerran kirjoittaa niin heti tulee henkilökohtaista huutelua.

Mitäs pahaa minä nyt olen tehnyt?

Tappara-osiossa ei paljoa juttua ole ja toisaalta en kyllä täysin ymmärrä, onko nää jotenkin poteroituja omia tontteja, joissa ei saa puhua mitään? JYPin ketjussa olen kunnostautunut lähinnä Veltsu Virtasen ketjussa, jossa olen vastustanut potkuja ja korostanut JYPin erinomaista tekemistä viime kausilla. Näköjään se oli taas väärin sanottu tässä ketjussa, mutta toisaalta ei minua oikeasti Jyväskylän asiat juurikaan liikuta.

Jätän teidät rauhassa poteroonne. Kurinpitoryhmä tekee varmasti ratkaisut Suomelan tilanteesta ja siitä varmaan sitten saadaan lopullinen tulos tähänkin. Mitä tulee kirjoitustyyliini niin olen asiakirjoittaja ja monesti näen pelistä selvästi enemmän kuin monet selvästi suostuvat myöntämään.

JYPille kaikki kunnia; eilen jäi piste tuomareihin. Tai siis ei jäänyt, koska ei JYPillä maalintekopaikkoja oikein ollut ja Tapparalla surkea ylivoima, joten siinäkin mielessä JYP varmasti onnistui erinomaisesti. JYP on hyvä joukkue ja oli varmasti eilen parempi kuin Tappara. Tuomareihin ei tosin 3p suinkaan karannut vaan siihen, että JYP oli tehoton ja kolmannessa erässä loppuivat voimat kesken. Rasitusero näkyi.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Älä @peterra suotta uhriudu. Jäit vaan mieleen, kun tänne ei yleensä muut ei-JYP-fanit kirjoittele. Ja toki on vain oma mielipiteeni, että kirjoitat höpöhöpöä. Ei siis ollut tarkoitus loukata.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? En ole kirjoittanut koko jatkoaikaan viimeiseen neljään kuukauteen ja kun kerran kirjoittaa niin heti tulee henkilökohtaista huutelua.

Mitäs pahaa minä nyt olen tehnyt?

Tappara-osiossa ei paljoa juttua ole ja toisaalta en kyllä täysin ymmärrä, onko nää jotenkin poteroituja omia tontteja, joissa ei saa puhua mitään? JYPin ketjussa olen kunnostautunut lähinnä Veltsu Virtasen ketjussa, jossa olen vastustanut potkuja ja korostanut JYPin erinomaista tekemistä viime kausilla. Näköjään se oli taas väärin sanottu tässä ketjussa, mutta toisaalta ei minua oikeasti Jyväskylän asiat juurikaan liikuta.

Jätän teidät rauhassa poteroonne. Kurinpitoryhmä tekee varmasti ratkaisut Suomelan tilanteesta ja siitä varmaan sitten saadaan lopullinen tulos tähänkin. Mitä tulee kirjoitustyyliini niin olen asiakirjoittaja ja monesti näen pelistä selvästi enemmän kuin monet selvästi suostuvat myöntämään.

JYPille kaikki kunnia; eilen jäi piste tuomareihin. Tai siis ei jäänyt, koska ei JYPillä maalintekopaikkoja oikein ollut ja Tapparalla surkea ylivoima, joten siinäkin mielessä JYP varmasti onnistui erinomaisesti. JYP on hyvä joukkue ja oli varmasti eilen parempi kuin Tappara. Tuomareihin ei tosin 3p suinkaan karannut vaan siihen, että JYP oli tehoton ja kolmannessa erässä loppuivat voimat kesken. Rasitusero näkyi.

Ei tässä missään poteroissa olla. Itseäni hitusen häiritsee vain ketjun aihe jonne kirjoitit. Jatkossa kun kirjoitetaan sinne kuuluviin ketjuihin, tuskin tulee sanomista.

Jotta itsekin pysyy aiheessa, erittäin posia jos tilauskone todellakin on täyttynyt niillä hinnoilla ja että porukkaa oikeasti lähtee Vehjöön. Iso peukku heille.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jäit vaan mieleen, kun tänne ei yleensä muut ei-JYP-fanit kirjoittele

Nimimerkki peterra on aiemminkin kunnostautunut huutelemalla "vihollisleiriin" höpöhöpöä. Siinä mielessä en ole yhtään yllättynyt.

Jätetään tämä vaan tähän, mutta jos asia on tämä ja ilmaisee sen kuten sinä alla teit niin kannattaa mennä johonkin yleiseen viestintäkoulutukseen.

Omasta vastauksestasi voit myös päätellä, miksei tänne muut kuin JYP-fanit kirjoittele jatkossakaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Ei tässä missään poteroissa olla. Itseäni hitusen häiritsee vain ketjun aihe jonne kirjoitit. Jatkossa kun kirjoitetaan sinne kuuluviin ketjuihin, tuskin tulee sanomista.

Jotta itsekin pysyy aiheessa, erittäin posia jos tilauskone todellakin on täyttynyt niillä hinnoilla ja että porukkaa oikeasti lähtee Vehjöön. Iso peukku heille.
Kuulin että RR lähtee bussilla finaaliin, tunnelma varmasti alkaa kohota laivamatkan jälkeen kivasti.Charterissa on ilmeisesti n. 150 paikkaa, joukkue vie siitä kolmisenkymmentä paikkaa. Melko hyvin näyttää Ruottin finaali kiinnostavan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pakko nostaa posiketjuun tämän illan kokoonpano. En olisi ikinä uskonut että JYPillä olisi ollut munaa lähettää Helsinkiin tuollaista joukkuetta. Mahtavaa! Eikä tässä ole oikeasti mitään sarkasmia mukana. CHL-finaali on nyt ykköstavoite ja säästellään miehiä sinne. Samalla hyvä piikki Liigalle ensi kauden otteluohjelman suunnittelua varten.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan huikeaa! Pelkästään otteluketjun lukeminen hymyilyttää. Vähän jo eilen illalla aavistelin tätä, mutta kuitenkin aika karulta tuo rosteri näyttää normaaliin verrattuna. Ei siinä mitään. Paljon nuoria pelaajia mukana. Hyviä pelaajia. Rohkeasti vaan pelaamaan, nyt ei tuloksella ole väliä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juurikin näin, helvetin hieno ratkaisu pakko nostaa hattua Veltsulle.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Itse asiassa nyt kun on tuosta "kolmosjoukkueesta" huudellut (minä sinne päin myös), niin sitä enemmän toivoisin, että nuo tyypit pelaisivat helevetinmoisella intensiteetillä ja näyttäisivät kaikille, että ovat liigatason pelaajia. Ei sillä, etteikö meistä JYP-kannattajista kukaan sitä vastustaisikaan, mutta annetaan kavereiden nyt näyttää.

Toiseksi, minä en itse asiassa ihan täysin usko sitä, että tämä oli edes tarkoitettu varsinaisesti perseennäytöksi Liigalle ja otteluohjelmalle. Tosiasia lienee se, että CHL-finaalia varten on pakko lepuuttaa keskeisiä pelaajia, ja joku tuolla jossakin jo luettelikin hyviä syitä sille, miksi juuri nyt (vieraspeli, pisin vierasmatka tän viikon otteluista, lähempänä ajallisesti CHL-finaalia kuin vaikkapa Tampereen matsi jne.).

Ja sekin tuppaa olemaan jännä juttu, että monesti, kun vastuuta annetaan, niin sitä myös otetaan. Toki kokemattomuus liigamatseista voi tehdä tepposensa, kun virheistä rokotetaan ankarammalla kädellä kuin vaikkapa Mestiksessä tai varsinkaan A-junnuissa, mutta niitä tulee jos tulee. Pelirohkean JYPin haluaisin tänään nähdä askissa, ja vitusti kiimaa. Jos häviävät, niin häviävät ainakin parhaansa tehden. Se on paras näyttö kenelle tahansa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tässä on sekin juttu että kaikki saavat aivan varmasti nyt peliaikaa neloskentän roolin sijaan. Jännä nähdä ketkä pelaa YV:tä ja AV:ta ja kenellä pää kestää pelata Liigan yhtä kuumimmista joukkueista vastaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahaa, loistava statement JYPiltä tämän illan kokoonpano, ei voi kuin nostaa hattua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös