Positiivisuusketju

  • 2 169 992
  • 11 118

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voittoputkessa ollaan.

Sen lisäksi positiivisia ajatuksia herättivät seuraavat pelaajat:
+++ Kaapo Kähkönen
++ Toni Koivisto
+ Aleksi Saarela
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ja sitä ennen ei voitettu yhtään. Mutulla heitin ja tilastot näyttää toista. Onneksi tilastot valehtelee aina.
 

senilix

Jäsen
Alkaa kyllä, se on kokoajan nähtävissä. En vaan ymmärrä tuota valmennuksen tiivistystä kolmansiin eriin. Energisimmät ja hyvin toimineet yksiköt rikotaan ja aletaan varmistelemaan.
Nyt kyllä tiivistettiin alusta alkaen, sillä Koivistoisen peliaika oli 1.38 (nähdäkseni toisessa erässä) ja Lähteenmäen 3.18.
Niemelä ja Vidgren pelasivat kumpikin yli 9 minuuttia.
Nuo luvut tarkoittavat, että pelattiin lähes koko peli 11 hyökkääjällä ja ketjut elivät koko ajan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt kyllä tiivistettiin alusta alkaen, sillä Koivistoisen peliaika oli 1.38 (nähdäkseni toisessa erässä) ja Lähteenmäen 3.18.
Niemelä ja Vidgren pelasivat kumpikin yli 9 minuuttia.
Nuo luvut tarkoittavat, että pelattiin lähes koko peli 11 hyökkääjällä ja ketjut elivät koko ajan.

No sittenhän noi meni oikeille miehille, noi penkitykset. Mutta Liedes nostettiin kolmannessa Niemelän tilalle ykköseen, enkä oikein sitäkään ymmärrä. Niemelä ei ole pettänyt yhtään, päästyään tuohon ruutuun. Lähteenmäki tuhlaa kaikki paikkansa, mutta on erittäin hyödyllinen alivoimalla, eilen TPSa vastaan paras alivoimapelaaja, seurasin miestä suurennuslasilla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Niemelä muuten on ihan hyvin pelannut, mutta ehkä hän on vielä hiukan kevyt kovissa väännöissä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Minimi 4 pistettä viikonlopun peleistä. Loistava suoritus. Enemmänkin oli jopa mahdollisuus saada mutta ite en odottanut edes neljää pistettä joten tähän on oltava tyytyväinen.

+++Kaapo Kähkönen
++Toni Koivisto
+Aleksi Saarela
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää kuuluis johonkin ihmettelyketjuun, mutta missä on jäsen 1963? Ei ole profiilin mukaan näkynyt torstain jälkeen. Ai niin, Lukkohan on sen jälkeen voittanut pari matsia. Se on positiivista jo senkin takia, että negatiivisin kaikkitietäjä pysyy poissa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei ihan vielä voittoputki mutta vähävoittoputki. Kelpaa kyllä. Neljä pistettä enemmän kuin odotin.

Kaapo reagoi uuden maalivahdin hankintaan hienosti. Uskon, että nyt on oikea kilpailuasetelma maalille. Ja se on hemmetin hyvä asia. Olettaen, että Stepanek on tekijämies.

Koiviston maali! Toivottavasti aukeaa. Vielä, kun Gagnon ja Saarela saa putken auki.

Ehkä se tästä. Toivottavasti. Varovaisin miettein eteenpäin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei ihan vielä voittoputki mutta vähävoittoputki. Kelpaa kyllä. Neljä pistettä enemmän kuin odotin.

Kaapo reagoi uuden maalivahdin hankintaan hienosti. Uskon, että nyt on oikea kilpailuasetelma maalille. Ja se on hemmetin hyvä asia. Olettaen, että Stepanek on tekijämies.

Koiviston maali! Toivottavasti aukeaa. Vielä, kun Gagnon ja Saarela saa putken auki.

Ehkä se tästä. Toivottavasti. Varovaisin miettein eteenpäin.

Etkös sä lyönyt hanskat lopullisesti naulaan jo aiemmin. Mitä sitä enää toivossa elää, kun on tiennyt ettei mistään mitään tule.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Etkös sä lyönyt hanskat lopullisesti naulaan jo aiemmin. Mitä sitä enää toivossa elää, kun on tiennyt ettei mistään mitään tule.
Olkoon sitten näin, jos haluat. Toinen meistä kuitenkin on lähes jokaisen pelin Äijänsuolla ja toinen ei.
Mä saan masentua paskoista otteista, jos haluan. Sitä ei voi yksikään Jatkoajan nimimerkki määrätä. Ja saan kannattaa joukkuetta juuri kuten haluan.
Tappioiden jälkeen tunteet on pinnassa ja saatan välillä tunnemyrskyssä kirjoittaa mitä sattuu.
En mä vieläkään mihinkään top6 paikkaan usko. Jos joukkue osoittaa uskomiseni vääräksi, niin vaihdan mielipidettä ja se ei sulle eikä muillekaan kuulu.
Väitätkö sinä sitten, että alkukausi on ollut yhtä riemujuhlaa? Ei mulla ainakaan ole luottoa Mäkisen Atteen tai Ventelöihin tai Antosiin ja Koivistoisiin sitten edes vähää alusta. Eikä edes Juha Vuoreen. Sitä ei vielä kaksi jatkoaikaa muuta.
Tuosta, kun repii seuraavista 10 pelistä vaikka 7-8 suoraa kolmen pisteen voittoa, niin silloin tulen myöntämään, että olin väärässä. En ennen.

Pakkia ja hyökkääjää tuo joukkue tarvii edelleen vaikka neljä pistettä nyt tulikin. Sijoitus on edelleen viimeinen. Se ei vaan riitä.

Mä olen odottanut mestaruutta lähes yhtä kauan kuin sinäkin. Kyllä. Olen kärsimätön.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olkoon sitten näin, jos haluat. Toinen meistä kuitenkin on lähes jokaisen pelin Äijänsuolla ja toinen ei.
Mä saan masentua paskoista otteista, jos haluan. Sitä ei voi yksikään Jatkoajan nimimerkki määrätä. Ja saan kannattaa joukkuetta juuri kuten haluan.
Tappioiden jälkeen tunteet on pinnassa ja saatan välillä tunnemyrskyssä kirjoittaa mitä sattuu.
En mä vieläkään mihinkään top6 paikkaan usko. Jos joukkue osoittaa uskomiseni vääräksi, niin vaihdan mielipidettä ja se ei sulle eikä muillekaan kuulu.
Väitätkö sinä sitten, että alkukausi on ollut yhtä riemujuhlaa? Ei mulla ainakaan ole luottoa Mäkisen Atteen tai Ventelöihin tai Antosiin ja Koivistoisiin sitten edes vähää alusta. Eikä edes Juha Vuoreen. Sitä ei vielä kaksi jatkoaikaa muuta.
Tuosta, kun repii seuraavista 10 pelistä vaikka 7-8 suoraa kolmen pisteen voittoa, niin silloin tulen myöntämään, että olin väärässä. En ennen.

Pakkia ja hyökkääjää tuo joukkue tarvii edelleen vaikka neljä pistettä nyt tulikin. Sijoitus on edelleen viimeinen. Se ei vaan riitä.

Mä olen odottanut mestaruutta lähes yhtä kauan kuin sinäkin. Kyllä. Olen kärsimätön.

Täyttä asiaa! Siis yhdestäkään kohdasta en ole eri mieltä. On se jännä, että mahdollisuus erimieleen on olemassa, kun faktat ovat samat molemmilla. Tiedän sinun historiasi ja sinä minun, mitä vittua me sitten ollaan erimielisiä? Hä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Neljä muutakin joukkuetta hävisi tänään, joten ero niihin ei kasvanut. Torjuntavoitto.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos jotain positiivista on etsittävä niin maajoukkuetauko, joka tulee juuri. Sen aikana Lukon on pakko saada peliä kasaan. Kukaan ei mene edes EHT höntsään niin saa treenata kaikki paikalla.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Positiivista on muuten myös se että Jatkoajan toimitus pääsee Lukon ansiosta helpolla. Tuota "Lukko hakee kauden toista kolmen pisteen voittoaan"-otsikkoa on voinut käyttää jo aika kauan, näillä otteilla saa tuon käyttämistä jatkaa myös aika kauan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos jotain positiivista on etsittävä niin maajoukkuetauko, joka tulee juuri. Sen aikana Lukon on pakko saada peliä kasaan. Kukaan ei mene edes EHT höntsään niin saa treenata kaikki paikalla.
Vidgren lähtee U20-turnaukseen.

Joonas Niemelä on positiivinen asia Lukon joukkueessa.
 

jäähy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, St.Louis Blues
Jos ei mennä kympin sakkiin niin ei sinne mene 4 muutakaan joukkuetta.
Ei vaikka kuinka tsemppaisivat.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Poissaolijat:
Arttu Luttinen - Joulukuu? Tammikuu 2017?
Juhamatti Aaltonen - Reisivamma?? Pitkäkin tauko?
Joonas Rask - Joulukuun puoliväli, joulukuun loppu?
Juuso Puustinen - Ei tietoa
Thomas Nykopp - Ei tietoa
Tommi Taimi - Ei tietoa
Tomi Tuomisto - Jossain oli huhua että ensi vuoden alussa rinkiin mukaan?
Eemeli Heikkinen - Ensi vuonna mukaan, tosin ei tarttis tulla.

Jos positiivisia asioita hakee, niin Lukon tilanne on loukkaantumisen suihteen erittäin hyvä esim. HIFK:n verrattuna.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos positiivisia asioita hakee, niin Lukon tilanne on loukkaantumisen suihteen erittäin hyvä esim. HIFK:n verrattuna.
Onkohan edarissa verryttelyt ja venyttelyt kielletty kuten pitkät kalsaritkin, kun tuntuu että tuo sama loukkaantumiskierre on jatkunut ties kuinka kauan?
Lukolla tosiaan ei noususuunta ole loukkaantumistilanteesta kiinni.

Sellaista mietin tässä viime pelin erätauolla kun tuli jotain liigastudion uusintaa, jossa vieraana oli kurinpitäjä Liusjärvi, että lukkolaiset on ollut minusta todella vähän kurinpidon asiakkaina viime vuosina, tai oikestaan vuosikymmeninä? Viime kaudella Riska ja Brookbank jalkapyyhkäisyistä yksi peli mieheen. Mitään suuria tyhmäilyjä ei ole sattunut todella pitkään aikaan, ja useamman pelin pelikieltoakaan ei nyt tule mieleen, Nurmi taisi saada -14 pleijareissa 2 peliä, joka oli tietysti oikein. Ja aika harvoin mitään sikailuja on Lukon pelaajiinkaan kohdistunut (pl tuo yksi tapaus), ehkä asioilla on yhteys.

Mikä on ylipäätään pisin Lukon pelaajan saama pelikielto? Eepi sai kolme peliä tuomarin kimppuun käymisestä (hohhoijaa), onko se ennätys?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eepi sai kolme peliä repiessään itseään irti kun linjatuomari yritti estää Eepiä menemästä puolustuksen avuksi (hiukan väritetty versio tapahtuneesta) ja Siklenka sai siitä Komarovin murjomisesta niinikään kolme peliä. Sitä en muista saiko Siklena Pikkaraisen itkettämisestä myös pelikiellon vai selvisikö ilman.

Roman Oksjuta kärsi sen sijaan helvetisti pelikieltoja, mutta en ole ihan varma että oliko pisin pelikielto neljä peliä? Sen muistan että jossain Länsi-Suomen jutussa kun Oksjutan touhuja käytiin läpi, kirjoitettiin että seuraavasta sekoamisesta tuleekin sitten jo kuuden ottelun pelikielto.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
+ Pistekeskiarvo nousi voiton myötä jo hyvin lähelle yhtä
+ Toiveikkuus heräsi kun näki, että tällaisellakin pelillä voi saada Liigassa kolme pinnaa
+ Stepanek
+ Av Liigan kolmanneksi parasta ja ollut läpi kauden hyvällä tasolla
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
+++ Stepanek
++ Claireaux, se mies jos joku ansaitsee voittomaalin nimiinsä
+ alivoimapeli
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Stepanek oli huikea. Aivan mahtava. Nyt Lukolla on maalivahti. Kähkönen joutuu paljon tekemään jos aikoo vielä pelaamaan päästä muutoin kuin sillointällöin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Positiivista on se, että Ruutu-tilaukseni päättyy maanantaina eli lauantain Tappara-pelin jälkeen ei tule enää katsottua Lukon pelejä tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös