Positiivisuusketju kaudelle 2021–2022

  • 148 938
  • 977
Suosikkijoukkue
Kärpät

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Tuleekohan tästä illasta highlight-koosteet normaalisti?

Näköjään meni ihan väärään ketjuun.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Olin jo päivällä ostamassa lippuja peliin, mut päätinkin sit jäädä kotisohvalle
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kauden tilinpäätös on entistä lähempänä positiivista uusien pelitapahtuma-aikaisten myyntien ym. ansiosta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
21.15, Liiga ei ole vielä saanut tietoa ottelun keskeyttämisestä/siirrosta kotisivuilleen, erinomaista reagointia...
Hienoa reagointia kyllä, varsinkin niitä ilvesläisiä kohtaan jotka saattavat arpoa kotiinlähdön ja yöpymisen välillä. Mulle nyt aivan sama, kun n. 1km hallille. Jatketaan vaikka tänään mun puolesta - always ready.

Ja kun posiketjussa ollaan: huomenna vissiin kotipeli!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toi ylimääräinen palaitumisaika tekee varmaan ihan hyvää muutamalle pelaajalle, joiden peliajat on ollut hurjia (Ohtamaa,Sklenicka), mutta auttaa se kyllä toki vastustajaakin samalla tavalla. Anttila oli esim. aika väsyneen oloinen eilen, mutta kyllä mä näen että Kärpät tästä ylimääräisestä levosta enemmän saa irti, kun pääsivät omiin koteihinsa nukkumaan, eikä tarvinnut keksiä hätämajoitusta hotellista. Kyllä mä uskon että Kärpät tästä jatkoon menee
 

Glove

Jäsen
Toi ylimääräinen palaitumisaika tekee varmaan ihan hyvää muutamalle pelaajalle, joiden peliajat on ollut hurjia (Ohtamaa,Sklenicka), mutta auttaa se kyllä toki vastustajaakin samalla tavalla. Anttila oli esim. aika väsyneen oloinen eilen, mutta kyllä mä näen että Kärpät tästä ylimääräisestä levosta enemmän saa irti, kun pääsivät omiin koteihinsa nukkumaan, eikä tarvinnut keksiä hätämajoitusta hotellista. Kyllä mä uskon että Kärpät tästä jatkoon menee
Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.
Jaa-a Enpä tiedä miten usein noita koneita lentelee Oulusta Tampereelle. Jos ei järkevään aikaan olisi konetta illalla mennyt, niin olisivathan ne varmaan Ouluun jääneet. Hyvä huomio, jota en tullut ajatelleeksi.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.
Eikö Ilveksellä ollut lento varattuna klo 22 tms Tampereelle. Olisiko ollut niin mutta jatkoeriin mennessä olisivat jääneet sitten Ouluun.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Eikö Ilveksellä ollut lento varattuna klo 22 tms Tampereelle. Olisiko ollut niin mutta jatkoeriin mennessä olisivat jääneet sitten Ouluun.
Näköjään oli pelkkää legendaa tämä tieto Ilveksen leiristä.

"Jalon mukaan kuluerästä ei muodostu mahdottoman kokoista, sillä Ilves oli alun perinkin varannut pelaajille ja taustajoukoille maanantain ja tiistain väliseksi yöksi majoituksen Oulusta. Heidän oli muutoinkin määrä lentää takaisin Tampereelle vasta tiistaina."

 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei oo muuten koskaan ennen johdettu peliä niin kauan kuin GAME 6 aikana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös