Positiivisuusketju 2017–2018

  • 172 087
  • 767

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Keskiviikkona uskon sarjan menevän poikki. SaiPalla alkaa yksinkertaisesti materiaali ja fysiikka tulemaan niin pahasti vastaan, että vaikea uskoa SaiPan huomenna voittoa Turusta hakevan. Kaikki on toki mahdollista, mutta kyllä se taitaisi vaatia apua meiltä asenteen löysyyden merkeissä tms., jotta Lappeenrannassa vielä tällä kaudella pelattaisiin. Huomenna lauantain tapaan heti alkuun hirvittävällä vauhdilla kaukaloon, niin saadaan lisää aihetta tähän ketjuun. Toivotaan huomiselle myös positiivista yleisömäärää, vielä vaikuttaa vähän tyhjältä.
 

matheman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palloseuran twitterissä video, jossa Kallio sanoo, että "on bäkkii huomenna". Hyvä homma saada taas pelituntumaa ennen välieriä!
Edit: Hidas
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mulla on sellainen tunne, että Tepsi kairaa huomenna voiton.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joukkue saa olla yhdessä kun kaiken aikaa Turku-Lappeenranta väliä bussilla sahaavat edestakaisin.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla on sellainen tunne, että Tepsi kairaa huomenna voiton.

No nyt! Ekin tuntemukset ovat olleet muistaakseni usein oikeassa, joten tämä jos mikä on positiivista! Itselläkin vähän sellainen kutina, että kaiken harmituksen jälkeen jätkät ottaakin huomenna sen ratkaisevan neljännen kiinnityksen.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kyllä me tästä jatkoon mennään. Hankalaa on ollut, mutta voitoissa 3-0 tuo auttamatta hyvänolontunteen ja siihen ei saipaa vastaan ole tippaakaan varaa. Nyt tuo hyvä olo on far away, joten huomenna otetaan tiukka voitto. Mulla on kova luotto edelleenkin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kyllä me tästä jatkoon mennään. Hankalaa on ollut, mutta voitoissa 3-0 tuo auttamatta hyvänolontunteen ja siihen ei saipaa vastaan ole tippaakaan varaa. Nyt tuo hyvä olo on far away, joten huomenna otetaan tiukka voitto. Mulla on kova luotto edelleenkin.

Heh heh. TPS häviää tämän sarjan, jos mitään ei keksitä. Mehän pelataan täysin kuten on mulla viikset alla pään, tero lehterää, haluaa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Heh heh. TPS häviää tämän sarjan, jos mitään ei keksitä. Mehän pelataan täysin kuten on mulla viikset alla pään, tero lehterää, haluaa.

Sun mielipide ja näkemys on tullut kyllä selväksi.

Sä uskot ettei mennä jatkoon, mä uskon että mennään. Yksinkertaista.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sun mielipide ja näkemys on tullut kyllä selväksi.

Sä uskot ettei mennä jatkoon, mä uskon että mennään. Yksinkertaista.

Älä jauha paskaa. Olen sitä mieltä, että mennään ja TPS neljäs. Miten munaa kirjoittaa tuollaista? Ps ollet niitä samoja fani-katsomon poikia, jotka kimpussani?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Heh heh. TPS häviää tämän sarjan, jos mitään ei keksitä. Mehän pelataan täysin kuten on mulla viikset alla pään, tero lehterää, haluaa.

Älä jauha paskaa. Olen sitä mieltä, että mennään ja TPS neljäs. Miten munaa kirjoittaa tuollaista? Ps ollet niitä samoja fani-katsomon poikia, jotka kimpussani?

Ensin meinaat että TPS ei mene jatkoon saipaa vastaan, mutta silti on neljäs? Tsemppiä.

Melkoinen piristys olet tällä palstalla. Mukavaa kevättä sulle kaikesta huolimatta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ensin meinaat että TPS ei mene jatkoon saipaa vastaan, mutta silti on neljäs? Tsemppiä.

Melkoinen piristys olet tällä palstalla. Mukavaa kevättä sulle kaikesta huolimatta.

No tota kokeillaan tälleen isollla pensselillä, sanoin että TPS häviää jos mitään ei keksitä. Ymmärrätkö tähän saakka. Uskon, että keksitään. Vielä kärryillä? Ja sitten tulee tenkkapoo, vieläkö tajuat? Laita yv, jos tipuit kärryiltä.

Olet samaa fani-sakkia mikä ottanut minut hampaisiin, eikös vaan? Möliset siellä kaarteessa kun saat kerran vuodessa kutsun syömään nakkeja? Huumoria nyt vähän kuiteskin, pääset siitä bussilla nätisti himaan pelaan Minecraftia.

Sunkaltaiset ei ole piristys palstalla vaan tämän palstan tuho.
 
Viimeksi muokattu:

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyl toi Lindsten ois 180 kilon arvoinen. Harmi ku menee näätiin ens kaudella.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teki hyvää ja varmasti myös Jasulle. Kiitos sitkeydestä. Ei ollut kaunista vihun pelaaminen mutta tuomarilinjan salliessa noin kai sitä sitten pitää pelata.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Jos se kipsi nyt helpottaisi. Mahtijuttu, välieriä Turussa! Tuntuu hyvältä. Taivaan ja helvetin ero urheilussa on hiuksen hieno. Se nähtiin taas tänään. Vaikka oli vasta puolivälierä.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti Lindstenillä ja Tepsillä nyt helpottaisi. Tapparaa vastaan ollaan haastajia kotiedusta huolimatta, toivottavasti edes toinen kaksikosta Heikkinen-Tallinder pystyy pelaamaan.

Minimitavoite nyt täytetty.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kyllä Lindsted:n maalin myötä voidaan todeta että kausi on ollut menestys. Runkosarja sija 2 ja välieriin 10 vuoden tauon jälkeen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
SaiPan antijääkiekko selätetty! TPS välieriin!
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Kiitos Saipalle sitkeästä vastuksesta. Tänään nousi vitutuskäyrä korkealle tuon lopun tasoituksen ja Heikkisen loukkaantumisen myötä. Jos sekä Bono että Tallen ovat kunnossa, me haastetaan Tappara tosissaan. Pleijarikiekko alkaa ensi viikolla myös fiilisten osalta!! Kiitos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös