Porin ja Rauman Stanley Cup

  • 3 277
  • 5

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otsikon kolumnikaima löytyy 3.6.06 Aamulehdestä. Juttu on mielenkiintoinen ja oman keskustelunsa arvoinen. On nimittäin niin, että Stanley Cupissa pelaavan Edmontonin joukkueessa on kytkyjä sekä Poriin että Raumalle. Rolosonista ei tarvinne kirjoittaa sen enempää, mutta puolustajakolossi Chris Prongerin äiti on porilainen!

Jatkoajan sääntöjen 13§ kieltää tekijänoikeuden alaisten teosten referoinnin ja kun Aamulehden sivusto on maksullinen en voi muuta kuin vihjata, että kannattaa ostaa joko lehden irtonumero tai lukea kolumni verkosta osoitteessa www.aamulehti.fi Irtonumeron luku maksaa 1,66€. Suosittelen!

Jos sattuu olemaan Satakunnan Kansan kestotilaaja (niin kuin porilaisilla on tapana), Aamulehteä pääsee lukemaan 20 kertaa ilmaiseksi (verkosta). Voi olla, että sama juttu on julkaistu samaan konserniin kuuluvassa Satakunnan Kansassakin.

Veikkaukseni on, että Raumalla ja Porissa juhlitaan samaa kannua ennen juhannusta!
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Hearsay kirjoitti:
....kun Aamulehden sivusto on maksullinen en voi muuta kuin vihjata, että kannattaa ostaa joko lehden irtonumero tai lukea kolumni verkosta osoitteessa www.aamulehti.fi Irtonumeron luku maksaa 1,66€. Suosittelen!

Hetkinen.... en ole koskaan maksanut lukuoikeuksista! Olen vain rekisteröitynyt ja nytkin sivulta löytyy tällainen: ".. Aamulehti.fin lukemiseen tarvitset maksuttoman käyttäjätunnuksen. Käyttäjäksi voit rekisteröityä klikkaamalla keltaisesta laatikosta rekisteröidy...." Ja edelleen rekisteröitymissivulla: "Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, rekisteröi tässä itsellesi ilmainen käyttäjätunnus. Sama tunnus ja salasana avaavat sinulle oven kaikkiin Alma Median Internet-palveluihin"

Puhuttiinko eri asiasta, vai?
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
rellu kirjoitti:
Puhuttiinko eri asiasta, vai?

Kyllä, koska maksuttomasti et pääse lukemaan lehteä vaan kaikkea muita härpäkkeitä mitä verkkoversio tarjoaa. Itse lehden lukeminen verkosta maksaa.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
dude kirjoitti:
Kyllä, koska maksuttomasti et pääse lukemaan lehteä vaan kaikkea muita härpäkkeitä mitä verkkoversio tarjoaa. Itse lehden lukeminen verkosta maksaa.

Okei, kiitos infosta. Jatkan siis paperiversion tavaamista :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joku vois omin sanoin referoida ton aamulehden uutisen tähän? Oon liian laiska kävelemään lehtihuoneeseen ja liian köyhä maksaakseni tosta tiedosta.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roloson niitattiin oman maalinsa tolppaan ja kun joku vielä ajaa Prongerin levyksi niin eipä ole enää Satakunnassa hurraamista. PLÄÄH!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös