Pokerikeskustelu

  • 900 165
  • 6 377

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mielenkiintoinen kommentti joka "hieman" eroaa tästä pokerihuoneen esittelyn artikkkelista, jonka siis jo aiemmin linkitin.

Jep. Jonkun sivuston, joka yrittää saada tuloja itselleen hankkimalla starsille lisää pelaajia, mainospuheet ovat juuri niitä mihin luotetaan sataprosenttisesti. Varsinkin muiden pokerihuoneiden hakkaaminen 6-0 on aivan uskomaton mainoslause. Siirränkin Starsille koko omaisuuteni heti.

Silloin kun noita bonuksia tutkiskelin, niin totesin, että mun pelimäärillä palautukset tulee huomattavasti pienemmäksi kuin mun tän hetkisellä 45 % rakebackillä. En pelaa enää samoja määriä kuin ennen, koska pokeri nykyään pääosin etovalta. Pelimäärät on viime vuodesta tippuneet johonkin kolmasosaan ja vähän pitää kuitenkin pelailla, että saa meetvurstia leivän päälle.

Onko joltain jäänyt vielä huomaamatta, että pokersavvyn kautta rekisteröitymällä saa vitusti savvypisteitä?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Jonkun sivuston, joka yrittää saada tuloja itselleen hankkimalla starsille lisää pelaajia, mainospuheet ovat juuri niitä mihin luotetaan sataprosenttisesti. Varsinkin muiden pokerihuoneiden hakkaaminen 6-0 on aivan uskomaton mainoslause. Siirränkin Starsille koko omaisuuteni heti.

Silloin kun noita bonuksia tutkiskelin, niin totesin, että mun pelimäärillä palautukset tulee huomattavasti pienemmäksi kuin mun tän hetkisellä 45 % rakebackillä. En pelaa enää samoja määriä kuin ennen, koska pokeri nykyään pääosin etovalta. Pelimäärät on viime vuodesta tippuneet johonkin kolmasosaan ja vähän pitää kuitenkin pelailla, että saa meetvurstia leivän päälle.

Onko joltain jäänyt vielä huomaamatta, että pokersavvyn kautta rekisteröitymällä saa vitusti savvypisteitä?

Jos joku paikka lahjoittaa tämän foorumin pelaajilla tarkoitettuihin turnauksiin parikin kertaa 100 dollarin edestä palkintoja niin kyllähän sitä saa vähän mainostaakin ja ei tuo pokersavvyn kautta liittyminen mitenkään huonoa tarjousta tuonne ole.. riippuu aivan pelimääristä
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Haluaisiko kakkoseksi sijoittunut vaihtaa palkintoa kanssani? Minulla kun on jo tuo 1. palkinto. Vaikka olenkin paisti ompussa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Haluaisiko kakkoseksi sijoittunut vaihtaa palkintoa kanssani? Minulla kun on jo tuo 1. palkinto. Vaikka olenkin paisti ompussa.
Minullakin on jo tuo Rolf Slotboomin kirja. Pitää varoa, ettei voita turnausta (ei pitäisi olla hankalaa) tai sitten vaan pistää kirjan vaihtoon tai myyntiin.

Olen nyt rekisteröitynyt turnaukseen. Toivotaan runsasta pelaajamäärää tuohon turnaukseen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minullakin on jo tuo Rolf Slotboomin kirja. Pitää varoa, ettei voita turnausta (ei pitäisi olla hankalaa) tai sitten vaan pistää kirjan vaihtoon tai myyntiin.
Meille tulee hauskaa HU:ssa, kumpikin yrittää hävitä. Vielä kun muistaisi käyttäjätunnuksensa ja salasanansa Starsille. Että pääsee edes depoamaan.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Jep. Jonkun sivuston, joka yrittää saada tuloja itselleen hankkimalla starsille lisää pelaajia, mainospuheet ovat juuri niitä mihin luotetaan sataprosenttisesti. Varsinkin muiden pokerihuoneiden hakkaaminen 6-0 on aivan uskomaton mainoslause. Siirränkin Starsille koko omaisuuteni heti.

Silloin kun noita bonuksia tutkiskelin, niin totesin, että mun pelimäärillä palautukset tulee huomattavasti pienemmäksi kuin mun tän hetkisellä 45 % rakebackillä. En pelaa enää samoja määriä kuin ennen, koska pokeri nykyään pääosin etovalta. Pelimäärät on viime vuodesta tippuneet johonkin kolmasosaan ja vähän pitää kuitenkin pelailla, että saa meetvurstia leivän päälle.

Onko joltain jäänyt vielä huomaamatta, että pokersavvyn kautta rekisteröitymällä saa vitusti savvypisteitä?

Minulla ei ole sen kummempaa syytä ylistää PokerStarsia, sillä Pokersavvyn kautta saa savvypisteitä n. 25 muustakin pokerisaitilta. PokerStars nyt vaan sattuu olemaan monella mittarilla maailman paras pokerisaitti.

Toivotan sinutkin tervetulleeksi pelaamaan tulevan sunnuntain koitokseen. :-)

Haluaisiko kakkoseksi sijoittunut vaihtaa palkintoa kanssani? Minulla kun on jo tuo 1. palkinto. Vaikka olenkin paisti ompussa.

Tehdään itseasiassa niin, että voittaja saa valita minkä kirjan noista haluaa, toiseksi tullut seuraavaksi, ja kolmas saa sen mikä jää jäljelle..

Meille tulee hauskaa HU:ssa, kumpikin yrittää hävitä. Vielä kun muistaisi käyttäjätunnuksensa ja salasanansa Starsille. Että pääsee edes depoamaan.

Käytä pokerisoftassa olevaa "unohdin salasanani" toimintaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Käytä pokerisoftassa olevaa "unohdin salasanani" toimintaa.
Ei tarvitse. Olin nokkelana paistina kirjoittanut tarvittavat faktat ylös. Samat kyylät siellä taas nutpeddlasivat (jaksoin vartin mikrotasolla). Siitä suivaantuneena vaihdoin ongamelle raiskattavaksi. Tasan ei käy onnen 2-outterit. Eli vihulle osuu, mulle ei. Kuka perkele sen pot committedin oikein keksi ja miksi?

Jokohan olis tarpeeksi aggrea huomiselle?
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Tällä hetkellä turnauksessa viisi rekisteröitymättä. Toivottavasti saataisiin edes täysi pöytä. Turnaus on klo. 20.00 tänään jos joku ei vielä tiennyt...
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tällä hetkellä turnauksessa viisi rekisteröitymättä. Toivottavasti saataisiin edes täysi pöytä. Turnaus on klo. 20.00 tänään jos joku ei vielä tiennyt...

Hehe, eli 6295 rekisteröitynyt jo? :)
Nojoo, nyt on yhteismääränä kuusi. Eiköhän porukkaa vielä tänään löydä tonne listoille mukaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo, rekkaan kyllä sisään ennen H-hetkeä. Don't worry.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällä hetkellä on 9 rekisteröitynyttä pelaajaa turnauksessa. Turnaus alkaa vajaan kahden tunnin päästä kello 20.00. Toivottavasti saadaan yli 10 pelaajaa. Nimimerkki tuomari-70 on nähnyt paljon vaivaa hommatessaan ylimääräisiä palkintoja tähän turnaukseen, siitä hänelle kiitos. Lisäkiitosta hänelle annettaisiin, jos mahdollisimman moni pääsisi tänään pelaamaan turnauksen.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reggasin mukaan, vielä kun muistaisi sillon vajaan parin tunnin päästä tulla suorittamaan donatoinnin loppuun. Tosin kyllähän se stackin kuivumista blindeihinkin voidaan kutsua donatoinniksi, mutta saapumalla paikalle itse turnaukseen osaan todennäköisesti hoitaa sen nopeammin.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Minäkin liityn joukkoon, vaikka ompusta en tajua sitäkään vähää mitä texusta. Noh, onneksi ei ole isoista rahoista kyse ja mä haluun sitten sen nettipokerikirjan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Valitettavasti jää tämä turnaus väliin, koska ensimmäiset työkkärimassit tulevat vasta ens viikolla. Mut eiköhän oteta uusiks joku päivä niin pääsee kans mukaan pelaileen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana! Mites ne Omahan säännöt nyt meneekään?
Käytetään aina kaksi korttia neljästä muodostaen parhaan mahdollisen käden. Huonoin mahdollinen käsi on, serkkua lainatakseni, "oma käsi".
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas mukaan tulisin tietenkin mutta minkähän ihmeen takia en pysty depoamaan tuonne. Jokaisella talletusmetodilla tulee Declined.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tässä tiivistettynä kaikki, mitä ompusta tiedän. Ja sen, että AAAA on huono käsi, vaikka muulta näyttääkin. No, näillä tiedoilla mukana.
Ei se huono ole. Se ei vain voi parantua. Sen sijaan 2222 on oikeasti huono.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä tiivistettynä kaikki, mitä ompusta tiedän. Ja sen, että AAAA on huono käsi, vaikka muulta näyttääkin. No, näillä tiedoilla mukana.

Jos tarkoitat käsikortteja niin kyllä, mutta jos sinulla on POKERIKÄTENÄ A neloset kun river on pöydässä niin kyllä voitto on melko varma.
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas mukaan tulisin tietenkin mutta minkähän ihmeen takia en pysty depoamaan tuonne. Jokaisella talletusmetodilla tulee Declined.

Jos kokeilit esim Visaa/visa elektronia, niin jos sinulla ei ole kortin verkkomaksupalvelu käytössä niin et voi depota.

Nordeassa ainakin sen saa päälle:
"Liität korttisi helposti verkkokäyttöön verkkopankissa kohdassa Kortit > Verkkokäyttö."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös