Pokerikeskustelu

  • 900 466
  • 6 377

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
batman83 kirjoitti:
Sen voi tehdä Shana vain itse, sillä onhan hänestä se parempikin video jaossa, mutta en nyt sitä viitsi tähän linkittää.

Isot pojat on kertonut että se video liittyy jotenkin Hugh Hefneriin kuka tuo herra sitten ikinä onkaan.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annan ensimmäisen (ja luultavasti viimeisenkin) vinkkini tähän ketjuun.

Vaikka olisitkin lehmänhermoinen pelaaja ja osaisitkin pelata menestyksekkäästi isossa (9-10 pelaajan) pöydässä niin välttämättä ei kannata lähteä pelaamaan face-to-face -peliä kahden hengen pöydässä. Ei ainakaan sellaista vastaan joka osaa taktiikan kahden hengen peliin. Eikä varsinkaan hyvässä kännissä.

Old TJ

(No en minä hävinnyt kuin reilun kympin. Joku tätä olisi kuitenkin kysynyt.)
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Tein huikean comebackin tallentamalla vajaat sata euroa pokeritilille. Siinä oli sen verran ylimääräistä, että kokeilin 3 dollarin turboa. Ownasin vihut, kun KK:ni kesti AK:ta ja QQ:ta vastaan. Sen jälkeen ansaitusti floppasin värin settiä vastaan, seuraavaksi saavutin ehdottoman minimitavoitteen eli 2 paria ja tämän jälkeen vielä lohdutukseksi nelosten sijaan vetäisin floppiin AQ:lla akkatripsit. Viimeisessä kädessä K3s:lläni täysin ansaitusti vetäisin ohi A9o:sta, kun reissun jälkeen maksoin all-inin. Ainoa harmitukseni johtui siitä, etten saanut turbon aikana sitä normimääräistä seitsemää naulaparia. En saanut kertaakaan niitä nauloja, rigged!

Harmi vaan, että 22$:n normissa tein yli maksimivarianssisen kuopan viimeksi kun pelasin.

Ehkä pitää pelata pelkkää käteispeliä tästä eteenpäin. Ei tuolla SNG:llä tunnu olevan mitään tekemistä "oikean" pokerin kanssa. Kaikki Harringtonit on toki luettu vähintään kahteen kertaan. Jatkossa pelkkää käteistä ja lisäksi jonkinlaisia hassutteluja halpoihin MT-turneisiin.
 
Viimeksi muokattu:

crossari

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC TPS
http://www.pokeri.info/

Katsokaapa uutinen "Antoniuksen ja Hansenin kaveruus koetuksella" ja ystävällisesti valaiskaa minua siitä mikä Antoniusta nyppii. Itse en edes yritä alkaa miettimään miksi Hansenin näyttely oli Antoniuksen mukaan epäeettistä ja miksi Hansen vielä selitti, ettei hänen tarkoituksenaan ollut hämätä.

Tähän asti olen ilmeisesti ollut väärillä urilla, kun olen luullut, että pokerissa vastustajaa saa ja pitääkin koittaa kusettaa. Koko uutinen menee vain pahasti yli minulta.

e: virheitä
 

Morgoth

Jäsen
crossari kirjoitti:
Katsokaapa uutinen "Antoniuksen ja Hansenin kaveruus koetuksella" ja ystävällisesti valaiskaa minua siitä mikä Antoniusta nyppii.

Kenties Patea vituttaa vieläkin, että mies valittiin taannoin (oliko Bluff lehdessä?) maailman 5. seksikkäimmäksi NAISpokeripelaajaksi.

Joko väärinymmärrys koko juttu tai sitten Patella nuossut pissi päähän.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Kävin tuossa eilen ottamassa shottia NL50 tasolle 20 €:n BI:llä. Sattui siellä vastaan tällainen käsi ja kävi mietityttämään tuo vastustajan peli. Oliko kyseessä joku liikaa rahaa omaava fisu vai onko tuo allinin maksu mielestänne perusteltu liike vihulta? Ja onko tuo oma peli tuossa tilanteessa peusteltua noin? Onhan siinä vihulla kärkipari, mutta...niin kertokaa te.

Positiot: Minä UTG+1 Vihu Button-1

VIHU ( $48.40 )
MINÄ( $21.90 )

MINÄ [ Td Th ]

MINÄ raises [$2.50]

VIHU [$2.50]

** Dealing Flop ** [ Kd, 8h, Ts ]
MINÄ bets [$3]
VIHU raises [$6]
MINÄ is all-In [$16.40]
VIHU calls [$13.40]
** Dealing Turn ** [ Qc ]
** Dealing River ** [ 9c ]
VIHU shows [ Kc, 9s ]two pairs, Kings and Nines.
MINÄ shows [ Td, Th ]three of a kind, Tens.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Vihulta ihan baboonstyle peliä. Käteispeleissä vituttaa, kun kortit paljastetaan allareissa vasta riverin jälkeen. Varmaan aloit hikoilemaan suoran takia tuossa tilanteessa.
 

Morgoth

Jäsen
efektimies kirjoitti:
Oliko kyseessä joku liikaa rahaa omaava fisu vai onko tuo allinin maksu mielestänne perusteltu liike vihulta?

Jos haluaa mennä katki K9o:lla, kun saa Kn kiinni, mutta ei tuossa pelissä mun mielestä juurikaan mitään valoa ole.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
efektimies kirjoitti:
Kävin tuossa eilen ottamassa shottia NL50 tasolle 20 €:n BI:llä.

Ei muuta kuin keräämään uutta kassaa alempaa ja uutta shottia kehiin. Kuten huomaat ei siellä 50NL tasollakaan mikään huikea taso ole. Täysin idioottimainen kalli vihulta. Nuita näkee yleensä vain 10NL tasolla.

edit: ei kun niin voitithan sinä tuon. Ei siis tarvitse lähteä alemmas keräämään kassaa uuteen shottiin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Morgoth kirjoitti:
Kenties Patea vituttaa vieläkin, että mies valittiin taannoin (oliko Bluff lehdessä?) maailman 5. seksikkäimmäksi NAISpokeripelaajaksi.

Joko väärinymmärrys koko juttu tai sitten Patella nuossut pissi päähän.

Samaa ihmettelin itsekin kyseisestä uutisesta. Jos pelaa kätensä noin, niin ei siinä voi syyttää kuin itseään. Missä ihmeen säännöissä sanotaan, miten "enemmän tai vähemmän saleteilla" lapuilla tulee pelata? Ja ennen kaikkea, MITÄ Hansenin olisi pitänyt tuossa kohti tehdä? :D Uskomatonta soopaa suoraan Susan Kurosen Pokerikirjasta, jos tuo juttu on totta.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyi tulla avautumaan tähän ketjuun. Onneksi pelaan vain SnG-turnauksia, enkä käteispelejä lainkaan, sillä flopatut setit olisivat tulleet kalliiksi tänään (4 kpl/4 turnausta pelattuna tähän mennessä). Muutaman kerran vihulla värinveto, kerran isompi setti ja kerran suoranveto. Kun jokaisessa turnauksessa on ollut se 4-5 pelaajaa jäljellä, niin noihin setteihin tulee luotettua vähän liikaa. No eiväthän nuo kädet sinänsä edes bad beatteja olleet, ehkäpä pelasin ne vain liian agressiivisesti.
Mutta paljonkos muut luottavat flopattuihin setteihin pelatessaan?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tty_01 kirjoitti:
Mutta paljonkos muut luottavat flopattuihin setteihin pelatessaan?

Ilman värin tai suoran vetoja luottoa löytyy paljon ja vielä enemmän, jos pöydältä ei löydy yhtään settiäni isompaa korttia. Esim. 99 setti pöytään 92K ja vahvat riidit, että vihulta löytyy isompi setti niin voin ehkä nakata setin pakkaan.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
vision kirjoitti:
Ilman värin tai suoran vetoja luottoa löytyy paljon ja vielä enemmän, jos pöydältä ei löydy yhtään settiäni isompaa korttia. Esim. 99 setti pöytään 92K ja vahvat riidit, että vihulta löytyy isompi setti niin voin ehkä nakata setin pakkaan.

Kyllä tuossa tapauksessa saa olla varsinaiset riidit, jotta setin pakkaan nakkaisin. Väitän, että pitkässä juoksussa erittäin -EV kippailla settejä ilman värin tai suoran pelkoja.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Crueman kirjoitti:
Kyllä tuossa tapauksessa saa olla varsinaiset riidit, jotta setin pakkaan nakkaisin. Väitän, että pitkässä juoksussa erittäin -EV kippailla settejä ilman värin tai suoran pelkoja.

Pitkässä juoksussa kyllä mutta osa vihuista on sen verran luettavissa, että voin kipata setin(kin) tarpeen vaatiessa. Olen kyllä myös maksanut vaikka jokainen solu aivoissa on huutanut ettei vihu puske kuin isommalla setillä ja rahathan siinä meni.

Mutta en tosiaan heittele niitä usein pakkaan ilman HELVETIN vahvoja riidejä ja historiaa vihusta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yhtä pelaajaa vastaan saa kyllä tosiaan olla todella vaarallinen pöytä tai harvinaisen tiukat riidit vastustajasta, mutta useaa pelaajaa vastaan tilanne on tietysti täysin eri. Jos joku puskee flopilta allin ja joku jo callii sen ennen minua niin ei se oma 222 enää näytäkkään aina niin hyvältä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pikkupöydissä on aivan turha miettiä setillä yhtään mitään. Joku aikaisempi esimerkki oli juuri kuinka esim. topparilla pelataan. Joku vielä ihmetteli kuinka se vihu nyt noin pelasi. Tuohan oli aivan standard NL50. Niin ne vain pelaavat.

Sitten jotkut ovat vielä settiä kippaamassa. Huh.
 

Morgoth

Jäsen
vision kirjoitti:
Esim. 99 setti pöytään 92K ja vahvat riidit, että vihulta löytyy isompi setti niin voin ehkä nakata setin pakkaan.

En minä kyllä NL50ssä settejä foldailla paitsi tietysti jos pyödässä on suora&väri, mutta en minä kyllä isompia settejä pelkää. Melko harvoin sitä kuitenkään häviää isommalla setille ja porukkaa puskee kuitenkin TPTKlla, rattailla ja jotkut jopa jollakin ihan paskallakin (se K9o-käsi esimerkiksi).

Ompussa kun vielä oppisi foldailemaan vähän useammin sitä keski- ja alinta settiä :)
 

Morgoth

Jäsen
tty_01 kirjoitti:
Muutaman kerran vihulla värinveto, kerran isompi setti ja kerran suoranveto. Kun jokaisessa turnauksessa on ollut se 4-5 pelaajaa jäljellä, niin noihin setteihin tulee luotettua vähän liikaa.

Ihan typerä neuvo, mutta oikeasti kokeille Omppua. Se kyllä kasvattaa tuossa 'ohivetojen' kestämisessä. Eilen taas mentiin niin paljon ohi oikealta ja vasemmalta, että vieläkin olen ihan sekaisin. Kärkisettiä vastaan aina tulee väri tai suora, suoralla häviää isompaa suoraa vastaan jne. Omaa nuts-väriä vastaan kahdesta parista tulee tietysti täyskäsi ja kaiken kruunaa tietysti vielä pari häviötä riverillä isompaa täyskättä vastaan.

Oikeasti tuossa ompussa tuntuu välillä hajoavan pää. Ehkä oma pelityylikin on huono, mutta tuo varianssi on ihan mieletöntä. Välillä on sellaista ylämäkeä, että tuntuu että rahaa vain tulee joka luukusta sisälle kunnes taas alkaa sellainen alamäki, että menee lähes katki.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Onko kellään käynyt Nordicbetissä niin, että kun painaa raise nappia peli alkaa jumittamaan. Hetken päästä ilmestyy teksti että minulla on 10 sekkaa aikaa tehdä päätös jonka jälkeen kone automaattisesti luovuttaa hanskani.

Näin tapahtui hetki sitten pienessä rahapöydässä. Kädessä oli JTo BB:ssä - SB oli limpannut minä chekkaan. Floppi JJ5 (ei värin vetoa). Molemmat chekkaa. - turn oli K - kumpikin chekkaa - river J ja minulle nutsit. Vihu SB:stä lyö, painan raisea ja se miten kävi olikin tuossa alussa.

Jaaha - vastauskin tuli palautteeseeni:

You have unfortunately lost the connection to the poker server. Our
logs confirms that the poker server has been up and running without
any downtime, which also is confirmed by other players playing in the
same period.

The poker server is located in Canada, and from your location it is
many different ISPs which handle and control the data flow. If one of
these ISPs fails to deliver the data from one ISP to another (and
cause disconnection), it is nothing we can be held responsible for.
This is a third party which we don’t control or have any influence
over. The poker server has been stabile for a long time, but given a
situation where problems are caused by our server we will of course
refund all buy-ins.

Sorry for the inconveniance!

Mvh/regards
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
pernaveikko kirjoitti:
Pikkupöydissä on aivan turha miettiä setillä yhtään mitään. Joku aikaisempi esimerkki oli juuri kuinka esim. topparilla pelataan. Joku vielä ihmetteli kuinka se vihu nyt noin pelasi. Tuohan oli aivan standard NL50. Niin ne vain pelaavat.

Sitten jotkut ovat vielä settiä kippaamassa. Huh.

Toki setin kippaaminen on harvinaista mutta kyllä pikkusetti lentää joskus pakkaan flopilta 50NL tasollakin, vaikkei floppi olisikaan yhtä maata. Jos joku ylemmiltä tasoilta tuttu tiukka pelaaja tekee preflop ison reissun ja flopissa on jotain AK3 ja porukkaa menee allin, niin en minä kyllä välttämättä 333 kädelläni lähde maksamaan.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
V-man kirjoitti:
Toki setin kippaaminen on harvinaista mutta kyllä pikkusetti lentää joskus pakkaan flopilta 50NL tasollakin, vaikkei floppi olisikaan yhtä maata. Jos joku ylemmiltä tasoilta tuttu tiukka pelaaja tekee preflop ison reissun ja flopissa on jotain AK3 ja porukkaa menee allin, niin en minä kyllä välttämättä 333 kädelläni lähde maksamaan.

Tuli tuosta mieleen, että mites lähdette preflop mukaan pikkupari kädessä? Eli lentääkö pari pakkaan ennen floppia kuinka herkästi vai pelaatteko kaikki parit?
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
efektimies kirjoitti:
Tuli tuosta mieleen, että mites lähdette preflop mukaan pikkupari kädessä? Eli lentääkö pari pakkaan ennen floppia kuinka herkästi vai pelaatteko kaikki parit?
Yleensä lähden millä tahansa parilla mukaan, kunhan hinta on alle 7% stackistani ja yksi vihu vastassa. 10% voin maksaa, jos vähintään 4 on jo mukana (näitäkin on nähty).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös