Pokerikeskustelu

  • 900 496
  • 6 377

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
varmaan jo neljäs värisuora "hienossa" limit-turneessa, kuulenee kategoriaan WTF

FIXED_LIMIT TEXAS_HOLDEM $5+$1 (Real Money), #1,853,244,689
jaxxonx's Multi Table Tournament, 9 Feb 2007 6:14 PM ET



Seat 3: CalrissianL ($6,200 in chips)
Seat 4: Solomon89 ($2,710 in chips)
Seat 7: jaxxonx ($6,390 in chips)
Seat 9: __Kalle06__ ($1,200 in chips)



ANTES/BLINDS
jaxxonx posts blind ($75), __Kalle06__ posts blind ($150).

PRE-FLOP
CalrissianL folds, Solomon89 folds, jaxxonx bets $225, __Kalle06__ calls $150.

FLOP [board cards 7D,6S,8D ]
jaxxonx bets $150, __Kalle06__ bets $300, jaxxonx bets $300, __Kalle06__ bets $300, jaxxonx calls $150.

TURN [board cards 7D,6S,8D,4D ]
jaxxonx checks, __Kalle06__ bets $300 and is all-in, jaxxonx bets $600.

RIVER [board cards 7D,6S,8D,4D,5D ]


SHOWDOWN
jaxxonx shows [ AD,7S ]
__Kalle06__ shows [ 6D,QC ]
jaxxonx wins $300, __Kalle06__ wins $2,400.



SUMMARY
Dealer: Solomon89
Pot: $2,700
CalrissianL, loses $0
Solomon89, loses $0
jaxxonx, bets $1,500, collects $300, net -$1,200
__Kalle06__, bets $1,200, collects $2,400, net $1,200
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Myyrä kirjoitti:
Onneksi päästiin pois limitistä... Hakkasin koko aikaa reissua ja jossain vaiheessa olin all-inissä ja voitin vahingossa jollain 85:llä. no, onneksi työnteko tuotti tulosta ja ulkona ollaan.

Nojoo, itsekin halusin vaan ulos tuosta turneesta, kun ei voinut vähempää kiinnostaa limitin hakkaaminen "tunnin" tasoilla =)

Mutta edellistä oli kiva pelata niin kauan kuin sitä kesti. Kuudes taisin edellisessä 22:45 alkaneessa turneessa olla, ihan tyydyttävä sijoitus, vaikkakin vähän bad beat (=]) ja sitten tiltti teki tehtävänsä...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole toistaiseksi tullut paljoa pelailtua, mutta tv:stä katsomiseen olen jäänyt (jo) koukkuun. On tullut katseltua läpi oikeastaan kaikki, mitä Yuotube pokerin saralta tarjoaa. Kysyisinkin, tietääkö joku, missä muualla olisi katseltavissa pokeriohjelmia? Luvallisesti siis toki, pois minusta kaikenmaailman imuttelut. ;)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
no, nyt se limiitti päättyi, ja allekirjoittaneen voittoon. En oikeastaan tiennyt miten pelata muuten kuin että SM:n lähtökäsien mukaan fold, check tai raise, sitten flopin mukaan vaan merkkejä keskelle ja jarrut päälle jos alkoi näyttää pahalta.

Itse asiassa ihan piristävä pelimuoto sitten lopussa kun blindit nousee ja pelaajia on vähän, mutta alkupeli on kuin ruletti pelais, kaikki laittaa merkkejä ja yksi arvotaan voittajaksi.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Major Julli kirjoitti:
varmaan jo neljäs värisuora "hienossa" limit-turneessa, kuulenee kategoriaan WTF

Luulin voittaneeni ton käden ässävärillä. :D

Toinen sija lopulta tuossa limitissa, mikä edelleenkin oli vahinko. Pahoittelut osallistujille. Pistetään oluen piikkiin tämä. ;)

edit: onnittelut ylläolevalle!
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Perkele kun en päässyt eilen edes koneelle niin jatkiksen turanukset jäivät väliin. Voisko tänään myös iltayöllä ottaa pari peliä? Perustan "danzkus" nimisen turnauksen, ja salasana se sama joka eilen (ja aina). Alkaa 20.00 NLHE 5.05.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Johnny99 kirjoitti:
Ei ole toistaiseksi tullut paljoa pelailtua, mutta tv:stä katsomiseen olen jäänyt (jo) koukkuun. On tullut katseltua läpi oikeastaan kaikki, mitä Yuotube pokerin saralta tarjoaa. Kysyisinkin, tietääkö joku, missä muualla olisi katseltavissa pokeriohjelmia? Luvallisesti siis toki, pois minusta kaikenmaailman imuttelut. ;)
Poker After Dark googleen. Nbcsportsin sivuilta voi katsoa lähetykset. Ensimmäinen clippi saattaa olla välillä blokattu, mutta muut voi katsoa.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No juu, sieltähän sitä löytyy. Ajattelinkin että kyseistä ohjelmaa on jossain tarjolla, ei vaan jaksanut etsiä. Ja tätä riittää, tulee 6 kertaa viikossa. Kaikki joilla on liikaa vapaa-aikaa ovat pelastetut. :)
Ei yhtä hyvä kuin HSP, mutta kyllä tuota katselee. Kuvanlaatukin parempi kuin Youtuben pätkisä, which is nice.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pad:ssa on vielä bonarina ihanainen Shana Hiatt. Matusowin tippuminen Negreanulle taisi ottaa miestä aikas pahasti pannuun mutta minkäs teet vihun maksaessa 4-outtisella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Partyn 300k guaranteen sittarisatelliitti kuusi jäljellä, voittajalle paikka, toiselle omat pois.

Oikealla puolella istui aivan sekaisin oleva saksalainen, ei se maniac ollu, koska ne saattavat hyvinkin osata pelata. Aluksi annoin tuollekin respektiä ennen kuin sain riidit kuntoon.

Toivottavasti en ole paljoa avautunut hand historyista mitä ei ole tehty asiaankuuluvalla tavalla, koska se nyt vaan helpottaisi kaikkien elämää, mutta kuitenkin.

Seat 6 is the button
Seat 1: SB ( $3190 )
Seat 2: BB ( $2020 )
Seat 3: saksalainen ( $4230 )
Seat 4: pernaveikko ( $3100 )
Seat 5: ( $4900 )
Trny: 31678869 Level: 3
Blinds(50/100)
** Dealing down cards **
Dealt to pernaveikko [ 8d 8s ]
saksalainen raises [200]
pernaveikko is all-In [3100]

----------------------

Miniraise voisi hyvinkin olla iso pari, mutta tuossa sitä ei tarvinnut pelätä. Olin varma, että maksuja tulee riittävän usein hanskoilta mitä johdan tai ainakin olen coin flipissä. Jos olen perässä pahasti, niin sitten ei voi mitään, ei se riidejä huonoiksi tekisi. Olin nähnyt aika monta hanskaa ja se oli joutunut myös showdowniin pari kertaa, mikä vahvisti asian.

Olisiko minun pitänyt kuitenkin pelata tämä käsi normaalisti, tietäen, että tuolta vielä pinon saa? Riskinä siinä olisi ollut luonnollisesti se, että joku muu veisi sen. Tilanteeni oli erittäin hyvä, mutta niin kuin aina voitosta pelataan, joten itse en juurikaan tuota miettinyt. Ja nyt kun mietin vielä kirjoittaessa lisää olen entistäkin varmempi asiasta.

Se, että kyseessä oli satelliitti ei muuttane asiaa mitenkään, koska edelleen vain voitosta pelataan.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
pernaveikko kirjoitti:
Partyn 300k guaranteen sittarisatelliitti kuusi jäljellä, voittajalle paikka, toiselle omat pois.

Oikealla puolella istui aivan sekaisin oleva saksalainen, ei se maniac ollu, koska ne saattavat hyvinkin osata pelata. Aluksi annoin tuollekin respektiä ennen kuin sain riidit kuntoon.

Seat 6 is the button
Seat 1: SB ( $3190 )
Seat 2: BB ( $2020 )
Seat 3: saksalainen ( $4230 )
Seat 4: pernaveikko ( $3100 )
Seat 5: ( $4900 )
Trny: 31678869 Level: 3
Blinds(50/100)
** Dealing down cards **
Dealt to pernaveikko [ 8d 8s ]
saksalainen raises [200]
pernaveikko is all-In [3100]

Aivan järjetön peli sinulta. Tuossa tilanteessa sinulla on kaksi järkevää vaihtoehtoa. Joko maksat ja toivot suotuisaa floppia. Toinen vaihtoehto on reissata noin 700-800. Tällä saat jo tietoa vastustajan kädestä, jos hän puskee loput sisään niin sinulla on helppo kippi. Puskemalla all in saat maksut vain suuremmilta pareilta ja AK:lta. Blindit ovat vielä sen verran pieniä, että riski/ hyötysuhde pelillesi on surkea.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
pernaveikko kirjoitti:
Toivottavasti en ole paljoa avautunut hand historyista mitä ei ole tehty asiaankuuluvalla tavalla, koska se nyt vaan helpottaisi kaikkien elämää, mutta kuitenkin.

Ihan hyvinhän tuosta oli ylimääräiset karsittu.

pernaveikko kirjoitti:
Olisiko minun pitänyt kuitenkin pelata tämä käsi normaalisti, tietäen, että tuolta vielä pinon saa? Riskinä siinä olisi ollut luonnollisesti se, että joku muu veisi sen. Tilanteeni oli erittäin hyvä, mutta niin kuin aina voitosta pelataan, joten itse en juurikaan tuota miettinyt. Ja nyt kun mietin vielä kirjoittaessa lisää olen entistäkin varmempi asiasta.

Mielestäni AK on parempi hanska puskea kuin tuo. Itse olisin maksanut, se on varmasti voitollista pokeria, jos pöytä ei ole sellainen, että takana squeeze on todennäköinen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
-danzku- kirjoitti:
Perkele kun en päässyt eilen edes koneelle niin jatkiksen turanukset jäivät väliin. Voisko tänään myös iltayöllä ottaa pari peliä? Perustan "danzkus" nimisen turnauksen, ja salasana se sama joka eilen (ja aina). Alkaa 20.00 NLHE 5.05.

Muistakaas tämä. Ja varmaan taas tämän jälkeen tulee muutama uusi turnaus pudonneille ja myöhästyneille kuten eilenkin. Ainakin eilen oli runsaasti porukkaa paikalla, toivottavasti tänäänkin.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-danzku- kirjoitti:
Perkele kun en päässyt eilen edes koneelle niin jatkiksen turanukset jäivät väliin. Voisko tänään myös iltayöllä ottaa pari peliä? Perustan "danzkus" nimisen turnauksen, ja salasana se sama joka eilen (ja aina). Alkaa 20.00 NLHE 5.05.
Alkamisaika taitaa olla kuitenkin 20.30. Saas nähdä, tulenko itse mukaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana ollaan. Tällä hetkellä vasta 5 ilmoittautunutta, toivottavasti päästäisin reilusti yli kymmeneen vielä ennen turneen alkua. Tällä kertaa en ajatellut olla chip-leadissä aikaisessa vaiheessa, kun ei siitä ollut eilenkään mitään hyötyä. Takaa on hyvä tulla.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Missasin tuon 20.30 turneen, mutta jos myöhemmin laitatte uutta pystyyn niin mukana ollaan.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitu.
Mä en pelaa enää R1kua vastaan, neljännen kerran veti riverillä ohi tämän viikonlopun aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös