Pokauslauseet

  • 260 624
  • 810

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
"Vittu sä olit helppo", kuului humalaisen Tonnyn suusta ja kämmenen poskelleen sai.

On tuo kumma, että naiset katsovat oikeudekseen hakata ja pahoinpidellä miehiä ilman muuta, jos mies sanoo jotain heidän mielestään typerää. Kauheat kohuotsikot ja syytteet olisivat tulleet, jos olisit kämmenlyönnin vastineeksi lyönyt vaikka nyrkillä ilmat pihalle tai antanut tosimielellä takaisin avokämmenestä.

Tai ehkä juuri tuolla metodilla olisi sinulle herunut illan päätteeksi. Monet naisethan pitävät kovista otteista, viihtyvät pahoinpitelijämiehensä kainalossa luunmurtumista huolimatta tai kostuvat kovasti kirjoittaessaan kirjeitä poliisimurhaajille vankilaan. Pokaustekniikoita on monia.
 

Carlos

Jäsen
Mitenköhän olisi seuraavanlainen tarjous: "Moi, olen naimisissa, tauditon, steriloitu, ja mulla on hotellihuone tossa korttelin päässä." Löytyisiköhän kysyntää?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kuullut pipopääpojun pokaustermin ”haluatko sen korvaan vai suuhun”. Huonompaa ei voi heittää, vai voiko?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällähän on jo monessa ketjussa tullut esiin lyömätön iskulause:"Kirjoitan Jatkoaikaan."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eräs tuttava on koittanut pokata hyvällä iskurepliikillä. "Vaihdetaanko sukupuolitauteja?" Jostain kumman syystä ei ole oikein herunut...
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nieletkö?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Paras POKAuslause omassa nuoruudessa ja ainoa joka toimi:
"Annatko ikkunatiivisteen tyttöseni, kiitos"
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Monen monituista vuotta sitten tuli, varsin humalassa, kysyttyä tanssilattialla tanssitettavalta tytöltä; "saanks mä dipata mun sormet sun sillipurkkiin?" Kämmen lävähti poskelle ja tanssit loppui siihen paikkaan. Vaikka oma kekseliäsityyteni vähän huvittaakin, niin kyllä sitä silti tulee mietittyä miten helvetin tyhmä sitä on voinut olla.
 

Bacon

Jäsen
Eräs kaverini, kyllä se oli oikeasti kaverini enkä minä, meni ja kysyi umpipäissään siinä pilkun aikoihin joltakin naiselta, että haluaako hän nähdä yksisarvisen. Ei halunnut.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Oi kaunotar, lähdetäänkö meille leikkimään sitä vaakaleikkiä?
- Siis mitä?
- Sinä istut minun naamalle ja minä yritän arvata, että paljonko painat!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sä näytät siltä, ettei sun pitäis olla mukana työelämässä.

Sanotaan golddiggerin näköiselle naaraalle.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
"Olen Vanha Len".
Arvasin sanasta sanaan tuon Lenin pokausrepliikiksi, kun näin Vanhan Lenin kirjoittaneen ketjuun. On muuten siitä hyvä lause, että sitä voi käyttää kuka tahansa kaksilahkeinen, eikä vale paljastu vasta kuin makuuhuoneessa.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
She asked me to tell her three words every girl wants to hear. So I whispered "I play hockey" in her ear.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Yhden illan suhteita etsiessä ei tarvitse varsinaisia linjoja tai repliikkejä, aina voi esittää jotain itseään viehättävämpää ihmistä esim. "huippu-urheilijaa". Ei kumminkaan aivan sieltä kovimmasta päästä kannata valikoida sarjatasoaan, saattaa joskus tulla vastaan joku asiantunteva. Tämäkin vaatii hieman supliikkimiehen luonnetta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Yksi lause, jota näin ja kuulin käytettävän (kolmen naisen seurueelta kysyttynä), oli:

Kulliakos täällä kytätään?

Siihen pöytään se kysyjä jäi pitkäksi aikaa vastausta kuuntelemaan. En tiedä kuinka lopulta kävi, koska poistuin paikalta eri porukassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juutalaismimmeiltä saa helposti. Sanoo vaan jotta "Moro. Halukko kullia? Saat ilmatteeks". Great success. Wauwaweewa!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matti Nykäsen muistoa kunnioittaen, kun näin tämän ketjun niin allaoleva kesäinen kertomus tuli heti mieleeni. Voi olla että olen jutun kuullut myöhemmin jostain muualtakin, tai ainakin toivon että käyttömuistiani ei täytä jotkut yksittäiset jatkoajan viestit yli 15 vuoden takaa.

Nykäseltä

Tai sitten tekee ihan niin kuin Nykäsen Masa tuossa viime kesänä Raatihuonella.

Pahasti naamastaan pöhöttynyt kotka oli leijunut vahvassa etukenossa pöytään, jossa istui opiskelukaverini kahden muun neidin kanssa. Sieltä jostain poolopaidan ja tennissukkien syvimmistä syövereistä kumpusi sitten todella syvällinen ja omalla laillaan niin nykäsmäinen kommentti. Hyvää jatkoa "elämä on laiffii" ja "jokainen tsäänssi on mahdollisuus" -lausahduksille.

"Jaahas, haluukos tytöt pillua?"

Sanattomaksi oli vetänyt - niin tytöt kuin myös Nykäsenkin, joka olikin poistunut kaverinsa saattelemana. Tai kaverin ja kaverin, kai ne ovat kaikki enemmän tai vähemmän hännystelijöitä, jotka Mattia peesaavat. Ansaitsisi mies hieman paremman loppuelämän, mielestäni.
 

Glove

Jäsen
Olen kuullut pipopääpojun pokaustermin ”haluatko sen korvaan vai suuhun”. Huonompaa ei voi heittää, vai voiko?
Voi. Kaveri oli ollut baarissa ja joku nuori kossi oli pyörinyt siinä ympärillä pitkin iltaa. Ihan juttusille saakka ja kaveri teki kyllä selväksi, ettei nyt kiinnosta. Viimein kun kaveri päätti lähteä jatkamaan matkaansa tää heppu nostaa paitaansa, osoittaa mahaansa sormella ja sanoo:”Napa!”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös