Pleijjarit 2008-2009 kaudella

  • 65 665
  • 187

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kun hoidatte nuo kaksi peliä kotiin mikä nyt on aika selvää, voitte nostaa runkasarjan pyttyä kohti hallin kattoa ja Niiralanmontun remonttia CHL peleihin JYP nimittäin ryssii loput pelinsä.

Onnea Kalpa runkosarjan voitosta!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kun hoidatte nuo kaksi peliä kotiin mikä nyt on aika selvää, voitte nostaa runkasarjan pyttyä kohti hallin kattoa ja Niiralanmontun remonttia CHL peleihin JYP nimittäin ryssii loput pelinsä.

Onnea Kalpa runkosarjan voitosta!
No höpöhöpö, mutta kieltämättä nyt se yhdeksän sekuntia ennen loppua tullut maali on alkanut harmittaa entistä enemmän. Ilman sitä pistetilanne olisi Kalpa 99 ja Jyp 98. Olisihan tuo tietenkin ollut Jyp-fanien kannalta ajateltuna ihan urheiluhistorian suurimpia vääryyksiä, mutta toisaalta minä en ole Jyp-fani.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tilannehan on nyt se, että voitot Pelicansista ja Tapparasta niin KalPa on runkosarjan kakkonen, kävi muissa peleissä miten tahansa. Joka tapauksessahan KalPa on vähintään kuudes, ja mikäli Blues ei huomenna saa täyttä kolmea pistettä ottelusta Jokereita vastaan, on KalPa vähintään viides.
 

Kopari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Mikkelin Kittaajat
Laskeskelin, että mikäli KalPa voittaa lopuista otteluista toisen (3p), se riittää varmasti kotietuun play-offeissa. Tämä johtuu siitä, että kärkijoukkueet kohtaavat toisensa mukavasti ristiin loppukierroksilla (Jok-Blu, HPK-Jok, Kär-HPK).
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Tämän vuoden runkosarjassa kun mikään ei vain ole selvää. JYPin piti marssia suvereenisti nämä viimeiset pelit voitosta voittoon ja napata paikka CHL:stä, kuin myös voitto runkosarjasta. Niin vain pieni suuri TPS tuli ja näpäyttikin jyväskylänpoikia tehden tästä vieläkin jännittävämpää. Joten ei anneta sen mopon vielä keulia, niin ei välttämättä joudu pettymään pahoin, vaikkakin peliesitykset hipovat huippuaan tällähetkellä. :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Laskekaa mitä laskette, mutta KalPa taistelee jokaikisestä pisteestä loppuun asti. Itse uskon, kuten jo aikaisemmin sanoin, siihen kakkospaikkaan. Yksi ottelu kerrallaan väännetään voitoksi. Yhtään mitään ei saa ilmaiseksi, mutta pahempikin voisi olla loppuohjelma.
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
Jos lopuista otteluista vastustajat ottavat täydet pisteet, niin:
Jokerit yltää max. 102 p, HPK 101 p, Kärpät ja Blues 100 p (- keskinäiset ottelut).
Näin siis KalPalle riittää varmaan kakkospaikkaan 5 p. Todennäköisesti ottelut Blues-Jokerit, Jokerit-HPK, Kärpät-HPK pelataan ristiin niin, että KalPalle tulee 4 pistettäkin riittämään kakkospaikkaan.
 

Belsebuubi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Niiralanmonttu, United
Lieneekö tietoa että onko millainen ero runkosarjan ja pläyoffin lipun hinnalla. Nousua lienee ainakin jos kausikorttien hinnoista vähän ynnäilee. Meitin että onko rajukin nousu, Esim. seisomapaikka 10€-> 15€
 

Belsebuubi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Niiralanmonttu, United
Tästähän nämä lippujen hinnat löytyvät. Hienoista nousua. Varmaan suurempikin hintojen korotus olisi voinut olla paikallaan.
No perkeles niinpäs oli, kävin kyllä sivuilla mutta huolimattomuuttani missasin. Kiitos. Ei ole paha nousu, mutta luulen että on tärkeää saada se halli täyteen. Tosin olisi se vielä varmaan täyttynyt muutaman euron kalliimmillakin lipuilla, mutta hyvin on maltti mukana hinnoittelussa.
 
Viimeksi muokattu:

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Irtolippujen myynti alkaa näköjään 11.3 Pelimiehessä ja hallin B-ovella klo 7.00 ja muualla Lippupalvelun pisteissä ja netissä klo 9.00. Itseäni ainakin ärsyttää, että kun asun noin 100km päässä Kuopiosta niin hyvien istumapaikkojen saaminen on tehty ainakin itselleni mahdottomaksi. Töissäkin pitäisi käydä, joten pelkästään lippujen takia en Kuopioon pääse ajelemaan. Tuntuu vähän, että tässä kustaan etäkannattajan jaloille. Olen kuitenkin käynyt katsomassa tälläkin kaudella noin 15 KalPan kotimatsia ja pleijareita on odotettu kovasti. Harmittaahan se..
 
Viimeksi muokattu:

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.

Näinhän minäkin vähän ajattelin. Pleijareihin myydään liput kuopiolaisille ja runkosarjaan kalastellaan muualtakin väkeä, kun halli ei muuten täyty. Enpä tiedä onko millään muulla liigajoukkueella vastaavaa systeemiä, missä kaikille ei anneta samanlaista mahdollisuutta ostaa lippuja.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Enpä tiedä onko millään muulla liigajoukkueella vastaavaa systeemiä, missä kaikille ei anneta samanlaista mahdollisuutta ostaa lippuja.
JYP aloitti irtolippumyynnin pudotuspeleihin viime tiistaina KalPa-ottelun jälkeen hallissa, kun taas netissä ja ennakkomyyntipisteissä lipunmyynti alkoi vasta keskiviikkoaamuna. Samaa systeemiä käytettiin muistaakseni jo viime vuonna ja on toiminut käsittääkseni ihan hyvin.
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
Jos lopuista otteluista vastustajat ottavat täydet pisteet, niin:
Jokerit yltää max. 102 p, HPK 101 p, Kärpät ja Blues 100 p (- keskinäiset ottelut).
Näin siis KalPalle riittää varmaan kakkospaikkaan 5 p. Todennäköisesti ottelut Blues-Jokerit, Jokerit-HPK, Kärpät-HPK pelataan ristiin niin, että KalPalle tulee 4 pistettäkin riittämään kakkospaikkaan.


No niin. Blues otti 3 p ja jätti Jokerit nollille. Se tietää sitä, että KalPalle riittää varmaan kakkospaikkaan 4 p. HPK voi tällöin yltää tasapisteisiin, mutta sillä on heikompi maaliero (ellei parissa viime ottelussa se rupea mässäilemään maaleilla).
 

Kopari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Mikkelin Kittaajat
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.

Tämä lantapaukku on käynyt KalPan peleissä vuodesta -83 ja play-offeissa aina kun on ollut mahdollisuus eli tosi harvoin. Samalla tavalla yhteiskyytejä on järjestetty ympäri maakuntaa jo monien vuosien ajan yleensä tiistaisin ja lauantaisin. En usko, että KalPalla on varaa/haluja tehdä joukkueesta pelkästään kuopiolaista. Maakunta on ollut ja tulee olemaan jatkossakin tärkeä alue KalPalle sekä kannattajien, että sponsorien kannalta. Luulisi vähänkin järkeä omaavan sen tajuavan.
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
KalPa onkin korostetusti kuopiolainen joukkue, ei suinkaan Pohjois-Savon maakunnan joukkue. Siitähän tämän kielii.
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.

Melkoinen aivopieru tais joltakin taas päästä. Savolaisesta joukkueestahan sitä aina puhutaan ja jos luulet että pelkkä kuopio riittää toiminnan pyörittämiseksi niin olet väärässä. Vai meinaatko että toimistoväki kävi ihan huvikseen esimerkiksi iisalmessa maistelemassa uusia Olvin tuotteita ? Ponssesta puhumattakaan. Lisäksi taannoin muistan KalPan junioripäällikön nimenomaan korostaneen tätä savolaisuutta, jotta saadaan myös lähikunnista lahjakkaat talentit tulemaan KalPaan ja sitä kautta jalostamaan entistä tasokkaampia junioreita liigaan.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Kyllä sinne Niiralaan saadaan täysi tupa kuopiolaisistakin, ei sinne lantapaukkuja enää tarvita.

No huh huh. Onneksi tämä on vain yhden taavin aivopieru, eikä KalPan virallinen kanta. Nimenomaan savolaisuutta KalPa on korostanut koko ajan ja vain harvoin ylipäätään puhutaan kuopiolaisesta joukkueesta. Pikemminkin koko Savon tai Itä-Suomen joukkue. Välillä sitä paitsi tuntuu, että enemmistö KalPan peleissä kävijöistä on jostain muualta Kuopiosta. Ainakin kotoisin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
No huh huh. Onneksi tämä on vain yhden taavin aivopieru, eikä KalPan virallinen kanta.
No eiköhän tuo ollut lähinnä kommentti siihen, että etälipunmyynti alkaa jälkijunassa = ei haluta myydä kuin kuopiolaisille. Tuohon todennäköisin syy lienee se sama kuin on syynä Pelimiehen korostettuun asemaan muutenkin ennakkolippujen mainonnassa.

Mikä lieneekään sitten syynä: parempi kate itse myydyissä lipuissa? Minua ihmetyttää, miksi SM-liigajoukkueet ylipäätään ovat ulkoistaneet lipunmyyntiä. Voisi kuvitella sen olevan jääkiekkoseuran ydinliiketoimintaa, johon investoitaisiin eikä ulkoistettaisi. Vissiin SM-liiga Oy on myös liian riitaisa moiseen investointiin.

Nimenomaan savolaisuutta KalPa on korostanut koko ajan ja vain harvoin ylipäätään puhutaan kuopiolaisesta joukkueesta. Pikemminkin koko Savon tai Itä-Suomen joukkue. Välillä sitä paitsi tuntuu, että enemmistö KalPan peleissä kävijöistä on jostain muualta Kuopiosta. Ainakin kotoisin.

Monesti tuntuu, ettei KalPa ole kuopiolainen lainkaan, kun niin tuota savolaisuutta korostavat. Pikemminkin KalPa hyljeksii kuopiolaisia..
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
No huh huh. Onneksi tämä on vain yhden taavin aivopieru, eikä KalPan virallinen kanta. Nimenomaan savolaisuutta KalPa on korostanut koko ajan ja vain harvoin ylipäätään puhutaan kuopiolaisesta joukkueesta. Pikemminkin koko Savon tai Itä-Suomen joukkue. Välillä sitä paitsi tuntuu, että enemmistö KalPan peleissä kävijöistä on jostain muualta Kuopiosta. Ainakin kotoisin.

No niin. Ymmärsihän sentää joku, että kyseessä on reaktio lipunmyyntijärjestelyyn, jossa ensin pääsevät kuopiolaiset ostamaan istumapaikkoja pleikkareihin, sitten vasta pääsevät muut ostamaan jäljellä olevia seisomapaikkoja. Kuopiossa kun aletaan myydä lippuja 11.3 klo 7, mutta muut saavat ostaa niitä vasta klo 9 Lippupalvelusta netistä.
Tämä ei ole mitään itäsuomalaisuutta tai savolaisuutta, että toispaikkakuntalaisia sorsitaan.

Itse en muuten astu halliin ilman istumapaikkalippua. Kun en ole nuori enkä terve.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei onko jollekulle tullut jonkun sorttinen tilausvahvistus p.o.kausarista? Itse kun olen tässä paniikin partaalla. Varasin totta kai tuon kausarin ja olen kyllä maksunkin suorittanut, eikä KalPalta ole tullut minkäänlaista vastausta!!!
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Hei onko jollekulle tullut jonkun sorttinen tilausvahvistus p.o.kausarista? Itse kun olen tässä paniikin partaalla. Varasin totta kai tuon kausarin ja olen kyllä maksunkin suorittanut, eikä KalPalta ole tullut minkäänlaista vastausta!!!

Ei ainakaan meikäläiselle vielä ole tullut, hiukan myöskin ihmetellyt kun maksun suoritin aikapäiviä sitten.

Hiljaa hyvä tulee. :)
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
No niin. Ymmärsihän sentää joku, että kyseessä on reaktio lipunmyyntijärjestelyyn, jossa ensin pääsevät kuopiolaiset ostamaan istumapaikkoja pleikkareihin, sitten vasta pääsevät muut ostamaan jäljellä olevia seisomapaikkoja. Kuopiossa kun aletaan myydä lippuja 11.3 klo 7, mutta muut saavat ostaa niitä vasta klo 9 Lippupalvelusta netistä.

Elä kuules sinä vanha ja raihnainen reiska hättäile. Jos (ja kun) lipunmyynti menee yhtä jouhevasti kuin syksyllä ennen liiga-avausta niin Pelimiehestä ja hallilta eivät ole kerenneet niitä lippuja tuossa kahdessa tunnissa 100 lippua enempää myymään. Lisäksi lippuja on jaossa runkosarjaa enemmän, nimenomaan siis istumapaikkoja, kun kaikki tavan pulliaiset ja etentään firmat eivät playoff-kausaria lunasta itselleen. Itsekkin aion päivystää netin ääressä 11.3 vaille 9 jotta se pehmeäpenkki tulisi omien kannikoidenkin alle, mutta paikka olkoon vaikka perhekatsomosta kunhan hallin sisäpuolelle pääsee!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten mulla on semmoinen tunne että IFK kohdataan ohvien eka kierroksella. Eli jos KalPa on kakkonen niin saa vastaansa parhaiten sääleistä selvinneen joukkueen ja se voisi olla IFK aika todennäköisestikin. IFK ollut viime aikojen parhaita joten paha tulisi.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei onko jollekulle tullut jonkun sorttinen tilausvahvistus p.o.kausarista? Itse kun olen tässä paniikin partaalla. Varasin totta kai tuon kausarin ja olen kyllä maksunkin suorittanut, eikä KalPalta ole tullut minkäänlaista vastausta!!!
Ei siitä tule mitään vahvistusta. Maksun ja varauksen suoritettuani soitin muutaman pankkipäivän päästä toimistolle ja vahvistin Tanskasen Tiinalta suoraan, että homma oli hoidossa. Sanoi, ettei mitään erillistä vahvistusta tule, vaan pleijaripelit lisätään toimistolla elektroniselle kausarille. Niin, tämä oli siis sillä oletuksella, että sinulla on ollut kausari (ja nimenomaan elektroninen, ei lippuvihko) jo runkosarjan ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös