PlayStation 4

  • 410 298
  • 1 467

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse mietin tuota UFC:tä. Onkos kellään tuota ja kannattaako hommata? Joskus vuosia sitten pelailtiin kaverin PS3:lla jotain UFC:tä ja silloin tuo ainakin oli loistavaa ajankulutusta iltoihin. Ground Zeroes tulee noista ainakin ostettua tuolla hinnalla.

Haluaisin suositella, mutten voi. Aiemmat UFC:t oli THQ:n tekemiä ja mielestäni EA:n tekemä EA MMA:kin oli parempi kun tämä EA:n UFC-peli. Pystyssä homma toimii aika hyvin, mutta matto-ottelu on kyllä ryssitty totaalisesti. Noh kaverien peli-iltoihin hyvä peli, varsinkin jos suunnilleen saman verran kaikki pelanneet. Konetta vastaan en voi suositella. Ainoa plussa että koneenkin pystyy subittamaan tässä ja matossa voi voittaa koneen muutenkin kun knockoutilla. Ihmettelen esim. veren vähyyttä, jne. Kun vertaa siis oikeisiin matseihin.

Itse myin tuon n.1kk jälkeen pois.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Olenko ainoa jolla PS4-ohjain ronaa jollain tapaa? Kun painaa oikean puolimmaista tattia eli R3 niin napsahtaa silleen kahdesti ikäänkuin se tatti menisi liian alas. Onhan tuo aika mitätön probleema ja kaikki kuitenkin toimii muuten ihan hyvin mutta pakko myöntää että on ehkä hieman häiritsevää nuo ylimääräiset napsahdukset. NHL15 on ainoa peli jota pelaan enkä kyllä mielestäni mitenkään liian kovaa noita tatteja ole painanut.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kuinka hyvin tämä pysyy pystyasennossa ilman tuota erikseen myytävää tukea? Ei tuo kustanna kuin parisen kymppiä, mutta jos joltakulta löytyisi käytännön kokemusta. Vielä on vähän miettimistä tämän ja uuden Xboxin välillä, onko näissä mitään selkeää suuntaan tai toiseen kallistavaa tekijää olemassa, vai täytyykö mennä täysin fiiliksen mukaan?
Eikös tämä ota viileän ilmansa sivuista, joten suosittelisin senkin takia tuota pystytukea, jossa on otettu ilmanvaihtokanavilla tuo huomioon. Suosittelisin myös menemään ihan oman fiiliksen mukaan konsolipäätöksessä. Niin, sekä Xboxia ei ole tarkoitettu pidettäväksi ollenkaan pystyssä.
 

Admiral

Jäsen
Olenko ainoa jolla PS4-ohjain ronaa jollain tapaa? Kun painaa oikean puolimmaista tattia eli R3 niin napsahtaa silleen kahdesti ikäänkuin se tatti menisi liian alas.

Minulla taas ohjaimen vasempaan liipaisimeen on tainnut kokooja unohtaa rasvan, sillä se pitää todella ärsyttävää natinaa. Toinen ohjain löytyy myös, ja pelitunteja tällä takana paljon enemmän, mutta samaa vikaa ei esiinny.

Mitä olen ymmärtänyt, niin DS4 ei kaiketi ole kestävyydessään mikään kovinkaan kummoinen, ja varmaan täysin tuurista kiinni millaisen kappaleen on sattunut samaan matkaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitä olen ymmärtänyt, niin DS4 ei kaiketi ole kestävyydessään mikään kovinkaan kummoinen, ja varmaan täysin tuurista kiinni millaisen kappaleen on sattunut samaan matkaan.
En vatkaa tatteja todellakaan millään raivolla, mutta minulla ei ole joystickien päällä kumia enää lainkaan. Liipasimet ja muut painikkeet kyllä muuten kunnossa.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Mitä olen ymmärtänyt, niin DS4 ei kaiketi ole kestävyydessään mikään kovinkaan kummoinen, ja varmaan täysin tuurista kiinni millaisen kappaleen on sattunut samaan matkaan.

Itse ohjainhan on siis erittäin kestävä. Muutaman kerran tullut viskattua sitä :D. Mutta se on totta että tatit kuluvat herkästi ja tämä pitäisi olla yleisessä tiedossa. Heti ensimmäisestä päivässä ohjaimessa ollut euron tatinsuojat jotka ovat kaiken lisäksi paremman tuntuiset kuin ilman, niin ei ole tatitkaan kulunut :D
 

Bacon

Jäsen
Minulla taas ohjaimen vasempaan liipaisimeen on tainnut kokooja unohtaa rasvan, sillä se pitää todella ärsyttävää natinaa.

Eilen iski omaan ohjaimeen täysin sama vika. Enkä ole tuon omistanut kuin muutaman viikon. Myös toinen tatti alkoi tuntua jotenkin oudolta ja en ole koskaan joutunut uutta ohjainta sen takia ostamaan, että vanha olisi liian kulunut. Tuo nyt ei vissiin sitten ollut voittava arpa.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Minulla taas ohjaimen vasempaan liipaisimeen on tainnut kokooja unohtaa rasvan, sillä se pitää todella ärsyttävää natinaa. Toinen ohjain löytyy myös, ja pelitunteja tällä takana paljon enemmän, mutta samaa vikaa ei esiinny.
Mulla alkoi natisemaan ohjaimen oikea liipaisin jo pari viikkoa konsolin oston jälkeen. Korjasin tuon ruikkaamalla pienen tipan ketjuöljyä sinne liipasimen juureen. En tiedä kuinka monet liipaisimet ja tatit olen tuolla öljyllä korjannut tässä vuosien aikana, mutta aina tuntuu toimivan. Ei sitten kannata mitään WD-40 tyylistä kiisseliä näihin tunkea, saattaapi mennä paskaksi koko ohjain sen jälkeen.

Mitä sitten ohjaimen ohjaustatteihin tulee, niin on ne kyllä aika perseestä. Sormet tuntuvat lipsuvan vähän väliä niistä kun pelailee, esim. Fifaa tai UFC:tä. Mitkähän olisi parhaimmat "suojat" noille tateille? Ei viitsisi tuhlata moneen erilaiseen tuotteeseen rahaa vain kokeilumielessä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tilasin tuossa juuri PS4:sen ja heräsi seuraavanlainen kysymys:

Voinko liittää pleikkarin DVI-liitännällä toimivaan 1080p tietokoneen näyttöön yksinkertaisesti HDMI->DVI with audio -kaapelilla? Onko tässä jotain haittapuolia? Lojuisi tuollainen ylimääräisenä ja kun pitää parin paikan väliä ravata niin toinen setuppi voisi hyvin toimia tällaisella virityksellä.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tilasin tuossa juuri PS4:sen ja heräsi seuraavanlainen kysymys:

Voinko liittää pleikkarin DVI-liitännällä toimivaan 1080p tietokoneen näyttöön yksinkertaisesti HDMI->DVI with audio -kaapelilla? Onko tässä jotain haittapuolia? Lojuisi tuollainen ylimääräisenä ja kun pitää parin paikan väliä ravata niin toinen setuppi voisi hyvin toimia tällaisella virityksellä.

http://youtu.be/EQfpirhnIBE
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Psn storessa Last of us Remastered plussalaisille alle 23€, ilman plussaa 24.95€. Lataukseen meni.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minä ajattelin repäistä ja investoida johonkin segaan. Minä kun en näistä ymmärrä sen sitten mitään, niin voisiko joku selkokielellä kertoa että mitä sillä ps4:lla voi tehdä ja mitä ei. Eli toimiiko se television ja vahvistimen kanssa semmoisena ihmevehjeenä ettei muuta tarvitse? Onko nettiselaus minkälainen, saako näppiksen ja hiiren liitettyä, tajuaako se että jos lyön usbin sen kylkeen niin se löytää sieltä hyvät hevit ja päräyttää soimaan?

Jos se on pelkkä dvd-soitin feat amiga niin pc lienee se oikea valinta minulle, mutta niissä taas tulee sitten omat ahdistukset jos jotain haluaisikin joskus pelata.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä ajattelin repäistä ja investoida johonkin segaan. Minä kun en näistä ymmärrä sen sitten mitään, niin voisiko joku selkokielellä kertoa että mitä sillä ps4:lla voi tehdä ja mitä ei. Eli toimiiko se television ja vahvistimen kanssa semmoisena ihmevehjeenä ettei muuta tarvitse? Onko nettiselaus minkälainen, saako näppiksen ja hiiren liitettyä, tajuaako se että jos lyön usbin sen kylkeen niin se löytää sieltä hyvät hevit ja päräyttää soimaan?

Jos se on pelkkä dvd-soitin feat amiga niin pc lienee se oikea valinta minulle, mutta niissä taas tulee sitten omat ahdistukset jos jotain haluaisikin joskus pelata.
Voit katsoa laitteella Blu-ray sekä DVD elokuvia tai sitten vaihtoehtoisesti käyttää Netflixiä taikka Viaplayta elokuvien katsomiseen. Laitteeseen saa laitettua näppäimistön ja hiiren joko langallisesti tai langattomasti, en ole kuitenkaan varma että toimiiko nuo selaimessa, voin kokeilla illemmalla ja laittaa viestiä tänne.

Selain ei ole mikään ihmeellinen mutta kyllä sillä lukaisee nopeasti uusimmat viestit Jatkoajasta tai vaikkapa sähköpostista. Musiikintoisto onnistuu myös helposti tikulta kun teet tikulle ''music'' nimisen kansion johon lykkäät musiikit, sen jälkeen vain tikku laitteeseen ja musiikintoisto sovelluksen pitäisi aueta automaattisesti. Voin vastailla johonkin kysymyksiin jos tulee jotain mieleen oman vähäisen tietämyksen avulla.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Plants vs Zombies: Garden Warfare on ILMAINEN tämän ja huomisen päivän PlayStation Storessa. Nyt kaikki kynnelle kykenevät lataamaan kyseinen aliarvostettu tekele.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suositukset täältä pelille. Itse otin tuon 3pvä kokeiluun aikanaan PC:lle ja nyt ostin 18e hintaan sen missä sai 150k rahaa pusseihin mukana ja jotain päälle. Hauskaa hubaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
voikos laitteen kovoa käyttää tv-ohjelmien tallennukseen? Ja jos voi, vaatiiko se lisälaitteita ym kikkailua?

Hommaa Tvkaista, niin toimii telkkari kuukauden taaksepäin missäpäin maailmaa tahansa. Tuolla palvelulla ollaan meidän taloudessa katsottu dokkarit, leffat, frasierit ja sun muut jo kai seitsemän vuotta juuri pääasiassa pleikkarin kautta. Eikä tarvitse etukäteen tallentaa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Osaako kukaan suositella hyvää sotapeliä konsolille? Jotain tyyliin CoD 2. Modern Warfaret ja avaruuspyssyt ei kiinnosta.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Ärsyttää nuo aloitusnäytössä olevat pelaamieni pelien ilmoitukset kellonaikoineen, saako noita mitenkään piilotettua?
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pystyykö vastustajan mikrofonin äänet laittamaan mutelle jostain? Pikkaisen ärsyttää kuunnella esim. FIFAssa jotain ihme älämölöä..
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pystyykö vastustajan mikrofonin äänet laittamaan mutelle jostain? Pikkaisen ärsyttää kuunnella esim. FIFAssa jotain ihme älämölöä..
Tässä kädestä pitäen -ohjeet. Elikkä luot omat juhlat ennen kuin menet peliin ja lisäät vain itsesi sinne.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täh? Eikö Fifassa ole "mute player"-kohtaa kuten NHL15-pelissä on?
En oo varma, koska omistan vain FIFA14 PS4:lle, eikä ole tuo tullut ongelmaksi. Eiköhän sieltä sellainen saata löytyä, ton nyt vaan löysin pienellä kuuklauksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös