PlayStation 4

  • 410 298
  • 1 467

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt sitten tuli vihdoin oikeasti hankittua tuo PS4, tai no en itse hankkinut vaan muija toi moisen kauppareissultaan. Kelpaa. Ei vaan ole ainuttakaan peliä tuolle ja bf4 ei tarjoa enää 10 eur siirtoa ps3:lta 4:lle kun se tarjous loppu maaliskuussa. Saatana. NHL:ää ei ole ollenkaan saatavilla eikä GTA:ta... No ensi viikolla julkaistaan tuo Watch Dogs niin pääsee sitä sitten käyttämään tuolla tehomyllyllä ja testailemaan. Kaipa se pitää myös tuo plus hankkia kun lähinnä netissä tulee pelailtua. Harmittaa, sillä tuo ilmainen nettipelaaminen oli pitkään pleikkarin valtti Xboxia vastaan.

Löytyykö ps4:lle tarkoitettua vastaavaa, mitä ps3 media server oli?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
NHL15 julkaistaan perinteisesti syyskuussa, myös GTA V on ainakin huhuissa tulossa PS4-laitteelle käännännäispelinä.

Mikäli et pelannut The Last of Us-peliä PS3:lla, suosittelen kyllä ehdottomasti ostamaan sen PS4-käännännäisen. 20.6. tosi tulossa ilmeisesti vasta, joten odottamaan joutuu. Heavy Rainin kanssa PS3-laitteen paras peli yksinkertaisesti.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL15 julkaistaan perinteisesti syyskuussa, myös GTA V on ainakin huhuissa tulossa PS4-laitteelle käännännäispelinä.

Mikäli et pelannut The Last of Us-peliä PS3:lla, suosittelen kyllä ehdottomasti ostamaan sen PS4-käännännäisen. 20.6. tosi tulossa ilmeisesti vasta, joten odottamaan joutuu. Heavy Rainin kanssa PS3-laitteen paras peli yksinkertaisesti.

Jep, harmi ettei NHL14 saa neloselle, no en mä kolmosta pois heittäny mutta kiinnostaisi tuolla uudella ohjaimella sitä pelata. No gta on pelattukki läpi jo, mutta kyllä se tulee hankittua tuolle uudellekkin varmaan jossain kohtaa sillä seuraavaan varsinaiseen GTA:han menee varmasti vuosia. Toki nyt on kovemmat laitteet joille kehitellä sitä niin voihan olla, että tulee nopeamminkin kun saa tehtyä asioita joihin vanha rauta ei riittänyt.

Last of Us on pelattu myös PS3lla ja nousi myös omalle toplistalle. Käsittääkseni sille on myös tulossa jatkoa ja sitä odottelenkin. No Watch Dogsia odotellessa nyt sit vaan alkuun...
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Jep, harmi ettei NHL14 saa neloselle, no en mä kolmosta pois heittäny mutta kiinnostaisi tuolla uudella ohjaimella sitä pelata.

Laitat PS4:n ohjaimen johdolla kiinni PS3:een ja NHL:n pyörimään niin siinä se. Näin olen tehnyt viimoiset puoli vuotta.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Tässä nyt vahvasti puntaroidaan leikkurin ostamista, etenkin kun nyt tuo Watch Dogskin julkaistaan sopivasti syntymäpäivänä. Ei vaan itse tule niin hirveästi pelattua pelejä, saatika ostettua niitä aktiivipelaamista varten, että ei oikeen noin suolanen hinta koppaisi. Eli onko neloseen tullut mitään erikoisempia mediapuolen parannuksia kolmoseen verrattuna? DLNA ja media server-ominaisuutta tuossa laitteessa ei taida ilmeisesti olla ollenkaan?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mikäli et pelannut The Last of Us-peliä PS3:lla, suosittelen kyllä ehdottomasti ostamaan sen PS4-käännännäisen. 20.6. tosi tulossa ilmeisesti vasta, joten odottamaan joutuu. Heavy Rainin kanssa PS3-laitteen paras peli yksinkertaisesti.

Mulla jäi PS3:sta PS4:een siirryttäessä Last of Us kesken joten tuo peli on kyllä hankintalistalla kun se PS4:lle ilmestyy. Onkohan tuo vain grafiikkapäivitys vai pitääkö se sisällään jotain muutakin PS4:llä?
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onkohan tuo vain grafiikkapäivitys vai pitääkö se sisällään jotain muutakin PS4:llä?

Pitää sisällään myös kaikki ladattavat lisäosat mitä on julkaistu.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitat PS4:n ohjaimen johdolla kiinni PS3:een ja NHL:n pyörimään niin siinä se. Näin olen tehnyt viimoiset puoli vuotta.

Stuuuuuuupid minä, kiitos tästä, tuli testattua! Harmi ettei langattomana toimi, no yöllä saisi ekan pelin Neloselle ni pääsee kunnolla testaamaan.

Tuli muuten luettua, että tuohon ohjaimeen voi lykätä esim iPhonen headsetin (kun mukana tulleessa vain se yhdenkuulokkeen "headset") ja sitä kautta pystyisi ihan kuuntelemaan pelin ääniä samoin ku tsättäämään? Onko joku testaillut (toki itsekkin pääsen huomenna testaamaan)? Kuulosta helvetin hyvältä jos toimii näin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pitää sisällään myös kaikki ladattavat lisäosat mitä on julkaistu.

Kiitti tiedosta.

Ihan hyvä paketti siis lienee kasassa ja kun ei ole enää tuota PS3:sta niin kyllähän tuo peli pitää joka tapauksessa kolata läpi, sen verran vakuuttavia arvosanoja ja arvosteluja se PS3:lla keräsi. Ei kuitenkaan yllä (alkupuolisko pelattu) omalla listalla aivan Heavy Rainin tasolle (se toki ei vielä tarkoita huonoa koska Heavy Rainin asettama rima on niin korkealla koska se on mielestäni yksi ikimuistoisimmista ja hienoimmista peleistä mitä olen pelannut vaikka pelaaminen sinällään ei tuon pelin keskiössä olekaan).
 

Sakkem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres & Tappara
Pystyykö sillä samalla maksulla tehdä useamman online käyttäjän, vai pitääkö alkaa pelaileen sit veljien kaa samalla käyttäjällä? :D
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Pystyykö sillä samalla maksulla tehdä useamman online käyttäjän, vai pitääkö alkaa pelaileen sit veljien kaa samalla käyttäjällä? :D

Mikäli käyttäjä jolla ostat/lunastat PS Plussan on primary account (mulla on PS4 englanninkielisenä enkä nyt tähän hätään muista mikä tuo vastine oli suomenkielisessä), saa kaikki konsolilla olevat käyttäjät PS Plussan käyttöönsä.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli hankittua PS4 hetki sitten. Mitkä pelit ovat PS4-veteraanien mielestä ne parhaimmat tällä hetkellä? FIFA 14 löytyy, ja on kyllä törkeän hieno/hyvä.

Watch Dogs kiinnostaa, samoin BF4, mutta onko tuo BF4 todella niin räjäyttävän hyvä?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tuli hankittua PS4 hetki sitten. Mitkä pelit ovat PS4-veteraanien mielestä ne parhaimmat tällä hetkellä? FIFA 14 löytyy, ja on kyllä törkeän hieno/hyvä.

Watch Dogs kiinnostaa, samoin BF4, mutta onko tuo BF4 todella niin räjäyttävän hyvä?

BF4 on kyllä aivan mahtava. Ihan urakalla peliä on päivitetty ja nyt se alkaa olemaan viimein uomissaan. Suosittelen hankkimaan! Watch Dogsia en omista, mutta suosittelen hankkimaan Wolfenstein the new orderin. Mahtavaa mättöä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
PS4 menee hankintaan kesän jälkeen, mutta kysytäänpä nyt vielä yksi "tärkeä" asia, eli millaista ääntä kone pitää? PS3 pitää melkoista hurinaa ja erityisesti lämmetessään tuulettimet pyörii suhteellisen kovalla. Lähinnä leffoja katsoessa tuo häiritsee ja sinänsä tällaisesta valittaminen on aika first world problem, mutta kun olet riittävästi panostanut äänentoiston laatuun, niin yksikin ylimääräinen ääni alkaa vituttamaan.
 

Saskin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks
PS4 menee hankintaan kesän jälkeen, mutta kysytäänpä nyt vielä yksi "tärkeä" asia, eli millaista ääntä kone pitää? PS3 pitää melkoista hurinaa ja erityisesti lämmetessään tuulettimet pyörii suhteellisen kovalla. Lähinnä leffoja katsoessa tuo häiritsee ja sinänsä tällaisesta valittaminen on aika first world problem, mutta kun olet riittävästi panostanut äänentoiston laatuun, niin yksikin ylimääräinen ääni alkaa vituttamaan.

Itsellä on PS4 ollut nyt pari kuukautta, ja mielestäni konsoli on suhteellisen hiljainen, ainakaan minua äänet eivät ole haitanneet. En tosin omista PS3 joten en voi verrata, mutta mitä nyt olen lukenut niin nelosen pitäisi olla huomattavasti hiljaisempi.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PS4 menee hankintaan kesän jälkeen, mutta kysytäänpä nyt vielä yksi "tärkeä" asia, eli millaista ääntä kone pitää? PS3 pitää melkoista hurinaa ja erityisesti lämmetessään tuulettimet pyörii suhteellisen kovalla. Lähinnä leffoja katsoessa tuo häiritsee ja sinänsä tällaisesta valittaminen on aika first world problem, mutta kun olet riittävästi panostanut äänentoiston laatuun, niin yksikin ylimääräinen ääni alkaa vituttamaan.

Yleisesti ottaen todella hiljainen mutta vähän huolestuttava piirre oli että yhdessä sessiossa piti sellaista todella korkeaa vinkunaa joka loppui kuitenkin jossain kohtaa. Eikä tuo ole toistunut. Googlen perusteella ääni tulisi tuulettimesta ja ilmeisesti tyyppivika? Itsellä PS4 ei siis ole ollut kuin vajaa pari viikkoa eikä ole tuota ääntä pitänyt kuin kerran. Täytyy nyt seurailla toistuuko tuo.

Muuten kyllä ollut todella tyytyväinen laitteeseen. Käyttöliittymä on selkeä, valikot toimivat nopeasti ja ohjainkin on nyt hyvä. Ei ehkä niin hyvä kun XBonen, mutta riittävän hyvä kuitenkin eli ei vituta pelata tuolla verrattuna PS3 rimpulaan. Ja toisaalta ole kuullut että pitkissä sessiossa tuo rasittaisi vähemmän käsiä verrattuna XBonen? Nämä ovat tietty käyttäjäkohtaisia juttuja.

Itse tosiaan vaihdoin 7 vuoden XBoxeilun jälkeen PS leiriin. Vähän haikeata on luopua suurimmasta osasta Xboxin NHL-skenen tyypeistä koska suurin osa taitaa jatkaa Boxin puolella. Onko täällä muuten paljon loikkareita ketkä ovat "vaihtaneet puolta"?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On tulossa kovaa matskua:
Kaikki nuo menee hankintaan.

Unohtamatta tätä No Man's Sky Linkki vie YouTube.com. Mahdollisesti uuden polven Elite.

EU Playstation Blogin uutinen asiasta. Linkki vie PlayStation.Blog.Europe - Your daily fix of PlayStation news from across the SCEE region

EU PS Blog kirjoitti:
No Man’s Sky is coming to PS4. Hello Games’ astonishing science fiction project shown off at E3 2014.

It’s a game without limits. If you see a mountain, you can trek there. From that mountain, if you see another planet hanging on the horizon, that’s a real place, with its own ecology. You can get in your ship, fly into space and it’s yours to explore. Not just that, but every star in the sky is just the light of a sun, with its own solar system waiting for you to discover and adventure in.

Julkaisupäivänä tuo tulee ostettua, todennäköisesti 2015 vuoden julkaisu.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Itse tosiaan vaihdoin 7 vuoden XBoxeilun jälkeen PS leiriin. Vähän haikeata on luopua suurimmasta osasta Xboxin NHL-skenen tyypeistä koska suurin osa taitaa jatkaa Boxin puolella. Onko täällä muuten paljon loikkareita ketkä ovat "vaihtaneet puolta"?

Täältä löytyy loikkaaja. MS oikein tyrkytti vaihtamaan Sonyn leiriin. En ole kyllä katunu. Kannattaa ottaa asia vaan positiivisesti. Esim tuo Uncharted pelisarja on jääny kokonaan kokematta. Samoin Last Of Us. Ohjain oli mullekin aluks vähän järkytys, mutta nopeesti tottu sitten siihenkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Itse tosiaan vaihdoin 7 vuoden XBoxeilun jälkeen PS leiriin. Vähän haikeata on luopua suurimmasta osasta Xboxin NHL-skenen tyypeistä koska suurin osa taitaa jatkaa Boxin puolella. Onko täällä muuten paljon loikkareita ketkä ovat "vaihtaneet puolta"?
Sama juttu täällä, eli loikka "takaisin" PS-puolelle. Itse olen ollut toistaiseksi oikein tyytyväinen PS4:n. Kone on hiljainen, pelit näyttää hienolta ja ohjain toimii käsissä hyvin, ei ole yhtään ikävä XBox-ohjainta. Ainoa ongelma on pelit; olen maailman nihkein pelaamaan mitään muuta, kuin tuoreinta NHL:ää, mutta on tullut kuitenkin hankittua Trials Fusion, Wolfenstein The New Order (vaikka pääsääntöisesti yritän karttaa FPS-tyylisiä pelejä) sekä ennakkotilattu ensi viikolla saapuva UFC. GTA V jäi kokonaan testaamatta edellisellä sukupolvella, eli tuore kokemus olisi hankkia syksyllä sekin sitten.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Saako tuon ohjaimen jotenkin sammumaan itsestään esim. Netflixiä katsellessa? Syö akkua enemmän kun kolmosen ohjain muutenkin.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Saako tuon ohjaimen jotenkin sammumaan itsestään esim. Netflixiä katsellessa? Syö akkua enemmän kun kolmosen ohjain muutenkin.
Saa. En nyt muista miten. Itsellä on automaattisammutus ohjaimessa.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä löytyy loikkaaja. MS oikein tyrkytti vaihtamaan Sonyn leiriin. En ole kyllä katunu. Kannattaa ottaa asia vaan positiivisesti. Esim tuo Uncharted pelisarja on jääny kokonaan kokematta. Samoin Last Of Us. Ohjain oli mullekin aluks vähän järkytys, mutta nopeesti tottu sitten siihenkin.

Mulla oli X360:n lisäksi myös PS3 mutta mieluummin pelasin boxilla joten PS3:lla vedin vain pakolliset yksinoikeuspelit Heavy Rainin ja The Last of Usin jotka molemmat olivat ihan helmiä. Tähän oikeastaan liittyy miksi PS4:n valitsin X1:n sijaan: omaan makuun paremmat yksinoikeuspelit ainakin sen pohjalta mitä tällä hetkellä on tiedossa.

Uncharted 1:stä kokeilin joskus ja joku siinä tökki ja jäänyt muutkin osat sen takia tsekkaamatta. Tämä on varmasti todellista tyhmyyttä koska niin monet tuota sarjaa ovat kehuneet ja toisaalta kun Tomb Raiderista olen aina tykännyt, niin varmaan pitäisi ottaa nuo Unchartedit uudestaan työstöön. Mikäköhän on ensimmäinen Uncharted mitä pääsee pelaamaan PS4:llä?

Sama juttu täällä, eli loikka "takaisin" PS-puolelle. Itse olen ollut toistaiseksi oikein tyytyväinen PS4:n. Kone on hiljainen, pelit näyttää hienolta ja ohjain toimii käsissä hyvin, ei ole yhtään ikävä XBox-ohjainta. Ainoa ongelma on pelit; olen maailman nihkein pelaamaan mitään muuta, kuin tuoreinta NHL:ää, mutta on tullut kuitenkin hankittua Trials Fusion, Wolfenstein The New Order (vaikka pääsääntöisesti yritän karttaa FPS-tyylisiä pelejä) sekä ennakkotilattu ensi viikolla saapuva UFC. GTA V jäi kokonaan testaamatta edellisellä sukupolvella, eli tuore kokemus olisi hankkia syksyllä sekin sitten.

Itse hommasin ekaksi peliksi myös tuon Wolfensteinin ja olen kyllä tykännyt. Pirun hyvä FPS. InFAMOUS Second Son vaikutti ihan hyvältä joten ehkä se sitten seuraavaksi. Eipä noita hyviä pelejä kyllä montaa vielä ole mutta tällaistahan se on aina kun uusi konsoli tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös