Playoffs 2023 välierät: Ilves (2.) – Pelicans (4.)

  • 171 124
  • 1 508

Kumpi menee finaaliin?

  • Ilves

  • Pelicans


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Ässät pelasi kovaa ja puhtaasti. Tää on sit näköjään Lahen tyyli. Hommataan apina telomaan vastustajan tähdet. Toivottavasti oli viimeinen peli tolla pellellä liigassa. Yksi liigan paskimmista ja selkeesti kusipäisin.
Eilen haki jo kauden lopetusta taklaamalla mut nappas oman ukon.
:'(
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Suomihan vetää ihan itse puolisukeltajamoodissa ja Penalla on lähinnä kädet selässä. Ei tarvitse edes antaa vauhtia. Eihän se tehnyt muuta kun roikkui mukana.
Toivottavasti on muuten kunnossa, mut ihan naurettavaa huutelua, kun mies itse menee pää edellä laitaan.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kylläpä nyt kusiviiksillä keulii.
Vastaa nyt sinäkin sitten, miksi keulii? Olen monta kertaa täälläkin sanonut, että tämä kyseinen joukkue on mielestäni äärettömän muovinen. Ei historiaa, ei legendoja ei mitään. Faneja toki löytyy ja kuuluttajan kannustamana ihan ok mökää välillä. Kehuin esim Ässiä hienoksi ja perinteikkääksi seuraksi, joten mitenkä minä keulin tai olen ylimielinen?

En edes jaksa vääntää taas sinun viestistäsi kun et todennäköisesti omaa mitään aitoa kantaa etkä pysy asian takana.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
J. Jalonen totesi juuri, että taklauksessa oli huonoa tuuria eikä Blood varmasti tuota yrittänyt.

Eli siis tämä ei ollutkaan Hölön masterplan vastustajan kapteenin telomiseksi? Eikö tätä tilannetta oltukaan piirretty kopissa fläpille ennen peliä? Vai onko J. Jalonen kenties muoviseuran salainen kannattaja?

Herättää kyllä ihan uskomatonta myötähäpeää aina kun joku kehtaa edes epäillä jotain etukäteen suunniteltuja "noutoja" :D
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ässät pelasi kovaa ja puhtaasti. Tää on sit näköjään Lahen tyyli. Hommataan apina telomaan vastustajan tähdet. Toivottavasti oli viimeinen peli tolla pellellä liigassa. Yksi liigan paskimmista ja selkeesti kusipäisin.
Eilen haki jo kauden lopetusta taklaamalla mut nappas oman ukon.
Kyllä juuri näin. Kovaa analyysia! Ben Blood hakee vain tappotaklauksia ja se on yhtäkuin Lahen tyyli. Liiga antaa varmasti ikuisen pelikiellon kaikkiin universumin sarjoihin tuosta tilanteesta ja rangaistusta koventavana seikkana eilinen törkeä oman pakkiparin päähän taklaus.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mistä päättelet minulla nousseen keltaisen nesteen päähän? Ei olla voitettu yhtään mitään ja kotimaan ykkösjoukkue on Tappara. Avaa minulle hiukan kiitos.
Miksi se on aina Ilveksen kannattaja, joka tälläkin foorumilla kirjoittelee kuin teinipoika? Ylimielisyys, muissa on aina vika jne. Pitäis vissiin jättää täysin huomiotta kaikki Ilvesfanien viestit.

Hallilla taas juttelin viimeksi eilen parin vanhemman Ilves-herran kanssa, joiden kanssa sai oikein mukavia rupateltua. Harmi, että internetin puolella asia ei mene näin.
 

Bob Kudelski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eli jos näkee numerot niin pelaaminen täytyy lopettaa? Kontaktihan tulee kun Suomi lyö jarrut päälle ja sen jälkeen tuossa ei kyllä mitenkään kerkeä reagoimaan. Toivottavasti Suomi on kunnossa.
Ei tietenkään pidä lopettaa.
Kyllä Suomi edesauttoi asennollaan tilanteen tapahtumisen. Meinaan vaan, että on niitä pelaajia jotka liimaa ukkoo seinille noissa ja on niitä jotka antaa ton pienen iskun selkään, kohteen ollessa irti laidasta.
En mä sitä usko, että Blood haki tahallista vahingoittamista ja ulosajoo.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vastaa nyt sinäkin sitten, miksi keulii? Olen monta kertaa täälläkin sanonut, että tämä kyseinen joukkue on mielestäni äärettömän muovinen. Ei historiaa, ei legendoja ei mitään. Faneja toki löytyy ja kuuluttajan kannustamana ihan ok mökää välillä. Kehuin esim Ässiä hienoksi ja perinteikkääksi seuraksi, joten mitenkä minä keulin tai olen ylimielinen?

En edes jaksa vääntää taas sinun viestistäsi kun et todennäköisesti omaa mitään aitoa kantaa etkä pysy asian takana.
Kyllähän se niin on tosiaan, että uusia joukkueita ja brändejä ei saa vitunmoisen rämpimisen jälkeen perustaa ja rakentaa kulttuuria, vaan aina on pitänyt olla seura olemassa. Tai jos perustaa seuran, niin se historia nyt vaan pitää olla jo valmiiksi olemassa. Vai mitä?
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän se niin on tosiaan, että uusia joukkueita ja brändejä ei saa vitunmoisen rämpimisen jälkeen perustaa ja rakentaa kulttuuria, vaan aina on pitänyt olla seura olemassa. Tai jos perustaa seuran, niin se historia nyt vaan pitää olla jo valmiiksi olemassa. Vai mitä?
Missä näin sanoin, etteikö saisi? Totesin vain oman mielipiteeni. Mielipiteeni on todennäköisesti monen mielestä väärä ja se on ok. En minä sinuakaan teilaa jos olet jotain mieltä jostain.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
J. Jalonen totesi juuri, että taklauksessa oli huonoa tuuria eikä Blood varmasti tuota yrittänyt.

Eli siis tämä ei ollutkaan Hölön masterplan vastustajan kapteenin telomiseksi? Eikö tätä tilannetta oltukaan piirretty kopissa fläpille ennen peliä? Vai onko J. Jalonen kenties muoviseuran salainen kannattaja?

Herättää kyllä ihan uskomatonta myötähäpeää aina kun joku kehtaa edes epäillä jotain etukäteen suunniteltuja "noutoja" :D

Veri-Penalle näitä sattuu niin usein että ei voi oikein sanoa että "ei se varmaan tollai yrittäny". Vielä kuitenkin viimeinen tuuppaisu yläselkään kun kaverin pää on jo kiinni laidassa. Kyllä se hakee juuri näitä tilanteita joista voi luimistella pois juuri tällä "emmää tahallani" kortilla.

Perrinin kirjassa on muuten ihan osuvaa tekstiä Bloodin touhuista liigassa.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Missä näin sanoin, etteikö saisi? Totesin vain oman mielipiteeni. Mielipiteeni on todennäköisesti monen mielestä väärä ja se on ok. En minä sinuakaan teilaa jos olet jotain mieltä jostain.
Millä vitulla teet seuraan historian ja kulttuuriin muuten kuin että se on tarpeeksi kauan olemassa ja asioita kehitetään pitkäjänteisesti?
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Näki selän pitkään ja silti vetää numeroihin. Kontiola myös hyppää.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veri-Penalle näitä sattuu niin usein että ei voi oikein sanoa että "ei se varmaan tollai yrittäny". Vielä kuitenkin viimeinen tuuppaisu yläselkään kun kaverin pää on jo kiinni laidassa. Kyllä se hakee juuri näitä tilanteita joista voi luimistella pois juuri tällä "emmää tahallani" kortilla.

Perrinin kirjassa on muuten ihan osuvaa tekstiä Bloodin touhuista liigassa.
Aijaa, milloin viimeksi on Penalle "näitä sattunut"? Perrinin kirjassa nyt on muutenkin niin paljon "osuvaa tekstiä" että en sitä käyttäisi lähteenä yhtään mihinkään.

Ihan mielenkiinnosta, miten näet että tämä ajatteluprosessi menee vaihe vaiheelta? Miettiikö Blood kenties jo ennen peliä että tänään muuten kun Suomi kurvailee maalin taakse ja menettää tasapainonsa niin saatanpa sopivasti laitaan? Vai tapahtuuko tämä penkillä? Vai ohjeistaako joku valmennuksesta?
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Mielenkiintoista, miten Jasekilla on ylivoimissa tyhjä maali koko ajan edessään. Eikä sitä oteta , olisihan se jostain pois, mutta kaveri pistää pomminvarmasti tuosta maalin. Teki jo KalPa-sarjassa.

Tämä...

Btw erittäin hieno nimimerkki!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Aijaa, milloin viimeksi on Penalle "näitä sattunut"? Perrinin kirjassa nyt on muutenkin niin paljon "osuvaa tekstiä" että en sitä käyttäisi lähteenä yhtään mihinkään.

Ihan mielenkiinnosta, miten näet että tämä ajatteluprosessi menee vaihe vaiheelta? Miettiikö Blood kenties jo ennen peliä että tänään muuten kun Suomi kurvailee maalin taakse ja menettää tasapainonsa niin saatanpa sopivasti laitaan? Vai tapahtuuko tämä penkillä? Vai ohjeistaako joku valmennuksesta?

Ei se ollut mikään lähde, vaan sivuhuomio.

Ja koska viimeksi, riittävän usein ettei se nyt aina vahinko ole. Kovaa voi pelata ilman että työntää kompuroivan pelaajan numeroista laitaan. Blood ei itseasiassa osaa pelata kovaa, kaikki mitä se tekee on tätä harmaalla alueella tapahtuvaa koheltamista.
 
Huikeeta tämä kusiviiksien parkuminen täällä kun Suomeen koskettiin. Ensinnäkin Suomi kompastuu omaan luistimeensa jolloin menettää tasapainonsa. Blood ei edes anna kovin kovaa kontaktia. 2 min olisi ollut ainoa oikea tuomio.
Kontiolan tilanteeseen, että jos Blood lentää pihalle niin miten Konna ei lennä pihalle, vaikka 2 min on oikea tuomio siitäkin.
Mitä jos ottaisitte ne tyhmän näköiset vihreät välkkyvät Ilves lasit pois silmiltä ja katsoisitte tilannetta toiselta kannalta.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huikeeta tämä kusiviiksien parkuminen täällä kun Suomeen koskettiin. Ensinnäkin Suomi kompastuu omaan luistimeensa jolloin menettää tasapainonsa. Blood ei edes anna kovin kovaa kontaktia. 2 min olisi ollut ainoa oikea tuomio.
Kontiolan tilanteeseen, että jos Blood lentää pihalle niin miten Konna ei lennä pihalle, vaikka 2 min on oikea tuomio siitäkin.
Mitä jos ottaisitte ne tyhmän näköiset vihreät välkkyvät Ilves lasit pois silmiltä ja katsoisitte tilannetta toiselta kannalta.
Taas tämä kusiviiksi. Olen 100%, että toisinpäin teidän yhden parhaimmista kauden mahdollisesti päättävä niitti samallailla aiheuttaisi kränää. Joo ei ollut törkeä eikä Blood varmasti hakenut lopputulosta. Eikö teidänkin hallissa parkumista kuulu jokaisesta kontaktista? Ai ei, noh se on huikeaa.

Tätä sanontaa käyttävät eivät myöskään ole ylimielisiä, vain me keltavihreiden fanit. Mahtavaa. Tulee aika vahvat fibat joilla voisi yleistää, mutta eipä voi yleistää tuntematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös