Playoffs 2022 välierät: Ilves (3.) – TPS (4.)

  • 129 506
  • 1 438

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eetun ei tarvitse muuttaa mitään, nuo numerot vaan mieleen ja erityistä rakkautta heille. Liukkaan peli kärsii nimenomaan siitä että ei saisi taklata.
Voisi kuvitella, että luontevampaa olisi taklata kaikkia pakkeja samaan tapaan, eikä sen kummemmin ihmetellä, mikä numero siellä sattuu kulloinkin olemaan. Mutta jos taklaa 6/7 pakkia kevyemmin, niin minulle kelpaa kyllä.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Voisi kuvitella, että luontevampaa olisi taklata kaikkia pakkeja samaan tapaan, eikä sen kummemmin ihmetellä, mikä numero siellä sattuu kulloinkin olemaan. Mutta jos taklaa 6/7 pakkia kevyemmin, niin minulle kelpaa kyllä.

Myrrä peluuttaisi sitten niin, että Parikka ei pelaa samaan aikaan kun Liukas on kentällä jolloin Liukkaan peli kärsii koska ei ole ketään taklattavaa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Myrrä peluuttaisi sitten niin, että Parikka ei pelaa samaan aikaan kun Liukas on kentällä jolloin Liukkaan peli kärsii koska ei ole ketään taklattavaa.
Totta tämäkin.. kotietu ja peluutusetu.
Tuskin Myrrä Tepsin pelaajista on huolissaan.. se on Ahokkaan tehtävä huutaa taas heille. Helposti menee oma peli sekaisin, jos alkaa liikaa vastustajaa tuijottamaan.
 

Kyle

Jäsen
Jos keskittyy hakemaan taklauksia tiettyihin pelaajiin, niin mahtaako siitä olla etua vai enemminkin haittaa. Noin kokonaisuutta ajatellen siis. Mutta jos sen tekee sääntöjen puitteissa, niin omahan on valintansa. Miksikään bobbyclarkeksi ei tietenkään pidä ryhtyä, enkä kyllä usko, että kukaan sellaisia tekisikään.

No kyllähän se on ihan varma, että jos jossain paineettomassa tilassa ajaa taklauksen loppuun niin se saa vastustajaa varpailleen. Saati jos tietää, että vastustajalla on valmiiksi vähän kipuja niin onhan siinä kaksin kertainen vaikutus.

Anttila Kärppä-sarjassa muutaman kerran taklasi Mäenalaista ja aina oli pientä jälkipeliä sen jälkeen. Ei liene epäselvyyttä, jos olisi jaettu salomonintuomiot, että kumpi olisi hyötynyt. Saati mitä vahinkoa Sklenicka sai aikaan puhtaalla taklauksella Kontiolaan? Ilveksen koko peli sekosi siinä ottelussa.

Kyllä itse ainakin odotan ja haluan, että myös Ilves taklaisi enemmän. Ainakin siinä vaiheessa jos toinen ottaa roolia siinä ja saa kenties jotain henkistä etua, niin ei siinä kannata itse alkaa nöyristelemään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisi kuvitella, että luontevampaa olisi taklata kaikkia pakkeja samaan tapaan, eikä sen kummemmin ihmetellä, mikä numero siellä sattuu kulloinkin olemaan. Mutta jos taklaa 6/7 pakkia kevyemmin, niin minulle kelpaa kyllä.

Ei Eetu nyt mikään Teräsmies sentään ole, joten vähän pitää valikoida, kuka vastustajista istutetaan
 

GNR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Esimerkiksi Haapala on pelaajana pirunmoinen voimavara Ilvekselle, mutta runkosarjassa noin 50 pelin jälkeen kukaan ei edes haaveillut miestä kokoonpanoon.
Siinä vaiheessa lieni vielä joku toive Saarelan paluusta, vai milloin se ilmoitus Saarelan ja Virtasen kauden päättymisestä tulikaan.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä itse ainakin odotan ja haluan, että myös Ilves taklaisi enemmän. Ainakin siinä vaiheessa jos toinen ottaa roolia siinä ja saa kenties jotain henkistä etua, niin ei siinä kannata itse alkaa nöyristelemään.
Siis eihän minulla suinkaan ole mitään taklaamista vastaan, mutta se on sitten toinen asia, että painetaan mieleen tukku vastustajan numeroita, ja näitä sitten erityisesti pyrittäisiin taklaamaan. Helpommalla pääsee, kun taklaa kiekollista oli kuka oli.

Anttila Kärppä-sarjassa muutaman kerran taklasi Mäenalaista ja aina oli pientä jälkipeliä sen jälkeen.
Kultakypärä on aika usein hyvä kohde tuollaiselle. Se onkin sitten toinen kysymys, miksi kultapotta on läpi pudostupelien saman miehen päässä runkosarjan perusteella. Esimerkiksi mainitsemasi Mäenalanenhan ei ollut lähellekään Kärppien paras pistemies pudotuspeleissä. Tosin tässä sarjassa Nurmi on ja Suomikin top-3.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Asiasta toiseen.. menikö se nyt niin, että jos KooKoo ei ota mestaruutta, niin Tepsikin pääsee CHL-peleihin ?

Ainakaan Saarelan kohdalla ei missään kohtaa ilmoitettu syytä kauden mahdolliseen loppumiseen.. ei mitään selkeää vammaa. Toivottavasti ei ollut Koronan jälkioireita kuitenkaan.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ootko laskenut miten monta viestiä oot kirjoittanut sen jälkeen, kun sanoit olevasi hiljaa :D

Ei siinä, jatka vain. Ajattelin vain kun itse "vetäydyit".
Juu.. vetäydyin, mutta en malttanut pysyä poissa. Enkä ole laskenut...
Minkäs teet.. tylsää töissä...kaikesta sitä kanssa isoa palkkaa maksetaan...
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kylläpä tuo viesti Liukkaasta sai tuulta alleen. Eetu näyttää itse illalla mitä tarkoitin, ei teidän tarvitse siitä murehtia meneekö peli sekaisin vai ei mene.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Kylläpä tuo viesti Liukkaasta sai tuulta alleen. Eetu näyttää itse illalla mitä tarkoitin, ei teidän tarvitse siitä murehtia meneekö peli sekaisin vai ei mene.
Kyllä Liukkaan vaarallisuus on jo huomioitu.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Asiasta toiseen.. menikö se nyt niin, että jos KooKoo ei ota mestaruutta, niin Tepsikin pääsee CHL-peleihin ?
Ai Ilveskin pääsee ensimmäistä kertaa pelaamaan näitä läpsyttelyjä, onnea! Toivottavasti lämmittää sunnuntaina mummolassa mämmilautasen ääressä, että seuraavaksi on puolikilpailullisia otteluita jo elokuussa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ai Ilveskin pääsee ensimmäistä kertaa pelaamaan näitä läpsyttelyjä, onnea! Toivottavasti lämmittää sunnuntaina mummolassa mämmilautasen ääressä, että seuraavaksi on puolikilpailullisia otteluita jo elokuussa.
Olisi päässyt aikaisemminkin, mutta Korona...

Onko mitään tietoa, paljonko on Tepsin kannattajia tulossa tänään Suomen hienoimpaan halliin ?
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Olisi päässyt aikaisemminkin, mutta Korona...

Onko mitään tietoa, paljonko on Tepsin kannattajia tulossa tänään Suomen hienoimpaan halliin ?

Suurin osa faneista kuulemma jo jonottaa funikulaarin kyytiin. Osa kuitenkin ymmärtänyt suunnata rautatieasemalle ja loput hajaantuneet sinne tänne etsimään mestaruusjuhlatoria.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Suurin osa faneista kuulemma jo jonottaa funikulaarin kyytiin. Osa kuitenkin ymmärtänyt suunnata rautatieasemalle ja loput hajaantuneet sinne tänne etsimään mestaruusjuhlatoria.
Puutorin Hesen vessassa on kuulemma etkot jo käynnissä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä Tps on nyt noussut ylivoimaiseksi suosikiksi, sen näkee jo veikkauksen kertoimista. Pieni ja pippurinen altavastaaja Ilves yrittää laittaa tänään kapuloita rattaisiin, mutta odotukset ei ole korkealla. Niin kova tps on ollut.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Monta sivua tullut uutta sisältöä kun kalja96 ja dyg12 tuuttaa laatua eetteriin. Laadukasta kertakaikkiaan, toivottavasti rekryhakemus jatkiksen toimittajaksi on jo menossa.

Itse aiheeseen, hienoa että Ilves saanut saikkulaisia takaisin rosteriin. Haiskahtaa vähämaaliselta peliltä jossa 60min ei riitä.
Kassotaan.
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Suurin osa faneista kuulemma jo jonottaa funikulaarin kyytiin. Osa kuitenkin ymmärtänyt suunnata rautatieasemalle ja loput hajaantuneet sinne tänne etsimään mestaruusjuhlatoria.
Puutorin Hesen vessassa on kuulemma etkot jo käynnissä.
Jossain kohtaa ajattelin, että IFK-ketju meni raskaaksi, mutta nämä kaksi manselaista osoittaa sen, että Tampereen jälleenrakennus sisällissodan jälkeen on Suomen historian suurin virhe.

Toivottavasti tajuatte edes ite, miten raskaita ihmisiä olette. Me muut nimittäin ollaan huomattu.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Monta sivua tullut uutta sisältöä kun kalja96 ja dyg12 tuuttaa laatua eetteriin. Laadukasta kertakaikkiaan, toivottavasti rekryhakemus jatkiksen toimittajaksi on jo menossa.

Itse aiheeseen, hienoa että Ilves saanut saikkulaisia takaisin rosteriin. Haiskahtaa vähämaaliselta peliltä jossa 60min ei riitä.
Kassotaan.
Turussa kuljetaan nenät pystyssä, kun kaikki haistetaan. Mestaruus on jo haistettu ja nyt jatkoaika.

Ei taida tulla tänään halli ihan täyteen, yli 10000 kuitenkin. Tervetuloa.. vielä mahtuu...

Aika paradoksaalista, että täällä tepsiläiset selkeästi ihailevat pelaajia, jotka menevät ns. " ihon alle ", mutta itse ärsyyntyvät nettikirjoittelusta :D
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Jossain kohtaa ajattelin, että IFK-ketju meni raskaaksi, mutta nämä kaksi manselaista osoittaa sen, että Tampereen jälleenrakennus sisällissodan jälkeen on Suomen historian suurin virhe.

Toivottavasti tajuatte edes ite, miten raskaita ihmisiä olette. Me muut nimittäin ollaan huomattu.

Useampaa tepsikannattajaa täällä lukeneena, tiedän mitä raskas on eikä se ole täällä mansessa päin. Ehkä sinä ja se peilisi sen myös huomaatte.

Edit. Mikä yhdistää raskasta IFK-ketjua ja nyt tätä raskasta Ipa-ketjua? Yksi on vaihtunut, mutta mikä pysynyt?
Vinkki: vastaus on sama molempiin kysymyksiin.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Kyllä joo melkoista menoa täällä taas ollut.

Samaa touhua kentän laidalla ja netissä. Suurin osa jengistä selvästi järkeviä ja mukavia tyyppejä, mutta jos 99% kaikesta näkyvästä fanitoiminnasta on lähinnä jotain älyvapaiden juttujen spämmäystä, peeloilua ja häiriökäyttäytymistä hallilla, niin kyllä se maine tietysti kasvaa vaikka kunnia onkin jo aikoja sitten mennyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös