Playoffs 2022 puolivälierät: TPS (4.) – HIFK (5.)

  • 145 461
  • 2 037

chubster

Jäsen
Äkkiä se unohtuu, kuinka TPS muutama vuosi sitten soitti jopa IFK:oon musiikkia niiden pronssijuhlissa Turussa ja kuuluttaja huudatti HIFK faneja.
Kulttuuria. Aina hienoa kun sitäkin löytyy suomikiekosta.

Luulin, että tuo ilves-kärpät sarja olisi itselle mielenkiintoisin, mutta niin vain on TPS-HIFK sarja noussut kiinnostavammaksi. Syyt on selkeät: Hifk fanien jatkuva harmistus tuomareihin ja Nurmen dominointi niin jään kuin katsomonkin puolella.

Itse otteluketjussa eilen jo kyselin, että miten voi olla mestaruutta tavoittelevan joukkueen kokoonpanossa nimiä kuten Åsten, Karvinen, Karjalainen, Talberg (ylivoimassa!!), Jardine etc.

Kun ei riitä niin ei riitä. Sitten selvisikin, että aika lauma sieltä puuttuu lähtökohtaisesti parempia nimiä. Se on sääli, sillä olisi mielenkiintoista nähdä mihin Peltonen saisi joukkueen vietyä. Tosin urheiluun kuuluu loukit ja poissaolot, mutta jokuhan on mennyt mönkään, jos tauti kaataa ”puolet” joukkueen kärkiukoista tärkeimmissä peleissä, huonoa tuuria tietysti myös.

Tilauksessa game 7 ja jatkoajalla Nurmi ratkoo. Jatkakaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turkulaisten vittuilut ostojoukkueesta ja muukalaislegioonasta ei myöskään ole ihan täysin perseestä repäistyt kun kattoo tuota IFK:n rosteria, IFK:n pitäisi myös pyrkiä enemmän omavaraisuuteen ja tässä turkulaiset on kyllä onnistuneet paremmin.

Ei kai tässä nyt mistään ostojoukkueesta ole vittuiltu, vaan yritetty avata hesalaisten silmät näkemään millaisella junnujoukkueella Tepsi on pelaamassa Hifkin tähtisikermää vastaan.

Turussa oltaisiin sata kertaa sadasta lähdössä kauteen ennemmin kolmen kuin kahden miljoonan euron pelaajabudjetilla. Ja joskus taas olisi mukava olla altavastaajan sijasta se oikea ennakkosuosikki kauteen lähdettäessä. Yli 20 vuotta aikaa edellisestä kerrasta…

Nyt pelataan pojilla (hyökkääjien keski-ikä noin 22 vuotta) ja kolme yllätysvoittoa on saatu raavittua, huomenna haetaan altavastaajana sarjan neljättä yllätystä…
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle jää epäselväksi onko tuo ”kuoleva joutsen” Ahokkaan suusta vai onko se toimittajan kynästä miten hän näki tilanteen?

Voi olla että se on toimittajan kynästä, ehkä toimittaja on esittänyt kysymyksen "Samuel Jardinen kuolevasta joutsenesta viimeisillä minuuteilla". Eli Pärssisen jäähy 4min ennen loppua? Mutta Ahokkaan vastaus toimittajan kysymykseen: ”Edelleenkään nuo eivät kuulu jääkiekkoon”, viittaa siihen että jälleen on filmattu 2min jäähy TPS:lle. Viime Turku -pelissä hän otti vahvasti kantaa filmaamiseen, joten eilinen kannanotto viitannee kolmannen erän jäähyyn.

Vai miten tämä pitää tulkita?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä voin ainakin myöntää ettei Nurmessa ole vituttanut mikään muu kuin se, että hän on tuomarien suojeluksessa. Siis se, että Nurmi ajaa maalille itse on täysin ok! Niin hänen kuuluukin tehdä. Suoraan maalivahdin nokan eteen. Mutta minun mielestäni playoffeissa puolustavan joukkueen kuuluu myös tuossa tilanteessa heittää se kaveri vittuun siitä maalinedustalta. Tämä on playoff-lätkää! Noista ei kuuluisi jakaa mitään jäähyjä, mutta jostain kumman syystä IFK:n miehet istuu aina boksiin noista ja Nurmi ei. Jos on pakko jakaa jäähyjä noista, niin kyllä se nyt pitäisi tasan mennä!

Mun mielestä Nurmi itsessään ei ole vituttava ollenkaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä voin ainakin myöntää ettei Nurmessa ole vituttanut mikään muu kuin se, että hän on tuomarien suojeluksessa. Siis se, että Nurmi ajaa maalille itse on täysin ok! Niin hänen kuuluukin tehdä. Suoraan maalivahdin nokan eteen. Mutta minun mielestäni playoffeissa puolustavan joukkueen kuuluu myös tuossa tilanteessa heittää se kaveri vittuun siitä maalinedustalta. Tämä on playoff-lätkää! Noista ei kuuluisi jakaa mitään jäähyjä, mutta jostain kumman syystä IFK:n miehet istuu aina boksiin noista ja Nurmi ei. Jos on pakko jakaa jäähyjä noista, niin kyllä se nyt pitäisi tasan mennä!

Mun mielestä Nurmi itsessään ei ole vituttava ollenkaan.
Vielä kerran.. peliä pelattu 15.39. Otto Paajasta oli tuomarien puolesta varoitettu jo kaksi kertaa ennen tuota jäähyä. Kerran kun hieroi hanskalla Nurmen naamaa maalin edustalla ja kerran kun keihästi Nurmea polvitaipeeseen pelitilanteen ulkopuolella. Varmasti tiesi kokeneena pelimiehenä että jäähy on lähellä kun otti lanteista kii ja lähti Maken kanssa rokkaamaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noista ei kuuluisi jakaa mitään jäähyjä, mutta jostain kumman syystä IFK:n miehet istuu aina boksiin noista ja Nurmi ei. Jos on pakko jakaa jäähyjä noista, niin kyllä se nyt pitäisi tasan mennä!

Hesoissa on nyt vähän liikaa katseltu vapaaotteluita. Ei ne Karjalaisen harjoittamat sidonnat/hapetukset tai eilinen Paajasen junttaheitto nyt vaan kuulu jääkiekkoon. Kannattaa vaihtaa lajia, jos kokee tulleensa väärinkohdelluksi saadessaan noista 2 min jäähyn.

Maalinedustan voi tyhjentää ihan niillä perinteisillä menetelmillä mitkä on käytössä NHL:ssäkin. Se on sitten tietenkin eri asia, jos ei kyvyt riitä toimimaan normien mukaan…
 
Suosikkijoukkue
TPS
Hifk:n keskusteluryhmässä joku ihmetteli, minkä vuoksi HIFK:n pakit syöttelevät omassa päässä keskenään ja aiheuttavat itselleen ongelmia päästämällä Tepsin karvaajat iholle. Tässä olisi mun mielestä valmennuksen tehtävä saada pelaajat pelaamaan vahvuuksillaan. Mitkä ovat puolustajien paikalla pelaavien Wirtasen, Winbergin, Karjalaisen jne vahvuudet omassa päässä? Ei ainakaan eilisen perusteella nopeat avaavat syötöt hyökkääjien lapaan. Ennemmin haettiin rauhassa pakkikaverille syöttö jos toinenkin ja sitten olikin jo TPS iholla ja ongelmat itse aiheutettuja. Toki varmasti hyökkääjienkin tarjonnassa eli ajoituksissa on toivomisen varaa mut jis sä et osaa omissa syötellä niin miksi sitä pitää väkisin hinkata? Koska niin on valmentajat tietenkin käskeneet. Joku pelitapa omissa pitää olla ja nyt se on Hifkillä tuo. Ja se ei silloin toimi...

Eilisessä ensimmäisessä erässä, kun Hifk lähti hitaalla lähdöllä ja tiputti punaisen ja oman sinisen välistä takaisin alakertaan niin joka kerta pääsi älyttömän helposti lyömään kiekon punaiselta Tepsin päätyyn ja saivat aikaan pyöritystä Tepsin päätyyn. Minkä vuoksi Hifk lopetti tämän tyylin toisessa ja kolmannessa erässä miltei kokonaan?

Täytyy hattua nostaa omalle joukkueelle eli Tepsille siitä että antavat omien kasvattien pelata näitä pelejä. Pärssinen, Nurmi, Pyyhtiä, Intonen, Slafkovsky, Liukas, Viro, Rafkin ja Pulli. Yhtä vaille 2 kentällistä. Jotain juniorityössä tehdään oikein. Ja samalla ihmetellä et miten kesken kauden tehdyt hankinnat ovat olleet aivan paskoja? Usheninit ja Dösönöö... Siihen vielä Hults kylkeen...
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Mä voin ainakin myöntää ettei Nurmessa ole vituttanut mikään muu kuin se, että hän on tuomarien suojeluksessa. Siis se, että Nurmi ajaa maalille itse on täysin ok! Niin hänen kuuluukin tehdä. Suoraan maalivahdin nokan eteen. Mutta minun mielestäni playoffeissa puolustavan joukkueen kuuluu myös tuossa tilanteessa heittää se kaveri vittuun siitä maalinedustalta. Tämä on playoff-lätkää! Noista ei kuuluisi jakaa mitään jäähyjä, mutta jostain kumman syystä IFK:n miehet istuu aina boksiin noista ja Nurmi ei. Jos on pakko jakaa jäähyjä noista, niin kyllä se nyt pitäisi tasan mennä!

Mun mielestä Nurmi itsessään ei ole vituttava ollenkaan.

Kyllä nyt pitäisi tajuta se, vaikka kuinka olisikin playoff-lätkästä kyse, että sen Nurmen voi siirtää sieltä maalin edestä käyttämättä mitään ihme heitto-otteita tai muita vastaavia. Itsekin kyllä pidän kun miehestä otetaan mittaa ihan kunnolla, mutta ei millään raukkamaisilla tavoilla.

Esimerkiksi Paajasen tapauksessa hän olisi voinut antaa jämäkkää poikkaria selkään tai siirtää Nurmi käsin työntämällä pois alueelta ja hieromalla kämmentä vaikka naamaan. Tuommoset ihme otteet kuuluukin viheltää pois.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Turkulaisten vittuilut ostojoukkueesta ja muukalaislegioonasta ei myöskään ole ihan täysin perseestä repäistyt kun kattoo tuota IFK:n rosteria, IFK:n pitäisi myös pyrkiä enemmän omavaraisuuteen ja tässä turkulaiset on kyllä onnistuneet paremmin.

Jotakin on myös pahasti pielessä kun liigan kalleiman pelaajabudjetin omaavan joukkueen kakkospakkipari on Miro Karjalainen - Petteri Wirtanen, kaikki ei tosiaan ole mennyt täällä ihan tuubiin ja korona ei myöskään selitä ihan kaikkea.
Hyvää tekstiä, mutta aika paljon myös ristiriitaisuuksia. Se, että vittuillaan ostojoukkueesta, mutta samaan aikaan kakkosparina on Karjalainen-Wirtanen, niin eikö se sodi vähän tuota vastaan? Ja kun koronan/poissaolojen taakse ei saa mennä tietenkään eikä edes sivulauseessa saisi mainita, niin haluaisin kyllä nähdä miltä muiden joukkueiden rosterit näyttävät siinä vaiheessa, jos lähes kymmenen vakiokokoonpanon pelaajaa puuttuu. Varsinkin kun nämä muut joukkueet eivät ole ostojoukkueita toisin kuin IFK, niin odottaisin näkeväni varsin vahvoja joukkueita. IFK:lta puuttui siis eilen Innala, Turunen, Hirvonen, Dyk, Jääskä, Lyytinen, Schmaltz, Motin, Garteig.

Täällä joku Ilves-fani kävi haukkumassa Karjalaisen ettei menisi heidän top-9 puolustukseen, mutta kun olen katsonut tuon Salmelan pelaamista siellä, niin joo kyllä menisi. Aivan heittämällä. Samaan aikaan kun Ilvekseltä loukkaantui kaksi pelaajaa (Kontiola ja Haapala), niin Ilves-fanit heittivät pyyhkeet kehään ja joukkue hävisikin kaksi peliä ilman näitä. Kaksi! (2)! Vittu kun olisikin vain kaksi sivussa.

Vielä kerran.. peliä pelattu 15.39. Otto Paajasta oli tuomarien puolesta varoitettu jo kaksi kertaa ennen tuota jäähyä. Kerran kun hieroi hanskalla Nurmen naamaa maalin edustalla ja kerran kun keihästi Nurmea polvitaipeeseen pelitilanteen ulkopuolella. Varmasti tiesi kokeneena pelimiehenä että jäähy on lähellä kun otti lanteista kii ja lähti Maken kanssa rokkaamaan.
Ei kyllä mun playoff-maailmaan kuulu jalkapallon puolelta tutut varoitukset "vielä kerran rappaat ja nousee keltainen". Tuo menee minun papereissani puhtaasti paskaan tuomarointiin. Jos tuon pelin nyt jälkikäteen katsoisin, niin missä kohdin nämä tapahtumat tuli? Siis jäähyn ajankohdan näen kyllä itsekin, mutta missä vaiheessa ennen tuota Paajanen hieroi hanskallaan Nurmen naamaa ja keihästi Nurmea? En eilistä peliä katsonut, niin voisin mielenkiinnosta nyt nuo tilanteet vilkuilla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hesoissa on nyt vähän liikaa katseltu vapaaotteluita. Ei ne Karjalaisen harjoittamat sidonnat/hapetukset tai eilinen Paajasen junttaheitto nyt vaan kuulu jääkiekkoon. Kannattaa vaihtaa lajia, jos kokee tulleensa väärinkohdelluksi saadessaan noista 2 min jäähyn.
Ihan samalla tavalla Rafkin on hapettanut Innalaa Nordiksen pelissä ilman jäähyä. Eilistä Paajasen heittoa en ole vielä nähnyt, mutta aion katsoa sen tässä jossain kohdin. Odottelen vielä jos saisin tietoa missä ajankohdassa tapahtui nämä tilanteet joista kuulemma jo "varoitettiin", niin katson samalla nekin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kyllä mun playoff-maailmaan kuulu jalkapallon puolelta tutut varoitukset "vielä kerran rappaat ja nousee keltainen". Tuo menee minun papereissani puhtaasti paskaan tuomarointiin. Jos tuon pelin nyt jälkikäteen katsoisin, niin missä kohdin nämä tapahtumat tuli? Siis jäähyn ajankohdan näen kyllä itsekin, mutta missä vaiheessa ennen tuota Paajanen hieroi hanskallaan Nurmen naamaa ja keihästi Nurmea? En eilistä peliä katsonut, niin voisin mielenkiinnosta nyt nuo tilanteet vilkuilla.
En muista aikoja ja ainakaan tuo keihästys ei näy kameroissa, se tapahtui Tepsin hyökkäyksen ollessa käynnissä ja Nurmi oli menossa vaihtoon, oli jo punaviivan tuntumassa. Ei todellakaan mikään kova isku, mutta mun mielestä kriteerit täyttyy kun lavan kärjellä tökkää polvitaipeeseen. Ja miksi sanon ettei näy..luulisi siitä tulleen jo tarkistuspyyntöä.
Siellä oli heti matsin alusta asti Nurmen ja Paajasen välillä hyvää kinastelua, siksi seurailin tuota parivaljakkoa alusta asti. Hyvä pari ja löytää toisensa huomennakin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En muista aikoja ja ainakaan tuo keihästys ei näy kameroissa, se tapahtui Tepsin hyökkäyksen ollessa käynnissä ja Nurmi oli menossa vaihtoon, oli jo punaviivan tuntumassa. Ei todellakaan mikään kova isku, mutta mun mielestä kriteerit täyttyy kun lavan kärjellä tökkää polvitaipeeseen. Ja miksi sanon ettei näy..luulisi siitä tulleen jo tarkistuspyyntöä.
Eipä tietenkään näy. Sitä paitsi olen vahvasti siinä käsityksessä, että keihästäminen tapahtuu nimenomaan keskikropan seudulle. Et siis "keihästä" toista pohkeeseen, se on enemmänkin tökkäisy sitten. Tai huitaisu. Mutta eipä yllätä, että tätä ei näy missään ja mennään huhujen varassa...

E: Ja siis lähtikö Paajanen omalta alueeltaan asti seuraamaan Nurmea keskialueelle tämän mennessä vaihtoon, kun omissa oli TPS:n hyökkäys päällä? Erikoista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Walkin itse en varoituksia ole nähnyt, mutta vaikka miten on playoffit niin mielestäni takaapäin tapahtuva heittäminen maahan ei ole mitään hyvää maalineduspelaamista. Kun otetaan vielä huomioon, että Nurmi ei tuossa ollut mitenkään aloitteellinen, vaan seisoi paikallaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipä tietenkään näy. Sitä paitsi olen vahvasti siinä käsityksessä, että keihästäminen tapahtuu nimenomaan keskikropan seudulle. Et siis "keihästä" toista pohkeeseen, se on enemmänkin tökkäisy sitten. Tai huitaisu. Mutta eipä yllätä, että tätä ei näy missään ja mennään huhujen varassa...

E: Ja siis lähtikö Paajanen omalta alueeltaan asti seuraamaan Nurmea keskialueelle tämän mennessä vaihtoon, kun omissa oli TPS:n hyökkäys päällä? Erikoista.
Ei tuo minua haittaa jos et usko. Näin se menee kun ei ole faktaa näyttää. Toiset uskoo että koko joukkue on koronassa ja toinen väittää että tapahtui keihästys. Kumpikin on mulle aivan sama. Ja toisesta olen varma asiasta.
Jos olet huomenna katsomassa matsia, seuraile tuota paria, uskon ettei jäänyt eiliseen heidän kissa ja hiiri leikki.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis se, että Nurmi ajaa maalille itse on täysin ok! Niin hänen kuuluukin tehdä. Suoraan maalivahdin nokan eteen. Mutta minun mielestäni playoffeissa puolustavan joukkueen kuuluu myös tuossa tilanteessa heittää se kaveri vittuun siitä maalinedustalta. Tämä on playoff-lätkää! Noista ei kuuluisi jakaa mitään jäähyjä, mutta jostain kumman syystä IFK:n miehet istuu aina boksiin noista ja Nurmi ei. Jos on pakko jakaa jäähyjä noista, niin kyllä se nyt pitäisi tasan mennä!

Muuten samaa mieltä, mutta jopa pleijareissa kun sallitaan hieman kovempaa maalineduspelaamista niin on tietyt rajat mitä pitää noudattaa. Esim. se että vedetään selkäpuolelta niskalenkillä (Salomäki) tai painiotteella (Paajanen) pelaaja nurin, tai hapetetaan pelaajaa ´minuutin´ verran maalille ajon jälkeen (Karjalainen) niin kyllä niistä edelleen jäähy tulee. Muuten on annettu kovaa pelatakin, esim. eilen Tallberg antoi Tammelalle poikittaista niskaan ja lopulta painoi Tammelan jäähän tuolla tavalla, eikä siitä seurannut jäähyä. Mielestäni linja näiden osalta on ollut kohtalaisen selkeä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tällaiset ottelun jälkeiset kommentit ovat kuitenkin minun mielestäni mauttomia, ei Jussi aiemmin ole tällaista laukonut. Nyt alkaa kyllä valitettavasti hankkimaan vähän turhaan itselleen itkijän mainetta. Nurmen tilanne oli selvä ja hienoa että tapaus eteni käsittelyyn.

Amen.

Ymmärrän välillä kritiikin tuomariston suuntaan, mutta nyt on vain ihan helkkarin raskasta vinkumista ja pätemistä, olipa tarkoituksellista tai ei.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Voi olla että se on toimittajan kynästä, ehkä toimittaja on esittänyt kysymyksen "Samuel Jardinen kuolevasta joutsenesta viimeisillä minuuteilla". Eli Pärssisen jäähy 4min ennen loppua? Mutta Ahokkaan vastaus toimittajan kysymykseen: ”Edelleenkään nuo eivät kuulu jääkiekkoon”, viittaa siihen että jälleen on filmattu 2min jäähy TPS:lle. Viime Turku -pelissä hän otti vahvasti kantaa filmaamiseen, joten eilinen kannanotto viitannee kolmannen erän jäähyyn.

Vai miten tämä pitää tulkita?

Joo Ahokkaan vastaus on filmaamisesta.
Minulle tuo kuoleva joutsen kuullosti niin dramaattiselta että piti tarkistaa että sanoiko näin. Ei sillä nyt mitään väliä ole, eikä se varmaan IFK-kannattajille mitään merkitse että sanoiko vaan ei, filmaamisesta siinä puhuttiin kuitenkin...
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Vituttaa toi ahokkaan itku, menkööt pelaamaan futista jos ei kestä jääkiekkoa. Nurmi on kyllä aika tissiposki
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Ahokkaan kommentit pelin jälkeen Hesarissa:


Olisiko aika vähän vetää happea ennen kuin nauhuria tuodaan naaman eteen? IFK:n apuvalmentajalta kysyttiin kommentteja Ahokkaan edelliseen filmaussyytökseen, hän vaan totesi ettei lähde Ahokkaan mediapeliin mukaan. Ei pahaa tekisi omata tiettyä kunnioitusta vastustajaa, tuomareita ja ylipäätään koko peliä kohtaan.

Pärssisen korkea maila 2min = Jardinen kuoleva joutsen?!?

Oliko tämä tilanne se kun maila ei ollut lähelläkään naamaa?
Kenen korkea maila on kuolevan joutsenen naamassa??
 

Liitteet

  • 726FE297-7D01-41ED-8662-BBC9B48F2EB0.jpeg
    726FE297-7D01-41ED-8662-BBC9B48F2EB0.jpeg
    126,7 KB · kertaa luettu: 113
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Joseph

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa toi ahokkaan itku, menkööt pelaamaan futista jos ei kestä jääkiekkoa. Nurmi on kyllä aika tissiposki
Helpottiko?

Markus Nurmi on ollut tämän sarjan paras pelaaja. Suorastaan dominoi kiekon kanssa, on röyhkeä, ennakkoluuloton, juonikas ja suoraviivainen. Pistää maalin edessä kroppaa likoon, mutta pitää pään kylmänä. Tekee pisteitä ja hankkii jäähyjä, vaikka saa jatkuvasti erikoiskohtelua maalin edessä. Suorastaan ihana pelaaja.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oliko tämä tilanne se kun maila ei ollut lähelläkään naamaa?
Kenen korkea maila on kuolevan joutsenen naamassa??
Jardine ei reagoinut korkeaan mailaan mitenkään, mutta Pärssisen kyynärpää osui naamaan. Tämäkin selitetty täällä jo useasti, mutta liian vaikeaa. Kuvassasi tuo ei ihan enää näy, mutta kun Pärssisen vasemman käden asentoa ja sijaintia tarkastelet, niin ei taida olla ihan mahdoton uskoa, että osui. Jardine korosti toki osumaa, kuten tapana on. Tuomari antoi jäähyn siitä korkeasta kuitenkin, joka osui Jardinen pleksiin hetkeä aiemmin.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Ahokkaan vastaus on filmaamisesta.
Minulle tuo kuoleva joutsen kuullosti niin dramaattiselta että piti tarkistaa että sanoiko näin. Ei sillä nyt mitään väliä ole, eikä se varmaan IFK-kannattajille mitään merkitse että sanoiko vaan ei, filmaamisesta siinä puhuttiin kuitenkin...

Eli siinä maila osui kypärään/naamaan joka on 2min jäähy joka tapauksessa. Vähän säälittävää käyttää filmaamiskorttia, varsinkin kun jäähy on ansaittu. Tälläinen mediapeli on niin ysäriä. Diggaisin jos Ahokas sanoisi ettei Halonen saa rantapalloakaan kiinni, puikoista menee koko ajan. Mutta haukkumalla filmaajaksi kaksi kertaa peräkkäin, en oikein osaa arvostaa...
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Eli siinä maila osui kypärään/naamaan joka on 2min jäähy joka tapauksessa. Vähän säälittävää käyttää filmaamiskorttia, varsinkin kun jäähy on ansaittu. Tälläinen mediapeli on niin ysäriä. Diggaisin jos Ahokas sanoisi ettei Halonen saa rantapalloakaan kiinni, puikoista menee koko ajan. Mutta haukkumalla filmaajaksi kaksi kertaa peräkkäin, en oikein osaa arvostaa...
Jos ei filmaa ei tarvitse kommentoida. Olihan tuo eilinen selvä jäähy mutta miksi se reaktio tulee monta sekuntia jälkikäteen. Oikeus ja kohtuus olisi ollut 2min molemmille.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Oliko tämä tilanne se kun maila ei ollut lähelläkään naamaa?
Kenen korkea maila on kuolevan joutsenen naamassa??
Ei. Se oli se ensimmäinen osuma hetkeä tuota ennen. Kelaa sekunti taaksepäin ja laita siitä uusi vinkuvinku kuva ettei pärssisen maila osunut naamaan jos kehtaat.

Näkyi toisesta kuvakulmasta Cmoren lähetyksestä aivan selkeästi. Kun hidastusta pyörittelivät.
 
Viimeksi muokattu:

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oliko tämä tilanne se kun maila ei ollut lähelläkään naamaa?
Kenen korkea maila on kuolevan joutsenen naamassa??

Tämä keskustelu ei mene yhtään mihinkään, jos jengi on näin pihalla mitä tilanteissa tapahtuu.

Camoon, katso sieltä tallenteelta uusiksi ja lopeta tällainen passiivis-agressiivinen mesoaminen. Iso osa teidän hienoista kannattajistakin on kyllä ymmärtänyt, mitä tuossa tapahtui.

Tässä sarjassa on aimo kasa tapahtumia joista riittää puhuttavaa ilmankin, että tarvitsee alkaa värikynällä lisää keksimään.


Edit. lisäys:

Jos sinut kampitetaan, ja seuraavassa tilanteessa saat kiekon leukaan ja kavahdat sitä, teetkö kuolevan joutsenen kampitukseen liittyen ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös