Playoffs 2018

  • 193 825
  • 1 421

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvä erä viikon tauon jälkeen. Huolellisuutta vain lisää niin hyvää tuloo. Yllätys, että osa täällä jo luovuttamassa pelit ensimmäisen erän jälkeen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä erä viikon tauon jälkeen. Huolellisuutta vain lisää niin hyvää tuloo. Yllätys, että osa täällä jo luovuttamassa pelit ensimmäisen erän jälkeen.
Noh, eihän se erä hyvä ollut. Toki se riippuu mihin rima asetetaan. Ylivoima ainakin oli taas tuttua laatua Ässät -sarjan alkupuolelta.

HIFK on kiekollisena omissa erittäin hyvä, oli jo viimeksi Raksilassa. Toki sieltä jokunen riisto saadaan, mutta HIFK kiekottelee usein tuon ns. "prässin" alta pois.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Noh, eihän se erä hyvä ollut. Toki se riippuu mihin rima asetetaan. Ylivoima ainakin oli taas tuttua laatua Ässät -sarjan alkupuolelta.

HIFK on kiekollisena omissa erittäin hyvä, oli jo viimeksi Raksilassa. Toki sieltä jokunen riisto saadaan, mutta HIFK kiekottelee usein tuon ns. "prässin" alta pois.
Hyi sinua ei tuollaista saa puhua! Senkin negatiivinen paskafani.
 

Ränse

Jäsen
Kärpät oli täysin aseeton eka erässä. YVeiden ansiosta sai edes muutaman laukauksen kohti punaisten maalia. Jos ei paranneta ja aivan hurjasti, lyhyt sarja tulee.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät pääsee hyvin alueelle, mutta ei saa pitkiä pyörityksiä aikaiseksi. Tosin nyt illan kolmas yv. Josko se tästä.
 
Niin monta kertaa kahden erän jälkeen on tuntunut siltä, ettei Kärpät tee maaliakaan ja niin monta kertaa olen ollut väärässä. Kerta kiellon päälle?

Itse pelistä ei ole muuta sanottavaa, että voi vitun träppiliiga. Sinisilmäisesti luulin, ettei hifkiä vastaan tämmöstä roskapeliä tarvitse katsella, mutta mitä vielä.
 

Ränse

Jäsen
Niin monta kertaa kahden erän jälkeen on tuntunut siltä, ettei Kärpät tee maaliakaan ja niin monta kertaa olen ollut väärässä. Kerta kiellon päälle?

Itse pelistä ei ole muuta sanottavaa, että voi vitun träppiliiga. Sinisilmäisesti luulin, ettei hifkiä vastaan tämmöstä roskapeliä tarvitse katsella, mutta mitä vielä.

Kun voitosta pelataan, ei toiselle kannata antaa niiden parasta asetta vaan pelata juuri niinkuin HIFK tekee.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Joko nyt saa valittaa? Siellä meidän ykkössentteri lyö vieraat 0-3 johtoon. Ei vittu mitä paskaa, ei oo palaa HIFK vastaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Late takaisin. Koohotuslätkän seinä tuli vastaan, kun lyötiin vastaan oikea trap.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös