Playoffs 2018 puolivälierät: Tappara (3.) – KalPa (6.)

  • 68 624
  • 412

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ai nyt se on jo taklaus. :D

Miksi Kantolan ei sitten kuulunut lentää suihkuun? Kerro toki sekin.

Lukan lyönti näkyy videossa ja Haapala tästä kertoo myös haastattelussa.
Selvästi levittää polven ja lisää vielä käden eteen. Miksi Kantolan olisi pitänyt lentää suihkuun kun tilanne aiheutuo Lehtosen selän käännöstä 2+10 oli maksimi kun Lehtonen itse oli tuohon syyllinen miksi poikkari tuli selkään.

Ei kyllä näy ja Haapalan haastattelua ei ole näkynyt.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
N
Ai nyt se on jo taklaus. :D

Miksi Kantolan ei sitten kuulunut lentää suihkuun? Kerro toki sekin.

Lukan lyönti näkyy videossa ja Haapala tästä kertoo myös haastattelussa.
Näistä videoo tai kuvaa tai ääntä kiitos?

Olisi mielenkiintoista nähdä, kuulla kuin vain lukea
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
En Haapalan pään sisään pääse, niin turhapa on mun arvailla syytä. Kontakti oli ihan selvä, mutta ehkä siinä Haapalalle saattoi tulla virhearvio millä voimalla nuo jalat yhteen osuu.
Toivotaan nyt ettei Lukalle pahemmin käynyt ja kumpikin osapuoli miekkailee omilla vahvuuksillaan huomenna Tampereella.

Haapala ei tuossa tilanteessa käy täysillä. Etsä nyt voi kouluttaa noin paljon maalinteon jälkeen vastustajaa ja yrittää selviytyä koiranpennun ilmeellä.

Onneksi status ei riittänyt tällä kertaa.

Tyhmintä ikinä on syyttää tuosta Lukkaa. Kas peiliin voi kurkistaa, jos osaa.
 
Sitä tietää, että alkaa kevät olla pitkällä kun kahvat ja Mouhijärvet kaivetaan esille. Metsolan sulaminen vielä?

Eipä siinä mitään, onnittelut Kuopioon ja etenkin ykkösrivin kiekkoanalyytikko Jani82:lle sinne naapuritaloon.

Huomenna jatkuu väännöt. Hienoja pelejä nämä.
 
Marssijärjestys oli tänään tämä:

1. Rautakorpi käskyttää Mikkolan uhkailemaan KalPan pelaajia, että kohta lähtee henki. Mikkola toteuttaa ja tekee kurkunleikkauseleen.

2. Haapala toteuttaa suunnitelman ja yrittää riistää Lukalta hengen.

3. Rautakorven suunnitelma ei onnistu, Lukassa vielä henki pihisee ja KalPa voittaa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sitä tietää, että alkaa kevät olla pitkällä kun kahvat ja Mouhijärvet kaivetaan esille. Metsolan sulaminen vielä?

Eipä siinä mitään, onnittelut Kuopioon ja etenkin ykkösrivin kiekkoanalyytikko Jani82:lle sinne naapuritaloon.

Huomenna jatkuu väännöt. Hienoja pelejä nämä.
Et kai sääkin niemessä ole?
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Ei olisi ehkä tuomittu mutta Haapala itse antoi siihen mahdollisuuden. Tuota Lukan "lyöntiä" ei ole missään näkynyt ja toisekseen se, että taklaat polvella ja kädellä maalia tuulettamaan menossa olevaa pelaaja on aika paljon kovempi rike.

Mä en kyllä ymmärrä miten sinä saat täällä vuodesta toiseen jakaa puusilmäistä ilosanomaasi. Asia kuin asia, niin uskomattomia näkemyksiä.

Tappara ja Haapala sössi tän pelin ihan itse. Eiköhän tuosta sisuunnuta, mutta mieluummin olisi toki lähtenyt 2-0 tilanreesta kolmanteen peliin.
 

Apheu

Jäsen
Toivottavasti tosiaan Lukka ei loukannut itseään pahemmin ja pääsee huomenna jo takaisin tositoimiin.

Eikä Lukalla varmasti tarkoituksena ollut vahingoittaa Peltolaa. En tiedä, tahallinen lyönti meidän kapteeniin tietysti osui maaliin monellakin tapaa Haapalan provosoituessa.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Katsomoon Haapalan temppu näytti puhtaalta polvitaklaukselta. Huulilta luettuna Haapala kävi sanomassa Riikolalle "anteeksi", kun luisteli Kalpan penkin ohi. Tuskin olisi anteeksi pyytänyt, jos Lukka olisi filmannut.

Jännä peli. Kaksi erää näytti ettei Kalpa keksi mitään keinoa Tapparan träppiin mutta viimeisessä sitten yksittäiset tilanteet napsui kivasti kohdalleen.

Tapparan YV oli pelottavan hyvännäköistä.
 

HokiHero

Jäsen
Onhan se nyt mukava että KalPa pelaa todella rajallisella materiaalilla sopivan rosoista playoff-kiekkoa jossa välillä menee yli.

Siellä voi Apheu nillittää selvästi tunnekuohussa poikkeuksellisen oksettavasta jengistä mutta mielummin minä tätä katson kun sitä koulupoika-meininkiä mihin KalPa hyvin usein yhdistetään kun muut jengit tekee kaikkensa voittaakseen.

Tuomareille hatun nosto että uskalsivat viheltää molemmille jäähyjä eikä kaikkea mahdollista katsottu sormien läpi. KalPalta todella kurittomia jäähyjä hyökkäyspäässä mutta onneksi Kemiläinen lopussa höntyili itsensä jäähylle (joka sekin oli päivänselvä) ja kotiyleisö sai nähdä 8 ottelun Tappara-tappioputken katkeamisen.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
No nyt alkaa olla enemmän lämpöö ja hyvä niin, ettei Tappara nyt vallan aivan 4-0 tästä jatkoon marssi. Eiköhän Henkka ja Jugi huomiseksi taas jotain keksi, toki tästä asemasta on KalPan helpompi lähteä varmaan ryöstöretkeä hakemaan kuin tappion jälkeen olisi ollut. Hakametsän yleisöllekin edes jotain pientä jännityksen kuvatusta. Elättelen täysillä toiveita kolmannesta kotipelistä Niiralassa ja jos sellainen meille suodaan niin se merkkaisi jo aika paljon kaikkea muutakin se. Jatketaan.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Jani82 on kyllä takuulla joskus kokenut todella kovia.

Mutta pelistä, kyllähän Tappara tuon otteen menetti ihan itse. Peli täysin hallussa, ettei vain olisi ylikävelyfiilis tullut puseroon ja nappeja hiukan auennut ruotsista =]
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katsomoon Haapalan temppu näytti puhtaalta polvitaklaukselta. Huulilta luettuna Haapala kävi sanomassa Riikolalle "anteeksi", kun luisteli Kalpan penkin ohi. Tuskin olisi anteeksi pyytänyt, jos Lukka olisi filmannut.

Ruudun lähetyksessä itsekin olin lukevinani Haapalan huulilta anteeksipyynnön ja aika lailla vahingoltahan tuo vaikuttikin. Jalat siinä kuitenkin osuivat yhteen, kuten Haapala itsekin kertoo IS:n haastattelussa:

"– No siinä oli tyhmä peli meikäläiseltä ylivoimalla, kaveri pääsi tekemään maalin. Sitten tulee heidän äijä ja vetää meidän kapteenia poikkarilla ja huitoo kintuille. Yritän pysäyttää hänet (Lukan) ja koetan ottaa olkapäästä kiinni. Meillä osuu jalat yhteen ja kaveri jää makaamaan tuonne kulmaan, Haapala ihmetteli."

Ulosajo tuosta oli kova tuomio, mutta linjan mukainen. Pelitilanteen jälkeisistä "vahingoista" on annettu pelikieltojakin mm. kun Flinck törmäsi omien sanojensa mukaansa vahingossa maalia tuulettaneeseen Sebokiin viime kaudella.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Mä en kyllä ymmärrä miten sinä saat täällä vuodesta toiseen jakaa puusilmäistä ilosanomaasi. Asia kuin asia, niin uskomattomia näkemyksiä.

Tappara ja Haapala sössi tän pelin ihan itse. Eiköhän tuosta sisuunnuta, mutta mieluummin olisi toki lähtenyt 2-0 tilanreesta kolmanteen peliin.
Miksi en olisi kun näyttät sinäkin olevan.

Niin onko se merkki siitä ettei pää kestä sittenkään kun homma ei rapakon takana onnistunut? KalPa sössi itse keskiviikkona, tänään Tapparan tai siis Haapalan pää ei kestänyt.
Juu olisi ollut mukavampi tulla lauantaina hakametsään 2-0 johdossa mutta valitettavasti KalPa nyt antoi sen verran siimaa, että Tapparakin sai sen yhden voiton.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
mielummin minä tätä katson kun sitä koulupoika-meininkiä mihin KalPa hyvin usein yhdistetään kun muut jengit tekee kaikkensa voittaakseen.
.

Juuri näin. Lukka on sentäs aito porilainen mulukku.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Lehtonen itse oli tuohon syyllinen miksi poikkari tuli selkään.

Erikoinen tulkinta. Minusta se on kyllä yleensä selkeästi poikkarin antaja, joka päättää poikittaisella lyödä.

Ässien pelejä katsoneena se on nyt ihan selvä, että tuosta Haapalan hölmöstä muikkarista lentää pihalle. Nopeasti reagoi ja kosti nähdyin seurauksin. Ruudun klipin perusteella Peltola ei tainnut edes huomata Lukan kopautusta? Eettipäin, sanoisin...
 

Jaska T

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärppäinen-fanitus tauolla (poliittiset syyt)
Sitten Haapala menee vielä halveeraamaan naisia kommenteillaan.

On se tollo.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Erikoinen tulkinta. Minusta se on kyllä yleensä selkeästi poikkarin antaja, joka päättää poikittaisella lyödä.

Ässien pelejä katsoneena se on nyt ihan selvä, että tuosta Haapalan hölmöstä muikkarista lentää pihalle. Nopeasti reagoi ja kosti nähdyin seurauksin. Ruudun klipin perusteella Peltola ei tainnut edes huomata Lukan kopautusta? Eettipäin, sanoisin...
Kantola antaa poikkaria ja se on hänen vikansa mutta seurauksiin on syyllinen myös Lehtonen, joka itse kääntää selän. Tuossa itse kiinni laitaan ja taklaus tai vaikka se poikkari vastaan niin kiekko olisi jäänyt todennäköisesti silti Lehtoselle. Tyhmästi pelattu molemmilta mutta seurauksista Lehtonen saa silti kantaa isomman osan.

Lukka Peltola on juuri niitä tapauksia joita sattuu varmasti jokaisessa pelissä. Noita Haapalan aivopieruja ei satu edes kerran kaudessa välttämättä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivottavasti Liiga ottaa Haapalan seksistiset ja misogynistiset kommentit tarkasteluun. Onko se tyhmä? Tähänkö amerikan valloitus tökkäsikin? Sai mediakoulutuksen, muttei ymmärtänyt sitä?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Juuri näin. Lukka on sentäs aito porilainen mulukku.
Leinone vielä itkemään villistälännestä Kuopioon, priceless. Nessuja mikille ja tukka-jukalle tangle teezer.

Hieno sarja teillä menossa, yllättävän hyvään iskuun on tulokasvalmentaja Kapanen saanut noinkin paljon uusiutuneen KalPan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös