Playoffs 2017 puolivälierät: Tappara – Ilves

  • 158 070
  • 1 070

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin sen pitikin mennä, päästäneen vähemmillä miestappioilla välieriin kuin mitä oltaisiin IFK-sarjasta päästy.

Ilveksen mahdollisuus on ottelusarjan alussa. Jos Tappara ei ole hereillä, voi Ilves karata jopa parin voiton päähän. Mitä pidemmälle sarja etenee, alkanee kuormitus kasvamaan Ilves-leirissä ja sarja kääntyy väkisin Tapparalle.
Itse kyllä uskon Tapparan olevan valmiina heti alusta. Oli sitä jo Saipaa vastaa, silloin vain tunnuttiin varovan loukkaantumisia. Ilme tulee olemaan eri kuin loppurunkosarjasta. Tosipelit ovat täällä, tervetuloa Ilves.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toiveissa olisi, että menisi kuudenteen peliin jo pelkästään sen takia, että sarjassa pysyisi mielenkiinto ja Ilves saisi kolmannen kotipelin.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Näin sen pitikin mennä, päästäneen vähemmillä miestappioilla välieriin kuin mitä oltaisiin IFK-sarjasta päästy.

Ilveksen mahdollisuus on ottelusarjan alussa. Jos Tappara ei ole hereillä, voi Ilves karata jopa parin voiton päähän. Mitä pidemmälle sarja etenee, alkanee kuormitus kasvamaan Ilves-leirissä ja sarja kääntyy väkisin Tapparalle.
Itse kyllä uskon Tapparan olevan valmiina heti alusta. Oli sitä jo Saipaa vastaa, silloin vain tunnuttiin varovan loukkaantumisia. Ilme tulee olemaan eri kuin loppurunkosarjasta. Tosipelit ovat täällä, tervetuloa Ilves.
Ilves on pelannut tosipelejä jo kuukausia ja play offseissakin tehnyt 9 maalia, Ilves on valmiina !
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Veikkaan, että ottelusarja menee kahv...tapparalle 4-3 kotiedun vuoksi.
 
Ilves on pelannut tosipelejä jo kuukausia ja play offseissakin tehnyt 9 maalia, Ilves on valmiina !
Senhän sitten luulisi Ilvestä huolestuttavan, kun Tappara vei viimeiset kaksi keskinäistä vaikkei sillä ole kuukausiin ollut tosipelejä.

Mielenkiintoisinta on nähdä Tapparan esitys. Jos se tulee terävänä ja halukkaana heti alusta, niin Ilves putoaa heti kyydistä ja homma väljähtää heti alkuunsa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilves on pelannut tosipelejä jo kuukausia ja play offseissakin tehnyt 9 maalia, Ilves on valmiina !
Noo, jotain villiarpa -maaleja. Sarja alkaa nollilta ja päättyy neljään voittoon. Tässä ottelusarjassa ei 9 maalia tule riittämään.

Jännityksen aiheena voisimme arvuutella antaako Saravo Ilvekselle yhtään ylivoimamaalia vai alottaako heti puolivälieristä tosissaan. Finaaleissa viimeistään sillä on taas kuonokoppa, että vastustajan yv-miehet saa pitää kaikki raajansa.
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves on legendaarinen seura, ja puhtaan jääkiekon ystävänä minä en pidä tilanteesta, jossa se on viimeiset vuodet taas ollut. Minä haluan, että Ilveksestä tulee jälleen yksi liigan suurista, ja sen jälkeen haluan nähdä Tapparan kaatavan sen.

Tämä lämmittää mieltä, on niin kunnioittava asenne ettei paremaa voi hyvältä paikallisvastustajalta saada. Paha-Koljon kuvaus on juuri samanlainen kuin omani peilikuvana - näinhän sen pitääkin mennä. Me emme vaan ole pitäneet itsestämme huolta lähihistoriassa mutta nyt on varovaista opmistia tulevaisuudesta. Kun kasvamme jatkossa, toivon Tapparan nappaavan aina hopeat perässämme!
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ottaessa huomioon Tapparan sympatiapisteet palstalla tätä nykyä sekä sympaattisen Ilveksen vastustajana, niin nyt lienee hyvä hetki vähentää palstalla vietettyä aikaa toviksi.

Sarjasta: Tapparalla on paperilla materiaalietu. Tapparalla on lepoetu. Runkosarjanäytöt puoltavat Tapparaa. Ilveksellä on kuuma Lehtonen, (kaikki kunnia Ässille) mutta nyt haaste maalintekovoiman osalta noussee muutaman napsun.

Paikallispelit on paikallispelejä, mutta tuota vaikutusta liioiteltaneen. Näkisin, että Ilveksen iskupaikka on heti sarjan alkuun, jos sitä ei Ilves käytä, niin lepoetu, materiaalin leveys ja rutiini kääntänevät sarjan Tapparalle.

Toivotaan Ilveksen virran riittävän, niin saadaan viihdyttävä sarja. Kyllä Ilveksellä majdollisuus on tosissaan haastaa sarjan voitosta tai tiputtaakin Tappara. Tamperelainen kiekko kiittää joka tapauksessa.
En minä ainakaan lesoile, en minä nyt mikään idiootti ole.

Se on juuri sitä..pelonsekaista epävarmuutta. Katsotaan nyt ne mittarit, voisi vielä mahtua yllättävän monikin sulavaan tapparaan.
Et lesoile, mutta vähän provo/leso-linjalle piti kuitenkin jo pari tuntia otteluparin selviämisen jälkeen lähteä. Sulaminen mainittu, eikä kunnioitusta vastustajaa kohtaan löydy edes sen vertaa, että voisi nimen Tappara oikein kirjoittaa.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
- Koko sarja tekee eetvarttia Tampereen kannattajakulttuurille. Ilves on legendaarinen seura, ja puhtaan jääkiekon ystävänä minä en pidä tilanteesta, jossa se on viimeiset vuodet taas ollut. Minä haluan, että Ilveksestä tulee jälleen yksi liigan suurista, ja sen jälkeen haluan nähdä Tapparan kaatavan sen.

Tämä. Toivotaan että pian kohdataan finaaleissa. Mikä olisikaan hohdokkaampaa kuin ottaa mestaruus Ilvestä vastaan? Mielellään vielä se, joka lopettaa keskustelun pysyvästi siitä kummalla on enemmän mestaruuksia. Uskon että hallin toisessa päädyssä toivotaan ihan samaa.

Toivottavasti tämä on osoitus Ilveksen tilanteen ja toiminnan muutoksesta.

Provoihin ei pitäisi vastata, mutta kyllä itse ottaisin sekä Laakson että Flinckin ennen Otto Rauhalaa, sekä Rautiaisen ennen esim. Roymarkia, Karjalaista sekä Repoa. Lisäksi Vainio ollut loistava, Vittasmäen tasoinen. Toki vaikea sanoa, onko siitä kuinka paljon Vittasmäen hyvyyttä.

Kyllä mä ottaisin mielelläni Lehtosen mukaan maalivahtitandemiin. En ehdottomaksi ykköseksi, mutta Tapparan nykypeluutuksella Lehtonen voisi aivan hyvin olla toinen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tämä lämmittää mieltä, on niin kunnioittava asenne ettei paremaa voi hyvältä paikallisvastustajalta saada. Paha-Koljon kuvaus on juuri samanlainen kuin omani peilikuvana - näinhän sen pitääkin mennä. Me emme vaan ole pitäneet itsestämme huolta lähihistoriassa mutta nyt on varovaista opmistia tulevaisuudesta. Kun kasvamme jatkossa, toivon Tapparan nappaavan aina hopeat perässämme!

Samoilla linjoilla, jos omat eivät pärjää niin tamperelaisille toivotaan aina parasta. Ilves on perinteikäs seura ja nyt kun setämies on saatu vihdoin heivattua takavasemmalle on tulevaisuus valoisa ja ehkä omat kasvatitkin näkevät että seurassa voi kehittyä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Hyvä Ilves, pistäkäähän Tappara lujille niin se on helpompi kaataa välierissä :)

Lähtökohtaisesti tämä ottelusarja ja Ilves-buumi on hyväksi koko Liigalle.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ottaessa huomioon Tapparan sympatiapisteet palstalla tätä nykyä sekä sympaattisen Ilveksen vastustajana, niin nyt lienee hyvä hetki vähentää palstalla vietettyä aikaa toviksi.

Sarjasta: Tapparalla on paperilla materiaalietu. Tapparalla on lepoetu. Runkosarjanäytöt puoltavat Tapparaa. Ilveksellä on kuuma Lehtonen, (kaikki kunnia Ässille) mutta nyt haaste maalintekovoiman osalta noussee muutaman napsun.

Paikallispelit on paikallispelejä, mutta tuota vaikutusta liioiteltaneen. Näkisin, että Ilveksen iskupaikka on heti sarjan alkuun, jos sitä ei Ilves käytä, niin lepoetu, materiaalin leveys ja rutiini kääntänevät sarjan Tapparalle.

Toivotaan Ilveksen virran riittävän, niin saadaan viihdyttävä sarja. Kyllä Ilveksellä majdollisuus on tosissaan haastaa sarjan voitosta tai tiputtaakin Tappara. Tamperelainen kiekko kiittää joka tapauksessa.


Et lesoile, mutta vähän provo/leso-linjalle piti kuitenkin jo pari tuntia otteluparin selviämisen jälkeen lähteä. Sulaminen mainittu, eikä kunnioitusta vastustajaa kohtaan löydy edes sen vertaa, että voisi nimen Tappara oikein kirjoittaa.
Juuri tämä on uutta teille, opetelkaa tottumaan asiaan. Te ette kunnioita mitään Ilveksen saavutuksia, ette tällä kaudella, ettekä historiasta, mutta meidän pitäisi tuntea jotain nöyrää kunnioitusta teitä kohtaan. Valitan, en kumartele TBK:n, enkä Tapparan suuntaan. Olen ylpeä Ilveksen kannattaja.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juuri tämä on uutta teille, opetelkaa tottumaan asiaan. Te ette kunnioita mitään Ilveksen saavutuksia, ette tällä kaudella, ettekä historiasta, mutta meidän pitäisi tuntea jotain nöyrää kunnioitusta teitä kohtaan. Valitan, en kumartele TBK:n, enkä Tapparan suuntaan. Olen ylpeä Ilveksen kannattaja.
Älä viitsi. Ei kukaan ole vaatinut mitään tuollaista. Ja mitä tulee palstan sympatioihin, niin tuntevathan ihmiset usein sympatiaa altavastaajaa kohtaan. Ja vastaavasti Tapparan viime vuosien menestyksen myötä on helppo uskoa, että aika vähissä ovat ne, jotka ajattelevat, että olisihan se ihan kivaa, jos joskus pärjäisitte.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Älä viitsi. Ei kukaan ole vaatinut mitään tuollaista. Ja mitä tulee palstan sympatioihin, niin tuntevathan ihmiset usein sympatiaa altavastaajaa kohtaan. Ja vastaavasti Tapparan viime vuosien menestyksen myötä on helppo uskoa, että aika vähissä ovat ne, jotka ajattelevat, että olisihan se ihan kivaa, jos joskus pärjäisitte.
Totta..eiköhän Ilves kerää vähän kaiken ylimääräisen ja jaossa olevan sympatian. Kaikki haluaa aina nähdä dynastioiden kaatuvan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ilves on hyvä haaste Tapparalle heti alkuun. Pelitapa on selkeä ja on tuottanut Hakametsässä runsaasti paikkoja. Porin peleille en anna hirveästi painoarvoa Ilveksen nykyvirettä ja kamppailupelaamista arvioidessa, sillä Hakametsässä Ilveksellä on hurmos päällä. Se lienee satavarmaa, että ainakin katsomossa Ilves vie tämän sarjan voiton.

Keskinäisten pelien pisteet ovat menneet Tapparalle, mutta pelillisesti Ilves on ollut vahva ja paikoin jopa niskanpäällä. Olisin pitänyt helsinkiläisiä huomattavasti helpompana vastustajana Tapparalle. Puolivälierät ovat yleensä olleet Tapparalle vaikeita, vaikka viime kausi olikin virkistävä poikkeus. Jalka ei ole (ollut) raikas ja vastustajan ollessa aloitteelinen ja energinen, saattaa Tappara joutua ottamaan vastaan yllättävän pitkiä pätkiä. Tällä kaudella paikoin pettänyt oman alueen puolustuspeli sekä astetta epävarmempi maalivahti, asettaa pudotuspeleihin ylimääräisen jännityselementin.

Ilveksellä voi alkaa sarjan kuluessa kuluttava säälisarja tuntumaan, etenkin jos Tappara tajuaa laittaa alusta asti "kyttäysvaihteen" sijaan "aktiivisuusvaihteen". Väärillä pelitaktisilla valinnoilla tämä sarja on kuitenkin helposti kustavissa. Kuten moni muukin niin myös minä näen, että paras sauma Ilveksellä on avauspeleissä, kun Tapparan pelituntuma on vielä kateissa. Jos veikata pitäisi niin sanoisin, että Ilves voittaa toisen kahdesta ensimmäisestä ottelusta ja kolmannen pelin voittaja tulee puolestaan viemään koko sarjan.

Negatiivissävytteisestä viestistä huolimatta uskoa ja luottoa Tapparaan löytyy, vaikka uhkakuvia näenkin paljon enemmän kuin viime keväänä. Tapparalla on kiistaton materiaalietu ja kokemusta kovista paikoista. Milloin Ilves on edes viimeksi voittanut paras seitsemästä -sarjan? Täysin läpihuutojuttua tästä ei näytä odottavan kukaan muu kuin muutama Ilves-kannattaja. Itse pidän todennäköisempänä Ilveksen jatkoonmenoa kuin sarjan menemistä 4-0 Tapparalle.

Voi olla, ettei tämän sarjan aikana tule hirveästi kirjoitettua, sillä viimeistään sarjan alettua alkaa vittuilu ja provoaminen. Toivottavasti nähdään laadukasta jääkiekkoa ja ratkaisusta tai tuomaritoiminnasta ei jää jossiteltavaa. Hienoa saada keskinäinen pudotuspelisarja Tampereelle!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olipahan taas yllättävää, että Tappara saa vastustajan, jossa ei tarvitse matkustaa. Sehän ei ollu vielä tarpeeks ylivoimainen. Hymiö

Mahtavaa saada vihdoin tämä sarja, vaikkakin TPS-HIFK -sarja on mielenkiintoisempi, ja sitä sarjaa tulen lähemmin seuraamaan.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ilves on hyvä haaste Tapparalle heti alkuun. Pelitapa on selkeä ja on tuottanut Hakametsässä runsaasti paikkoja. Porin peleille en anna hirveästi painoarvoa Ilveksen nykyvirettä ja kamppailupelaamista arvioidessa, sillä Hakametsässä Ilveksellä on hurmos päällä. Se lienee satavarmaa, että ainakin katsomossa Ilves vie tämän sarjan voiton.

Keskinäisten pelien pisteet ovat menneet Tapparalle, mutta pelillisesti Ilves on ollut vahva ja paikoin jopa niskanpäällä. Olisin pitänyt helsinkiläisiä huomattavasti helpompana vastustajana Tapparalle. Puolivälierät ovat yleensä olleet Tapparalle vaikeita, vaikka viime kausi olikin virkistävä poikkeus. Jalka ei ole (ollut) raikas ja vastustajan ollessa aloitteelinen ja energinen, saattaa Tappara joutua ottamaan vastaan yllättävän pitkiä pätkiä. Tällä kaudella paikoin pettänyt oman alueen puolustuspeli sekä astetta epävarmempi maalivahti, asettaa pudotuspeleihin ylimääräisen jännityselementin.

Ilveksellä voi alkaa sarjan kuluessa kuluttava säälisarja tuntumaan, etenkin jos Tappara tajuaa laittaa alusta asti "kyttäysvaihteen" sijaan "aktiivisuusvaihteen". Väärillä pelitaktisilla valinnoilla tämä sarja on kuitenkin helposti kustavissa. Kuten moni muukin niin myös minä näen, että paras sauma Ilveksellä on avauspeleissä, kun Tapparan pelituntuma on vielä kateissa. Jos veikata pitäisi niin sanoisin, että Ilves voittaa toisen kahdesta ensimmäisestä ottelusta ja kolmannen pelin voittaja tulee puolestaan viemään koko sarjan.

Negatiivissävytteisestä viestistä huolimatta uskoa ja luottoa Tapparaan löytyy, vaikka uhkakuvia näenkin paljon enemmän kuin viime keväänä. Tapparalla on kiistaton materiaalietu ja kokemusta kovista paikoista. Milloin Ilves on edes viimeksi voittanut paras seitsemästä -sarjan? Täysin läpihuutojuttua tästä ei näytä odottavan kukaan muu kuin muutama Ilves-kannattaja. Itse pidän todennäköisempänä Ilveksen jatkoonmenoa kuin sarjan menemistä 4-0 Tapparalle.

Voi olla, ettei tämän sarjan aikana tule hirveästi kirjoitettua, sillä viimeistään sarjan alettua alkaa vittuilu ja provoaminen. Toivottavasti nähdään laadukasta jääkiekkoa ja ratkaisusta tai tuomaritoiminnasta ei jää jossiteltavaa. Hienoa saada keskinäinen pudotuspelisarja Tampereelle!
Itse en anna painoarvoa runkosarjan pisteille, koska jokainen tietää miksi ne Tapparalle niin selkeästi kääntyivät Ilvestä vastaan. Toki Tappara niissä niskan päällä oli ilman sitä tuomarivirhettäkin, varsinkin siinä vaiheessa kautta, kun Ilves vielä kamppaili jumbosijaa vastaan.

Tappara saa Ilveksen kimppuunsa karussa paikassa: "Emme me sitä pakoon pääse"
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Neljä vuotta sitten Jukureita vastaan. Pudotuspeleissä Ilves ei ole voittanut paras seitsemästä -sarjaa koskaan. Silloin kun Ilveskin vielä vähän pärjäsi, pelattiin kolmesta voitosta.

Totta! Olisihan tämä pitänyt muistaa, mutta ei näemmä aivot ole tähän kellonaikaan terävimmillään. Kiitos muistutuksesta. Paras seitsemästä -sarjahan tuli vasta Tapparan mestaruuskaudelle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Hienoa etta Ilves on mukana tosipeleissa!!

That said, jos mennaan game seveniin niin onhan sekin jo ihme. Viimeistaan toisessa matsissa uskon materiaalieron osoittautuvan.

Lehtosta lukuunottamatta yhtakaan Ipan pelaajaa en ottaisi samaan rooliin kuin Tapparassa on, tarkoitan esim. 3-ketjun laituri vs. 3-ketjun laituri. Eroa on myos Assien nelosen ja Tapparan nelosen valilla.

Kaikki sympatia naapurille ja hieno sarja tulossa mutta olisi oikea grande catastrophe jos tasta lauluun mentaisiin
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juuri tämä on uutta teille, opetelkaa tottumaan asiaan. Te ette kunnioita mitään Ilveksen saavutuksia, ette tällä kaudella, ettekä historiasta, mutta meidän pitäisi tuntea jotain nöyrää kunnioitusta teitä kohtaan. Valitan, en kumartele TBK:n, enkä Tapparan suuntaan. Olen ylpeä Ilveksen kannattaja.
Ei minua rehellisesti sanottuna voisi vähempää kiinnostaa, mitä kunnioitat. Pidin vain hieman tekopyhänä väitettäsi "lesoilemattomuudestasi" kun heti seuraavassa viestissä on provo päällä. Anna mennä rohkeasti vaan: lesoillen, provoten, ylpeydellä tai ihan miten vaan. Olisi kuitenkin suotavaa, että pitäisit roolin edes pari viestiä putkeen. Olisi huomattavasti asiallisempaa ja keskustelun käyminenkin helpottuisi...

Sympatiapisteet: Ei kai tuosta oikeasti ole kysymystäkään? Viime vuodet menestynyt Tappara, jonka Kahvara legenda traumatisoi ihmisiä edelleen vs vuosia kyntänyt, uutta nousua tekevä legendaarinen Ilves. Aika vähissä Tapparaa symppaavat ihmiset tämän sarjan osalta.

Runkosarja: verrataanko keskinäisiä kohtaamisia vai otetaanko koko runkosarjan otanta? Aika vähissä on sektorit, missä nuo vertailut menisivät Ilvekselle. Olen toki äärimmäisen pahoillani, jos koet etteivät Tappara-fanit arvosta riittävästi Ilveksen 10. sijaa runkosarjassa. Ainakaan minun osaltani ei ollut tarkoitus moista viestiä. Päin vastoin olen tainnut jo pari kuukautta rummuttaa tämän sarjan toteutumisen puolesta

E. On myös syytä muistaa, että kunnioitus toimii yleensä moniin suuntiin. (Ilves-fanien keskuudessa tuo vanhojen mestaruuksien laskeminen on perinteisesti vaikeampaa ollut.) Jos et viitsi edes toisen joukkueen nimeä kirjoittaa oikein itse, niin miksi odottaisit suurta ylistysvirttä toiseen suuntaan? Hieman ylimielistä tuollainen...

E2. Typoja ja täsmennystä.
 
Viimeksi muokattu:

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lehtosta lukuunottamatta yhtakaan Ipan pelaajaa en ottaisi samaan rooliin kuin Tapparassa on, tarkoitan esim. 3-ketjun laituri vs. 3-ketjun laituri. Eroa on myos Assien nelosen ja Tapparan nelosen valilla.
Millaisina näet Tapparan ketjut ja pakkiparit pudotuspeleissä? Runkosarjan viimeisissä peleissä siellä on ilmeisesti ollut mukana paljon junnuja, jotka tuskin ovat mukana tosipeleissä.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ei minua rehellisesti sanottuna voisi vähempää kiinnostaa, mitä kunnioitat. Pidin vain hieman tekopyhänä väitettäsi "lesoilemattomuudestasi" kun heti seuraavassa viestissä on provo päällä. Anna mennä rohkeasti vaan: lesoillen, provoten, ylpeydellä tai ihan miten vaan. Olisi kuitenkin suotavaa, että pitäisit roolin edes pari viestiä putkeen. Olisi huomattavasti asiallisena ja keskustelun käyminenkin helpottuisi...

Sympatiapisteet: Ei kai tuosta oikeasti ole kysymystäkään? Viime vuodet menestynyt Tappara, jonka Kahvara legenda traumatisoi ihmisiä edelleen vs vuosia kyntänyt, uutta nousua tekevä legendaarinen Ilves. Aika vähissä Tapparaa symppaavat ihmiset tämän sarjan osalta.

Runkosarja: verrataanko keskinäisiä kohtaamisia vai koko runkosarjan otanta? Aika vähissä on sektorit, missä nuo vertailut menisivät Ilvekselle. Olen toki äärimmäisen pahoillani, jos koet etteivät Tappara-fanit arvosta riittävästi Ilveksen 10. sijaa runkosarjassa. Ainakaan minun osaltani ei ollut tarkoitus moista viestiä. Päin vastoin olen tainnut jo pari kuukautta rummuttaa tämän sarjan toteutumisen puolesta
Jos on lesoilua ja liian tunteisiin menevää kirjoittaa, että Tappara sulaa ja Ilves voittaa sarjan, niin sitten olen syyllinen.
Eikä minua puolestani häiritse se, ettei mielestänne Ilveksellä ole mitään mahdollisuuksia ennustustani toteuttaa. Se toki olisi valtava katastrofi, ei mitenkään Ilveksen paremmuutta.
Olen ylpeästi Ilveksen kannattaja ja uskon Ilveksen vievän tuon sarjan, jos se on provoamista niin olkoot sitten. Kuten kirjoitin, niin ymmärrän asenteen " Ilveksen kannattajan pitää olla nöyrä " juurtuneen syvälle ajatteluun.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Seuraavassa sarjassa ratkaisevia tekijöitä on se, että riittääkö Ilveksen pakisto. Nytkin Laatikainen on ilmeisesti juuri ja juuri pelikuntoinen (tuskin pukisi runkosarjapeliin, kun ei ollut mukana edes tärkeässä Lukko-matsissa). Vakioseitsikossa on jo nuoret miehet Vainio, Parikka ja Järvinen, eikä reserveissäkään ole kuin nuorisokaartin edustajia.

Tappara tullee varmasti paineistamaan pakkeja kovempaa mitä Ässät ja palautumisaikaa tulevaan sarjaan ei oikeastaan ole. Toivotaan siis Ladalle jonkinlaista ihmeparanemista ja ettei nähdä yhtään harvennusta pakkirintamalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Millaisina näet Tapparan ketjut ja pakkiparit pudotuspeleissä? Runkosarjan viimeisissä peleissä siellä on ilmeisesti ollut mukana paljon junnuja, jotka tuskin ovat mukana tosipeleissä.
Ei missaan oikeassa muodossa saatika jarjestyksessa mutta heitetaan vaikka
Haapala-Lajunen-Savinainen
Kuusela-Jarvinen-Karjalainen
Peltola-Rauhala-Repo
Roymark-Jasu-Nurmi
Luoto

Kemilainen-Elorinne
Rantakari-Parlett
Salonen-Bonsaksen
Saravo/Sammalkangas...../Rouhiainen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös