Playoffs 2016 välierät: Kärpät – Tappara

  • 230 321
  • 1 588
Miten musta tuntuu että sama nimimerkki provoaa ketjusta toiseen? Taidat olla ainut teidän leirin faneista jolla on vaikeuksia myöntää että Tapparakin on ollut isoissa ongelmissa. "Nilkat hädin tuskin kastuneet" hohhoijaa. Todennäköisesti ilman Lainetta sarja olisi juuri 3-2 Kärpille, joten mielestäni McTorson vertaus oli huomattavasti osuvampi kuin sinun.
Hohhoijjaa. Luitko edes niitä viestejä joihin vastasin? Mitäs mieltä niistä olit, provoa? Minä yleensä vastaan samalla tavalla kuin haastetaan. Olet yleensä ensimmäisenä motkottamassa ns. vastapuolen provoiluista, mutta omat jäävät kummasti rauhaan.
 
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Tässä sitä taas ollaan. On aika ratkaista tästä klassikkoparista voittaja. Tänään tai huomenna se tosiaan tapahtuu ja usko on kova että se tapahtuu tänään. Kaipa sitä ainakin yksi tai kaksi jatkoerää taas jauhetaan, mutta tänään poistun hallista todistettuni Tapparan voiton. Sanotaan nyt jatkoajalla 3-2 Manseen finaalipaikka.

Mutta tässä on oltu ennenkin. Tapparalaiset ovat jo liian varmoja voitosta (vaikka sitä moni ei myönnä), minä mukaan lukien. Kauhuskenaario on deja vu elikkä Kärpät voittaa tänään ja huomenna game 7 ties mones jatkoaika ja pieni nukahdus tapparapakilta ja se on siinä.

Huikea ilta kuitenkin taas tänään ja Tapparalta maalin tai pari tekee... no mikä se nimi nyt oli... ai niin... Laine.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Minä ennustin jo aiemmin, että kevään kaksikko on Jasu-Dixon. Pelaavat nyt eri ketjuissa kuten joku minua tietävämpi ennakoikin. Pidetään silti kiinni siitä, että jompikumpi noista miehistä ratkoo tämän sarjan. Olkoot se Dixon. Jatkoakaa ei tarvita tänään. Tuleva mestari siinä edellä arvuuttelee että oltaisiin liian varmoja voitosta, niin sitä muuten ollaankin ja se myönnetään. Nämä herrat Björkqvist ja "Prepare to lose" opettivat koko kiekkokansalle junnukisojen aikaan mitä hyvää saa aikaan kun uskoo itseensä, eikä henkisesti ole jo valmiiksi hävinnyt.
On muuten myös totta, että itse nautin lähes rajattomasta itseluottamuksesta, niin noihin juttuihin oli helppo samaistua. Nyt on rajaton luotto Tapparaan. Kaikki pessimisti ei pety ja leuka rintaan sanonnat on ihan silikkoo kuravellikakkaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hohhoijjaa. Luitko edes niitä viestejä joihin vastasin? Mitäs mieltä niistä olit, provoa? Minä yleensä vastaan samalla tavalla kuin haastetaan.
En provoillut, vaan kirjoitin oman näkemykseni. Eikä tämä näkemys kovin kauaksi totuudesta jäänyt, jos ollenkaan. Ihme homma, että pelaajan kehuminenkin nähdään provona. Tiukilla on panta, tosin ymmärrettävästi.
 
En provoillut, vaan kirjoitin oman näkemykseni. Eikä tämä näkemys kovin kauaksi totuudesta jäänyt, jos ollenkaan. Ihme homma, että pelaajan kehuminenkin nähdään provona. Tiukilla on panta, tosin ymmärrettävästi.
Ei minua ainakaan kiristä pätkääkään. Kysyin vain Epätietoiselta kuinka hän tulkitsi lainaamani viestit, jos piti minun vastaustani provokatiivisena.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappara.

Teillä oli tuomarit, teillä oli lapsinero, ykkösvaraus ja maaginen lepakko pakin mailan kautta yläkulmaan 59.59. Teillä oli jopa uimahyppääjä Järvinen. Kotihalli, sarja poikki ja finaaliin vai?

Sanoin jo aiemmin että Laineen pää kestää, muilla ei. Vetoapua tulee käsittämätön määrä raitapaidoilta ja ei, ette vaan saa sarjaa poikki.

Meillä oli Pyörälä, Aittokallio ja 40min Kukkonen. Se riitti tänään ja ihan varmasti riittää huomennakin. Joukkueista toinen ei tärise näissä peleissä. Tappaa vaikka 30 jäähyä jos tarttee.

Marjamäki. Ihan maaginen pelin jälkeinen haastattelu. Ei sanaakaan tuomareista. Toivottavasti Tapolalla menee nauhalle niin saattaa kasvaa vähän valmentajana oikeaan suuntaan. Jos joskus senkin joukkueet voittais jotain.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
EI RIITTÄNY TÄNÄÄN LAAKSONEN JA KAUKOKARI!!! EI RIITTÄNY!! OLIPA MAKIA KU JOUTU VOITTAAN ____________________________________TAAS________________________________________________ TUOMARITKI!!!!!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tämä parasta mitä SM-Liigassa on ollut sitten TPS:n ja Jokereiden taistelun 90-luvulla.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai että on nasulia kun Tappara voittaa huomenna. Mahatifot kyntöön.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Kattokaapa kuinka tossa ratkasevassa vaihdossa toi Tapparapakki roikkuu sekunti tolkulla Puljujärven mailassa. Kaukokari ihan vieressä. Pulju ei pääse mihinkään siitä useaan otteeseen yrittää kyllä. Melkonen porkkanasäkki tuo Kaukokariki.
 
Yksi näytös vielä, kuten varmaan odotettua oli. Tappara vähän mielestäni töpeksi itse, kun ei peluuttanut nelosta ilmeisesti lainkaan jatkoilla. Heikkilän taso ei riitä, mutta Rauhalalla ja Dixonilla olisi saanut liikettä kentälle ja huilia muille.
Noh, ympäripyöreä peli tulossa huomennakin!
 

lego

Jäsen
Nythän minä vasta tajusin mistä urheilussa on kysymys. Elämyksistä. Onneksi sain olla paikan päällä elämässä tuon Laineen tasoituksen. Tappio ei jostain syystä harmita juuri nyt yhtään.

Noh, huomenna game 7. Eiköhän sielläkin pelata jatkoerä.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kohtalaisen outoa peluuttamista Tapolalta. Jos ollaan lähes pari erää ajamassa takaa, niin ei ne Kuuselat ja Laineet voi olla koko ajan siellä jäällä. Ja kun tuli jäähyjä tilanteessa, jossa Laineella tai Lajusella oli pitkä vaihto alla, niin mikä järki siinä on heittää ykkös-yv heti tuleen?

Ottais sen kakkos-yv:n ensin siihen kärkeen, ja sitten huilitauon jälkeen ykkönen kehiin.

Rautakorven aikana oltaisiin jauhettu 4 ketjulla, kunnes se tasoitus olisi sieltä saatu.

Mikähän Karjalaista vaivaa? Kaksi loistavaa paikkaa rankoa yläpeltiin, ja molemmista nuhainen veto alas. Onko Junno sanonut, että soppari perutaan, jos... ;-)
 

HockeyBoy66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei se näytä mihinkään muuttuvan vaikka vuosi vaihtuu. Aina se vaatii sen seittemännen pelin, jonka lopputeksteihin kuuluu Jukka Peltolan tyhjä katse ja liitoksistaan repeävä Raksila! On ne Kärpät vaan kovia!!
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ettekö te nyt oikeasti osaa siellä Tampereella voittaa, kun tarjotaan? Tai no, olihan tuomarit tietenkin taas meidän puolella. Sikäli siis ei viiti tästä(kään) paukutella henkseleitä.

Edit:Typo.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin kyllä tyhjä olo, kävi miten kävi. Eikä vielä olla edes finaaleissa. Tää on ihan jotain sellasta että ihmismieli ei pysy mukana ja ei pysty käsittämään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nythän minä vasta tajusin mistä urheilussa on kysymys. Elämyksistä. Onneksi sain olla paikan päällä elämässä tuon Laineen tasoituksen. Tappio ei jostain syystä harmita juuri nyt yhtään.
Tervetuloa valaistuneiden joukkoon. Minulla oli lauantaina hyvin lempeä olo, vaikka tappio tulikin. Olinhan juuri saanut olla todistamassa huikeaa urheilunäytöstä. Huml, hieno mies!
 

Aleksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Teppo Numminen
Ettekö te jyt oikeasti osaa siellä Tampereella voittaa, kun tarjotaan? Tai no, olihan tuomarit tietenkin taas meidän puolella. Sikäli siis ei viiti tästä(kään) paukutella henkseleitä.

Ei näköjään ole oppi mennyt perille. Luulisi, että ne kaksi seiskapeliä olisi opettanut, miten homma hoidetaan, mutta ei. Kovapäistä porukkaa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
En tiedä millä piristeillä Kukkonen jaksaa taas huomenna pelata. Pakkohan tuon karpaasin olla puhki.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Olen tätä sanonut jo monta vuotta (tarkistakaa vaikka viesteistä) että Mikko Kaukokarilla on jotain Kärppiä vastaan.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Onhan tämä parasta mitä SM-Liigassa on ollut sitten TPS:n ja Jokereiden taistelun 90-luvulla.
Höpö höpö, Mennään samantien 80-luvun alkupuolelle että samaan päästään ja unohdetaan tuo nousukas parivaljakko 90-luvilta. Oi niitä aikoja... ja taas on valtakunnassa kaikki hyvin..... Tappara oli terästä ja Kärpät rautaa....
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tiedä millä piristeillä Kukkonen jaksaa taas huomenna pelata. Pakkohan tuon karpaasin olla puhki.
Peliaika väheni selvästi tänään. Pelasi vaan rapiat 31 minuuttia. Pojalle vähän lepoa.

Aho oli muuten ihan pirteän näköinen jo jatkoerässä, ehkä se heräsi.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Kävi miten kävi pelataan tämä moraalinen finaali pois alta ja sitten voidaan antaa Hifkille mestaruus ja JYPille Pronssia... ei nämä pelit tästä enää tällä kaudella parane..
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Näin sivullisena pitää kyllä sanoa, että tämä on aika pirun hieno sarja kaikkineen. Tulevaisuuden tähtiä, vanhoja konkareita... ja pirun tasaista, mutta hyvää kiekkoa. Tunnetta... todellakin. Tämä on sitä kiekkoa, mistä pystyy nauttimaan myös täysin ulkopuolisena - kiitos siitä molemmille joukkueille - ihan riippumatta siitä, kumpi huomenna tekee jatkoaikamaalin,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös