Pitsiturnaus 2005

  • 41 585
  • 206
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tattis tiedosta, Yellow.

Kuinkas mahtaa noiden Lukon muukalaisten kanssa olla. Joko Topo ja Langkow tuolloin 29.7. ovat Raumalla ja pelikunnossa?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitoksia myöskin täältä Yellow'lle.

Ei tarvi onneksi lähteä Raumalle asti, Euraan riittää. Tai ehkä sieltä jo joku lähempänä asuva sukulainen liput tänne päin hoitaa.

Ässät lienee mukana melko junnupainotteisella porukalla, mutta haitanneeko tuo?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Roku kirjoitti:
Kuinkas mahtaa noiden Lukon muukalaisten kanssa olla. Joko Topo ja Langkow tuolloin 29.7. ovat Raumalla ja pelikunnossa?
Topo on melko varmasti mukana karkeloissa, nahistelemassa Pasin kanssa.
Mikäli vain suinkin muistan oikein niin Scott ei ole ollut koskaan Ässien paidassa pitseissä, vaan kotipuolessaan Kanadassa. Veikkaisin kyllä että Lukolle tässä turnauksessa pärjääminen on niin tärkeä asia, että on annettu Langkowillekin ohjeet palata Raumalle 25.7 alkaviin jäätreeneihin.

Sitä tulevaa Larouchen korvaajaa tuskin nähdään, vaikka hänet löydettäisiin piakkoinkin.

Huoh, vielä 24 päivää jotta näkee Tuukka Mäkelän Lukon paidassa. Tämä kaveri kun on ollut jo pidempää haaveenani saada Lukkoon. Vielä kun Jypin Marttinen joskus Raumalle saadaan...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Lahesta päin voi parhaimmassa tapauksessa olla tulossa pari-kolmekymmentä henkeä paikalle. Näinköhän riittää lippuja kaikille kun ennakkomyyntiä tuskin pääsee hyödyntämään ja paikalle saavutaan varmaankin aikaisintaan kymmenen aikoihin. En nyt tosin tiedä ryhmän johdon suunnitelmista ja kontakteista, mutta tulipahan mieleen kun nämä erikoisjärjestelyt väen määrää noinkin paljon rajoittavat.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen melko varma siitä että lippuja jää vielä perjantaiaamuksi portillekin myytäväksi. Vaikka aiempina vuosina lipun ostaneita on ollut kaikkiaan noin 5000, niin pitkin päiväähän sinne sitä luukulla jonottavaa porukkaa lappaa ja samoin käy varmaan nytkin. Puolenpäivän jälkeen ja viimeistään välierien alkaessa liput jo varmaan aika vähissä ovatkin.

Lahdesta tulevien kannattaa kumminkin varmuudeksi ottaa toimistoon yhteyttä 25.7. ja kysellä onko mitenkään mahdollista varata lippuja 20/30-päiselle joukolle.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko nyt tosiaan näin, että lippuja ei saa muualta kuin Raumalta ja Rauman lähistöltä? Itse olen nimittäin tulossa Etelä-Suomeen lomalle juuri heinäkuun lopulla ja suunnitelmissa oli käynti Pitsiturnauksesta. Ihan lippujen takia en kuitenkaan huomenna viitsisi Lapista Raumalle asti lähteä ajelemaan. Matkaakin kun on mukavat lähes 900 kilometriä. Eli siis, lippujako ei voi varata ennakkoon ja lunastaa myöhemmin?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Detroit Red Wings
lippujen hinnat

Lippujen hinnatkin on nyt sitten varmistettu, eli 23 eskoa tulee maksamaan.
Ei ole paha hinta, eli huomenna kaikki vaan ostamaan lippu että varmasti pääsee.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enye kirjoitti:
Onko nyt tosiaan näin, että lippuja ei saa muualta kuin Raumalta ja Rauman lähistöltä? Itse olen nimittäin tulossa Etelä-Suomeen lomalle juuri heinäkuun lopulla ja suunnitelmissa oli käynti Pitsiturnauksesta. Ihan lippujen takia en kuitenkaan huomenna viitsisi Lapista Raumalle asti lähteä ajelemaan. Matkaakin kun on mukavat lähes 900 kilometriä. Eli siis, lippujako ei voi varata ennakkoon ja lunastaa myöhemmin?

Paskempi juttu tosiaan, mutta näin se on.

Toimisto aukeaa siis 25.7. eli Pitsiviikon maanantaina, silloin heti aamulla kannattaa soitella sinne ja kysellä paljonko lippuja on myymättä ja onnistuuko varaus. Joku Rafael Eerola varmaan voisi jo huomennakin asiaa valaista, että onnistuuko tuommoinen homma. Hiukan kyllä uskallan epäillä että ei onnistu, mutta kokeillahan kannattaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jankutijankuti

Nonni, lippu on taskussa ja elämä mallillaan. Ei tänään ainakaan Eurassa noista turnauslipuista mitään suurta tappelua syntynyt, iso nivaska niitä näkyi olevan joten taisin olla ensimmäinen joka lipun sieltä osti.

Hinnat muuten ovat seuraavat:

päivälippu aikuisilta 23 €
päivälippu lapsilta 10 €
iltalippu klo. 16 jälkeen 14 €
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kävin hakemassa lipun myös Euran S-marketista ke-iltapäivällä. Myyjä kertoi lippuja olevan jäljellä runsaasti ( vai oliko reilusti), joka tapauksessa kysynnän vähäisyys yllättänyt ainakin minut. Miten lienee Raumalla kauppa käynyt?
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Redcoat kirjoitti:
Mestis-maajoukkuetta pidän vähän turhana ja epäkiinnostavana joukkueena tuossa osallistujalistassa, mutta kaikki muut kyllä kelpaavat. Ihanteellisessa tapauksessa se olisi voitu korvata vaikkapa jollain kovatasoisella ulkomaalaisjoukkueella, koska toissavuotiseen Pitsiin sellaisten läsnäolo toi mielestäni mukavasti lisäväriä - niin pelillisesti, kuin myöskin sveitsiläisfanien muodossa.

Hmm, taisin muuten tässä puhua puutaheinää, mutta onneksi olin itse ainoa joka sen huomasi. Sveitsiläisjoukkueet faneineen olivat mukana toissavuotisessa Viking Cupissa, mutta ei suinkaan Pitsissä. Vai?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lankin takaa-palstalla UR:n verkkolehdessä luki sen suuntaisesti että vaikkei uusia muukalaisia hankittaisikaan ennen turnausta, niin Toporowski ja Langkow olisivat siellä mukana. Hyvä jos näin on.

Ja eiköhän siellä kesken turnauspäivän yksi pelaajasopimuskin julkaista, luulee tuttavallisesti hän.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Domi28 kirjoitti:
Kävin hakemassa lipun myös Euran S-marketista ke-iltapäivällä. Myyjä kertoi lippuja olevan jäljellä runsaasti ( vai oliko reilusti), joka tapauksessa kysynnän vähäisyys yllättänyt ainakin minut. Miten lienee Raumalla kauppa käynyt?

Tänään (14.7.) ABC Tallikedolla käytynä meinas tulla paniikki, liput loppu Raumalta. Joten soitto Euran S-Markettiin, jossa kerrottiin että "et ollu _ihan_ ensimmäinen soittaja, vielä on lippuja, mut en tiedä kuinka monelle vielä voin niin sanoa", ilmotin neidille että siirrä nyt ihmeessä ees yks lippu sivuun, lähden ajamaan Raumalta NYT.

Ei muuta kuin 40 km suuntaansa lipun (itse asiassa kahden...) takia, lähdin aika nopeasti liikkeelle, meinas nimittäin rupee ahdistaa sillä hetkellä kun kuulin että loppu ovat kotikaupungistani. Tiedä sitten onko niitä jemmassa jossain toimistolla (joka lienee kiinni 25. pvä:n asti), en jäänyt ottamaan selvää.
 

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Piru vieköön! Täytyy vissiin tehä pieni muutos matkasuunitelmiin, ja lähtee hakemaan Eurasta muutama lippunen jo sunnuntaina. Onkos se Euran S- market auki muuten sunnuntaina, ja kuinka moneen? Perskule ku ei voi lähtee ennen sunnuntaita reissuun.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On se auki sunnuntaisinkin, kello 12-21.

Itse olen kyllä yllättynyt siitä että kauppa on Raumalla noin hyvin käynyt. Mainonta on näköjään tehonnut, ja kertoo se siitäkin että kyllä jääkiekko vaan kiinnostaa edelleen porukkaa.

Kuvitelkaapa jotain hallissa pelattavaa jalkapalloturnausta keskellä jääkiekkokautta. Tuskin tarvitsisi eioota myydä lippuluukulla missään vaiheessa.
 

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Roku kirjoitti:
On se auki sunnuntaisinkin, kello 12-21.

Itse olen kyllä yllättynyt siitä että kauppa on Raumalla noin hyvin käynyt. Mainonta on näköjään tehonnut, ja kertoo se siitäkin että kyllä jääkiekko vaan kiinnostaa edelleen porukkaa.

Kuvitelkaapa jotain hallissa pelattavaa jalkapalloturnausta keskellä jääkiekkokautta. Tuskin tarvitsisi eioota myydä lippuluukulla missään vaiheessa.
Kiitokset Rokulle. Ja olikos tää Euran S- market nyt sitten ainoa paikka missä niitä lippuja enää myydään? Kiitokset etukäteen.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti turnauspäivälle ei hellettä tule. Jos ulkona on 30 astetta, tuskin mikään pressu sitä kuumuutta ulkona pitää. Voisi olla täysi työ että edes saadaan alkusarjan pelit pelattua. Toivottavasti herroilla on jotain varasuunnitelmia ko.päivälle. Mielenkiinnolla kyllä odotan meneekö kaikki ongelmitta.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Hain juuri neljä lippua Eurasta. Meinasi mennä viime tippaan, n.10 lippua oli jäljellä kun olin omani ostanut (tilanne n. klo. 12).
Eiköhän noita vielä lisää tule kunhan toimisto taas aukeaa. Paljon niitä ilmeisesti on kuitenkin myyty. Vai onkohan niitä annettu ennakkomyyntiin liiian vähän....
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuota noin... Veljeni ainakin haki tänään lipun Rauman Prismasta joskus tuossa kahden aikaan..
 

junnisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
RauMan kirjoitti:
Hain juuri neljä lippua Eurasta. Meinasi mennä viime tippaan, n.10 lippua oli jäljellä kun olin omani ostanut (tilanne n. klo. 12).
Eiköhän noita vielä lisää tule kunhan toimisto taas aukeaa. Paljon niitä ilmeisesti on kuitenkin myyty. Vai onkohan niitä annettu ennakkomyyntiin liiian vähän....

...lippuja on annettu ennakkoon tosi pieni määrä. Syytä en tiedä, mutta tieto varma.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
junnisa kirjoitti:
...lippuja on annettu ennakkoon tosi pieni määrä. Syytä en tiedä, mutta tieto varma.

Eiköhän syy ole siinä, että paikalle saapuu perinteisesti satamäärin muidenkin joukkueiden kannattajia, viettämään pitsiä. Jos ovella myytäisiin heille "eioota", olisiko joku heistä mahdollisesti tulossa seuraavilla kerroilla. Mielestäni tämä olisi järkevä selitys.
 

Luti

Jäsen
Ehdotukseni syyksi pienelle ennakkolippujen määrälle: Pressuseinä ei pidä hellettä => Ei jäätä => Ei pelejä => Rahat takaisin ennakkolipun ostaneille?
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luti kirjoitti:
Ehdotukseni syyksi pienelle ennakkolippujen määrälle: Pressuseinä ei pidä hellettä => Ei jäätä => Ei pelejä => Rahat takaisin ennakkolipun ostaneille?

Juuri näinhän se menee. Ja itse en tosiaankaan ole vakuuttunut siitä, että turnaus pystytään pelaamaan.
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aargh, sehän tästä nyt vielä puuttuisi että pitsiturnauskin peruuntuisi. Itse olin tarpeeksi pettynyt jo siihen, että Ässät ei osallistu Viking Cupiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös