Pitikö uudenvuoden lupaus?

  • 832
  • 1

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Omalla kohdallani ainakin on pitänyt ja aika hyvinkin. Nimittäin, tein lupauksen painon pudottamisesta sopiviin mittoihin kesään mennessä.

Menin tammikuussa Painonvartijoiden ryhmään mukaan ja aloitin Points-ohjelman noudattamisen ja täytyy sanoa, että olen tulokseeni enemmän kuin tyytyväinen. Vuoden alussa en olisi millään voinut uskoa todeksi, että olen touko-kesäkuun taitteessa jopa 15 kiloa hoikempi. Ennen tuli syötyä melkeinpä mitä vain (lähinnä rasvaista ruokaa, liikaakin :D ), mutta kun tuli opeteltua pienoinen kontrolli syömiseen, niin johan alkoi tulostakin tulla.

Kaikkein parhain palkinto oli taannoin siinä, että sain jalkoihini mahtumaan sellaiset farkut, jotka ovat sopineet minulle lähes toistakymmentä vuotta sitten. Myös kauluspaitojen ylin nappikin mahtuu nykyään kiinni, aiheuttamatta kiristyksen/puristuksen tunnetta.

On sillä kumma vaikutus... kun minua on fyysisesti vähemmän niin tyttöystävä tykkää minusta enemmän. On ne naiset kummia otuksia. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei tullut luvattua mitään, joten ei myöskään tullut rikottua mitään :).

Joskus muutama vuosi sitten taisi olla se iänikuinen lupaus, että juu rupean lukemaan enemmän noita oppikirjoja, mutta taisi nekin lupaukset silloin rikkoutua. Ei se lukumäärä meinaan paljoa kasvanut - jos lainkaan. Muuten en ole taitanut tehdä muita lupauksia. Olen aina ajatellut, että kuitenkin rikon nekin lupaukset tai jossain vaiheessa lopettaa leikin kesken. Näin on ollut parempi, ei ole ollut mitään paineita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös