Pitäisikö Jokereihin palkata lisää NHL-keikkatyöläisiä?

  • 49 341
  • 375

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Hancock alisuorittaja?

Ennustinko mä että Quinn Hancock on kuin rikkaan miehen Tommi Turunen? Ihan niin kuin olisin ennustellut, nyt täälläkin on luettavissa monista kirjoituksista samaa paasausta mitä mä paasasin jo Hancockin hankinnan yhteydessä.

Kallis ja turha mies, yksi poikkeuksellisen hyvä kausi pitkässä juoksussa ei olisi pitänyt hämätä ketään mutta niin vain tuolle Hancock:in hankinnalle vain löytyi puolestapuhujia.

Ei se Hancock mitään alisuorita se on vain niin paska kuin se normaalistikin on ollut. Toivotaan että sosiaalipeluutus lopetaan ja Quit pääsee katsomoon syömään hodareita.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Terveisiä persees... eiku Juvalta SS-työleiriltä, jota myös vitsikkäästi mökin rakentamistalkoiksi kutsutaan. Tuskaista oli korvessa seurata viestejä jengin konttaamisesta, varsinkin lauantaina tupsuhäntiä vastaan. Vaikea oli uskoa todeksi lopun konttaamista.
Toisaalta jokavuotinen tappioputki tuli nyt kyllä kreivin aikaan, sillä nyt on hyvä mahdollisuus ja jopa jonkinlaisia perusteluita vahvistaa jengiä kevään tosipelejä varten. En kylläkään kannata mitään muutaman matsin keikkatyöläisiä, vaan 3-4 todellisen vahvistuksen hankkimista, joista kaksi hyökkäykseen ja kaksi puolustukseen. Teemu ja Ossi ottavat kaksi paikkaa ja skotti toivottavasti yhden, joten hyökkäykseen vielä yksi MAALINTEKIJÄ maailmalta.
Herbie väläytteli välillä, mutta nyt on ollut untenmailla, joten raus ja Vertala surffailemaan vaikka Yyteriin. Kyllä jengiin saadaan halutessa raivattua tilaa pelimiehille, joten antaa tulla vaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti flintstone
Hancock alisuorittaja?

Ennustinko mä että Quinn Hancock on kuin rikkaan miehen Tommi Turunen? Ihan niin kuin olisin ennustellut, nyt täälläkin on luettavissa monista kirjoituksista samaa paasausta mitä mä paasasin jo Hancockin hankinnan yhteydessä.

Terve flintstone, hyvä että nostit kissan hännän, minun pitikin eilen toisessa ketjussa sua kiitellä siitä, että olit alusta asti Hancockia vastaan. Oikeassa olit, floppi se on. Itse odotin parempaa ja myönnän avoimesti olleeni ihan skutsissa tän kanssa. Tosin nyt se Hancock varmaan innostuu kun myönnän virheeni, mutta sehän on hyvä vaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti Gags
Terve flintstone, hyvä että nostit kissan hännän, minun pitikin eilen toisessa ketjussa sua kiitellä siitä, että olit alusta asti Hancockia vastaan.

Mä olisin kyllä ollut mielelläni väärässä, mutta mielestäni ihan vain Hancockin uraa katsellessa olisi mielestäni ollut helposti nähtävissä että Hancockin kausi Lukossa ei ollut ns normaalitasoa vaan se oli aivan huikea suoritus ja ei ollut realistisesti odotettavissa että tuollaisia kausia tulee useita peräkkäin jos niitä ei ole aikasemminkaan tullut.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Malttia, Gags ja Flint. Herbie pelaa tällä hetkellä ihan yhtä huonosti kuin koko muukin joukkue. Silti en miestä flopiksi vieläkään kutsuisi. Hän on joutunut tuurailemaan milloin missäkin ketjussa sentteriä ja vasta viime aikoina on pelipaikka vakiintunut Vertalan ja Pakaslahden laidalta. Silti tehtyjä maaleja on ihan mukavasti.

Ei huikea pelaaja, mutta melko monipuolinen ja parhaimmillaan tekee pinnoja yllättävän kovalla prosentilla. En heivaisi vielä pois rosterista.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Vakio
Ei huikea pelaaja, mutta melko monipuolinen ja parhaimmillaan tekee pinnoja yllättävän kovalla prosentilla. En heivaisi vielä pois rosterista.

Toisaalta; mikäli tilalle olisi saatavissa (kuten markkinoilla löytyy) oikeasti hyviä kavereita, miksi roikuttaa Hankkia illasta toiseen mukana enää kauaa (edellyttäen että NHL ei tällä kaudella ala)?

Voisi kuvitella hyvän kaverin sytyttävän enemmän joukkuettakin, kuin kovapalkkaisen tusinasurffailijan. Ei Hank nyt mikään superfloppi ole, mutta ei kyllä anna rahallekaan vastinetta. Samanlaisia suorittajia löytyy halvemmalla kotimaastakin, eikö?
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti flintstone
Ennustinko mä että Quinn Hancock on kuin rikkaan miehen Tommi Turunen? Ihan niin kuin olisin ennustellut, nyt täälläkin on luettavissa monista kirjoituksista samaa paasausta mitä mä paasasin jo Hancockin hankinnan yhteydessä.


Puolustit myös Vertalaa erittäin suurella intohimolla vertailussa Hanckiin ja nyt voidaankin enää kysyä, että syökö Vertsi Hanckin tehot vai toisin päin? Vertala nimittäin on kuin köyhän miehen Kimmo Salminen jo kolmatta kautta peräkkäin meidän omassa jengissä ja silti jotkut jaksavat yhä uskoa ihmeseen, vaikka keskiaika on jo ohi.

Eipä siinä silti mitään, voin sanoa, että Hanck on ollut jokseenkin vaisu, enkä itsekään odottanut mitään mullistavaa, joskaan en halunnut täysin teilatakaan. Kokonaisuutena ajatellen Hanckin hankinta on ollut jopa onnistunut, koska on paikannut aukkoja siellä täällä ihan kelvollisesti ja tuo tarvittavaa syvyyttä keskushyökkääjistöön. Ihannetilannehan olisi, että ykkös-kakkosketjuihin löytyisi pisteitä takova laiturina pelaava sentteri, joka voisi paikata mahdollista ykkös-kakkossenun loukkaantumista. Idean tasolla tämä Hanckin kohdalla menisi näin, mutta vähän vaisuahan se on kentällä ollut.

En laittaisi vastaan, jos Hanck laitettaisiin mäkeen ja Kariya tulisi tilalle, mutta epäilenpä, että nykyisessä markkinatilanteessa Hancockia on miltei mahdoton kaupata, koska NHL-miehiä saa välillä poskettoman halvalla tasoonsa nähden ja heitä on yhä markkinoilla hulvattomasti ja hinnat tippuvat kauttaaltaan jatkuvasti.

Cobolilla lienee tätä ketjua avatessaan ollut pientä vihiä siitä, että keikkatyöläisiä saatetaan hankkia. Näinpä se taitaa olla ja yksi nimi jaksaa jatkuvasti olla tapetilla. Ketään ei tarvitsisi laittaa pois, jos sopimus kestää tuollaiset vajaat kymmenen peliä. Ja kovaa nimeä kotiotteluputkeen siellä tietenkin suunnitellaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti Oiva
Puolustit myös Vertalaa erittäin suurella intohimolla vertailussa Hanckiin ja nyt voidaankin enää kysyä, että syökö Vertsi Hanckin tehot vai toisin päin? Vertala nimittäin on kuin köyhän miehen Kimmo Salminen jo kolmatta kautta peräkkäin meidän omassa jengissä ja silti jotkut jaksavat yhä uskoa ihmeseen, vaikka keskiaika on jo ohi.

Tämä on totta, ja Vertalan suhteen viime kauden hyvät pleijarit ei näytä kantaneen hedelmää tälle kaudelle vaan ollaan palattu takaisin samaan tehottomuuteen. Vertalan ja Hancockin ero on kuitenkin siinä että Vertala sentään tekee töitä niska limassa, Hancockin selkä suoristuu heti kun kiekkoa ei ole lähellä ja puolustaminen ei edes kuulu Hancockin sanavalikoimaan. Pelityyli on kuin Calounilla vain Jaanan pelisilmä ja taidot puuttuu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti Oiva
Cobolilla lienee tätä ketjua avatessaan ollut pientä vihiä siitä, että keikkatyöläisiä saatetaan hankkia. Näinpä se taitaa olla ja yksi nimi jaksaa jatkuvasti olla tapetilla. Ketään ei tarvitsisi laittaa pois, jos sopimus kestää tuollaiset vajaat kymmenen peliä. Ja kovaa nimeä kotiotteluputkeen siellä tietenkin suunnitellaan.

Selänne, P.Kariya, Väänänen, S.Niedermayer? Veikkaan, että Teemu ja ketjukaveriksi joku tulee. Niederistä ollaan kiinnostuneita myös Venäjällä, mutta käsittääkseni Hjalmarilla voisi hyvinkin olla saumat 5-10 ottelun soppariin. Löisin heti kiinni, äijähän osaa puolustaa kovuuden kera.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti JHag
Selänne, P.Kariya, Väänänen, S.Niedermayer? Veikkaan, että Teemu ja ketjukaveriksi joku tulee.
Veikatahan aina voi ja tuloksen odottelu on jännää, mutta oikeasti vasta ensikuun 15. päivä tiedetään millaiset ovat pelaaja markkinat tällä kaudella ja mikä on huippupelaajan markkina hinta kun euroopassa pelipaikat ovat kuitenkin rajalliset. Väitän, että ennen tuota rajaa ei kannata seurojen ratkaisuja tehdä, äijiä varusettuna pelihalulla riittä varmasti vaikka kuinka paljon.
WHA:n mahdollinen käynnistäminen muutta tietysti kuvioita.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Viestin lähetti Tomppa#74
Ei Hank nyt mikään superfloppi ole, mutta ei kyllä anna rahallekaan vastinetta. Samanlaisia suorittajia löytyy halvemmalla kotimaastakin, eikö?

Samoilla linjoilla. Mielestäni kyse on ennen kaikkea roolitusongelmista, jotka olisi kyllä voinut ennakoida jo kauan ennen kuin nimi oli paperissa. Jos Hancock olisi samassa roolissa meillä kuin Lukossa, niin eiköhän noita tehojakin löytyisi ihan kohtalaisesti. Hancock aloitti kautensa nelosen keskellä, siirtyi sitten laitaan. Kun katselee noita äijän tilastoja ihan montakin vuotta taaksepäin, niin voipi olla, ettei pelihaluja ja oikeaa roolia löydy, jos edellä on monta isompaa tähteä.

Lyhyesti sanottuna ei ollut mitään järkeä palkata Hancockia suurella rahalla (otaksun?) siihen rooliin, joka hänellä tällä hetkellä on. Itse voisin periaatteessa pitää hänet jengissä ensi kaudella kakkossentterinä (Filtteri ykkösenä, Paka kolmosena), jos hinta on kohtuullinen ja peli alkaa taas kulkea hieman paremmin.

Jos NHL:ää ei pelata, Hancock kaiken järjen mukaan lähtee maille muille.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti kaksoismetro
Jos NHL:ää ei pelata, Hancock kaiken järjen mukaan lähtee maille muille.
Ihan hyvin järkeilty, mutta unohdit varmaan sen, että kuka ottaa jonkun Hancockin kun NHL starojakin on tarjolla ja jos kuitenkin loppukauden liksa täytyy maksaa niin eipä paljoa kannata laittaa miestä kävelemään.
Mielestäni siinä on tehty virhe, että mies aikanaan yleensä otettiin, koska jo viime keväänä oli hyvin selvää tämä NHL:n tilanne. Nyt saisi "maddeneita" hyvään kilohintaan jos vain olisi ulkolaispaikkoja vapaana.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti JHag
Selänne, P.Kariya, Väänänen, S.Niedermayer? Veikkaan, että Teemu ja ketjukaveriksi joku tulee. Niederistä ollaan kiinnostuneita myös Venäjällä, mutta käsittääkseni Hjalmarilla voisi hyvinkin olla saumat 5-10 ottelun soppariin. Löisin heti kiinni, äijähän osaa puolustaa kovuuden kera.

Niedermayer kova? No ei ainakaan NHL-standardein, mieshän on iso mutta pelaa huomattavan pehmeää peliä toisin kuin veljensä Rob joka on vähän romuluisempi.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Viestin lähetti hull16
Ihan hyvin järkeilty, mutta unohdit varmaan sen, että kuka ottaa jonkun Hancockin kun NHL starojakin on tarjolla ja jos kuitenkin loppukauden liksa täytyy maksaa niin eipä paljoa kannata laittaa miestä kävelemään.
Mielestäni siinä on tehty virhe, että mies aikanaan yleensä otettiin, koska jo viime keväänä oli hyvin selvää tämä NHL:n tilanne. Nyt saisi "maddeneita" hyvään kilohintaan jos vain olisi ulkolaispaikkoja vapaana.

Kyllähän niitä Maddeneitä tuntuu saavan vaikka ulkomaalaispaikat loppuivat jo aikoja sitten. Rahat näihin NHL staroihin tulee pitkälle kuitenkin ulkopuolisilta tahoilta, joten Hancockin roikuttaminen kokoonpanossa voi olla hyvinkin mahdollista.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ennustaja
Kyllähän niitä Maddeneitä tuntuu saavan vaikka ulkomaalaispaikat loppuivat jo aikoja sitten. Rahat näihin NHL staroihin tulee pitkälle kuitenkin ulkopuolisilta tahoilta, joten Hancockin roikuttaminen kokoonpanossa voi olla hyvinkin mahdollista.

Kyllä tilanne sellaiseksi väkisinkin ajautuu, että ylimääräisiä palkollisia jää nurkkiin notkumaan, ei sille mitään voi. Jos jokaista hankintaa pitää edeltää yhden poistaminen niin huonosti käy.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Isaksson
Kyllä tilanne sellaiseksi väkisinkin ajautuu, että ylimääräisiä palkollisia jää nurkkiin notkumaan, ei sille mitään voi. Jos jokaista hankintaa pitää edeltää yhden poistaminen niin huonosti käy.
Näinhän siinä käy ja tod.näk. se kovempi palkainen istuu siellä katsomossa ja pyörittelee peukaloita ja parempi pelimies huhkii töitä kaukalossa. Hassu tilanne, mutta minkäs sille voi.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
PERKELEEN MASA

Nyt tekoja. Ossi heti rosteriin! Scott voisi tulla vetämään alkuvuodesta 10 matsia. Teemu ja Ossi? That´s it? Suoraansanottuna vituttaa jos Teme tulee vasta tammikuun lopulla ja Ossi kenties sen alkupuolella.

Nyt rahaa kerjäämään ja kertomaan: tässä ois nyt tällänen pelimies ja hinta on tämä.

RAHAA PALAMAAN ja köyhät kyykkyyn
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti flintstone
Hancock alisuorittaja?

Ennustinko mä että Quinn Hancock on kuin rikkaan miehen Tommi Turunen? Ihan niin kuin olisin ennustellut, nyt täälläkin on luettavissa monista kirjoituksista samaa paasausta mitä mä paasasin jo Hancockin hankinnan yhteydessä.

Kallis ja turha mies, yksi poikkeuksellisen hyvä kausi pitkässä juoksussa ei olisi pitänyt hämätä ketään mutta niin vain tuolle Hancock:in hankinnalle vain löytyi puolestapuhujia.

Ei se Hancock mitään alisuorita se on vain niin paska kuin se normaalistikin on ollut. Toivotaan että sosiaalipeluutus lopetaan ja Quit pääsee katsomoon syömään hodareita.

Oikeassa olet flintstone Hancock on aivan turha ostos.On se vaan kummallista , että lähes joka kausi Masa ostaa jonkun ulkomaalais vahvistuksen joka kuitenkaan ei ole vahvistus.Myydään mies Lahteen.Vai ollaankohan sielläkään edes kiinnostuneita?Mielenkiinnolla odottelen kun siirtoraja tammikuussa on mennyt umpeen että minkälaisia vahvistuksia Masa on tällä kertaa haalinut.Vai mennäänkö näillä?
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti pappi
Myydään mies Lahteen.Vai ollaankohan sielläkään edes kiinnostuneita?
Kai tarkoitit Virmasta? Siinähän olisi kuuma nimi siirtomarkkinoille. Vielä on aikaa. "Ootellaan".
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: PERKELEEN MASA

Viestin lähetti Jokeri
Nyt tekoja. Ossi heti rosteriin!
Oletko ollut unessa, Ossi pelaa ekan pelin Pelicaaneja vastaan joulun jälkeen.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Re: Re: PERKELEEN MASA

Viestin lähetti hull16
Ossi pelaa ekan pelin Pelicaaneja vastaan joulun jälkeen.
Missä näin on todettu?Jos on niin loistavaa, entä Teemu vieläkö pitkä toipumisaika?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: Re: PERKELEEN MASA

Viestin lähetti snailcake
Missä näin on todettu?Jos on niin loistavaa, entä Teemu vieläkö pitkä toipumisaika?
mm. ketjussa "Adressi:Ossi Väänänen Jokereihin!".
Teemun tilannehan on tietysti kaikille arvoitus koska mies on todennut, että pelaa vain jos on 100%:ssa kunnossa, eli toivomme että koipi tulee kuntoon mah. pian.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Re: Re: PERKELEEN MASA

Viestin lähetti hull16
Teemun tilannehan on tietysti kaikille arvoitus koska mies on todennut, että pelaa vain jos on 100%:ssa kunnossa, eli toivomme että koipi tulee kuntoon mah. pian.

Jo monesti mainitsemassani jutussa eräässä nyttemmin lopetetussa lehdessä Teemu taisi sanoa että polvi on nyt kunnossa ("ei tartte enää antaa muille tasoitusta") ja kaukaloon päässee tammikuun lopulla.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti JHag
Selänne, P.Kariya, Väänänen, S.Niedermayer? Veikkaan, että Teemu ja ketjukaveriksi joku tulee. Niederistä ollaan kiinnostuneita myös Venäjällä, mutta käsittääkseni Hjalmarilla voisi hyvinkin olla saumat 5-10 ottelun soppariin. Löisin heti kiinni, äijähän osaa puolustaa kovuuden kera.

Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että Selänne ja Väänänen eivät ole mitään keikkatyöläisiä.

Kumpi sitten vetää enemmän katsojia halliin Niedermayer vai Kariya? Tätähän tässä nyt täytyy ensi sijassa miettiä, kun vahvistus on keikkaluontoinen. Aivan asiaan vihkiytymättömälle Kariya voi Selänne-yhteytensä ja Ducks-krääsän vuoksi olla jopa tutumpi nimi, mutta Niedermayeria on Stanley Cup-voittajana ja maailman parhaana pakkina helppo markkinoida ja julkisuusarvo on Marion ja Foppan jälkeen seuraavassa kastissa. Ottaisin siis Scottin. Toisaalta, jos saisi molemmat, niin silloin voisi todella olla jo merkittäviä vaikutuksia yleisömäärissä.

Tuohon kotiotteluputkeen tätä keikkamiestä varmasti hankitaan, jos hankitaan, sillä nyt hyvillä kantimilla olevat yleisöluvut varmasti notkahtavat, kun tarjontaa on liikaa. Siihen sopisi hyvin joku markkinointia helpottava magneetti.

Syksystä asti on tuolla yyvee-puolella kulkenut juttu yhdestä huippukovasta pakista ja jostain nuo Niedermayer-puheet aina vain uudelleen lähtevät. Uskotaan nyt, että kiinnostusta siihen suuntaan voisi olla, enkä laittaisi pahakseni jos näin olisi. Mistään minä en mitään tiedä ja jos tietäisinkin niin en pukahtaisi.

Tutkimattomat ovat polut, joita Matin ajatukset harhailevat. Ehkä saadaan sittenkin vaikka German Titov.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Re: Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?

Viestin lähetti Oiva
Syksystä asti on tuolla yyvee-puolella kulkenut juttu yhdestä huippukovasta pakista ja jostain nuo Niedermayer-puheet aina vain uudelleen lähtevät. Uskotaan nyt, että kiinnostusta siihen suuntaan voisi olla, enkä laittaisi pahakseni jos näin olisi. Mistään minä en mitään tiedä ja jos tietäisinkin niin en pukahtaisi.

Tuo saman seuran Maddenin tulo naapuriin ainakin viestii siitä että on täysin mahdollista että jopa Scott Niedermeyerin tasoinen kaveri voisi olla mahdollinen tulija tänne SM-liigaan. Silti olen enemmän epäilevällä kannalla tuon suhteen sillä Scott on sen verran kova nimi että ottajia on varmasti tarpeeksi. No jos naapuri kerran sai Maddenin niin miksei mekin voitaisi saada Scottia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös