Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 013 679
  • 12 951

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lapsen puolesta itkettää. Ampumaradan nimi naurattaa. God bless America and 2nd amendment. Eikö sitä muksujen valmennusta paikalliseen asekulttuurin nyt voi aloittaa pikkasen tehottomammilla pyssyillä kun Uzilla.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Onhan tuo jo jotain todella..., kieltämättä tekee pahaa :(

Sitten päästään näihin afrikkalaisiin pikkulapsiin, joilla on samat sarjatuliaseet jo 7-vuotiaina. Lapsille syötetään huumeita, jotta he pystyvät tappamaan oman perheensä, omat vanhemmat, siskot ja veljet kun heitä käsketään. Koska niin he todistavat uskollisuutensa.

Olen katsonut muutaman dokumentin liikaa koska oksettaa. Tai enemmän itkettää....
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Siis kuinka monta HJK:n maaleista teki suomalainen pelaaja. Onhan voitto aina voitto, mutta kun joukkueen maaleista vastaa joku ulkomaalainen, niin ei se nyt ihan suomalaista jalkapalloa eteenpäin vie.

Yksi kommentti Iltasanomien uutisesta. Ei vittu ole enää todellista. Hieno suoritus suomalaiselta joukkueelta ja silti pitää aina vaan valittaa ja hakea negatiivisia asioita.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Yksi kommentti Iltasanomien uutisesta. Ei vittu ole enää todellista. Hieno suoritus suomalaiselta joukkueelta ja silti pitää aina vaan valittaa ja hakea negatiivisia asioita.

Oikeassahan tuo kommentoija on. Olen itse ihaillut jo vuosikaudet futiksen suurmaiden suurjengien omavaraista toimintaa. Esimerkiksi FC Barcelonassa, Real Madridissa, Bayern Munchenissa ja Manussa muut kuin oman maan kansalaiset avauskokoonpanossa ovat suuri harvinaisuus.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikeassahan tuo kommentoija on. Olen itse ihaillut jo vuosikaudet futiksen suurmaiden suurjengien omavaraista toimintaa. Esimerkiksi FC Barcelonassa, Real Madridissa, Bayern Munchenissa ja Manussa muut kuin oman maan kansalaiset avauskokoonpanossa ovat suuri harvinaisuus.
Eilisessä pelissä HJK:n avauskokoonpanon 11 pelaajasta 8 taitaa olla suomalaisia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Eilisessä pelissä HJK:n avauskokoonpanon 11 pelaajasta 8 taitaa olla suomalaisia.

Eikö tällä palstalla oikeasti toimi sarkasmitutkat, pitääkö noita vitun silmääiskeviä hinttihymiöitä lisätä aina mukaan viesteihin vai enkö yksinkertaisesti osaa sarkasmin jaloa taitoa?

Anteeksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä #kutsumua-kampanja. Siis se, että porukka postailee Instagramiin ja Faceen itsestää kuvia, joissa poseeraavat paperilappu kädessä. Siinä lapussa lukee niitä haukkumanimiä, joita noista ihmisistä on käytetty. Haukkumanimet on ruksattu yli, ja alla lukee joku muu sana (Sosiaalinen, rakas, persoonallinen tms.)

Itse tuli 12 vuotta kuunneltua kaiken maailman paskaa. Olen ruma, vammanen, molopää, tyhmä, isopää ja muuta kivaa. Nyt Facessa yksi mun pahimmista kiusaajista oli itsestään postannut ton kampanjajutun. Oikeasti, ei jumalauta! Sitten siellä sille laitetaan sydämiä ja kauhistellaan miten kamalia ihmiset on.

Onneksi itse noista asioista on jo yli päässyt, kun on löytänyt oman paikkansa tässä maailmassa :) Mutta jotenkin en tiedä mitä sanoa tuosta postauksesta. Joku kuulemma häntä joskus läskiksi sanonut - no voi voi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Älä saatana, jatkaisi vain kiusaamista eikä kampanjoisi kiusaamista vastaan kun on kerran aiemminkin kiusannut.
No tietysti hyvä, että nyt on sitä vastaan (ymmärrettävästi nuokin jutut muuttuu, kun aikuistuu/saa itse lapsia). On vaan ennenkin tullut vastaan, että ei nuo tyypit edes tajua kiusanneensa. Tämä oli mulle aika henk. koht. juttu, ja hiukan veti sanattomaksi. Sitä ehkä täällä koitin sanoa, että olin hyvin hämmentynyt tuosta päivityksestä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
No tietysti hyvä, että nyt on sitä vastaan (ymmärrettävästi nuokin jutut muuttuu, kun aikuistuu/saa itse lapsia). On vaan ennenkin tullut vastaan, että ei nuo tyypit edes tajua kiusanneensa. Tämä oli mulle aika henk. koht. juttu, ja hiukan veti sanattomaksi. Sitä ehkä täällä koitin sanoa, että olin hyvin hämmentynyt tuosta päivityksestä.

Sinuna olisin laittanut kaverille positiivisen ja ystävällisen sävyisen viestin, että hienoa, kun sinäkin olet herännyt, niin sitä pitää, isot peukut täältä. Ymmärrän kyllä hämmennyksesi, mutta asiathan ei tahdo märehtimällä parantua.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minun suosikkini on kaverin kaverin:

"Kääpiö --> kääpiö ja hinttari"
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
olen varmasti paha ihminen, mutta tämä otsikointi ja uutinen sattui tänne osastolle. Tai itseasiassa ei, sillä se ei itkettänyt, mutta ei nyt valtavasti naurattanutkaan, vaan tuntui vain absurdilta. On laaja tuttavapiiri koiralla tai sitten osallistujilla on kummat ajanviettotavat.
"Nämä kuvat poliisikoiran hautajaisista saavat palan kurkkuun"
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014090418631494_fd.shtml

Vaikka kuinka olisi modejen suojeluksessa, niin se oli kuitenkin vain koira. Ja jos koira hyökkää hampaillaan ihmisen kimppuun, niin eikös sen tappaminen muutenkin ole itsepuolustusta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
olen varmasti paha ihminen, mutta tämä otsikointi ja uutinen sattui tänne osastolle. Tai itseasiassa ei, sillä se ei itkettänyt, mutta ei nyt valtavasti naurattanutkaan, vaan tuntui vain absurdilta. On laaja tuttavapiiri koiralla tai sitten osallistujilla on kummat ajanviettotavat.
"Nämä kuvat poliisikoiran hautajaisista saavat palan kurkkuun"
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014090418631494_fd.shtml

Vaikka kuinka olisi modejen suojeluksessa, niin se oli kuitenkin vain koira. Ja jos koira hyökkää hampaillaan ihmisen kimppuun, niin eikös sen tappaminen muutenkin ole itsepuolustusta.

Miksi työtään tekevä viranomainen olisi vähemmän arvokas, vaikka se olisi nelijalkainen? Työssään menehtynyt poliisi on työssään menehtynyt poliisi, oli sitten koira tai punaviheranarkistien usein toitottama kyttäsika.

Jos ihmispoliisi puukotetaan hengiltä tämän yrittäessä pidättää rikollista, niin ei siitä tule mitään tuomiota itsepuolustuksesta vaan murhatuomio. Samaa voisi käyttää myös Suomessa aina kun vasemmistohihhulit hakkaavat vaikka poliisihevosia mailoilla kiakkovieras-sekoiluissaan. Raskaimman kautta vain tuomiota. Rikollisella olisi tässäkin tapauksessa ollut vaihtoehtona antautua, ei keskiverto viranomainen enää sen jälkeen pure.

En ole koiraihmisiä henkilökohtaisesti, mutta onhan työssään menehtynyt poliisikoira hautajaistensa arvoinen ja arvokkaampi jäsen yhteiskunnalle kuin keskimääräinen rikollinen, joita koira pyrkii ottamaan kiinni. Muutenkin erikoinen ajattelutapa, että "koira on vain koira", ei se sympatian määrään vaikuta mitä lajia työtoveri tai perheenjäsen on. Hitlerinkin lähipiiristä minua on koskettanut paljon enemmän Aatun Blondi-koiran kohtalo kuin monien natsiupseerien kuolema. Kosketti se aikalaisiakin, lähipiirin mukaan Blondin kuolema kirpaisi Johtajabunkkerissakin enemmän kuin muun muassa Eva Braunin kuolema. SMERSH kaivoi myöhemmin Blondin ruumiin ylös haudastaan ja valokuvasi sen.

Blondilla on oma wiki-artikkelinsakin enkkuwikissä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blondi
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Miksi työtään tekevä viranomainen olisi vähemmän arvokas, vaikka se olisi nelijalkainen? Työssään menehtynyt poliisi on työssään menehtynyt poliisi, oli sitten koira tai punaviheranarkistien usein toitottama kyttäsika.
Minä en usko, että tuntemattoman ihmispoliisin hautajaisiin olisi osallistunut tuhatta ihmistä ja tusinoittain koiria, tämä lienee ollut kirjoituksen pointti, eikä se että elukalle on monttubileet pidetty.
Rikollisella olisi tässäkin tapauksessa ollut vaihtoehtona antautua, ei keskiverto viranomainen enää sen jälkeen pure.
Mulla on erilainen käsitys poliisikoirien neuvottelukyvyistä.


Hitlerinkin lähipiiristä minua on koskettanut paljon enemmän Aatun Blondi-koiran kohtalo kuin monien natsiupseerien kuolema. Kosketti se aikalaisiakin, lähipiirin mukaan Blondin kuolema kirpaisi Johtajabunkkerissakin enemmän kuin muun muassa Eva Braunin kuolema.
tämä onkin mielenkiintoinen argumentti. Olen ajatellut, että joillain Paris Hiltoneilla on ihmissuhteiden kanssa ongelmia ja koirat ovat heille korvike tälle. Ne ovat pyyteettömiä ja yksinkertaisempia hoidettavia. Se että kuusi miljoonaa juutalaista täysin inhimillisyyttä halveksuen teurastaneet natsit laittoivat elukan ihmisen yläpuolelle ei tätä teoriaa ainakaan kumoa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Vaasan Sportin Charles Bertrandin pelipaidan selkämyksessä on pieni kirjoitusvirhe
(http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/styles/iso960/public/media/jpellava/jpellava 2014-2015/2014-09-16-IFK-SPO/IMG_9147.jpg?itok=boMtx73O). Sport pelasi kuitenkin jo toisen ottelunsa kyseisillä paidoilla, joten eikö kukaan - ei edes BerNtrand itse - ole kiinnittänyt asiaan huomiota, vai eikö ketään vain kiinnosta?

Toinen itkunaurun aihe on, että palstan hyperlinkitystoiminto palasi näköjään uudistuksen myötä 12 vuotta ajassa taaksepäin.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kuinka olisi modejen suojeluksessa, niin se oli kuitenkin vain koira. Ja jos koira hyökkää hampaillaan ihmisen kimppuun, niin eikös sen tappaminen muutenkin ole itsepuolustusta.

Juuri näin. Jos paarma/hyttynen/koira yms puree niin tottakai sitä saa puolustautua. Tai ainakin yrittää. Koiranomistajat ovat yksi herkimmistä ihmisryhmistä mitä tiedän. Jos joku ei paijaa tai katsoo vihaisesti Fifiä, niin hyvä ettei itku pääse koiranomistajalla. Suurin osa heistä on kuitenkin ihan siedettävää porukkaa. Koiranomistajat ovat kuin uskovaisia. Heidän kanssaan viettää aikaa ja jauhaa mielellään paskaa, mutta toisinaan ärsyttää se että heille on ensiarvoisen tärkeää kertoa kuinka Fifi selvisi rohkeasti viime tiistaisesta peräpukamienpuhkaisusta. En vihaa koiria, en vain pidä niistä.

En kuitenkaan halua käyttäytyä mitään kohtaan tarkoitukselisen vihamielisesti tai väkivaltaisesti. Ainoastaan kerran olen joutunut suojautumaan citysudelta fyysisesti. Tästä on jo sen verran aikaa, että siitä voin näin nimettömästi kertoa. Tämä tapahtui joskus yli kymmenen vuotta sitten teininä kun olimme kaverin kanssa menossa lätkäkentälle pelaamaan. Talvella illalla oli pimeää ja poljimme fillareilla kevyenliikenteenväylällä normaalisti kun edessäni polkenut kaveri veti pannut fillarillaan. Joku perheenäiti oi kusettanut koiraansa siten että hän seisoi kev.tien toisella puolella ja koira kusi ojaan. Kaveri törmäsi koirannaruun, kaatui nenälleen ja syystäkin ärähti naiselle. Koira hyökkäsi kaverini jalkaan ja sitten löin koiran irti kaveristani stagallani parilla kirvesiskulla takajaloille. Ei se varmaan kuollut, muttei enää onneksi purrutkaan.
Kaverini farkut menivät rikki ja sääreen tuli vertavuotava haava ja lätkäilta peruuntui. Kaverini ei kuitenkaan halunnut ilmoittaa hyökkäyksestä poliisille, koska ei pelkäsi että minä olisin saanut jonkun eläinrikossyytteen kukkahattutädeiltä. Rispektit frendille!
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kaiken maailman anarkistit ja uusnatsit.

Takku.netissä näitä ensiksi mainittuja pyörii ja vähän kun noita keskusteluita luin, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Linkki vie keskusteluun kuinka pillastuttaa poliisihevonen.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Vaasan Sportin Charles Bertrandin pelipaidan selkämyksessä on pieni kirjoitusvirhe
(http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/styles/iso960/public/media/jpellava/jpellava 2014-2015/2014-09-16-IFK-SPO/IMG_9147.jpg?itok=boMtx73O). Sport pelasi kuitenkin jo toisen ottelunsa kyseisillä paidoilla, joten eikö kukaan - ei edes BerNtrand itse - ole kiinnittänyt asiaan huomiota, vai eikö ketään vain kiinnosta?

Nicklas Grossmannhan pelasi jonkun viitisen vuotta NHL:ää ilman nimen viimeistä n-kirjainta paidassaan. Philadelphiassahan sitten jouduttiin korjailemaan muiden mokaa. Mutta onko se puuttunut kirjain ollut siis Sportin toimistolla nämä kaikki vuodet???
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vaasan Sportin Charles Bertrandin pelipaidan selkämyksessä on pieni kirjoitusvirhe
(http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/styles/iso960/public/media/jpellava/jpellava 2014-2015/2014-09-16-IFK-SPO/IMG_9147.jpg?itok=boMtx73O). Sport pelasi kuitenkin jo toisen ottelunsa kyseisillä paidoilla, joten eikö kukaan - ei edes BerNtrand itse - ole kiinnittänyt asiaan huomiota, vai eikö ketään vain kiinnosta?
Eniten itkettää että kyseinen virhe oli jo harjoituskauden retropaidoissa ja nyt onnistuttu siirtämään varinaisiin paitoihin. Tuosta on mainittu moneen kertaan Sportosiossa, mutta asiaa ei näköjään saada millään korjattua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eniten itkettää että kyseinen virhe oli jo harjoituskauden retropaidoissa ja nyt onnistuttu siirtämään varinaisiin paitoihin. Tuosta on mainittu moneen kertaan Sportosiossa, mutta asiaa ei näköjään saada millään korjattua.

Jaa, enpä tiedä pitäisikö tälle kommentille itkeä vai nauraa. Pelaajan nimen on huomattu olevan paidassa väärin ja asiasta on kirjoitettu netin keskustelupalstalle. Ja sitten ihmetellään, että miksi seura ei ole virhettä korjannut pelipaitaan.

Kannattaisiko havaitusta virheestä ilmoittaa vaikkapa Sportin toimistolle tai huoltajalle sen sijaan että oletetaan ko. tahojen lukevan jatkoajan keskustelupalstaa?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Jaa, enpä tiedä pitäisikö tälle kommentille itkeä vai nauraa. Pelaajan nimen on huomattu olevan paidassa väärin ja asiasta on kirjoitettu netin keskustelupalstalle. Ja sitten ihmetellään, että miksi seura ei ole virhettä korjannut pelipaitaan.

Kannattaisiko havaitusta virheestä ilmoittaa vaikkapa Sportin toimistolle tai huoltajalle sen sijaan että oletetaan ko. tahojen lukevan jatkoajan keskustelupalstaa?
Taitaa olla vähän heikompi maantaiaamu, vai? Eli ulkopuolisten pitäisi huomauttaa virhe, että se saataisiin korjattua. Jepjep. Luulisi että Bertrand itse huomauttaisi asiasta. Ainakin minä tekisin niin. Tai sitten Tsali ei osaa lukea. Mistä näitä tietää.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Päivän saarna: http://www.radiocity.fi/vapaalla/su...uihin-ihmisiin-virtaa-demoninen-voima/2/24694

Oonkin ihmetellyt, että tatuoidut ja lävistetyt ihmiset ovat olleet aina vähän outoja.

No, Veli Saarikallen kuoleman jälkeen ei ole ollut oikein uskottavaa saarnaajaa:
http://www.youtube.com/watch?v=jDw7XhXcUO8
http://www.youtube.com/watch?v=tVT9COKC4P0&feature=youtu.be&t=55s
Linkeissä Velin ja kumppaneiden kuuluisia saarnoja.

Ehkä itken, kun tänään vasta tajusin, että tuolla yhtenä esiintyjänä on eräs hyvin muuta kautta tuntemani henkilö...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös