Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 014 690
  • 12 951

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja Jatkoajan virallinen teinitietäjä ratsastaa paikalle. Oliko tämä vitutusketju, alkaa nimittäin pikkuhiljaa vituttamaan.

Edit. Niin tosiaan, niinhän se menee, että idiooteille on tavattu naureskella myös täällä Jatkoajassa. Sannoille ja muille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin, ja sitten kauhistellaan, että mistä se koulukiusaaminen oikein kumpuaa.
 

Snagari

Jäsen
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa sille että Jatkoajalla, maan suurimmalla (ja laadukkaimmalla), jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalle, keskitytään jonkun forssalaisen keski-ikäisen muijan, jota kukaan palstalainen tuskin on tavannutkaan haukkumiseen ja kritisoimiseen. Jumalauta nyt oikeasti! :D

Ei siinä että olisin samaa mieltä kyseisen henkilön kanssa.

Sulle ei ole vielä anatomiaa opetettu?

Joskus en tiedä itkeäkkö vai nauraakko näitä älykääpiösannoja, mutta tämä vorssalainen tapaus menee vahvasti naurun puolelle.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ja Jatkoajan virallinen teinitietäjä ratsastaa paikalle. Oliko tämä vitutusketju, alkaa nimittäin pikkuhiljaa vituttamaan.

Edit. Niin tosiaan, niinhän se menee, että idiooteille on tavattu naureskella myös täällä Jatkoajassa. Sannoille ja muille.

No joo, saahan sitä naureskella, sitä iloa en halua viedä, mutta koen vain että henkilökohtaisuuksiin (ulkonäkö, ihmissuhteet) meneminen ei ole kovin fiksua kun kyseessä on 99,9% palstalaisista ihan ventovieras ihminen. Ei minulla ole mitään tätä Sannaa vastaan henkilönä, vaikka hänen kanssaan olenkin voimakkaasti eri mieltä.


Sulle ei ole vielä anatomiaa opetettu?

On kyllä opetettu pääpiirteittäin. ;)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No joo, saahan sitä naureskella, sitä iloa en halua viedä, mutta koen vain että henkilökohtaisuuksiin (ulkonäkö, ihmissuhteet) meneminen ei ole kovin fiksua kun kyseessä on 99,9% palstalaisista ihan ventovieras ihminen. Ei minulla ole mitään tätä Sannaa vastaan henkilönä, vaikka hänen kanssaan olenkin voimakkaasti eri mieltä.

Kuka tahansa julkisuudessa oleva henkilö on 99,9%:lle jatkoaikalaisista ihan ventovieras. Mitäs jos vaan lopettaisit sen pätemisen jokaisessa asiassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minusta tuon linkitetyn uutisen takaa hauskin juttu on se Juho Juntusen piirros.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottiko kukaan talteen tuota Mikke11:n laittaman linkin kuvaa tai löytyykö linkkiä, mistä sen näkee? Nauran, jos löytyy ja itken, jos ei löydy.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ottiko kukaan talteen tuota Mikke11:n laittaman linkin kuvaa tai löytyykö linkkiä, mistä sen näkee? Nauran, jos löytyy ja itken, jos ei löydy.

Ole mies ja tee se itse! Tarvittava kuvamateriaalia löytyy FB:sta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Aukesi duunissa hyvin mielenkiintoinen paikka. Oikeastaan koko talon mielenkiintoisin. Mulla olisi todella hyvät mahikset klaarata toi homma, mä tunnen jo valmiiksi tuon osaston tuotteet, ihmiset, asiakkaat jne. jne. Se olisi varsin looginen askel eteenpäin organisaatiossa ja juuri sopiva tähän kohtaan työuraa.

Mutta.

Mä olen ihan 100% varma siitä että tuo paikka laitetaan kohta ulkoiseen hakuun. Mä kun en ole DI enkä KTM (jota siis hakijalta tietenkin edellytetään). Viis siitä että minua ei juuri tarvitsisi perehdyttää ja työkokemusta on kohta 12 vuotta firmassa monessakin eri tehtävässä - ihan varmasti haetaan ulkoa joku tyyppi tuohon. Surullisinta on se, että mikäli en tuota paikkaa saa joudun joka tapauksessa jatkossa tekemään tiivistä yhteistyötä tuohon postiin palkattavan tyypin kanssa. Jospa siihen tulisikin joku pätevä hahmo...kuinka vaan taas kerran onkin vähän sellainen fiilis että joku Hankenin käynyt siihen napataan. Voi elämä, sitten on irtisanoutuminen todella, todella lähellä. Mä en ehkä pysty enää tekemään nykyistä työtäni sen jälkeen.

Että voi jo nyt valmiiksi vituttaa, koko ajan odottelen sitä puhelinsoittoa jossa todetaan että "sulla on todella, todella hyvät näytöt. Laitetaan kuitenkin ulkoiseen hakuun koska niin se pitää hakuprosessissa tehdä jne. jne." Fuck.

No, kattellaan. Näkyyköhän epätoivo mun naamaltani jo? Toisaalta taas - mä tiedän että tekevät virheen jos eivät näe kuinka mun paikka tuo on. Kärsikööt sitten virhevalintansa kanssa. Kiäh kiäh. Pikkujouluissa vedän överit ja haukun koko porukan. Sitten luterilaista kuria ja työntekoa joka päivä jouluun asti ja kevättä kohti. Jihuu.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tärkeää lakiaesitystä pukkaa Saudi-Arabiassa: Uskomaton s? - Studio55.fi - Oikeus ja kohtuus

Koska Sharia kieltää muslimien olevan tekemisissä tiiviisti vastakkaisen sukupuolen kanssa ellei kyse ole sukulaissuhteesta, niin asiaa yritetään kiertää nerokkaasti. Pitäähän sitä nyt toki töitä voida tehdä naisenkin kanssa.

Kun tämä loistelias sääntö rantautuu Suomeen, niin pitää toivoa olevansa duunissa Janina Frostellin kanssa eikä esim. Ulla Tapanisen.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Tärkeää lakiaesitystä pukkaa Saudi-Arabiassa: Uskomaton s? - Studio55.fi - Oikeus ja kohtuus

Koska Sharia kieltää muslimien olevan tekemisissä tiiviisti vastakkaisen sukupuolen kanssa ellei kyse ole sukulaissuhteesta, niin asiaa yritetään kiertää nerokkaasti. Pitäähän sitä nyt toki töitä voida tehdä naisenkin kanssa.

Kun tämä loistelias sääntö rantautuu Suomeen, niin pitää toivoa olevansa duunissa Janina Frostellin kanssa eikä esim. Ulla Tapanisen.

Tällä työmaalla kävisi mulle, jos imettäjän saa itse valita. Ja mielellään vaikka joka kerta erikseen. Mitenkähän tuon vain kotona kertoisi?

Islamissahan suurin piirtein ainoa asia, jota se ei kiellä näistä yleisesti eri uskonnoissa kielletyistä asioista on avioero. Kieltää kuitenkin esiaviolliset suhteet naisilta. Niinpä ääri-islamilaisessa Iranissa onkin keksitty mielenkiintoinen tapa hoitaa homma: Ns. pika-avioliitto, nainen näyttää jotenkin, olikohan joku pukeutumiseen liittyvä juttu, että nyt panettaa, lähimmät halukkaat miehet tulevat sitten kosimaan. Naimisiin mennään sitten pikatahtia lähimmässä moskeijassa. Hääyötä vietetään sitten sopivan mittainen hetki ja palataan takaisin moskeijaan todeten, ettei sovittu toisillemme. Imaami sitten myöntää avioeron.

Islamilaiseen kulttuuriin tämä vieläpä sopii kuin idiootti Turkuun. Eronneen naisen ei tarvitse olla neitsyt seuraavaa avioliittoa solmiessaan ja eronneen naisen naivaa miestä pidetään melkeimpä hyväntekijänä kun suostuu ottamaan elätettävääkseen huonoksi vaimoksi osoittautuneen naisen.

Jos olisin kolmisenkymmentä vuotta nuorempi, vaatisin suomalaisillekin naisille jonkun pukeutumiskoodin, joka osoittaa, että nyt panettaa. Tai kai se koodi oli silloinkin, muttei koskenut meitä rumia.

t. hanu
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jahas. Nyt on sitten jo tämä Siwan mainos, jossa poika narautetaan herkkukaapilta, alkanut ärsyttää vanhempia. Hieno homma.
IS:n uutinen asiasta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse kanssa lueskelin tuota uutista ja ei voi kuin ihmetellä. Eiköhän lähestulkoon kaikissa lapsiperheissä ole karkkipäivä sovittuna ja lapset myös ymmärtävät sen. Toki meidänkin kullanmuru yrittää lähestulkoon joka viikko tingata ps3:sta, matkaa särkänniemeen tai vaikka uusia leluja kun näkee mainoksen.

Kyllä vanhemman pitää osata sanoa joskus EI vaikka Siwa onkin klo22 asti auki, mikä tuon mainoksen pointtina oli.
 

tutzba

Jäsen
Kyllä vanhemman pitää osata sanoa joskus EI vaikka Siwa onkin klo22 asti auki, mikä tuon mainoksen pointtina oli.

Mutta jos sille pikkumussukalle on sanottu, että kaikki kaupat menevät iltakuudelta kiinni eikä sen jälkeen enää voi ostaa karkkia vaikka kuinka mieli tekisi. Nyt Siwan mainoksen myötä lapset ovat huomanneet, että heille on valehdeltu ja lähtevät omin päin ostoksille.

Nauran nykyajan munattomille vanhemmille, joita lapset saavat pompottaa miten tahtovat.
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
Jossain mediassa oli juttua notta mainokset suorastaan kohdistetaan lapsille. Nykyajan curling-vanhemmat kun täyttävät jälkikasvun pienimmätkin toiveet empimättä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minusta jotenkin hauska kontrasti tässä yhteydessä tämä "siveettömän" koulun rehtori Minna Lintonen

grrrr...

Entinen musiikinopettajani. Forssalainen "rehtori", pyrkyri, täydellinen persereikä.

Kamala kotka. Jätti jokioislaisen nuoren mieleen ikuiset traumat, kun Minna saapui paikalleen nahkahousuissaan.

Ensi yönä - painajaisia
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin kotimatkalla paikallisessa nauttimassa hiukan rentouttavaa juomaa. Seuraan iski joku vanhus, joka on kuulemma omien sanojensa mukaan pelannut potkupalloa Atikin aikoihin, eli entinen Klubi-heppu. Mies oli niin täynnä itseään, että potku perseelle olisi todennäköisesti aiheuttanut vakavan aivovaurion.

Katselin futista töllöstä, jolloin leimauduin futisfaniksi, jota toki olenkin. Miekkonen kehui olevansa frendi mm. Forssellin, Ismailin, Jallu Rantasen, Dirk Kuytin, Wesley Sneijderin, Clarence Seedorfin ym. kanssa. Hän myös totesi, että jos tuohon baariin astelisivat Litmanen, Hyypiä ja Forssell, hän saisi bissen heiltä kaikilta, koska on heitä vanhempi ja kaikin puolin vitun iso stara. Pilkkuskabassa hän pieksisi Litmasen ja kaikki helposti, koska on niin vitun iso stara. Ihan sama, kuka olisi veskarina.

Kysyin jossain vaiheessa tämän herran nimeä, mutta en mitenkään voi muistaa sitä tässä vaiheessa. Täysi nobody. No, hän ehti kehua itseään tuhanteen kertaan, jolloin ilmoitti, että "kysypä joku futiskysymys, ihan mikä tahansa, tiedän taatusti". No, alustin kyssärini, että "tässä tulee helppo: kuka teki voittomaalin MM-kisojen finaalissa 1986?". Miekkonen ensinnäkin arpoi, että ketkä pelasivat finaalissa (kerroin vastauksen), sen jälkeen tuli eka arvaus, eli "Mario Kempes". Totesin, ettei Mario ollut enää mukana. Seuraava arvaus: "Gabriel Batistuta". Kerroin, ettei GB ollut vielä mukana. Sitten annoin vihjeeksi herran nimikirjaimet (JB). IFK-faneille tiedoksi, että kyseessä ei ollut Jaroslav Bednar.

No, tämän vihjeen jälkeen herra luovutti, jolloin kerroin kyseessä olleen Jorge Burruchagan, joka teki voittomaalin tietenkin Maradonan läpisyötöstä. Tähän hän totesi, että "ai niin, totta kai". Tätä samaa paskanjauhantaa jatkui pitkin iltaa, mies oli selkeästi omasta mielestään futiksen kaikkien aikojen messias ja tiesi kaikesta kaiken. Vittu mikä säälittävä speduiini, sanon minä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Alkaa pikkuhiljaa muistuttaa aikaa, kun Suomessa yritettiin kieltää Aku Ankka sen epäsiveellisyyden vuoksi - ankoilla ei ollut housuja sarjakuvassa!

Muttajoo - jos jotakin halutaan kieltää, perusteita on helppo löytää ainakin lasten turvallisuuteen, yms. vedoten - kukaan ei uskalla asettua poikkiteloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös