Pieni ja loistava peli

  • 514 635
  • 1 540

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
spertti kirjoitti:
Muutaman kerran kokeilin, ja 25 sec sain myös tulokseksi. Eipä ainakaan minua addiktoinut tuon enempää kokeilemaan

Muutama kerta tuli kans kokeiltua, 29 sek sain
 
spertti kirjoitti:
Muutaman kerran kokeilin, ja 25 sec sain myös tulokseksi. Eipä ainakaan minua addiktoinut tuon enempää kokeilemaan

Kyllähän mäkin sain oikesti ekalla sen 40 sekkaa eikä sen jälkeen kiinnostanut. Ei addiktoinutkaan paskan vertaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pääsin nyt vasta takaisin kuution pariin. 16 ei mennyt millään ja kun tiesin, että ratkaisu on täältä löydettävissä, niin luovutin sitten. Manattu 23 taas ei tuottanut mitään ongelmia ja useampi oli ihan järjettömänkin helppo loppua kohden.

Mutta. Olen sitten tosin jämähtänyt 28:een, en vain saa mitään otetta siitä. No, ehkä se tästä jossain vaiheessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
pernaveikko kirjoitti:
No, ehkä se tästä jossain vaiheessa.

Itse itseäni jne...

Menihän tämä ja työaikaakin jäi vielä parikymmentä minuuttia. Ensi viikolla taas uudet kujeet.
 

TML

Jäsen
Mängimies kirjoitti:
http://www.ilmailu.org/moniajo.htm

Yo. osoitteesta löytyy Putkiaivotesteri. Kaikki kokeilemaan.

Oma ennätykseni on 25 ja jotain osia päälle. Erittäin addiktoiva peli joka tapauksessa.

22 sekuntia tuli tulokseks. Mietin vaan että millanen vauhti tuola 2 minuutin kohilla on, jos noiden pilottien pitää sen verran pystyä väistelemään. Huh huh. Koviä äijiä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mängimies kirjoitti:
http://www.ilmailu.org/moniajo.htm

Yo. osoitteesta löytyy Putkiaivotesteri. Kaikki kokeilemaan.

Oma ennätykseni on 25 ja jotain osia päälle. Erittäin addiktoiva peli joka tapauksessa.


34 sek muutaman minuutin pelailun paras tulos, ei kyllä kauaa jaksanut pelailla vaikka pari ekaa kertaa mukava olikin.
 
lintu kirjoitti:
34 sek muutaman minuutin pelailun paras tulos, ei kyllä kauaa jaksanut pelailla vaikka pari ekaa kertaa mukava olikin.

37 sekuntia paras tulos. addiktoiva oli, mutta kun tajusi tuon 37 sekuntia olevan aika maksimi niin kyllästyikin yhtä nopeasti.

Pääse muuten hyvin nopeasti perille miten nuo siniset laatikot liikkuu ja osaa katsoa paremmalla "silmällä".
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Pullamössö kirjoitti:
37 sekuntia paras tulos. addiktoiva oli, mutta kun tajusi tuon 37 sekuntia olevan aika maksimi niin kyllästyikin yhtä nopeasti.

Pääse muuten hyvin nopeasti perille miten nuo siniset laatikot liikkuu ja osaa katsoa paremmalla "silmällä".

Sillä silmällä!

No itse pääsin 17 sekunttiin, en oikein hallitse näitä tälläisiä hommia. Eye hand kordinaatisto ei pelitä kunnolla.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
59,599 tai jotain oli paras tulos kolmesta yrityksestä (kaksi muuta olivat jotain 35 sekkaa). Olis ny voinu vähän pitempään jatkua, ni olis minuuttiin päässy. :)

edit. viilaus
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti kokeilla nyt kun vaihdoin koneeseen kunnon opisten hiiren ja heti parani. Nyt ylitin tuon 2min ja voin sanoa että sairaan nopeaan vetivät kyllä. Ja jottei mua nyt kusettajaksi leimata niin asiaankuuluva screenshot tietenkin mukana ;-)
 

Liitteet

  • namnlös.GIF
    namnlös.GIF
    61,2 KB · kertaa luettu: 1 023
Viimeksi muokattu:

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Mängimies kirjoitti:
Olipa huonosti toteutettu peli. Sattui olemaan pari raskaampaa prosessia koneessa ajossa, joten kun omaa palikkaa liikutti, muut liikkuivat todella hitaasti. Joten ei ollut kummoinen suoritus väistellä noita paria minuuttia.
 
Franchi kirjoitti:
Olipa huonosti toteutettu peli. Sattui olemaan pari raskaampaa prosessia koneessa ajossa, joten kun omaa palikkaa liikutti, muut liikkuivat todella hitaasti. Joten ei ollut kummoinen suoritus väistellä noita paria minuuttia.

Kuka käskee suorittamaan samaan aikaan raskaampia prosesseja? Olet varmasti todella onnellinen nyt.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
lintu kirjoitti:
Piti kokeilla nyt kun vaihdoin koneeseen kunnon opisten hiiren ja heti parani. Nyt ylitin tuon 2min ja voin sanoa että sairaan nopeaan vetivät kyllä. Ja jottei mua nyt kusettajaksi leimata niin asiaankuuluva screenshot tietenkin mukana ;-)

Ai saatana. Kovan haasteen pistit. Itse yrittänyt nyt puolisen tuntia, ja 93 sekuntia on vasta ennätys. Huomenna pitää kokeilla vielä josko onnistuisi tuon kahden minuutin maagisen rajan ylittämään =)
 

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Mängimies kirjoitti:
Kuka käskee suorittamaan samaan aikaan raskaampia prosesseja? Olet varmasti todella onnellinen nyt.
Voittajan on aina helppo hymyillä. Pointtihan tuossa oli, että toimii varmasti erilailla eri koneilla, joten aika turhaa hommaa vertailla tuloksia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
#51 kirjoitti:
Ihan jännä peli; vaikee tosiaan arvailla joitakin paikkoja:)
Entinen kotikylä osui kohdalle, ei mennyt kuin 36 ja risat kilometriä pieleen. Hankalia oli osittain, ihan toisella puolella maata mitä arvasi.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
http://www.miniclip.com/football/start.html

Huippu jalkapalloa. Tietokoneen nopeus kannattaa valita hitaaksi, niin pelikin pysyy hanskassa,eikä ole hirveätä pallon räkimistä edes takaisin.

Tosta pelistä ei oikeesti puutu mikään. Keskityksiä, liukutaklausta, kulmia, sivurajaheittoja, laukauksen kovuusmittari, maaleista uusinnat ym.

Ainiin, grafiikka puuttuu.
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
efektimies kirjoitti:
tuolla 16
ja tuolla 23

Ärsyttävin peli mitä vähään aikaan on tullu vastaan!

Noi kentät taas meni täällä helposti, mutta 28 veti sitten meikäläisestä voiton ainakin toistaseks... ei tajua, ei vaan tajua.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
F1:stä kiinnostuneille mielenkiintoinen kokeiltava löytyy osoitteesta www.batracer.com

Säädä auto, suunnittele taktiikka, muokkaa ajotyyli jne. Tietokone hoitaa ajamisen. Kausi etenee nopealla tahdilla, joka toinen päivä aika-ajo ja joka toinen päivä kilpailu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös