Pieni ja loistava peli

  • 514 417
  • 1 540

ace

Jäsen
Vähän parani taas: 533.93


EDIT: 534.274

EDIT2: 534.417

EDIT3: 534.586

EDIT4: 534.848


Kertokaa miten tuon ruudunkaappauksen saa tehtyä? Että uskotte sit kun teen ME:n.:)
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kalevi Keihäsen siivillä Epsanjaan nappulana. Pannaan 8 000 km ja sekin on alakanttiin.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Jatkettanpa taas....

Äsken 534.859, tuo 535:n "haamuraja" pitäisi saavuttaa...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ärsyttävän lähelle haamurajaa

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
534,748.

Mutta 535 ei tunnu menevän puhki vaikka päällään seisoisi:(

Luulisi olevan helpompaa, jos ihan istut normaalissa asennossa koneen äärellä. Sulla on varmasti paras tulos niistä, jotka ovat yrittäneet päällään seisoen!:D
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pienen tauon jälkeen taas koneen ääreen ja muutaman tunnin sessio tuottikin tulosta: 534.676 ja onnellinen hymy.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tää...

...peli on ihan sairas! Miksi edes ikinä vaivauduin tätä pelaamaan??? Nyt en pysty lopettamaan ennenkuin 535 on saavutettu. Se taas tuntuu mahdottomalta...

No, jos joka päivä töissä heittelen 8 tuntia, niin eiköhän se vielä sieltä tule... ( Ai perskule...pitäisi varmaan tehdä töitäkin )

Ps. Nöyrimmät anteeksipyyntöni niille Jatkoaikalaisille jotka ovat tähän jääneet koukkuun... Toivottavasti kukaan ei saa potkuja töistä tämän takia :)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Lisää kepinviskomista

Viestin lähetti punaiset_lasit

Jättäkää jo se ugalabugala-keihäspeli...

Juu, tämä on mielenkiintoista seurattavaa tämä ketju. Ukot heittelee työpäivät päästyään viidakkokeihästä.:D

Kuvitteellinen pomotapaaminen, kun tsiiffi tulee huoneeseen:

Pomo: No, mitäs pojat on tänään saaneet aikaan?

JAlaiset: Nooh, mä vetäsin virtuaalikeihästä 534 metriä, Masa on kaks metriä häviöllä!

Pomo: Ai kun kiva, pitäiskö mun ihan hommata teille vähän tehokkaammat masinat, kun tollasia suorituksia...

JAlaiset: No mees hakemaan, mutta mitään käyttökatkoksia ei sitten tule, katokin!

Pomo: Tsemppiä pojat, niin ja ens kuussa pätkähtää molemmille tuhat euroa bonusta, jos mitaleille pääsette!

JAlaiset: Oukka boos, lähe menee nyt, tää on vaiheessa vielä!

:D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olen syytön

Poistetaan kaikilta duunipaikoilta tietokoneet tai vähintäänkin nettiyhteydet. Jengi heittää duunissa keihästä aamusta iltaan vai onko tämä sitä taukojumppaa. :D

Meillä töissä on sen verran vanha versio NT:stä, ettei peli toimi. Joutui heittelemään pari tuntia kotona, ettei jäänyt viimeiseksi.

Senior, heitä sinäkin nyt edes muutama kerta, kotona tai töissä. Tämä on kivaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Re: Re: Lisää kepinviskomista

Viestin lähetti Senior


Juu, tämä on mielenkiintoista seurattavaa tämä ketju. Ukot heittelee työpäivät päästyään viidakkokeihästä.:D

Kuvitteellinen pomotapaaminen, kun tsiiffi tulee huoneeseen:

Pomo: No, mitäs pojat on tänään saaneet aikaan?

JAlaiset: Nooh, mä vetäsin virtuaalikeihästä 534 metriä, Masa on kaks metriä häviöllä!

Pomo: Ai kun kiva, pitäiskö mun ihan hommata teille vähän tehokkaammat masinat, kun tollasia suorituksia...

JAlaiset: No mees hakemaan, mutta mitään käyttökatkoksia ei sitten tule, katokin!

Pomo: Tsemppiä pojat, niin ja ens kuussa pätkähtää molemmille tuhat euroa bonusta, jos mitaleille pääsette!

JAlaiset: Oukka boos, lähe menee nyt, tää on vaiheessa vielä!

:D

En mä töissä pelaile tai surffaa netissä! Pois tuollaiset moraalittomuudet minusta! Kotona omalla ajalla ja omalla koneella keihästä heittelen. Uskokaa pois! Mutta nyt pitää lopettaa, pomo tuli tohon selän taakse höpisemään jotain myynneistä...

Edit: Ja pelatkaa nyt sitä Haataisen peliä ja yrittäkää rikkoa ennätykseni (89.46). Joka kiskaisee todistettavasti pidemmälle kuin minä voittaa tuopin...
 
Viimeksi muokattu:

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vähintään kolme kertaa on pitänyt lopettaa koko pelleily, mutta taas jostain syystä aloin viskelemään.. Äsken meni koko kone jumiin juuri kun keihäs lähti ilmaan, musiikki jäi paukuttamaan, mutta kuva jäi paikoilleen.. Sillä tavalla. :mad:

nyt loppu!
 

Aksu

Jäsen
Kuudennella heitolla sain 533,285. Nyt täytyy jäädä jumittamaan ja kokeilla lisää. Todisteeksi listoille... Addiktoivaa perhana sentään.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
534,809

Hemmetti kun ei pysty hitaalla kotíkoneella oikeen heitteleen. Läskimaha liikkuu kuin Seppo Räty! :mad:

No, jos huomenna taas töissä.:rolleyes:
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Bushmannini paransi, paiskasi 534,928. Riittää tältä päivältä. Tai jos Haataista kumminkin...

Tunnin totuttelulla 88,08m. On se paremmin, kuin Uppa äsken radiossa. Taina! Taina!

edit: Vinkkejä:

Alle 530:n nykijöille, laittakaa post it -lapun oikea alanurkka sentti keihään kärjen yläpuolelle. Aloittakaa riuhtaisu just, kun viimeisen palmun runko tulee nurkan kohdalle. Viivyttäkää heittoa pari milliä heittoviivan yli. Optimaalinen kaari kulkee n. 15 mm viimeisen vuorenhuipun yli. Nämä siis 21 tuuman monitorissa.

Tympääntyneille, kokeilkaa paraolympialaisia, sokeiden keihäänheitto. Sain 532.305. Liipaisu 0,1 sekuntia ennen kuudetta jalan tömähdystä savanniin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös