Pidätkö kylpemisestä?

  • 4 038
  • 36

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällainen tällä kertaa. Löytyykö Jatkoajasta kylpijöitä? Itse käyn kylvyssä päivittäin ja se on mitä mainioin rentoutumismuoto. Viikonloppuisin on hyvä unohtaa arjen askareet juomalla alkoholia kylvyssä hyvän musiikin soidessa taustalla. Kylpyamme on mitä mainioin paikka haaveskelulle (myös eroottiselle sellaiselle). Tulikin mieleen, että kylpyvaahto on päässyt loppumaan, pitää mennä kaupan kautta, kun pääsee kotiin.

Kylpeminen on hyvä syy skipata baari ja vetää kalsarikännit. Kukaan samaa mieltä?

Edit: Piti kyllä pistää äänestys, mutta kusin homman pahemman kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Niin, että haluaako tytöt kylpee?

Kylpeminen oli ihan mukava juttu silloin kun siihen oli vielä mahdollisuus. Nykyisessä asunnossa ei ammetta ole, joten kylpeminen on jäänyt vähemmälle. Tilalle on kuitenkin tullut saunassa loikoilu. Kylpylään/uimahalliin voisi tietysti mennä kylpemään, mutta siinä on aina se lähtemisen vaikeus/ajanpuute vastassa ja toisaalta en tiedä kauanko siellä saisi käydä jos alkaisi sitä eroottista haaveilua siellä harjoittamaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Troy kirjoitti:
Niin, että haluaako tytöt kylpee?
Tuo tuli heti mieleen kun tämänhetkiseen kämppääni muutin, kas kummaa. No, vielä ei ole kovin villejä hetkiä ko. ammeessa harrastettu, mutta minkäs sitä naamalleen mitään mahtaa :).

Niin, sellaisetkin saa ilman muuta vastata, joilla ei kylpyammetta ole. Jos olisi, niin kävisitkö kylvyssä?
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Kylpyammetta ei valitettavasti nykyisessä kodissa ole. Kun asuin vielä vanhempieni luona, harrasin kylpemistä aina silloin tällöin. Se on kyllä tavattoman rentouttavaa puuhaa. Eroottisesta haaveilusta sen verran, että jos sen haaveilun vie ihan loppuun asti, jää ne lemmennektariinit hienosti kellumaan sinne veteen ja karvoihin tarttuessaan ovat erittäin hankalasti puhdistettavissa.


Kylpisin jos voisin. Poreamme olisi erittäin jees!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Viikonloppuisin on hyvä unohtaa arjen askareet juomalla alkoholia kylvyssä hyvän musiikin soidessa taustalla.
Kuulostaa kätevältä. Ei tarvitse turhaan liikkua, ei edes kuselle/röökille nousta. "Ylivuotoaukko" ehkäisee vesivahinkoja ja ammeessa polttaminenkin on aika turvallista, sillä jos sattuu kesken kaiken sammumaan niin eihän se amme kylpyvesineen palamaan syty toisinkuin sohvat ja sängyt pruukaavat. Yleisesti ottaenkin wc-tiloissa ryyppääminen on erittäin kätevää. Sinnehän sitä on muutenkin koko illan ravaamassa ja aamulla ensimmäiseksii menossa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Roomie kirjoitti:
Eroottisesta haaveilusta sen verran, että jos sen haaveilun vie ihan loppuun asti, jää ne lemmennektariinit hienosti kellumaan sinne veteen ja karvoihin tarttuessaan ovat erittäin hankalasti puhdistettavissa.
Juu, ihan noin pitkälle ei saa haaveilut mennä. Itselleni on käynyt kyllä niin, että viisi sekuntia ammeessa oltuani on päässyt hirvittävä piaru ja siihen jäi kylpemiset heti alkuunsa. Ei ole hauskaa, kun odottaa kärsimättömänä vaahdotetun veden valumista ammeeseen ja heti kun on saanut rentouttavan asennon, niin onkin jo ehtinyt pilata veden laadun. Ei vaan pystynyt enää olemaan, sori.

Shaynelta erittäin hyviä pointteja muuten!
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Troy kirjoitti:
Niin, että haluaako tytöt kylpee?

Kukaan ei ole vielä täydentänyt tätä vitsiä joten teenkin sen itse jos vaikka ihmiset eivät olisi oikeasti juttua kuulleet.

V: No ei ainakaan tollaselta ärrä-vikaselta.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Kylpeminen on jees ja mun yksiössä semmoinen kylpyamme myös löytyy!

...tosin, kohta tulee joku saatanan vessaremontti ja silloin repivät sen ammeen helvettiin sieltä... :(
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tuttavalla on semmonen 6-7 hengen istuttava puilla lämmitettävä palju, siinä on kiva pakkasella kylpeä ja juoda bisheä! Eli vastaus: Kyllä kylpeminen kivaa on. :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Joo, kylla! Meilla on kylpparissa iso poreallas ja siina on hyva istuskella pitkan juoksulenkin tai golfkierroksen jalkeen. Mita mainioin rentoutumiskeino ja lihasten rentouttamisvehje!

Vaimonkin kanssa siella tulee vietettya aikaa, mutta ei siita sen enempaa...
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Poreallas (ei juuri normaali ammetta isompi, mutta napista painamalla saa poreita) on himassa, ja harmillisen harvoin sitä tulee käytettyä. Saunaan meno on vaan niin paljon helpompaa. Ihan kivaa se kyllä on. Siis kylpeminen. Ja saunominenkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muistan vielä joten kuten lapsuuden kylpyhetket - vaahdot ja kaikki ja kuinka kivaa se kaikkiaan oli. Nyt ei ammetta ole, ikävä kyllä sillä todella mielelläni harrastaisin kylpemistä; ei se nyt ihan saunomiselle vedä vertoja mutta voittaa suihkussa seisomisen kevyesti.

Niin, mistä minulle amme - tarvittaessa sellainen pesusoikkokin villinlännen ajoilta kävisi... (ei vaan taida mahtua vessaan).

vlad.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Siinä missä Blackie vetää brenkkua kylvyssä, niin minä taas poden sitä pois. Amme täyteen lämmintä vettä, valot pois ja hyvää musaa soimaan, niin siinä se krapula hellittää. Oma ammeeni on sen verran vaatimaton kooltaan, että sikäli että ei ole jooga virtuoosi, ja minä en ole, niin lemmenleikkit jäävät siinä vähän touhuamisen asteelle.
 

M10

Jäsen
Uuteen asuntoon muutettuani olen löytänyt kylpemisestä uusia ulottuvuuksia. Vanhassa yksiössäni ei ammetta ollut, mutta nykyisessä kaksiossamme on.

Kuten joku jo tuolla edellä sanoi, baariin lähtemisen voittaa kalsarikännit; pitkä ja kuuma kylpy, hyvä viini ja musiikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosimiehet menee saunaan munasillaan kaljapullo kädessä. Saunassa ne tuskanhiki valuen irvistelee naama punasena. Sitten ne juoksee munasillaan ulos lumihankeen ja matkalla huutaa "perkele". Uus kaljapullo käteen ja takas saunaan ja taas niin paljon löylyä kun vaan kestää, ja vähän enemmänkin. Ja sit loppuilta nuppi punaisena ryyppää ja syö makkaraa.

Toiset miehet menee kylpytakissa ja luppakorvatohveleissa vaahtokylpyyn. Naamalla on sitä helevetin mömmöä ja silmissä se kurkku vai tomaattiko se on. Kumiankka killuu vedessä ja kaiken huippu on se vadelman tuoksuinen (huom. ei hajuinen) tuoksukynttilä. Viinilasi odottaa jossain ja fetasalaatti. (Mitenhän toikin sana kirjoitetaan, kun en oo ikinä ennen kirjoittanut). Ai niin sitä ennen pitää kuivata hiukset huistenkuivaajalla ja ajaa säärikarvat.

No ei ehkä nyt ihan noinkaan. Mut tän pari päivää kun tää ketju on ollut näkyvissä, mulla on tehnyt mieli kylpeä. Joskus ihan penskana tuli viimeks oltua. Ja tähän viestiin ei sisälly mitään kaapista ulos tuloa.
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Itse olen tällä hetkellä jonkin hemmetin lintuinfluenssan kourissa ja olo on kuin raihnaisella papalla. Lisäksi on kuumetta, korvat tukossa ja yskä. Mutta olen huomannut, että kylpy jollakin tavalla auttaa tähän. Ei se paranna, mutta rentouttaa, ja unohtaa kivut hetkeksi aikaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kylpemiseen ihastuin ulkomailla - sekä Tukholmassa että Sveitsissä sain kokea tuon ihanaisen nautinnon! Jostain syystä tuli kylvettyä ko.maissa aamulla sekä illalla. :D Amme on sellainen paikka, että siellä vierähtyisi helposti tunti jos toinenkin. Harmi, etten omista sellaista - tällä hetkellä..;)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylpeminen on kivaa! Ja nautittavaa sekä rentouttavaa. Pikku kodissani on kylpyamme, ja nyt talven aikana on tullut nautiskeltua kuumista kylvyistä yllättävän paljonkin. Viimeksi eilen rentouduin kylvyssä, sitä ennen viime viikolla. Cosmopolitan (tms. hömppälukemista) mukaan, kenties juotavaa ulottuville, oikeasti kuumaa vettä ja ah, kyllä kelpaakin kelliä. Pitää vain varoa, ettei kylvyssä tule oltua liian pitkään - silloin ainakin itselleni iskee hillitön väsy ja voimattomuus.

Sitten kun olen iso ja riittävän rikas, rakennutan talon, jossa on ehdottomasti sellainen sopivan suuri poreamme. Sopivan suuri voisi olla vaikka sellainen, että sinne mahtuu edes kaksi ihmistä ilman, että molempien polvien on oltava ahtaasti koukussa ja osittain vedenpinnan yläpuolella eikä liikkumatilaa ole oikeastaan juuri yhtään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viime kesän muutto toi tulleessaan myös kylpyammeen, joten kylvettyä on tullut toki. Joko yksin tahi kaksinkin.

Kylpeminen on rentouttavaa ja mukavaa. Kylmä olut tai kouhuviiniä sen kera, niin aah.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nostetaanpas ylös. Asun edelleen samassa kämpässä, mutta kylvyssä en ole käynyt yli vuoteen. Taisi olla alun huumaa vaan tuo ja paluu arkeen kävi nopeasti. Nyt olen miettinyt, että josko sitä joku viikonloppu kokeilisi, että miltä se kylpeminen tuntuu pitkän tauon jälkeen.

Pikkasen muuten hävettää noi mun vanhat viestit...

Edit: Tajusin juuri, että olen avannut ketjun työajallani, eli ihan selvin päin. Hävettää entistä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuten joku jo tuolla edellä sanoi, baariin lähtemisen voittaa kalsarikännit; pitkä ja kuuma kylpy, hyvä viini ja musiikki.

Pikkaisen muuten huvittaa tämäkin kommentti. Menemättä yksityisasioihin mainitaan kuitenkin että olen joskus nähnyt miehen baarissakin.

Huikea ketju! Itse olen nykyään sellaisia saunavuoromiehiä, ajoitettu kuitenkin niin että ehtii sitä baareissakin notkua.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ollessani vielä pikkutyttö, tapasin aina mummolassa mennä kylpemään, koska heillä amme oli ja kotona sellaista ei ollut. En oikein ikinä tajunnut sitä vedessä lillumisen ihanuutta, pikemminkin päinvastoin. Likaiseksihan siinä mielensä tuntee, kun itsensä kanssa vaan joutuu olemaan paikallaan tekemättä mitään. Ja sitten vasta likaiseksi tunteekin, jos jotain tekee.

Mieluummin saunon kovaa ja korkealla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös