Philadelphia Flyers 2023–2024

  • 160 254
  • 733

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Näyttää tossa Atkinsonille että sun paikka ylivoimalla on katsomossa. Tänään katsomossa Atkinsonin lisäksi Desslaurier. Gurianov saa näyttää osaamistaan kotiyleisön edessä. Sharks tosiaan vastassa ja tämä on sit niitä semmosia pelejä et pakko napsia 2pst, tosin Sharkseilta on otettu jo ekassa kohtaamisessa tukkaan tällä kaudella.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Olipahan nihkee voitto mutta hyvä että saivat raavittua 2pst. Gurianov pelas Couturierin ja Konecnyn kanssa mutta oli kyllä niin sukkasillaan esitys kuin vain voi olla. Äijällä on kokoa ja osaa luistella mutta aivan haluttoman oloista pyörimistä. Ei tossa montaa peliä pääse näyttämään, niin huomaa olevansa katsomossa. Uransa jatkosta pelaa ja yritys tota luokkaa.
Nyt alkaa sit se 7 pelin putki jossa kohdataan Toronto ja Boston kaks kertaa. Rangers, Florida ja Carolina kerran. Sanoisin että tässä ratkaistaan aika pitkälti pelataanko tänä keväänä Phillyssa pleijareita. 7-8 pst pitää saada minimissään?
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Gurianov pelas Couturierin ja Konecnyn kanssa mutta oli kyllä niin sukkasillaan esitys kuin vain voi olla. Äijällä on kokoa ja osaa luistella mutta aivan haluttoman oloista pyörimistä. Ei tossa montaa peliä pääse näyttämään, niin huomaa olevansa katsomossa.

Tämä. Kiekonmenetyksiä ja syöttöjä vastustajalle solkenaan. Kyllä siinä ihan syy taitaa olla miksi ei ole NHL:n puolelle enää viime aikoina mahtunut. No, katsotaan nyt hetki vielä.

Seuraavissa peleissä pitää 5vs.5 peli olla ihan eri luokkaa mitä tässä pelissä oli, jos niitä pisteitä meinaa ottaa.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
San Jose ottelun otteet jos jatkuu tulevissa otteluissa mitkä yllä mainittiin oli pudotuspelit siinä. Toki pisteet eivät tule aina "kauniilla" tavalla, tärkeintä on silti niiden saaminen vastuksesta huolimatta. Varmasti sekoitti myös Torts uupuminen penkiltä, Toronto ottelu vielä lusittava.

Tulevia joukkueita vastaan 3-5-1 saldo tällä kaudella, kyllä vaaditaan aikamoista tuuriakin pisteiden eteen.





Cam York tilastoja.



 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta. Ihan sama vaikka tuhansien stanley cup voittojen ikisoturit söis itkua pidellen nekkua himassa, ei tollasella suolapatsastelulla opeteta junnuille muuta kuin nepotismia ja paikoillaan junnaamista. Ymmärrän toki että Flyersin pitkän ajan modus operandi on nimen omaan nepotismi ja paikoillaan junnaaminen, mut ei sitä tarvii junnuille kertoa.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta. Ihan sama vaikka tuhansien stanley cup voittojen ikisoturit söis itkua pidellen nekkua himassa, ei tollasella suolapatsastelulla opeteta junnuille muuta kuin nepotismia ja paikoillaan junnaamista. Ymmärrän toki että Flyersin pitkän ajan modus operandi on nimen omaan nepotismi ja paikoillaan junnaaminen, mut ei sitä tarvii junnuille kertoa.
Ainahan voi alkaa kannattamaan pingviinejä.
 

Crank

Jäsen
Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta. Ihan sama vaikka tuhansien stanley cup voittojen ikisoturit söis itkua pidellen nekkua himassa, ei tollasella suolapatsastelulla opeteta junnuille muuta kuin nepotismia ja paikoillaan junnaamista. Ymmärrän toki että Flyersin pitkän ajan modus operandi on nimen omaan nepotismi ja paikoillaan junnaaminen, mut ei sitä tarvii junnuille kertoa.
Nyt ei ihan aukea, miten Staal ja Johnson opettaa sukulaisten suosimista junnuille? Ja et miten se olis Flyersin pitkän ajan toimintatapa?
 
Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta.

Ymmärrän tuon, sillä sinähän toivot joukkueen olevan mahdollisimman huono, jotta pääsisivät varaamaan mahdollisimman korkealla.

Tai jos oletkin sitä mieltä, että zambonikuskitkin ovat parempia puolustajia kuin nuo mainitut kaksi, niin sittenhän sinun pitäisi tervehtiä ilolla noiden hankintoja. Nehän tekevät joukkueesta huonomman eli suunnitelma toimii.
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Nyt ei ihan aukea, miten Staal ja Johnson opettaa sukulaisten suosimista junnuille? Ja et miten se olis Flyersin pitkän ajan toimintatapa?
Kyllä tolla kansankielellä tarkoitetaan myös ihan ystävien ja tuttujen suosimista jos nyt hiuksia pitää halkoa. Ja noiden peluuttaaminen lähinnä vituttaa koska samaan aikaan ollaan sitä mieltä että AHLn puolella pelaavat kaverit ei osaa mitään. Testaisivat nyt edes jotain Andraeta ja Samsonia kun kerran sen nimisiä tyyppejä on draftattu tonne. Ymmärrän että Lappy on mahdollisesti jopa Rocky Thompsoniakin surkeampi valkku, mut ei anneta sen hämätä liikaa ajatuksia tulevasta. Menisivät Staal ja Johnson vaikka sinne "opettamaan" noita nuorempia ja nostetaan kaikki vähänkään lupaavat nuoret ylös.

Niin ja oliko se nelospikki nyt joku käänteentekevä voimavara tulevaisuutta ajatellen? Tuskin, mutta tätä samaa varausvuorojen vuotamista on harjoitettu iät ajat, siinä missä köppästen starbujenkin haaliminen pukukoppiin osoittamaan miten hävitään oikein. Mä en edelleenkään usko että tolla puolustuksella voitetaan yhtään mitään, vaikka Staal ja Johnson korvattais jollain nuoremmilla kavereilla, ei hätää, mut ei niitä ois tarvinnu jengiin naarata alun alkaenkaan. Yllättävintähän tässä on se että alle vuodessa Riston paperista tuli noiden hankintojen myötä enää joukkueen kolmanneksi heikoin puolustajasoppari, mikä tietty ei ihan huono suoritus.
Ainahan voi alkaa kannattamaan pingviinejä.
Nojoo, ehkä sä luulet että mä haukun täällä aiheetta tai että on vaan kiva vittuilla paskalle jengille. Mäkin oon kannattanut tätä epäonnen organisaatiota jo vuoskymmenet ja mun toiveissa ois nähdä tulevaisuudessa Stanley Cup voitto ja paraati Phillyssä. Jotain mitä yksikään 80-luvulla syntynyt ei ole päässyt todistamaan. Ja kun suht samaa paskaa kaavaa ollaan toteutettu jo ties kuinka kauan, niin hyvin harva asia tossa nykyjengin tekemisessä vakuuttaa mua siitä että ollaan edelleenkään oikeilla jäljillä. BTW samat jälleenrakennusargumentit myytiin meille Hexyn aloittaessa vaikka samaan aikaan oli oltava edes semi-kilpailukykyinen, veteraanipakkeineen päivineen. Tällä kertaa olisi ihan kiva välttyä siltä surkujen vuosikymmenneltä joka siitä seurasi ja rohkeasti keskittyä huippuyksilöiden naaraamiseen draftista parhaimmilla mahdollisilla vuoroilla.
 
Viimeksi muokattu:

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Huomaan @puna-hundi että tämä joukkue on jotain rikkonut sinussa. Enkä täysin voi moittiakkaan. Mutta urheilua tämä vain on.

Tällä kertaa olisi ihan kiva välttyä siltä surkujen vuosikymmenneltä joka siitä seurasi ja rohkeasti keskittyä huippuyksilöiden naaraamiseen draftista parhaimmilla mahdollisilla vuoroilla.
Mitä tuohon yllä olevaan tulee, niin kyllä minulla on omat pelkoni ”kaikki palasiksi”- uudelleenrakennustaktiikkaan yhtä lailla kuin tähän nykyiseenkin . Viimeksi kuin päästiin korkealta varaamaan, meni se ihan päin helvettiä.

Haluan vain sanoa, jälleen kerran, että pelkkien korkeiden varausvuorojen kautta rakentaminenkin on sekin ihan arpapeliä (tähän nämä perinteiset esimerkit liigasta)., eikö mikään varmanakki.

Ja tähän vielä tilastoja otsikolla ”Paljon on vielä tekemistä”.



 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Ymmärrän veli puna-hundin turhautumisen täysin.
Mutta joukkueen voi rakentaa monella tavalla eikä varmuutta ole tarjolla missään.

Esim. Buffalossa näkyy hienosti se, miksi ihan pelkkä häviäminen ei välttämättä tee kesää.
Siitä samaa mieltä, että jonkin verran sitä huipputaitoa tarvitaan. Toronto peli ja perinteisesti Bostonin Palsternakka näyttäneet meille miten huippuyksilöt pahimmillaan repii meidän systeemin täysin auki.

Toisaalta uskon myös Jukka Jalosen malliin jossa laajalla rintamalla tehdään se sama työ mikä Ameriikassa halutaan sysätä yksilön vastuulle.

Tavallaan tämä kausi oli surkein mahdollinen: menestystä ei tule mutta ei korkeaa varaustakaan.
Itse haluan nähdä myös hyvät puolet eli taistelevan Joukkueen jossa nuorten on hyvä kehittyä ja ottaa sitä vastuuta.

Josta päästään Flyersin kauppoihin.

Olen tyytyväinen mutta ihan lottopottia ei saatu. Ymmärrettävää että kaikkia ei kaupattu koska viesti joukkueelle olisi ollut väärä eli olisi sanottu: emme usko tähän joukkueeseen. Varausvuoroja meillä riittää ja uskon että kesällä tulee lisää. Toivottavasti saadaan sitä huipputaitoa näillä sitten joskus.

EJ kaupoa minusta sopii kuvioon. Pakkeja on telakalla ja joku kokenut tarvitaa. Ehkä Phantomsien mahdollisuuksia ei haluttu viedä sieltä nostamalla tai sitten ostettiin uhrilammas kärsimään loppukausi pois.
Pelillisesti ei saatu oikein mitään mutta eipä tästä oikein mitään maksettukaan.
 

ReYaSu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Olen tyytyväinen mutta ihan lottopottia ei saatu. Ymmärrettävää että kaikkia ei kaupattu koska viesti joukkueelle olisi ollut väärä eli olisi sanottu: emme usko tähän joukkueeseen.
Niin ja varmaan ihan sekin, että sellaisilla palasilla kuin Seeler ja Laughton nähdään paikka osana uudelleenrakennustakin. Minä ainakin näen. Kaverit vielä viimeisiä hetkiään parhaassa iässään kun meillä jonkinlainen voittoikkuna aukeaa, jos on auetakseen.

Toki jos oikea hinta saadaan niin lihoiksi vain, niin kuin kävi Walkerin kanssa. Minusta vetävät nyt juuri aivan oikein, miinus Eric Johnsonin hankinta pick uhraten, kun hyvin aiemmin kaudella ylhäällä pelannut Belpediokin olisi vielä alhaalta löytynyt.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minusta vetävät nyt juuri aivan oikein, miinus Eric Johnsonin hankinta pick uhraten, kun hyvin aiemmin kaudella ylhäällä pelannut Belpediokin olisi vielä alhaalta löytynyt.

Mä taas näen tämän vähän eri tavalla.. Neloskieppi on kuitenkin käytännössä vain yksi arpalippu, jonka voi kompensoida halutessaan jollakin yliopisto-signauksella.

Stanley Cupinkin voittanut Johnson tuo loppukaudeksi rutkasti kokemusta koppiin, ja auttaa taatusti joukkueen nuoria kasvamaan henkisesti NHL-tasolla. Sekin vielä, että olisihan tuo paperilla todella köykäinen tuo puolustus tällä hetkellä (siis ilman Johnsonia). Sillä ei käytännössä ole väliä, jääkö joukkue playoffien ulkopuolelle vai lähteekö ykkösellä lauluun. Tähän hyvän kauden loppuun joku kunnon 10+ tappioputki, niin johan on saatu kasvatettua buffalomainen häviämisen kulttuuri jengiin...

Minun nähdäkseni tuokin neloskieppi on sijoitus tulevaisuuteen, ei niinkään tähän loppukauteen. Toki, playoffeihin mentäessä, saattaa sijoitus kantaa hedelmää jo tänäkin vuonna.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Mä taas näen tämän vähän eri tavalla.. Neloskieppi on kuitenkin käytännössä vain yksi arpalippu, jonka voi kompensoida halutessaan jollakin yliopisto-signauksella.

Stanley Cupinkin voittanut Johnson tuo loppukaudeksi rutkasti kokemusta koppiin, ja auttaa taatusti joukkueen nuoria kasvamaan henkisesti NHL-tasolla. Sekin vielä, että olisihan tuo paperilla todella köykäinen tuo puolustus tällä hetkellä (siis ilman Johnsonia). Sillä ei käytännössä ole väliä, jääkö joukkue playoffien ulkopuolelle vai lähteekö ykkösellä lauluun. Tähän hyvän kauden loppuun joku kunnon 10+ tappioputki, niin johan on saatu kasvatettua buffalomainen häviämisen kulttuuri jengiin...

Minun nähdäkseni tuokin neloskieppi on sijoitus tulevaisuuteen, ei niinkään tähän loppukauteen. Toki, playoffeihin mentäessä, saattaa sijoitus kantaa hedelmää jo tänäkin vuonna.

Neloskieppi on arpalippu kyllä, mutta se on myös "asset" mikä voidaan käyttää myös muulla tavalla. Jos siellä ylemmillä kierroksilla pitää päästä muutama pykälä ylöspäin ottamaan joku joku pelaaja mistä he todella pitävät, niin siinä tuollainen nelonen tulisi kenties tarpeeseen.

Tulevina vuosina, kun toivottavasti oltaisiin oikeasti tavoittelemassa kannua eikä vain hakemassa kokemusta, tuotaisiin sisään joku jolla on cupin voittamisesta kokemusta. Mutta haluaisin sen olevan sellainen pelaaja jolla on myös pelillisesti jotain siihen kannujahtiin myös annettavaa, eikä pelkästään koppipelaaja. Johnson kun ei nykypelillään tuo oikeasti mitään enempää kuin mainittu Belpediokaan. Tällä hetkellä tuo puolustus tarvitsisi vähän enemmän kuin Johnsonin päästäkseen edes sinne playoffeihin sitä kokemusta saamaan, eikä Johnson ei mitään 10 ottelun tappioputkea pysty nykytasollaan estämään. Ei on-ice eikä off-ice teoillaan.
 

ReYaSu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä taas näen tämän vähän eri tavalla.. Neloskieppi on kuitenkin käytännössä vain yksi arpalippu, jonka voi kompensoida halutessaan jollakin yliopisto-signauksella
Siellä olis ollut hyvin jo ylhäällä kertaalleen pelannut Belpedio alhaalla, joka varmaankin suoriutuisi nykyistä hidasta Johnsonia paremmin. Myönnettäköön että Johnson on onnistunut tekemään jokusen kelpo puolustavan pelin.

Johnson sijoitus tulevaisuuteen? Näinkö saa edes jatkoja meiltä, jos uraansa jatkaakin? Näetkö oikeasti muuna kuin loppukauden rental-hankintana?

Jos ei mennä poffeihin niin tämä on ihan nelospickin haaskausta. Muitakin omia nuorempia pakkeja toki saisi peluuttaa. Kyllä itse varaisin mieluummin ikäluokan top 128 pelaajista, joista voi kuoriutua ihan pelaaja vielä pariksi vuosikymmeneksi, kuin käyttäisin alle puoli vuotta rentalina tällaista kolmoskorin veteraania (huom, nykykunto) tilanteessa, jossa meidän ei pitäisikään vielä pärjätä, ja olisi tosiaan farmissakin nostettavia ehdokkaita.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siellä olis ollut hyvin jo ylhäällä kertaalleen pelannut Belpedio alhaalla, joka varmaankin suoriutuisi nykyistä hidasta Johnsonia paremmin. Myönnettäköön että Johnson on onnistunut tekemään jokusen kelpo puolustavan pelin.

Eihän sillä pelillisellä tasolla ole välttämättä se suurin merkitys tässä hankinnassa. Nimenomaan se meritoitunut 1000 ottelun veteraani pystyy niille junnuille opettamaan sitä voittamisen kulttuuria muutenkin. Ja ihan suoraan sanoen, uskoisin Johnsonin lopulta tuovan siellä kaukalossakin pöytään oikeasti saman effortin kuin Belpedio.

Johnson sijoitus tulevaisuuteen? Näinkö saa edes jatkoja meiltä, jos uraansa jatkaakin? Näetkö oikeasti muuna kuin loppukauden rental-hankintana?

Luitko sitä viestiäni ollenkaan? En minä spekuloinut Johnsonin jatkolla ollenkaan. Tuo neloskieppi maksettiin siitä, että saadaan Johnson muutamaksi kuukaudeksi näyttämään junioreille miten toimitaan NHL-ammattilaisena. Eli sama syy, miksi Chicagokin on sitonut noita veteraaneja tuonne nykyjengiinsä. Eli siinä on se sijoitus tulevaisuuteen; arvokasta kokemusta ja esimerkkiä joukkueeseen myös kaukalon ulkopuolella. Ja plussana toki se, että jos sine pleijareihin päästään, on Johnsonista taatusti enemmän apua kuin Belpediosta.

Phllyn johtoporras on katsonut tuon Johnsonin kokemuksen tuovan muutamassa kuukaudessa jengille enemmän, kuin mitä mahdollinen neloskiepin arpa toisi. Valintakysymys, jossa nyt toimivat näin. Itse olisin toiminut varmastikin ihan samoin.

@Craig Berube On noinkin, en sitä kielläkään. Kuitenkin sen neloskiepinkin arvo assetina on periaatteessa nimellinen. Ei sillä montaa pykälää hypätä ylöspäin, ainakaan ylemmillä kierroksilla. Käytännössä selkeään nousuun vaaditaan jo ylimääräinen kakkoskieppi. Ja jossain alemmilla kierroksilla alkaa ne pelaajatkin jo olemaan niitä arpalippuja, että kannattaako niihinkään sitten tuhlata sitä "kallisarvoista" ylimääräistä assetia? Ja tosiaan asseteja voi käyttää monella tapaa, nyt Philly päätyi tähän ratkaisuun. Ei myöskään ole kirkossa kuulutettua, että tulee tilannetta, jossa tarvitsisi juuri tuota nimenomaista neloskieppiä muuhun kuin draftaamiseen. Nykyaikana helposti yliarvostetaan noiden pickien arvoa (myös assetina).
 

Crank

Jäsen

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Tortorella vähän kouluttaa joukkueen johtavaa pelaajaa:




Couturieria peluutettiin alkukaudesta aivan liikkaa, liikaa pelaajaksi joka on ollut poissa peleistä pari vuotta, ja nyt jo vähän aikaa väsymys on näkynyt. Minun mielestäni tämä on kuitenkin aivan väärä liike nyt kun pelataan kauden tiukimpia otteluita, ja panoksena on playoffit.

Ilman kiekkoa hän ei kuitenkaan mikään riski ole ollut, vaikka ei siinäkään se Selke Coots ole ollutkaan, vaan ongelmat ovat olleet enemmän kiekollisessa pelissä.

Väärä liike playoffien kannalta minun mielestäni, mutta parempi taas draftin kannalta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jos aikajanaa kelaa hieman taaksepäin, niin Couturier taisi aika nopeasti kapteeniksi valintansa jälkeen löytää itseään ensimmäistä kertaa nelosesta Deslauriersin ja kumppaneiden keskeltä. Siihen saakka laidassa oli ollut järjestäen Konecny, Farabee, Tippett osastoa, kuten joukkueen parhaalla sentterillä pitääkin. Pelillisesti ei mielestäni ole missään vaiheessa syytä moiseen tiputukseen ollut vaikka ihan sitä alkukauden virettään ei saanutkaan pidettyä yllä ja nyt matka siis jatkuu katsomon puolelle. Nopeasti tulee vain mieleen, ettei kapteenin valinta mennyt Tortorellan toiveiden mukaan, joko väärä mies tai että ylipäätään nimesivät jonkun kapteeniksi tässä vaiheessa, ja nyt nähdään jotain ihmeellistä valtapeliä ja oman arvon osoittamista tai vastaavaa.

Couturier antoi medialle vähän happamia kommentteja aamujäiden yhteydessä ja Tortsia ei puolestaan kiinnostanut tavata toimittajia lainkaan, joten terveeltä touhulta vaikuttaisi, not. Päävalmentajan ja kapteenin välistä miekkailua tässä vaiheessa toivottiinkin, huoh.

Voihan se olla, että tämän ravistelemana pelaavat Leafsia vastaan kauden parasta kiekkoaan, mutta pahaa pelkään, että ainoastaan sekaisemmaksi menee.
 

stonec_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo vähän mietityttää tämä Tortsin touhu. Columbuksessa meni myös alussa hyvin mutta lopulta aika moni tähtipelaaja sieltä lähti ja tuo kapteenin tai tähtipelaajien penkitys, noh, ei nyt ole ihan tätä päivää. Toisaalta Flyers oli pelannut aika heikon jakson niin ehkä tuo nyt oli joku keino herätellä joukkuetta playoff-junaan. Pitkällä tähtäimellä noista penkityksistä saattaa kyllä olla enemmän haittaa kuin hyötyä.

Hassua kyllä, vaikka Flyers on pelannut heikosti niin MoneyPuckin playoff odds kasvoi jälleen ja antaa nyt Flyersille 89%. Islanders on hävinnyt nyt monta peliä putkeen mutta toisaalta Red Wings ja Washington ovat muutaman pisteen päässä Flyersista ja tuosta kolmikosta yksi jää ainakin playoffien ulkopuolelle.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Eli Torts ei pidä Cootsin pelinopeudesta. Tarkoittaako tämä sitten jalkanopeutta, vai kiekon liikuttamista. Sehän ei tuosta suoraan selviä, mutta veikkaan ensimmäistä. Tulee aika pitkät seitsemän kautta, jos jaloista on kyse. Ei Cootsilla nopeutta tule nimittäin yhtään enää lisää, vaikka kuinka katsomossa istuisi.





Joku voisi kysyä että miksi jotkut muut tuolla mahtuvat kokoonpanoon, mutta juuri tällä hetkellä vastausta ei ainakaan siihen saada, koska Torts ei suostu aiheesta itse puhumaan.

Tortorella on kova vaatimaan vastuullisuutta pelaajilta, mutta kyllä häntä voi yhtä hyvin vaatia perustelemaan päätöksiään medialle, eli suomeksi faneille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös