Petokanava, humpuukia vai asiaa?

  • 3 456
  • 11

#76

Jäsen
Olen nyt pariin otteeseen viime ja tällä kaudella kokeillut yllämainittua mobiiliuutistoimistoa rakkaan joukkueemme osalta.

Nettisivuillaan HIFK lupaa paljon kauniita asioita, mutta viime kaudella kyllästyin, kun luvattuja ottelutuloksia ja kommenttejä ei tullut. Tällä kaudella T Ruudun lähtö ei paljastunut Petokanavan kautta, eikä liigan alkua ole muuten huomioitu, kun eilisellä mainosviestillä, että #22 ja #35 jäädytetään sekä lippuja vielä olevan.

Onko tämän kanavan ainoa tarkoitus miellyttää DNAta sponsorina ja tuoda DNAn nimeä esiin. K.o firman asiakkaille palvelu on ilmainen, mutta jos ei viestejä tule, niin palvelun ilmaisuus ei paljoa auta. Vai onko tarkoitus vain ylläpitää imagoa yllä, että ollaan kehityksen kärjessä, vaikka koko kanava on lähinnä nimellisesti olemassa?

Ovatko muut saaneet enemmän viestejä eli onko tekniikka pettänyt, kun ei peto toimi?
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti #76

Ovatko muut saaneet enemmän viestejä eli onko tekniikka pettänyt, kun ei peto toimi?

No ei ole tullut viestin viestiä pitkiin aikoihin...vaikka kanvat on avattu muutamaankin kertaan kaiken varalta. Jotain sössiä siellä täytyy olla. Liekö ollut vaikutusta sillä, että vaihdoin operaattorin elokuussa juuri tähän samaiseen DNA:han.

Itse asiassa maalitieto tjsp. kanavalta tuli perjantain matsissa yksi viesti "Korjaus edelliseen, tilanne onkin 3-3" Se oli ainoa viesti koko matsista. Harmittaahan se kun jäi muutenkin maalit taas kerran näkemättä, viimeistä lukuunottamatta. Tässäkö viedään humalaisten fanien viimeinenkin oljenkorsi saada tietoa illan maalintekijöistä, kysyn vaan? =)
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Itse avasin Petokanavan viime kaudella siirtotakarajaa odotellessa. Ilouutinen Yorick Treillen palkkaamisesta taisi jäädä kuukauden kestäneen testiajan ainoaksi asiapitoiseksi viestiksi, kaikki muu palvelun kautta tullut info oli mainosta. Joko tyrkytettiin tulevan matsin lippuja tai Maalikanava-palvelua. Joskus tosin taisi matsin jälkeen tulla joku Alpo Suhosen "emme olleet alussa hereillä"-kommentti, mutta aika tarpeeton on 160 merkin mittainen otteluraporttikin.

Tilaus loppui lyhyeen, koska en halua luuriini edes ilmaisia mainoksia - saati sitten että kyseisestä lystistä joutuisi vielä maksamaan, kuten Petokanavan tapauksessa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Onneksi olkoon! Minun ongelmani kanavan kanssa liittyvät sen sulkemiseen. Viiteen kertaan yritin tekstiviestilla (vahvistus sen perillemenosta tuli), mutta myös nettisivuston kautta ja meilitse mutta ei onnistunut. Viestejä vaan pukkas tasaiseen tahtiin.

Ja kuten arvata saattaa niin syyhän ei ollut Petokanavan puolella vaan silloisen operaattorin (Sonera, ei enää ikinä!) vika. Ja Soneran mielestä taasen DNA:n (ei enää ikinä!), joten toivoakaan ylimääräisten viestien korvaajan löytymisestä ei ollut.

En siis voi suositella.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua on Petokanavassa ilahduttanut se, että tiedot pelatuista otteluista tulevat todella nopeasti. Esim. Pajulahdessa pelatun harjoitusottelun tulos tuli kännykkään n. 10-15 min. ottelun jälkeen. Maalitieto-kanavaa ei ole tullut vielä kokeiltua.
Ehkä toivoisi kuitenkin enemmän viestejä, esim. joukkueen kokoonpanot otteluihin ja kuulumisia muutenkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
ainakin petokanava on ihan kivasti myöhässä kun ne jutut tulee...
mulle tuli tossa vajaa tunti sitten "tieto" siitä että Vili pelaa kuus matsia Pelicanssissa...huhhelihuijaa..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Perseestä.

Nyt alkaa jo toi petokanavan toiminta harmittamaan. Joka helvetin matsista tulee ensinnäkin tyyliin "Jan Lundell pelaa IFK:ssa, tilaa matsi kännyysi"-viesti. Miksi helvetissä näitä viestejä lähetetään, minä tiedän että peli on tulossa, haluan vain kuulla tärkeitä uutisia, enkä maksaa mainoksista. Luulen, etten ole ainoa jota tämä vituttaa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Re: Perseestä.

Viestin lähetti Rebel
Nyt alkaa jo toi petokanavan toiminta harmittamaan. Joka helvetin matsista tulee ensinnäkin tyyliin "Jan Lundell pelaa IFK:ssa, tilaa matsi kännyysi"-viesti. Miksi helvetissä näitä viestejä lähetetään, minä tiedän että peli on tulossa, haluan vain kuulla tärkeitä uutisia, enkä maksaa mainoksista. Luulen, etten ole ainoa jota tämä vituttaa.

Et ole ainoa. Itselläni on Petokanava vain ja ainoastaan sen takia, että DNA:n asiakkailla se on ilmainen. Senttiäkään en tästä "palvelusta" maksaisi. Kuten tässä ketjussa on aiemminkin kirjoitettu, niin uutiset tulevat milloin tulevat (ei todellakaan ensimmäisenä, mutta kyseinen slogan on tainnutkin jäädä pois) ja ovat osin jopa paikkaansa pitämättömiä. Esimerkiksi Benýllä oli Petokanavan mukaan polvivamma. Maalitietokanavan olen tilannut kaksi kertaa vain testatakseni sen ja se hehkutus (BÄNG!) oli lähinnä surkuhupaisaa.
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Rebel,

Viestin lähetti toimittaja
Et todellaakaan ole ainoa. Meikäläisen kanava menee poikki siirtoajan umpeutumisen myötä piste

Perskules, mulla kun juuri tänään alkoi ko. kanava toimimaan pienen viiveen n. 6 kk jälkeen. Siinä meni DNA:lla puolisen vuotta kun ihmettelivät miksi ei toimi - no ei ole paljosta paitsi jäänyt todennäköisesti. Mutta kun on ilmainen niin olkoon sitten.
Kohta sieltä jysähtää tieto Pentin kalastusretkeltä Prahasta...
"Se on Pena tässä moi, vittu mä oon kännissä....ei löydy enää ketään täältäkään, Pub sotamies Svejk, Prague klo 04.23, lähettäjä DNA/HIFK"
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lubomir Hurtaj!?

Baarin tiimellyksessä olisi voinut toivoa tämänkin kanavan kertovan vahvistuksesta. En usko, että olin ainoa joka oli "vain" puhelimen päässä... Ilmeisesti tämä on kuitenkin jo todellisuutta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Petokanavan yllätysveto

Heh, Petokanavan kirjoittajalle ei näköjään enää kerrota mitään IFK:n asioista. Eilinen viesti nimittäin kertoi, että " Hurtaj pelaa Vopatin ja Häppölän ketjussa, kertoo Hannu Aravirta Iltasanomien pikahaastattelussa". 8-D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös