Pesäpallo – liveseuranta

  • 721 983
  • 17 968

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Wanha kunnon ryssän yritys. Vikström olisi päässyt ainakin lähemmäksi ehtimistä tolla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En ole pitänyt Niskasen peluutuksesta. Jukkiksella ruuti märkää ja Mäkelää säästetään. Ei näin.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Jännä jakso. Kolmostilanteet 3-6 Vedolle, mutta silti tappion makua jäi vähän suuhun tästä tasurista.

Kovin ahtaaksi tuo oma sisäpeli nyt menee, jos Purmonen ei pääse kentälle. Harmi homma tuo Iivarin pois jäänti sisäpelistä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pori sieltä sittenkin kotareissa voiton kimmertää ja sarja tasan 1-1.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Pori löi naisten finaalisarjan tasoihin. Hieno homma! Siinä kotareissa videosenttipeli kääntyi tällä kertaa Porin hyväksi. Näytti kyllä ekan jakson jälkeen, että Manse kävelee mestariksi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Virkiälle vissiinkin pronssia. Vai ei kai nuo kolmesta voitosta pronssia pelaa?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Oli kyllä jännittävä peli Porissa. Mun mielestä oli kyllä "selkeä" palo, vaikka senteistä kiinni tuo tarkistettu tilanne.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Superpesiksen liveseurannassa on kuuluisa etenijäjokeri Janne Mäkelä kakkospesällä tällä hetkellä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olen määrätietoinen. Olen luova. Olen Juha Puhtimäki.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No nyt on Veto ottanut pelin hallinnan itselleen varmaan ekaa kertaa koko sarjassa. Tylyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös