Pesäpallo – liveseuranta

  • 722 516
  • 17 970

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lyönnit napsuvat molemmilla Hiukassa

Paitsi Aapolla. Ja Roopesterilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Nick Neim

Jäsen
Kaksi täptäp-tilannetta ja heti kärjestä kaksi paloa Kempeleelle, mutta KorhosMatti iskee palloa väliin ja tärkeä juoksu KeKille tähän vuoropariin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jymy aika pahasti unessa vielä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Manselta mielenkiintoisia kopin poisottoja, ei anneta peräpään miesten täyttää takapesiä yhdellä palolla kun seiska viimeinen lyöjä. En itse antaisi Kanalan, Anttilan jne lyödä vapaita ja samalla antaa mahdollisuus päästää nopeampia miehiä takapesille.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olen tottunut näkemään kotijoukkueen pelaavan Hiukassa pudotuspeleissä juuri tämmöistä sisäpeliä. En niinkään vierasjoukkuetta. Tilannetta tulee hyvin ja sitten yksittäisillä lyönneillä koko ajan palloa väliin ja ukkoa kotiin.

KeKi on hyvä.
 

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Eipä noille KeKin lyönneille ole ollut juurikaan tehtävissä. Hyvin on pysynyt kepissä.

Pitkä tauko vs Laantumaton pesiskiima
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Kun on luokattoman huonoa kotiuttamista koko kauden, niin ei se mihinkään parane kovemmissa peleissä. Sen sijaan ulkopeli on saatu kyllä tupiloitua. Siihen vielä idioottivirheitä Purmoselta, jota en uskaltaisi laskea edes katsomoon.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun on luokattoman huonoa kotiuttamista koko kauden, niin ei se mihinkään parane kovemmissa peleissä. Sen sijaan ulkopeli on saatu kyllä tupiloitua. Siihen vielä idioottivirheitä Purmoselta, jota en uskaltaisi laskea edes katsomoon.
Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.
Tosi hyviä lyöntejä, mutta muutamissa tilanteissa ulkopelaajat ihan askeleen pari myöhässä. Ehkä se tauko vaikuttaa.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.
Ulkopeliin kuuluu lukkarin peli. Jos kaverit lyö n. 90 % kotiin ja kumuraa koko ajan väliin, niin silloin ulkopeli epäonnistuu. Jos tuolla asenteella mennään, että kaveri vaan lyö hyvin, niin sitten ei tarvitse kovin montaa peliä pelata enää syksyllä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ulkopeliin kuuluu lukkarin peli. Jos kaverit lyö n. 90 % kotiin ja kumuraa koko ajan väliin, niin silloin ulkopeli epäonnistuu. Jos tuolla asenteella mennään, että kaveri vaan lyö hyvin, niin sitten ei tarvitse kovin montaa peliä pelata enää syksyllä.
Näin on toki. Parannettavaa on. Mutta kyllä tämä on enemmän Kekin hyvyyttä kuin Jymyn huonoutta.

Sisällä toki surkea esitys Jymyltä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Aleksi Lassilalta melkoisia lyöntejä. Nuorempi Vihriälä oli vähän hermostunut kopparina, mutta kokeneemmat Lilja ja Puputti hörppivät vielä rumemmin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Luuliko tuo Perttu Olli olevansa Usain Bolt - eihän tuota kättä vastaan noilla jaloilla voi ehtiä vaikka pallo olisi takarajalla?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös