Pesäpallo – liveseuranta

  • 719 230
  • 17 902

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja halvalla myöskin tasoitus. Voi voi.

Karjaluoto tässäkin asialla. Sysimusta ilta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Haha. Otti KiPakin toisen jakson kuitenkin ja superiin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Totesin itsekseni, kun Karjaluoto astui lyömään, että 'onnistu nyt edes kerran'.

Mitä sitä paskaa. Ja @NaPa , molemmille yksi piste so far.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Huotarin voittojuoksu oli kyllä. Hieno lentomerkin ylläri, vähintään vastaava kuin Pattun tasoitustikki.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
KeKi voittaa jatkopalloilla. Ailahtelevaa se on tuo Kempeleenkin peli.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Enpä ole varmaan koskaan nähnyt räpylävirheitä yhdessä pelissä, mitä Joensuu ja Pattijoki tarjoilivat. Tuntui että yksikään pallo ei tarttunut kunnolla räpylään. Epäiltiin että nyt on erilaiset pallot kentällä. Mäkelä ja Still olivat ihailtavan hyviä tänään.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Esim pari metriä taakse päin? Nyt mies jää suoraan heiton alle. Vaikea tilanne. Miten säännöt määrittelee tilanteen.

Edit: Ja kyllä Saukon oli myöhäistä enää väistää siinä vaiheessa, kun heitto lähti tulemaan kohti. Tottakai vaikea sitä on ennakoida mihin se heitto tulee, mutta onko oikea paikka sitten jäädä tohon kotipesä viivalle?

Määrittelevät, että on väistettävä niin, että ulkopelisuoritus ei häiriinny. Joskus estäminen voi olla mahdotonta estää (sic), mutta silloinkin se on estäminen. Sääntöjä voi joku tässä pitää epäreiluina, mutta noin ne kuitenkin menevät. Kärjen takana ei yleensä edes no call ole mahdollinen, so. että ulko- ja sisäpelaaja törmäävät eikä estämistä tapahdu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ehdottomasti. Mielenkiintoinen lukkariranking meneillään. Sija 5. Väliaho, ja 4. Kinnunen. Top-3 löytynevät Komulainen, Puhtimäki, ja..?
Puhtimäki ei tämän kauden näytöillä taida kuulua top-5… Jonkun toisen lukkarirankingin luin ja siinä ei Puhtimäkeä edes mainittu. Still?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Puhtimäki ei tämän kauden näytöillä taida kuulua top-5… Jonkun toisen lukkarirankingin luin ja siinä ei Puhtimäkeä edes mainittu. Still?
Kyllä minä luulen, että Puhtimäki sieltä löytyy. Alanen unohtui täysin, hän on varmaan sijalla 3.

Still on nouseva tähti, mutta ei vielä kuitenkaan top-5 -tasoa. Ensi kaudella voi ehkä jo ollakin.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse veikkaan että Still ja Alanen löytyy listalta. Ainakin eilisen perusteella Still kuuluu tuonne. Puhtimäki on toki kova lukkari edelleen, mutta laitetaan nyt nuoret edelle. Ykkösestä ei tarvitse edes keskustella.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ruudun studiolle on annettava plussaa. Österlund hyvä kiinnitys, tietoa löytyy.

On varmasti löytynyt tietoa koko ajan, mutta rehellisyyden nimissä en olis suoralta kädeltä osannut arvioida ennakkoon onko tuossa roolissa minkä tasonen. Kai sitä peilaa siihen pelinjohtaja-persoonaan ja ulosantiin. Mutta oon kans tykänny tosi paljon siihen lisäarvoon mitä tuotantoihin tuonut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On varmasti löytynyt tietoa koko ajan, mutta rehellisyyden nimissä en olis suoralta kädeltä osannut arvioida ennakkoon onko tuossa roolissa minkä tasonen. Kai sitä peilaa siihen pelinjohtaja-persoonaan ja ulosantiin. Mutta oon kans tykänny tosi paljon siihen lisäarvoon mitä tuotantoihin tuonut.
Vertailu suuntautuu lähinnä muihin 'asiantuntijoihin', eli Ojanperään, Eteläpäähän, sekä Tokkariin.

Tokkari, ja Österlund erottuvat näistä edukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös