Pesäpallo – liveseuranta

  • 721 043
  • 17 946

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Helppoa, sekä tyylitöntä. No, tuo tuskin on kuitenkaan se 'Jymyläinen' tapa esittää asiansa.
Tyylitöntä vaikkapa sanoa rattijuoppoa rattijuopoksi? Okei. Minusta se on ennemminkin fakta, mutta jokaisellahan on oma mielipiteensä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tyylitöntä vaikkapa sanoa rattijuoppoa rattijuopoksi? Okei. Minusta se on ennemminkin fakta, mutta jokaisellahan on oma mielipiteensä.
Mielestäni se on tyylitöntä, että nostetaan siviilipuolen virheet esiin ottelukeskusteluissa. Niillä kun ei ole mitään tekemistä keskenään.

Siis absoluuttinen faktahan se on, ei siitä pääse mihinkään. Enkä minäkään sitä hyväksy, mutta en todellakaan koe tarpeelliseksi nostaa aihetta esiin täysin turhaan, kuten sinä live-ketjussa kesken matsin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tää JoMan selostaja ei oikein vakuuta. Ei sun nyt jokaista asiaa tarvi selittää puhki minulle, jotka näen omilla silmillänikin. Mulla on televisio täällä kotona, eikä radiota.

Joillain joukkueilla on oikeasti todella hyviä selostajia vetämässä näitä seurojen omia tuotantoja. JoMaa ei voi niihin lukea.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
JoMan ykköskärki numeroista 1-2 saattaa olla jopa koko maan paras. Sen jälkeen taso putoaa ihan valtavasti.

Ilona Hakoniemi lukkaroi ikäisekseen aikamoisella tasolla. Voisin veikata, että aika moni TOP4-seura alkaa katselemaan aika tarkalla silmällä hänen otteitaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mua rupeaa oikeasti ärsyttämään tämä selostaja jo tosi paljon. Näin varsin hyvin itsekin, että mitä se Veera tuossa teki, eikä sitä tarvitse yksityiskohtaisesti uudestaan ruveta selittämään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tänään taas olin väijymässä Kannuksessa Ura vs HP-K C-tyttöjen SM karsintaa. Kovaa tulosta teki HP-K ykkösporukallaan, lyöntivoimaa löytyy ja ei ihme että kova SMJkin taipui aiemmin superissa.
Vaikka kotijoukkue takoi nopeasti tokan alkuun 6-0 johdon niin ei tuntunut missään.
Eli HP-K:lle vierasvoitto suvereenisti 0-2.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ärjeellä on vissiinkin se joku pakkoliikkeitä aiheuttava juttu. Sillä tavalla pää nykii.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Taitaa himpun verran kylmä olla tuolla Pattijoella tai missä Raahessa nämä nyt pelaakaan. Monilla katsojilla pipoja päässä ja tumput käsissä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Täytyy sanoa, että olipahan mielenkiintoinen syöttö Tanhualta ja ajon viimeinen lyönti päättyi kolmeen paloon.
 

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Verrattain nopea tuo Sotkamon Jymyn Elmeri Purmonen. Ei tarvii kuin tiputtaa pallo ruutuun ja kärkkäri tilastoihin.

Pekkiseltä hieno lyöntiratkaisu ja tärkeä 0-2 juoksu taululle. Jymyjussit ollut sisällä toistaiseksi melko vaatimaton.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Altec

Jäsen
Millähän 2000-luvun alkupuolen kameralla tuolla Raahessa kuvataan? Kuvanlaatu luvalla sanoen aivan kamala.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Millähän 2000-luvun alkupuolen kameralla tuolla Raahessa kuvataan? Kuvanlaatu luvalla sanoen aivan kamala.
Ihan hyvinhän tuosta peliä seuraa.

Itse matsi on kyllä sitten aika hohhoijaa osastoa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ihan kiva tuo Jeren palautus ainoaan oikeaan. Toinen matsi menossa ja kärkkärit 100 %. Tosin ei taida yritykset olla kuin 7/7 ja yksi löyty yhdestä..
Kelpaa!

Edit: Ja 8/8!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tykkäsin fanikameran sijainnista Seinäjoella. Esim. Sotkamossa liian ylhäällä ja siten myös liian kaukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös