Perinteinen Jatkoajan Liigadraft 2013

  • 7 712
  • 80

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teinpäs muuten sellaisen huomion varausketjun varausjärjestyslistasta, että TPS:lle on merkitty 19 vuoroa ja KalPalle (minulle) 21 vuoroa.

Ei taida pitää kutinsa?
 

J.Rita

Jäsen
Teinpäs muuten sellaisen huomion varausketjun varausjärjestyslistasta, että TPS:lle on merkitty 19 vuoroa ja KalPalle (minulle) 21 vuoroa.

Ei taida pitää kutinsa?

Näin on näköjään päässyt käymään. Olen mokannut treidien yhteydessä. Ikävää sinänsä ja pahoitteluni, toivottavasti saadaan jotenkin korjattua. Ehdotuksia?
 

J.Rita

Jäsen
Näin on näköjään päässyt käymään. Olen mokannut treidien yhteydessä. Ikävää sinänsä ja pahoitteluni, toivottavasti saadaan jotenkin korjattua. Ehdotuksia?

87. varauksen yhteydessä olin mokannut, varaus olisi kuulunut TPS:lle eikä KalPalle. Lähetin yksityisviestin Nötkötille ja Jawsille, jotka toivon mukaan löytävät ratkaisun.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos nyt tehdään niin että, Jaws saa ottaa, joko minulta yhden jäljellä olevista varauksista tai Hahlin, Tyrväisen tai Rinkisen eli DefenseX:n varaaman pelaajan joka luopui leikistä. Tämä passaa ainakin minulle.

_______________

Asiasta kukka ruukkuun. Kuka tahtoo hoitakseen minun viimeiset varaukset, joku saa oman mielensä mukaan varata minulle 8. Pakin ja kakkos maalivahdin. Nimellä ei niin väliä. Itse en kerkeä loppuillasta enää internettiin joten joku ystävällinen voisi ne minulle varata.
 

Fordél

Jäsen
Asiasta kukka ruukkuun. Kuka tahtoo hoitakseen minun viimeiset varaukset, joku saa oman mielensä mukaan varata minulle 8. Pakin ja kakkos maalivahdin. Nimellä ei niin väliä. Itse en kerkeä loppuillasta enää internettiin joten joku ystävällinen voisi ne minulle varata.

Voin hoitaa, mutta eikö ole siis heittää mitään ehdokaslistaa ko. tonteille? Laita yv:lla jos löytyy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jou.

Mulle saa pistää yv:llä tarjousta / ehdotusta Toni Koivistosta ja Nichlas Hardtista.

Vaihdossa samantasoinen rightilta laukova laituri.

Muistetaan sitten että kaikki joukkueiden pelaajat arvostellaan täysin terveinä, kenenkään loukkaantuminen ei vaikuta mitään arvosteluun. Vain nykytason mukaan ja vähän oman mielipiteenkin toki.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kirjoittakaa myös myyntisadut kokoonpanoketjuihin. Ps. ehdoton toive:

Laittakaa hyvät ihmiset PERUSTELUITA arvosteluihin mukaan.

Umpitylsät "copypaste-edit"-joukkuearvostelut eivät kiinnosta yhtikäs ketään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Odotetaan että muutamat saavat joukkueitaan täydennettyä, jonka jälkeen äänestetään.

Odotan Nötkötin vastausta, olen pari yksityisviestiä hänelle lähettänyt. Toivottavasti pikaiseen vastaisi, tarvitsen nimittäin yhden pelaajan tuohon rosteriini. Vai onko jollakulla hyviä ehdotuksia, miten asian kanssa menetellään? Kyseessä siis se sekoilu, jossa minun varausvuoroni oli merkattu Nötkötille.

Pakki puuttuu, ennen ei voida jatkaa. Mitään tusinapelaajaa en aio ottaa vastaan, kyseessä oli kuitenkin 87. varausvuoro.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
TPS ja KalPa tekivät vaihdon, kun TPS jäi vajaaksi varauslistasekoilun takia. Tässä tulos:

TPS (Jaws) saa: Patrick Davis ja Ryan Glenn
KalPa (Nötkötti) saa: Arttu Luttinen

Nötkötti kuitannee.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TPS ja KalPa tekivät vaihdon, kun TPS jäi vajaaksi varauslistasekoilun takia. Tässä tulos:

TPS (Jaws) saa: Patrick Davis ja Ryan Glenn
KalPa (Nötkötti) saa: Arttu Luttinen

Nötkötti kuitannee.

Ja Nötköttihän kuittaa. Siispä äänestämään!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Odotetaan että muutamat saavat joukkueitaan täydennettyä, jonka jälkeen äänestetään.

Saako aikaa vielä ainakin huomisen kirjoitella mainospuheita? Kun sai joukkueensa täyteen vasta nyt, niin ei ole vielä mitään tullut kirjoiteltua ja tarkoitus olisi.
 

J.Rita

Jäsen
Saako aikaa vielä ainakin huomisen kirjoitella mainospuheita? Kun sai joukkueensa täyteen vasta nyt, niin ei ole vielä mitään tullut kirjoiteltua ja tarkoitus olisi.

Kyllä, sovitaan deadlinet siten, että:

- maanantai klo 23.00, joukkueet koossa mahdollisine mainospuheineen
- torstai klo 10.00, ranking (1-13, DefenceX ei mukana) mahdollisine kommentteineen yksityisviestillä osoitteeseen J.Rita.
- torstai klo 12.00, julkaisen pisteet, anonyymit kommentit ja neljä parasta
- sunnuntai klo 23.00, toinen äänestyskierros johon kaikki osallistuvat, ranking (1-4)
- sunnuntai klo 23.01, finaalin tulokset julkaistaan
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
- torstai klo 10.00, ranking (1-13, DefenceX ei mukana) mahdollisine kommentteineen yksityisviestillä osoitteeseen J.Rita.

Vai että omakin jengi heitetään rankingiin. Jos nyt ei sentään, hehe. Mutta täällä jengi kasassa ja mainospuheet tehtynä, toivottavasti kaikki kirjoittavat jotain, se olisi eduksi arvioitaessa vähän ajatuksia joukkueen koostumuksen takana ja roolituksia yms. Kiitokset tähän asti kaikille.
 

abc

Jäsen
- Omaa joukkuetta ei siis äänestetä?
- Äänet yksityisviestillä J.Ritalle?
- Mites Xarzin joukkue, kokoaisko joku sen loppuun hänen varaamista pelaajista?
 

J.Rita

Jäsen
Äänestetään 1-11 ja oma joukkue jää pois. Oletettavasti olisi kuitenkin kaikilla ykkösenä. Xarzi ei oikein saa kokoon iskukykyistä joukkuetta, vaikka sitä ulkopuolelta täydennettäisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös