Penailu

  • 254 569
  • 524

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vaihe 3) Tammikuun 31. julkistetaan vahvistus, joka on yliopistokiekkoilija jenkeistä, kooltaan mielellään noin 160cm/60 kg.

Tässäpä olisi teille ns. Penamainen hankinta vaiheeseen kolme: Dan Charleston. Pituutta 172 cm ja painoa 81 kg. Fyysinen ja kädellinen hyökkääjä yliopistosarjoista! Ei mitään havantoa (eikä paljoa kiinnosta), että jatkuuko pelaajaura jossakin. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen pelaaja Hifkin ns. fyysiseen brändiin!

Kyseinen pelaaja esitti - muistaakseni ihan hyviä otteita KalPassa. Pekka Virta vaan ei tajunnut/ymmärtänyt Danin hyvyyttä. Ehkä Pena olisi ymmärtänyt ja lyönyt mottipäisen summan Dan Charlestonille ja pelaajasopimuksen mallia 2+1.
Näitä etuja et muualta saa!

Ps. tietääkö joku, että onko Pena saanut jo rakennettua sen talonsa valmiiksi Liperiin?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pikku Matikainen vs. Iso Pena

sekolust: Huikea tyypittely! Juuri noin sen pitää mennä ja olen näkevinäni "pikku" Matikaisessa eli Petussa hapuilevaa yritystä ISON PENAN jalanjäljille. Petu on kohtuullisen lupaava Pena-prospekti. Perusasioista ovat hallussa jo tukka & viikset ja uuvuttavan melankolinen pelkkään voimaan perustuva pelityyli. Pelikirjahomot voivat haistaa paskan, aito Pena iskee takaisin Nielikäinen-Kautonen-Hucko -ketjulla ohjeistaen sen ajamaan kaikkea, mikä liikkuu. Mitä enemmän luita murtuu, sitä paremmin on pelattu. Ja tällä viitataan siis oman joukkueen luunmurtumiin. Petulta puuttuu vielä pelityyliin liittyvät nyanssit. Hän on aloittanut joukkueen rakentamisen hyvältä pohjalta: voima ohittaa taidon. Piste. Onko kysyttävää? Petun junnumaisuus näkyy kuitenkin siinä, että hän on jumittunut voimaan ja fysiikkaan. Ollakseen oikea Pena hänen on lisättävä ehdottomasti mukaan muutamia pikantteja mausteita:

1. Diivailevat oikkupussit. Ladonovien seassa pitää ehdottomasti olla muutama korkeapalkkainen huikea taitoniekka. Mutta ei tietenkään mitään vitun tylsiä broseja, vaan pelaajia, joiden motivaatio ja suoritustaso vaihtelevat ällistyttävällä tavalla jopa yhden ottelun sisällä. Kunnon diiva tekee ensin kypärätempun ja päättää iltansa viimeisen 3 minuutin aikana ottamaansa 5+20 -jäähyyn, jonka ansiosta joukkue ei ehkä voitakaan. Diivaa se ei kiinnosta paskankaan vertaa, hän on siinä vaiheessa, kun ottelua lopetellaan jo vetänyt geelit tukkaan ja lähtenyt menemään. Ketjukaverinsa muija kainalossaan. Joskus diivan ei tarvitse olla edes hyvä pelaaja toimiakseen loistavasti tässä kategoriassa. Robert Kantor oli tyylipuhdas Pentin scouttaus! Epäluotettava mannen näköinen tsekki, joka söi aina ensimmäisenä seisovista pöydistä, koska luuli ruoan loppuvan. Lisäksi jos joku muu pelaaja erehtyi kääntämään selkänsä varusteilleen, niin hups! Missäs mun hanskat on? Mun visiiri? Parasta Kantoria oli oman joukkueen kultakypärän Grunnin telominen viikkokausien saikulle treeneissä. Oppiipahan poika olemaan mussuttamatta isojen miesten aavee ja yyvee pelaamisesta. Parhaimmillaankin Kantor oli keskinkertainen pelaaja. Loistava hankinta. Petulla ei ole yhtään robertkantoria joukkueessaan.

2. Olemattomat pelaajat. Mikä on piinaavampaa vastustajan valmennuksen kiusaamista kuin signata pelaajia, joiden nimet näkyvät joukkueen listoilla, mutta heistä ei ole mitään näköhavaintoja. Koko muu liiga oli Kobezdan tulokaskaudella (0+0) aivan paskajäykkänä kevääseen asti odottaen, että nyt se iiefkoo kaivaa sen saatanan kobezdan jostain ja me ei tiedetä ollenkaan, miten sen saa aisoihin! Kukaan ei ole nähnyt hänen pelaavan! Erittäin mestarillista sumuverhotaktiikkaa. Jopa Nyba osaa tämän, odottakaas saatana kun Eddie Delgrosso päästetään irti finaalisarjassa!

3. Pelaajien palkoista valittaminen julkisesti ja mielellään kännissä. Aivan unohtumaton on Ison Penan "puhe" sponsoreille ja faneille risteilyllä -06 joskus klo 16 kieppeillä. Kaikille tuli selväksi, että agentit ja hirsot ovat lajin syöpä saatanan järkyttävine hintapyyntöineen.

4. Puhuminen pelaajille heidän omalla kielellään. Petu jorisee aivan turhaan pelaajilleen spartasta, sven tuuvasta, marathonin taistelusta. Lätkäpelaajan sivistystaso riittää juuri ja juuri erottamaan Aku Ankan Korkeajännityksestä. Nuo tyhjyyttään kolisevat sanat eivät aukea pelaajille. Valeri Krykov voi kertoa kuinka mestarillisesti Pentti ottaa joukkueen näppeihinsä. Vallu muistaa vieläkin erään Tappara-matsin, jossa hän suvaitsi hieman ihmetellä Pentin ottaman aikalisän aikana The Sirin hahmottelemaa taktiikkaa. Pena ei puhunut spartasta tai viikingeistä. Hän sanoi Vallulle reiluun, pelaajia puhuttelevaan tyyliin: "Vedänkö mä sua vittu turpaan saatana!"

Nähdäkseni Petulla on repussaan aika hyvät eväät Penan saappaisiin. Mutta vielä on matkaa, nyanssit puuttuvat täysin. Lisäksi Petu on liian hyväkuntoisen näköinen. Eikö mies kupittele? Äkkiä 15 kg lisää ja plekseissä nojailemaan Mesen konepeltiin jutussa, joka otsikoidaan: "Nöyränä uuteen kauteen"
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
4. Puhuminen pelaajille heidän omalla kielellään. Petu jorisee aivan turhaan pelaajilleen spartasta, sven tuuvasta, marathonin taistelusta. Lätkäpelaajan sivistystaso riittää juuri ja juuri erottamaan Aku Ankan Korkeajännityksestä. Nuo tyhjyyttään kolisevat sanat eivät aukea pelaajille. Valeri Krykov voi kertoa kuinka mestarillisesti Pentti ottaa joukkueen näppeihinsä. Vallu muistaa vieläkin erään Tappara-matsin, jossa hän suvaitsi hieman ihmetellä Pentin ottaman aikalisän aikana The Sirin hahmottelemaa taktiikkaa. Pena ei puhunut spartasta tai viikingeistä. Hän sanoi Vallulle reiluun, pelaajia puhuttelevaan tyyliin: "Vedänkö mä sua vittu turpaan saatana!"

Ei jumalauta, tää on huikee läppä. Pitääkö paikkansa?? :D :D Mä repesin ihan täysin!

Mut siis kyllähän lätkä on menettänyt paljon persoonaa, kun the Pena ei enää vaikuta alalla. Mä toivoisin siitä jotain liigan toimaria tai ehkä edes kurinpitäjää. Olis joskus ees kommentaattorina. Ainakin MM-kisoissa, ja aivan välttämättä samaan studioon mukaan myös P. Sihvonen ja vaikka Tami. Olis kiva nähdä, kuka heistä olis jäljellä tokalla erätauolla.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olis joskus ees kommentaattorina. Ainakin MM-kisoissa, ja aivan välttämättä samaan studioon mukaan myös P. Sihvonen ja vaikka Tami. Olis kiva nähdä, kuka heistä olis jäljellä tokalla erätauolla.

Veikkaanpa, että Penan ja Sihvosen ei kannata mennä samaan studioon - saattaisi tulla kohtuullisen kovaa tekstiä ja ei olisi edes mittainen studio tuo.
 

scholl

Jäsen
Pihlmanin piffaaminen Jokereihin IFK-fanien toimesta (ostamalla innokkaasti Talviklassikkolippuja) on penailua parhaimmillaan. Homman juoni on se, että IFK-fanit luulevat, että seuraavana vuonna IFK on sitten saavana osapuolena tuossa ottelussa taloudellisesti, mutta paskanmarjat. Kansa tajuaa ekan kerran jälkeen, että siellä on kylmä, eikä paikoilta näe mitään, joten toinen kerta on taloudellinen katastrofi, joka sataa IFK:n niskaan. Kannattaisi siis oikeasti ostaa lippu vasta siihen toiseen otteluun, joka on oikeasti IFK:n järkkäämä, eikä tähän, joka mahdollistaa Hjallikselle hjallistuksia maakunnista.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noinhan se taitaa olla. IFK saa tämän vuoden Talviklassikon tuotoista vain 20% ja ensi kaudella kuvio on toisinpäin ja silloin IFK kantaa taloudellisen riskin tapahtumasta. En tiedä, onko täysin samalle tapahtumalle kysyntää(30k+ katsojaa) enää toisella kerralla ja heti seuraavana(?) vuonna.

Jokerithan on jo myynyt, osittain IFK-fanien voimin, ensimmäisen Talviklassikon liput lähes loppuun ja jopa ostaneet uuden tähtihankinnan niillä rahoilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokerithan on jo myynyt, osittain IFK-fanien voimin, ensimmäisen Talviklassikon liput lähes loppuun ja jopa ostaneet uuden tähtihankinnan niillä rahoilla.

Oma veikkaukseni on, että tämä on pelkkää mainospuhetta Hjördeltä. Vaikka Jaffalassakin on alettu aiempaa enemmän kiinnnittää huomiota talouspuoleen, niin eiköhän Harkimon säkin pohjalla ole edelleen sen verran tuohta, että Pihlmanin tapaiset hankinnat ovat mahdollisia jos ei muuten, niin ihan vain, jotta naapuria - siis meitä - voidaan vähän kyykyttää. Nyt siellä on vielä Keklu puhumassa Hjallista ympäri, joten en näe mitään välitöntä suoraa yhteyttä Talviklassikon lipunmyynnin ja Pihlmanin hankinnan välillä. Tietysti hyvin sujunut lipunmyynti helpottaa entisestään Hjalliksen myöntymistä uusille pelaajahankinnoille, mutta uskon, että niihin kyllä kaivetaan rahaa tarvittaessa jostain, oli jotain talviklassikoita tai ei.

Lisäksi jos pitäisi valita Pihlmanin ja Hamiltonin väliltä, niin kyllä mä päädyn Hamiltoniin. Meillä on näitä jääkaappipakastimia omastakin takaa ihan riittävästi. Amerikan Jehvi on käsittääkseni paljon monipuolisempi, kun kaikki pelipaikat maalivahtia lukuunottamatta käyvät, ja amerikkalaisena tuo mukanaan suomalaisilta niin monesti puuttuvaa periksiantamattomuutta ja loppuun asti yrittämistä. Pihlmanilla on vielä lisäksi tuore loukkantuminen alla. Tämän kirjoitettuani Pihlman todennäköisesti tekee seuraavassa paikallispelissä kypärätempun ja upottaa meitin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietysti sinne Stadikalle pitää mennä jo ekalla kerralla katsomaan miten nämä naistenpieksijät huutelevat virtsa på HIFK-kylttien joukosta jotain apinamaista ugh-huutoa, hyvin tod.näk. vielä valtakunnalliseen levitykseen. Sitten kun VP, MG ja Hamilton on kyykyttäneet lukemat meille suotuisaksi, menemme tarjoamaan niille ultras-on-paras kavereille ylimääräiset sämpylät, paid by HIFK fanit. Samalla toivotamme ne tervetulleeksi -12 tapahtumaan, missä myös tarjoillaan lämpimiä nakkisämpylöitä.
 

scholl

Jäsen
Olennaista ei ole se, ketä Jokerit palkkaa. Joku Pihlman on yhtä samantekevä kuin Nielikäinenkin. Olennaisempaa on kenen rahoilla eli nyt tarkkana minkä lipun ostaa ja mitä ei. Kannattaa alkaa suunnitella sitä 2012 tapahtumaa ja pitää huoli, että esim. Stadin Kingit pysyy pois 2011 tapahtumasta. Heillähän on hyvä meininki ns. esim. futiskatsomoissa ja se täytyy pitää nyt vihulaisen pelistä. Sitten kun on oma niin siitä pitää tehdä sellainen matsi, jota Suomessa ei ole ikinä nähty, eikä tulla koskaan näkemään, mutta siitä ei puhuta mitään. Ei yhtä ainoata ideaa ennenkuin Jokerit ovat munanneet omansa. Vasta sen jälkeen ideointi julkisesti on sallittua.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Olennaisempaa on kenen rahoilla eli nyt tarkkana minkä lipun ostaa ja mitä ei.

Mä arvaan että herra scholl ei kovin usein asioi Rautakirjan kioskeilla, osta Hackmannin tuotteita tai juo Hartwallin tehtaan juomia ;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei jumalauta, tää on huikee läppä. Pitääkö paikkansa?? :D :D Mä repesin ihan täysin!

Tämä on täyttä faktaa! Klubijäsen jpp voi vahvistaa tämän faxitse anytime. Voin piristää viikonlopputunnelmaa kertomalla pari muutakin tarinaa ja nämä ovat myöskin sen toisen osapuolen omia kertomuksia:

Arto I. Järvelä tuomaroi Penan valmennusaikana ja antoi jäähyn ifk-pelaajalle. Luistellessaan ifk-aition ohi, hän kuuli Penan jyrisevän basson: "Vittu Järvelä mä vedän sua turpaan!" Järvelä käännähti ja meni kysymään Pentiltä: "No miks vedät mua turpaan?". Pentti: "Koska sä oon niin vitun tyhmä!" Matsin jälkeen Järvelä kertoi naureskellen linjureille, että Matikainen uhkasi vetää mua turpaan ja toinen linjuri sanoi, että niin muakin! Järvelä kysyi, että mitä se sanoi syyksi sinulle? Linjuri: "Se sanoi että mä oon niin vitun tyhmä!" Järvelä: "Sama vika oli täällä!"

Nielikäinen-Hucko-Kautonen -ketju yritti näpertää hyökkäyspäässä kuviota aikaiseksi ja jostain syystä menetti kiekon. TPS sai pahan vastahyökkäyksen, josta ei kuitenkaan tullut maalia. Penan kommentti vaihtoon tulevalle ketjulle: "Älkää nyt vittu yrittäkö tehdä maaleja kun ette saatana osaa! Ainoo homma teille on ajaa säälittä kaikkea, ei pitäis olla vaikeaa tajuta!"

-03 HIFK putoaa Ipalle superpitkässä pleijarisarjassa. Voittomaalin tehnyt kaveri (nyt en muista nimeä, ei kai Bruun pelannut silloin jo?) oli Nielikäisen äijä ja Pasi ei ottanut omaa miestään. Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!"

Penan valmennusaikana joku HIFK:n pienehkö junnuista tullut pelaaja ei kokemattomuuttaan seurannut peliä tarkasti ja joutui karmean avojääpommin kohteeksi. Kun pelaaja keräili itseään jäältä, Pentti huusi hänelle: "Jumalauta, antennit ylhäällä siellä! Enkö mä oo sata kertaa sanonut!" Tämän sällin nimeä en muista kertakaikkiaan, mutta stoori on Postimiehen kertoma.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-03 HIFK putoaa Ipalle superpitkässä pleijarisarjassa. Voittomaalin tehnyt kaveri (nyt en muista nimeä, ei kai Bruun pelannut silloin jo?) oli Nielikäisen äijä ja Pasi ei ottanut omaa miestään. Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!"

Vuosi oli -01 ja Bruun tosiaankin teki ratkaisumaalin. -03 oli "huikea" Stadin paikallispuolivälierä, jossa HIFK ei ollut kertaakaan edes lähellä voittoa. Ja noiden väliin mahtuu liigahistorian surkein kausi 01-02... Hitto vieläkin puistattaa ajatella noita vuosia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Moto: No tottakaihan se oli -01, Penan eka visiitti. Jännää miten jälkikäteen tulee sellainen fiilis, että HIFK:n ja Ipan pitkät sarjat olivat ihan peräkkäin. Pleijarit -03 olivat surullinen tapahtuma Alpon johdolla. Vikassa matsissa pelin ollessa selvä (ifk:han putosi suoraan 4-0 vai oliko 3-0 silloin?) Levonen otti ulos Kantorin ja muistaakseni Vopatinkin ihan pikkurikkeistä isoilla penaltyilla ja kertoi matsin jälkeen: "Ajattelin nyt vaan varmistaa, ettei tule mitään tyhmiä loukkaantumisia jatkavalle joukkueelle". Olimme ainakin Johanneksen kanssa yhdessä Jaffalan matsissa aivan ifk:n vaihtopenkin takana ja pääsimme seuraamaan Alpon viiltävää työskentelyä. Johannes huusi aikansa Alpoa ottamaan aikalisän ja Alpohan otti! Aikalisän aikana hän selvitteli filosofisia kysymyksiä pelaajille ja muistan elävästi kuinka hieno joukkuepelaaja Kantor sirklaili jossain keskiympyrän tuntumassa välittämättä paskaakaan siitä, että oli aikalisä ja pitäisi kai mennä kuuntelemaan ohjeita. Priceless! Pentin henki leijui kaiken yllä, hänhän nappasi Alpon koutsaamaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Office

Penallahan oli mielenkiintoinen tapa hoitaa koira-tsekkejä IFK:hon myös tuopin äärellä. Ritmeester Moods vaan palamaan, pari isoa tuoppia lärviin ja bisneksiä hoitamaan. Office oli siellä missä Penakin: Baker'sissä, Mikadossa, Raffaellossa...
 

scholl

Jäsen
Mä arvaan että herra scholl ei kovin usein asioi Rautakirjan kioskeilla, osta Hackmannin tuotteita tai juo Hartwallin tehtaan juomia ;)

Harvemmin toki, mutta tässä ei ollut tämä se pointti, vaan olen kuullut, että Hjallikseen ei noissa bisnesasioissa hirveästi kannata luottaa, joten rahastaa ton ekan matsin kermankuorintahinnoittelulla ja toinen kerta, kun IFK:n pitäisi sitten kantaa taloudellinen vastuu niin tapahtuma tulee helposti kusemaan ties mistäkin syystä, joten laittaisin kaikki pelimerkit nyt siihen, että se toinen matsi valmistellaan hyvin. Nyt voisi jo jengi sitoutua ostamaan vaikka 50 lippua per naama sinne ja olla mukana rakentamassa sitä tapahtumaa. Tai ei vielä nyt, vaan sitten vasta kuin eka tapahtuma on ohi.

Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!"

Toi on kyllä täysin totta. Pena kyllä heittänyt niin häränsilmään sillä kertaa tikkansa kuin mahdollista.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Tämä on täyttä faktaa! Klubijäsen jpp voi vahvistaa tämän faxitse anytime...

Hyviä tarinoita! Ja joku vielä sanoo, ettei suomalainen jääkiekko kaipaa Penaa. Jumalauta, Suomen yhteiskunta kaipais Penaa ja vähän vitun äkkiä. Eli pitäisköhän Penasta tehdä jonkinlainen kansakunnan herättelijä? Siinä olis uusavuttomilla ja kukkahatuilla ihmettelemistä, kun Pena kertois, miten täällä eletään. Sitä paitsi kyllähän se tyhmyys ihmisestä lyömällä kaikkoaa. :D

Mut jos yhtään mennään asiaan, niin voi todeta, että vaikka silloin sattuikin, niin aika on vaihtanut itkun nauruksi. Ja vaikka nyt nauretaan, ei kukaan varmasti halua tuota aikaa takaisin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pena tänään vaihtoaitiossa+mikki niin olisi tullut luultavasti tämän vuosikymmenen legendat palautteesta Järventielle. Samalla olisi varmasti erätauolla sorvannut 3v diilin Hamiltonille.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Hän ilmoitti keränneensä kaikki kamat "palkintoja myöten" mukaansa. Mistähän palkinnoista siinä oli kysymys?
Tylsän vakavasti: Eikös A-junnut kuuluneet ns. Liiga-IFK:n alaisuuteen ja täten kaikki Kollien palkinnot on Pentin nakkikattiloita?

Pentti muuten näytti mainoksessa miten purkka annostellaan. Puoli pussia kerralla, ja jos jotain putoaa lattialle niin se sotkeutuu kuitenkin neloskentän laiturien irtohampaisiin joten mitä väliä...
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tylsän vakavasti: Eikös A-junnut kuuluneet ns. Liiga-IFK:n alaisuuteen ja täten kaikki Kollien palkinnot on Pentin nakkikattiloita?

Pentti muuten näytti mainoksessa miten purkka annostellaan. Puoli pussia kerralla, ja jos jotain putoaa lattialle niin se sotkeutuu kuitenkin neloskentän laiturien irtohampaisiin joten mitä väliä...

Katsokaapa tarkkaan - videolla vilahtaa tommoinen vajaat 10 senttiä leveä kultakääty ranteessa. Onkohan samaa sarjaa kuin se sormus, josta löytyy kaikkien organisaatioiden nimet? Äijäilyä, no ei vissiin!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Katsokaapa tarkkaan - videolla vilahtaa tommoinen vajaat 10 senttiä leveä kultakääty ranteessa. Onkohan samaa sarjaa kuin se sormus, josta löytyy kaikkien organisaatioiden nimet? Äijäilyä, no ei vissiin!

Kellohan tuo oli eikä varmasti mikään rantarolex vaan aitoa dimangein varustelua kamaa. Tuommoinen kun on ranteessa, ei ala kovin moni jamppa silmille hyppimään, ei ehkä kukaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kellohan tuo oli eikä varmasti mikään rantarolex vaan aitoa dimangein varustelua kamaa. Tuommoinen kun on ranteessa, ei ala kovin moni jamppa silmille hyppimään, ei ehkä kukaan.

Hyppisitkö Penan silmille jos hänellä ei olisi aitoa Rolexia? Minä en hyppisi, vaikka kaverilla ei olisi oikeaa kättä. Siinä on MIES, äijjä, uros tai millä nimellä tuollaista maskuliinista jumalaa haluaakaan kutsua. Katso vaikka noita Jhagin kertomia muistelmia miehen uran varrelta ja tasaisin väliajoin vilkuile kuvaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hyppisitkö Penan silmille jos hänellä ei olisi aitoa Rolexia? Minä en hyppisi, vaikka kaverilla ei olisi oikeaa kättä. Siinä on MIES, äijjä, uros tai millä nimellä tuollaista maskuliinista jumalaa haluaakaan kutsua. Katso vaikka noita Jhagin kertomia muistelmia miehen uran varrelta ja tasaisin väliajoin vilkuile kuvaa.

En todellakaan hyppisi. Jos edes yrittäisi, ei olisi pian jalkoja millä hyppisi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sir Pena Trophy on vihdoin totta.

No johan uutispommin lykkäsi! Toivottavasti ton pystin jakamisessa otetaan hiukan huomioon look a like-/tai wanna be-ominainaisuuksia suhteessa Penan habitukseen. Jos jonkun palkinnon lätläscenessä haluaisin, niin ehkä ton!
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Sir Pena Trophy on vihdoin totta.

Jääkiekkoliitto uudisti palkintojen nimiä, tässä poiminta B-nuorten SM-sarjan palkinnoista:

Loistava kunnianosoitus legendalle. Toivon silti, että palkintoa jakaessa otettaisiin huomioon valmentajan habitus kokonaisvaltaisesti, esim. tuo JHagin neljän kohdan lista. Muuten joku uimalakki Keski-Suomestakin saattaisi kaapata palkinnon vilpillisesti kaappiinsa.

Olisi erittäin suotavaa, että palkinnon alkuperäinen versio on Penan autotallissa (lähtenyt mukaan IFK:n toimistolta). Kiertopalkinto on sitten ko. pystin kopio.

Varmasti naapureita harmittaa nyt, kun meidän legendalla on virallinen liiton palkinto, muttei "Masalla"...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös