Penailu

  • 254 275
  • 524

Jindebyne

Jäsen
En katso joukkuetta millään laseilla.
Ihmettelen logiikkaasi että miten voimalaiturin joukkueesta pois jääminen pakottaa palkkaamaan puolustajan.

Jos joukkue on mielestäsi vailla kiekollista puolustajaa ei se varmaan millään tavalla kulje käsi kädessä J. Ruudun tulemisen/tulematta jäämisen kanssa ?

Minun mielestäni nykypakeilla lähdetään kauteen. Jos näyttää että ei riitä niin sitten veropeluri kehiin.

Ei logiikkaani mukaan mahdollinen J. Ruudun missaaminen pakota kiekollisen puolustajan hankintaan. Mielestäni kiekollinen puolustaja pitäisi olla kenttäpelaajista hankintalistalla ensimmäisenä ja sitten voi palkata esim. J. Ruutu, mikäli lompakossa riittää paalua.

Toki asiallinen maalivahtivalmentaja on pakollinen hankinta, mutta tässä oli kyse nimenomaan kenttäpelaajista.

Anyway, voidaan jatkaa keskustelua tuolla joukkueen rakentamiseen liittyvässä topicissa, ettei mene penailuksi täällä.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Jos HIFK:n perintö ja henki isona pahana punaisena kuihdutetaan pois, niin se on kaikkien aikojen penailu.

Tuskin tätä sentään ollaan tekemässä. Luottoa löytyy.

Mitä näistä kolmesta adjektiivista JR sinusta toisi joukkueeseen? Mikäli huhuilla on perää, niin ei edes sitä viimeistä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Penaa ei kiinnosta. Liekö sitten katkeruutta, kun samoilla resursseilla on pystytty tekemään taloudellisesti loistavaa työtä eli maksettua Penan penailut ja ennenkaikkea vakautettu HIFK:n toiminta voitolliseksi ja kaikenkaikkiaan todella vakavaraiseksi yritykseksi.

Urheilullinen puoli onkin sitten toinen asia, Penaa ei voi toki yrityksestä moittia esim. NHL:n työsulkukaudella, mutta muuten joukkueen kokoaminen oli kyllä kaukana ammattimaisesta. Nimet Hurtaj, Korhonen jnejne. kertonevat kyllä tarpeeksi.

Penalle kuitenkin tsemppiä tehtäviin Joensuussa, toivottavasti ei tee samoja virheitä siellä kuin HIFK:ssa.
 

scholl

Jäsen
Mielestäni tuo on toimittajien taholta jopa jossain määrin epäreilua, että Penalta jatkuvasti kysytään samoja asioita. Kyllä jokainen tietää, mitä on tapahtunut, mutta pitääkö hänen haavoissaan enää veistä kääntää. Tuskin missään muussakaan työpaikassa käydään edellisiltä toimitusjohtajilta kysymässä tuntemuksia, jos seuraaja saa firman menestymään. Eikä Penalla mitään stadilaisia juuria ole. Käytiinkö muuten Penalta silloinkin kysymässä keljuttaako, kun Curre oli valmentanut leijonat kultaan?
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Mielestäni tuo on toimittajien taholta jopa jossain määrin epäreilua, että Penalta jatkuvasti kysytään samoja asioita. Kyllä jokainen tietää, mitä on tapahtunut, mutta pitääkö hänen haavoissaan enää veistä kääntää.

Niinpä....tosin luulen, että Pena itse saisi kirjoittelun loppumaan toteamalla, että hienolta. Onnittelut sinne hyvin hoidetusta työstä.
 

silakkani

Jäsen
-Tietenkin seuraan entisiä seurojani eri tavalla kuin muita, mutta minun elämääni ei vaikuta mitenkään tuleeko mestaruus tai putoaako entinen seurani, Pentti Matikainen sanoo.

Ei ole entinen seura eikä oikein liity aiheeseenkaan, mutta hiukan on pakko tulla avautumaan. Vuosi sitten, kun Tepsi sukelsi syvällä, Pena tarjoutui antamaan konsultaatioapua ilmaiseksi silloiselle päävalmentaja RP Lehtoselle. On se Pena hieno mies!

Ja RP ei muuten ottanut apua vastaan...
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Penaa ei kiinnosta

Linkin takana Pena kertoo, kuinka häntä ei IFK:n menestys kiinnosta.
Pena ei ole omien sanojensa mukaan myöskään avannut Helsingin jäähallin ovia sen jälkeen kun viimeksi sieltä lähti, mikä tarkoittanee sitä että Pena ei tällä hetkellä ole Helsingin jäähallissa.
 

scholl

Jäsen
Pena ei ole omien sanojensa mukaan myöskään avannut Helsingin jäähallin ovia sen jälkeen kun viimeksi sieltä lähti, mikä tarkoittanee sitä että Pena ei tällä hetkellä ole Helsingin jäähallissa.

Tai sitten henkilökunta avaa hänelle ovet. En itsekään ole koskaan avannut Helsingin jäähallin ovea, kun olen siellä käynyt matsia katsomassa. Ovi on aina ollut valmiiksi auki.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään sitten julkistettiin uudet mestaruusviirit ja pieleen meni, että heilahti. Viireissä on vaakunan yläpuolella teksti 'Suomen mestari' - ei muuta. Luulin, että IFK on kaksikielinen seura. Vaikka olen supisuomalainen, niin jopa mä jäin kaipaamaan ruotsinkielistä tekstiä. Ei varmaan olisi ollut iso vaiva painattaa teksti toiselle puolelle suomeksi ja toiselle puolelle ruotsiksi. Mikä siinä on, että näinkin pieni asia piti taas ryssiä? Penailun makua aika vahvasti.

Mikä tarve vanhojen viirien uusimiselle ylipäänsä oli? Sekö, että niissä oli kultareunainen ja -tekstinen vaakuna ja kiekko-IFK käyttää nykyään vain hopeista vaakunaa? Vanhat kipparit olisi varmasti saatu framille ilman tätä uudistustakin.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Samaa mieltä viiriasiasta. Mua on jotenkin aina kiehtonut se Kekkosen aikainen disaini niissä vanhoissa. Oli siis siistiä, että suunnilleen joka paikkakunnalla oli samantyyliset viirit. Noniin...nyt kun sitten pistettiin ne uusiksi, niin kaksikielisyyttä sieltä ehdottomasti odotin tyyliin Canadiens NHL:ssä. Mut ei... Ja tää kilpilogon värijuttu mua hämää...tietoista irtiottoa muihin lajeihin? En haluaisi sellaista...

...ja sanottakoon, että positiivista, että vanhoissa ollut kirjoitusvirhe on nyt korjattu. SM ei siis ole yhdyssana...
 
Viimeksi muokattu:

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penailua tai ei, niin Seiskan tissitytöt mainostauoilla "putsaamassa" lumia kaukalosta menee yli oman ymmärrykseni. Luulisi, että rumat mainokset pelaajien persuuksissa riittäisivät siltä firmalta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tänään sitten julkistettiin uudet mestaruusviirit ja pieleen meni, että heilahti. Viireissä on vaakunan yläpuolella teksti 'Suomen mestari' - ei muuta.

Meinasin pudottaa silmäni samasta syystä. Hienoa perinteiden hoitoa totta tosiaan. Tosin Penan aikaan viirissä olisi lukenut: 'Soumen mestari'
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinasin pudottaa silmäni samasta syystä. Hienoa perinteiden hoitoa totta tosiaan. Tosin Penan aikaan viirissä olisi lukenut: 'Soumen mestari'

Häh? Spekuloidaanko täällä, että Penan aikana voisi tulla mestaruuksia ja viirejä kattoon nostettavaksi? No ei nyt sentään. Puhutaan kuitenkin siis Penasta.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Penailua tai ei, niin Seiskan tissitytöt mainostauoilla "putsaamassa" lumia kaukalosta menee yli oman ymmärrykseni. Luulisi, että rumat mainokset pelaajien persuuksissa riittäisivät siltä firmalta.

Ja näyttikö sitten pahalta? Tietty voisi siellä nykyisinä aikoina olla myös vähäpukeinen miesluistelija, vai?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Penailua tai ei, niin Seiskan tissitytöt mainostauoilla "putsaamassa" lumia kaukalosta menee yli oman ymmärrykseni. Luulisi, että rumat mainokset pelaajien persuuksissa riittäisivät siltä firmalta.

Itse hekumoin ajatuksella, että Seiska-diilin ansiosta sinne voitaisiin saada Tukiaisen siskokset lumitöihin kauden aikana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin se vain menee, että aivan sama mistä sitä käteistä saa, kunhan tulee. Paskaa, mutta todellisuutta.

Jotenkin tuntui, että jäässäkin oli enemmän mainoksia kuin ennen? Eihän tuommoisessa tilkkutäkissä ole mitään järkeä, mutta näillä mennään ja ainakaan paremmaksi tilanne ei ole muuttumassa.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Narreillakin ollut vastaavaat tytöt torstaina jäällä? Kumpikohan tässä on apinoinut toista vaiko sattumaa? Soiko muuten eilen normaalia enemmän musiikkia kuin mainoksia pelikatkoilla ja erätauolla vai kuvittelinko vaan? Olisivatko uudet rahakkaammat sponsorisopimukset tai viime kauden tilinpäätös mahdollistaneet tämän?
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
HK:n tummansininen mainos yhteen aloitusympyrään.

Jumaleisön, tämä osoittaa HIFK:n kiinnostuksen, kun Jussikin tuo mainoksensa mieluummin Nordikselle kuin omalle Areenalle!

Totta, Penan aikana ei todellakaan olisi ollut edes teoreettista mahdollisuutta Suomen mestaruuteen. Mutta kaikki "viirit ja pokaalit" Pentti vei kuitenkin mennessään, joten onko tässä jäänyt jotain huomaamatta? Iltalehdessä oli just ennen kauden alkua otsikko: "Matikainen HIFK:n menestyksestä: Ei kiinnosta!". Menin tietenkin halpaan ja klikkasin samantien katsomaan vittuako se Solifer siellä riehuu ja miksi. Onnellinen hymy levisi kasvoilleni, kun kuvassa oli kuitenkin itse The Sir Matikainen tuttu "nöyränä kauteen" ilme kasvoillaan. Penttikö pitkävihainen? Älkää puhuko paskaa. Muuten vaan se jaksaa vieläkin ilmoittaa jokaisessa haastattelussaan, ettei ole Nordiksen ovia avannut sen jälkeen, kun lähtö tuli. Siis tammikuussa -08. Missään ei ole mainintaa siitä, onko joku toivonut Penaa avamaan hallin ovet ja tulemaan vieraisille? Jos ei ole edes saanut kutsua, mistä kieltäytyä, ei ehkä kannata toitottaa "siellä en ole käynytkään potkujen jälkeen" -mantraa. Pena, let's face it: Kukaan ei ole kaivannut sinua Nordikselle potkujesi jälkeen. Mutta nyt kun tuli puheeksi olet tervetullut matsiin - minä ainakin kutsun ja lupaan tarjota sinulle viskin, jos näen sinut Nordiksella!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Narreillakin ollut vastaavaat tytöt torstaina jäällä? Kumpikohan tässä on apinoinut toista vaiko sattumaa?

Jokereilla tämä systeemi oli käytössä jo viime kaudella. Mutta ei kai tässä nyt mistään apinoimisesta voi puhua, kun muissa liigoissa tämä käytäntö on ollut käytössä paljon kauemmin.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eikös Narreillakin ollut vastaavaat tytöt torstaina jäällä? Kumpikohan tässä on apinoinut toista vaiko sattumaa?
Änäristähän nää mimmit on kopioitu. Jokereilla oli viime kaudella mimmit lumitöissä. Derbyssä torstaina vilkuttelivat rivissä Eteläpäädylle. Yrittivät vissiin pokata. :D

Edit. Hidas dieseli
 

scholl

Jäsen
Jumaleisön, tämä osoittaa HIFK:n kiinnostuksen, kun Jussikin tuo mainoksensa mieluummin Nordikselle kuin omalle Areenalle!

Itse meinasin pudota tuoliltani kun näin Urheiluruudusta, että jäässä lukee Pizzeria Dennis. Onko sen pakko olla Nordiksellakin hunajata, hunajata oi viulu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse meinasin pudota tuoliltani kun näin Urheiluruudusta, että jäässä lukee Pizzeria Dennis. Onko sen pakko olla Nordiksellakin hunajata, hunajata oi viulu.

Ottaen huomioon, että kyseisen ravintolaketjun perustaja on töölöläinen ja että samainen ketju rantautui äskettäin Töölönkadulle, on tämä mielestäni ihan luontainen seuraus. Kunhan siellä ei ruokalistalla ole enää Stouni Kiviharjua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös