Pelipaidat

  • 396 759
  • 1 460

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tykkään viikonloppuna kotona käytettävistä pelipaidoista. Tuo hieman muutosta, ettei aina pelata samoilla sinisillä ja valkoisilla. Tekstit ja merkit näkyvät kauas. Aina tänne asti. Jeren ja Semen kyllä erottaa muutenkin, paitsi playoffseissa ehkä.
 
Viimeksi muokattu:

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Perinteiden kunniottamista vastaan ei minullakaan mitään ole mutta kyllähän tuo punakeltainen luomus jää hyvin kauas normaalista sinisestä kotipaidasta, joka on mielestäni joukkueen tyylikkäin kenties koskaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minusta viikonlopun asu on värimaailmaltaan hyvä vaikkakin aika räikeä normiasuihin verrattuna. Ihan jees tuo ns kolmospaita on vaikka normipaidoinkin olisi tultu toimeen. Ja löytyyhän itseltänikin tuollainen paita, joten se lienee täälläkin käytössä katsomossa viikonlopun kotipeleissä.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Paidan toki olisi voinut toteuttaa paljon tyylikkäämminkin ja vähän kummastelen, että suunnittelija on ilmeisesti joku Jokerien huoltojoukoista. Silti pidän väriyhdistelmästä, mutta sen pitäisi olla jotenkin tasapainoisempi. Ehkä punaset housut ja sukat ja keltavoittoinen paita. En tiedä, mutta ihan tyytyväinen olen meidän kolmospaitaankin.

Käsittääkseni paidat on suunnitellut Matti Korpi niminen hemmo.
Mies on ainakin toiminut pari kautta Jokereiden valokuvaajana. Ainakin miehen ottamia kuvia käytettään poikkeuksetta Jokereiden sivuilla.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Jeren ja Semen kyllä erottaa muutenkin, paitsi playoffseissa ehkä.

Pelaako Semir yleensä pleijarit rightin mailalla?

Itse asiaan. Lisäpaidat ovat hienot ja minusta on hyvä että otettiin käyttöön. Eikös Pelicans ole pelannut kans jollain mustilla "kolmospaidoilla" kotiotteluitaan. Mun mielestä tervetullutta vaihtelua. Valkoiset numerot tosiaan saisivat olla vaikka selkeillä mustilla ääriviivoilla eroteltu, mutta toisaalta omat pelaajat nyt tunnistaa muutenkin kaikki. Näkyy numero selässä tai ei.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Valkoiset numerot tosiaan saisivat olla vaikka selkeillä mustilla ääriviivoilla eroteltu, mutta toisaalta omat pelaajat nyt tunnistaa muutenkin kaikki. Näkyy numero selässä tai ei.

Viime kaudellahan noissa paidoissa ei numeroissa ollut minkäänlaisia rajauksia, jolloin numero oli hankala erottaa, mutta nyt noissa oli siniset rajaukset. Täytyy sanoa, että mainoksista huolimatta tuo kokonaisuus on pystytty pitämään äärettömän siistinä ja miellyttää ainakin omaa silmää.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rohkean punakeltainen kolmospelipaita ei ole minusta ideana yhtään huono, mutta toteutuksen osalta tuo nykyinen paita on mielestäni varsin heikko. Mieluummin perinteisen mallinen paita ilman mitään erityisiä raitoja. Alla oma hahmotelmani.
 

Liitteet

  • paint-töherrys-2 (Copy).jpg
    paint-töherrys-2 (Copy).jpg
    77,6 KB · kertaa luettu: 2 512

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rohkean punakeltainen kolmospelipaita ei ole minusta ideana yhtään huono, mutta toteutuksen osalta tuo nykyinen paita on mielestäni varsin heikko. Mieluummin perinteisen mallinen paita ilman mitään erityisiä raitoja. Alla oma hahmotelmani.

Erittäin paljon paremman näköinen tuo hahmotelmasi, kuin nykyinen versio, joka ei sekään mikään maailmanlopun kauhistus ole. Eritoten tuossa hahmotelmassasi olisi hyvää se, että saisi numerot sekä hihoihin että selkään punaisella, jolloin olisivat yhtenäisen näköiset ja tyylikkäät.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tosi hyvät kolmospaidat oli jengillä eilen päällä. Harmi kun pelataan näillä vaan la ja su matseissa. Olis kivaa jos aina pelattais. Ihan Jokereiden värit. Punainen ja keltainen. Hyvä, että edes viikonloppu matseissa on nuo.
 

blaze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosi hyvät kolmospaidat oli jengillä eilen päällä. Harmi kun pelataan näillä vaan la ja su matseissa. Olis kivaa jos aina pelattais. Ihan Jokereiden värit. Punainen ja keltainen. Hyvä, että edes viikonloppu matseissa on nuo.


Je$ta$ $entään että olit rumat pelipaidat.. $opii varma$ti hyvin ry$$än liigaan.. ;p
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Je$ta$ $entään että olit rumat pelipaidat.. $opii varma$ti hyvin ry$$än liigaan.. ;p

Taisi oululaista lähinnä harmittaa mainosten vähyys? Joku 40 mainosta lisää niin sitten olisi kelvannut? :)

Minua tavallaan miellyttää nuo kolmospaidat, idea on ihan loistava, mutta toteutus ikävä kyllä tökkii. Toivottavasti vaikka ensi kaudeksi noita saisi vähän viilattua parempaan suuntaan, se tässä ketjussa ollut kuva oli minustakin paljon parempi.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
En ite oikein tykännyt noista kolmospaidoista. Toisaalta nuo Jokerien normikotipaidat ovat sitten niin hemmetin hienot, että ihan sama mitä kolmospaitoja pitelee.

Senverran täytyy sanoa, että Pelsujen paidat ottaa ainakin itselläni silmään. Ja nimenomaan positiivisella tavalla. Paljon paremmat mitä viime kausilla.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Pelin hoisitte suvereenisti, mutta nuo eiliset paidat olivat karmean näköiset.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Pelin hoisitte suvereenisti, mutta nuo eiliset paidat olivat karmean näköiset.

Itse olen sitä mieltä, että kaikkia ei vaan voi miellyttää.

Itse pidin paidoista ja kyllähän kotikatsomossa muutama muukin oli itseni kanssa samaa mieltä.
 

Arek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manu, Los Blancos
Kertokaas joku viisas nytte. Miksi Jokerit pelaa Tapparaa vastaan aika useesti kotipaidalla?
 

Nahkanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden liigan hienoimmat pelipaidat on pilattu täysin järkyttävällä Big One -mainoksella logon alapuolella. Mitä helvettiä siellä on oikein kelattu?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jokereiden liigan hienoimmat pelipaidat on pilattu täysin järkyttävällä Big One -mainoksella logon alapuolella. Mitä helvettiä siellä on oikein kelattu?

Parempi tuokin, kuin joku "Mikon ja Villen putki- ja sähkö Oy" tms. Harvinaisen tyylikäs ollakseen mainos. Toisaalta ei mulla mitään käsitystä tämmösestä Big Onesta ole. Eipä nopealla "laput-silmillä-googletuksellakaan" saa mitään selvää mitä tuo mainos tahtoo sanoa. Tuskin sentään 15 vuotta vanhaa leffaa promoavat ;)
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Siinä Big Onen yläpuolella lukee Grandiosa, ehkä se auttaa salapoliiseja?
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä vähän aikaista pohtia tätä, mutta mun mielestä olisi hienoa jos ensi vuoden talviklassikkoon otettais käyttöön jotkut todella retrot, ysärityyliset pelipaidat. Onko muut samoilla linjoilla?

Esim. tälläiset ilman mainoksia ja paremmin keskitetyllä logolla maistuisi ainakin mulle:
http://www.jokeritjerseys.net/picture_library/paidat/9697.jpg

Propsit muuten tuolle Jokerit hockey jerseys sivuston ylläpitäjälle. Hieno kokoelma pelipaitoja ja kaikista vielä kuvat.
 
Viimeksi muokattu:

Knight21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay Lightning, sympatiat Pelicans
Kannatan lämpimästi!

Itse kanssa arvostan tätä jokereiden "ysärilookkia", ja olisin jopa mielelläni nähnyt kolmospelipaitana jonkun näillä väreillä modernisoidun version punakeltaisen paidan sijaan.
 

Pedrito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Komppaan kanssa. Ysäri on tällä hetkellä muutenkin pinnalla niin nyt olis oikeasti hyvä hetki tollasen paidan lanseeraamiseen. Toi paita on kyllä huikea, kaiken järjen mukaan noi värit ja design ei pitäisi millään toimia mutta jotenkin vaan ainakin allekirjottaneeseen uppoaa! Muistan kun joskus pikkupoikana pahoitin mieleni kun Hockey Nightin arvovaltainen studioraati valitsi jokeripaidat olisiko ollut Jyp HT:n jälkeen SM-liigan toiseksi rumimmaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös